Negro- ja nie przeczê, ¿e PG du¿o wytrzymaj±, to s± szatany normalnie Ale nie zabijaj±. Je¶li chcesz, ¿eby zabijali, to wtedy robisz Arcy na brzytwie, wtedy jest gwa³t i zgrzytanie lêd¼wi Jako samodzielna jednostka lepiej spisuj± siê WL, bo nie potrzebuj± niañki i kroj± co podejdzie
Od frontu ??? buahahah jestem szalony ale nie g³upi a to ze PG by ustali wiecej daje ci szanse na jakas kontre a tak pupeczka ... pozatym Coblatowi eksplodowal mag (duzy placek S10 ) i tylko 2 zgine³o
Mo¿e by i ustali, ale nic by nie zrobili Poma³u byliby zjadani. A WL maj± szansê usiec hydrê, zw³aszcza, ¿e bij± pierwsi, wiêc gdyby¶ wpad³ od frontu to nie by³oby tak zabawnie
Pedantowiec to sposób na z³o¿enie prawie nie¶miertelnego bohatera w DE.
Tutaj ma³y przyk³ad:
1 Dreadlord @ 268.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Pendant of Khaeleth [35.0]
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
1 Dark Steed @ [0.0] Pts
Magiczne ataki, stubborn, ma³a powierzchnia bicia, szybki (9mv), sejw na 1+, wardzik na 2+ przeciwko p³on±cym atakom, wardzik z Pedanta...
Tzn mam kumpla co gra Chaos worriors i tego warda 3+ da siê rozwaliæ co nie zmienia faktu ¿e wystawienie ich jest drogie a ja 425 mam full 20 mieczyków
Dacie linka do tego "pedantowca" bo nie wiem o kogo chodzi ?
ale ja nie oceniam tu pedanta bo to jasne ze zatrzymal tylko to ze nie wytrzymali hydry nawet tym ze maja staborn. a mysle ze PG by ustali
Pedantowiec zatrzymuje wszystko, wiêc nie wiem co ma to wnie¶æ do tej dyskusji Ca³a zabawa tyczy siê oddzia³ów, nie bohaterów.
WL powiem tak wczoraj zatrzymalem klocek 18 szt od czo³a pedantowcem i w next turze wjazd na flanke hydra i 1 szt cok - nie ucielki zgineli co do nogi
Kosztuj± du¿o i ten ward to taki szemrany Na ograniczeniach Euro wystawisz 19 z Halabardami za 450pkt. (bez magicznej szmaty). Do tego 2 szrajny, ¿eby WYLOSOWAÆ warda Koszt- 260pkt.
Szrajny oczywi¶cie golutkie
A ile kosztuje punktów ich wystawienie i w jakich ilo¶ci ?
i rak choseni z wardem na 3+ rozje¿d¿aj± wszystko i wszystkich
I tu mnie masz- nie potrafiê powiedzieæ o tym oddziale z³ego s³owa. Fluff genialny...
PG s± oddzia³em, na którym musisz mieæ zbudowany pomys³ na armiê. 6I, 4S- czyli masz dobry oddzia³, praktycznie zawsze bije jako pierwszy. Do tego genialny ward i 9LD- pewniak do stania. I teraz masz dwie opcje- albo trzymasz w nim magów (taki tank), albo masz Arcymaga z ksi±¿eczk±, który ma Shadow i brzytwê- wtedy doskona³y oddzia³ uderzeniowy. Jakby¶ mjednak wybra³ drug± opcjê, to warto wtedy by³oby przerobiæ armiê na w³ócznie, 6 z Shadow czyni cuda
To raczej tyle.
No ok s± bardziej uniwersalne. I tak bia³e lwy gin± od kul
A bia³e lwy w porównaniu z stra¿± feniksa ?
- WE prze¿yj± ostrza³- SM nie. Na co Ci 2 ataki jak nawet po³owa nie dojdzie do walki. 3+ save to miód i malina.
- 6S
- Biegasz sobie po lasach
- Stubborn
- Bardziej uniwersalni
SM byli miodni w 7 edycji, teraz daj± radê tylko jako ma³e oddzia³y uderzeniowe. Deathstar to WL, wiêcej taktycznych zagrywek, mo¿liwo¶æ wykorzystania lasu jako pu³apki na wroga- multum opcji.
Mam nadziejê, ¿e argumenty trafne
W czym gorsi ? Lioni maj± mniejsze WW oraz jeden atak mniej... Jedyny plus to +3 na strza³y do tego o 1 si³a wiêksza. A w z³otówka mistrzowie s± 2 razy tañsi. Jedyny powa¿ny minus to jest to ¿e nie maj± w³asnego bohatera jak lion czy gwardia feniksa.
Zazwyczaj ww 6 pozwala z z ³atwo¶ci± trafiæ a si³a 5 wystarcza ¿eby zraniæ
Najwiêkszy minus- gorsi od WL