Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw siê tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Gie³da Forumowa

  • Index
  •  » Zasady
  •  » Pytania pocz±tkuj±cego gracza

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

PodglÄ…d wÄ…tku (najnowsze pierwsze)

Jaaf
2014-01-19 12:33:20

siwy, je¶li szar¿ujesz na oddzia³ z bohaterem posiadaj±cym terror to nie musisz zdawaæ. Je¶li on szar¿uje to musisz.

A teraz moje pytanie:
Vampyrz wyzwa³ Gray Seera na pojedynek. Seer mêznie odmówi³ i poszed³ na ty³. Kiedy wraca na przód? Czy wraca odrazu na pocz±tku kolejnej tury - mo¿e czarowaæ, czy ca³± walkê tam siedzi czy kiedy... ? ^^

Czy przy zdejmowaniu modeli od strzelania/magii, w przypadku kiedy posiadaj± tylko 1 szereg, trzeba zdejmowaæ je po równo z boków?

siwy2150
2014-01-12 15:52:17

Je¶li bohater ma terror to przy szar¿y na odzia³ gdzie znajduje siê ten bohater trzeba zdawaæ terror?
czyli je¶i w regimencie jest bohater z terrorem to ca³y odzia³ wzbudza terror?

bombaj
2014-01-12 10:52:10

1. 3d6 szar¿uje jednostka z zasad± swiftstride. Takow± posiadaj± kawalerie (du¿a a ma³a), warbeasty (psy, wilki, giant raty bez poganiacza) i rydwany)

2. nie za bardzo czajê o co Ci chodzi ale
a) tracisz poison przy strzelaniu 7+ (6 i 4, 6 i 5 itp.)
b) masz poisona, rzucisz 6 na rafienie, ze z³o¶liwego czaru musisz przerzuciæ wszystkie 6 na trafienie, wiêc zabierasz swoje poisony i rzucasz jeszcze raz. Ile szóstek Ci siê wkrêci nowych, tyle masz poiosonów, stare (sprzed przerzutu) przepadaj±.
c) masz poisona i twój z³o¶liwy czar/zdolno¶æ pozwala Ci przerzuciæ nietrafione. Trafiasz np. na 4+. Wszystkie 4 i 5 trafienie, wszystkie 6 poison. Reszte przerzucasz  i ile nowych 6 siê wkrêci, tyle masz poisonów.

3.  Fear w ka¿dej kolejce combatu.

4. Czar powtarzalny (sygnatury, pioruny, 13) mo¿esz rzuciæ ka¿dy mag, który go zna. Jedyny wyj±tek to zerówka z deatha, któr± na EURO mo¿na rzuciæ raz.

Jaaf
2014-01-12 07:57:19

Mam do was kilka pytañ...
Czy monstrous inf. szar¿uje na 2k6 czy 3k6?
Czy je¶li jednostka ma poison attacks to w przerzutach je traci?
Fear zdaje siê w ka¿dej turze combatu?
Czy ró¿ny mag mo¿e 2 razy rzuciæ ten sam czar?

bombaj
2013-05-12 08:34:05

tak jak loboba. Ka¿dy heros mo¿e braæ magiczne przedmioty do 50 punktów niezale¿nie od armii (z wyj±tkiem krasnoludów, demonów itp). Za 25 punktów niektórzy mog± zostaæ bsb. Je¿eli bierzesz magiczny sztandar, nie mo¿esz braæ magicznych przedmiotów.

loboba
2013-05-11 07:57:21

W army booku masz napisane u nobla (Szlachcica) do ilu mo¿esz dac punktów. U mnie w podrêczniku do Elfów jest ¿e nobel mo¿e do 50 punktów wzia¶æ co¶. Nie wiem jak w innych armiach i odno¶nie której kierujesz pytanie. Chyba O&G a to powiniene odpowiedzieæ Siwy
U mnie w AR jest do 50 pkt tak¿e jest OK.

Te¿ u BSB jak masz magiczny sztandar to nie mozesz magicznych przedmiotów.
Je¿eli masz zwyk³y sztandar to mo¿esz miec magiczne przedmioty.

monter
2013-05-10 12:09:36

Czy info w Army Builder - ¿e BSB mo¿e mieæ magiczne przedmioty do 50pkt jest prawid³owe ?
Nie widzê tego w podrêczniku.

Sasomir
2013-05-06 09:05:07

Grimgor jest osobnym Unitem - osobno liczymy jego i jego przybocznych. Podobna sytuacja jak Rycerze Graala broni±cy prorokini Morgiany - s± imiennie zwi±zni z SCh jednak pozostaj± odrêbn± jednostk±.

bombaj
2013-05-05 21:55:01

Siwy +1,

Testowa³em medalik na kawalerii dzikusów na dzikach + ma³y szaman z g³ówk± + banner of swiftness (+1 Mov). Bardzo sympatycznie siê tym gra

siwy2150
2013-05-04 10:47:21

ojej z tym grimgorem to nie mam pojêcia ale podobne przypadki np lord na smoku czy szary prorok i dzwon liczone s± po zabiciu obu.

co do drugiego pytania to Trolle maja regeneracje (4+) a medalik na kolana daje +1 warda w my¶l zasady starego mark of tzentche chyli trolle bêd± mia³y i regeneracje (4+) i warda (6+) jednak w wg zasad podrêcznika je¶li jednostka ma regeneracje i warda urzywa tylko jednego, to co lepsze.

z sawagami jest lepej bo barwy wojenne to wg zasad ward na (6+) czaszka poprawia te barwy o jeden czyli (5+) a medalik "na kolana" poprawia warda (w my¶l starego mark of tzenche) o kolejne jeden czyli (4+)

u savagy ward save (1+) tylko w przypadku kombo czaszka + medalik +magic rezistans 3+, czyli tylko przeciw czarom typu magiczny pocisk i bezpo¶rednio ofensywny. Ale na jedynkach i tak oblewasz (zasada jedynki zawsze oblewaj±) czyli de fakto ward jest na (2+)

monter
2013-05-04 08:58:10

I znowu kilka

1. Grimgor Ironhide zawsze pojawia siê z jednostk± Nie¶miertelnych Czarnych Orków.
W my¶li bohatera / potwora.. Czy przy rozliczaniu punktów, nale¿y w takim wypadku ubiæ wszystkich Czarnych Orków + Grimgor`a aby dostaæ pe³n± pulê ?

2.Medalik "Na kolana"
dostaje Magiczn± Ochronê +1 (Ward Save +1)
- Czy Trolle mog± zdawaæ regeneracjê [ +4 ] a pó¼niej na Ward Save [ +1 ] ?
- Czy Savage mog± zdawaæ barwy wojenne [ W zale¿no¶ci kogo i co maj± przy sobie +4 / +5 / +6 ] a pó¼niej na Ward Save [ +1 ] ?

bombaj
2013-03-03 15:45:49

zale¿y na jakich zasadach odno¶nie Line of Sight grasz: TLOS, VLOS, czy SLOS

True LOS - zasada z podrêcznika, najbardziej bez sensu - je¿eli Twój model widzi nad wilkami, bo masz duuu¿± lufê, albo sceniczn± podstawkê, a wilki s± niskie, to widzi i ju¿. Strzelanie BS-owe -2 za hard cover

Simple LoS - zasada z EURO i ETC - przez jednostki cudze i w³asne widaæ, niezale¿nie od ich wysoko¶ci prawdziwej b±d¼ wirtualnej. Strzelanie BS-owe -2 za hard cover

Virtual LoS - polski format sprzed SLoSa - jednostki zas³aniaj± identyczny typ jednostek oraz mniejsze  (maszyny maj± wysoko¶æ piechoty) a wiêc piechota zas³oni piechotê, kawaleria kawaleriê i piechotê, ale piechota nie zas³oni kawalerii (a wiêc strzelanie BS-owe -2 za hard cover).


Wiêkszo¶æ turniejów jest na SLoS i w sumie na spotkaniach te¿ tak gramy

siwy2150
2013-03-03 14:36:14

Nie maszyna stanowi± w tej kwestii wyj±tek

loboba
2013-03-03 14:06:43

Brujah1685r napisał:

monter napisał:

3. Czy dzia³a, katapulty, balisty, doom divery.. itd mog± strzelaæ do jednostki która podchodzi do nich od flanki ?

Machiny obraca siê w fazie strzelania wiêc strzelaæ mog± w dowolnym kierunku pod warunkiem spe³niania innych zasad g³ównie zasady zasiêgu.

A to machiny nie odwarcaj± sie w fazie ruchu a nie strzelania ?

Brujah1685r
2013-03-03 11:28:28

monter napisał:

Dziêki. Jeszcze jedno pytanie.

Czy je¶li na przeciwko dzia³a/balisty wyskocz± np. Wilki, zas³aniaj±c ca³kowicie resztê moich jednostek..
To dzia³o/balista mo¿e strzelaæ w jednostkê która jest ustawiona za Wilkami ?

Mo¿e ale z modyfikatorem -2 za hard cover.

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrze¿one dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.143 seconds, 13 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tbob.pun.pl www.metin7.pun.pl www.bakuganbattlebraweler.pun.pl www.dd-bleach.pun.pl www.dumhog.pun.pl