toorop napisał:
Jak wyposażyć najlepiej oddział "Czyścicieli"? Tych od Comtura Crowna?
Oddział 5 osobowy = 3*halabardy, 1*młot + 1*psycannon
Jak wyposażyć najlepiej oddział "Czyścicieli"? Tych od Comtura Crowna?
Berserker napisał:
Nemesis Dreadknight bez dodatkowej broni do walki wręcz ma S10 i 4 ataki, a z mieczem ma S6 i 3 ataki (+ przeżuty na wszystko)? Czy coś źle zrozumiałem?
Nemesis Greatsword to "nemesis weapon", więc żeby zadziałał musisz go "aktywować", czyli musisz zdać test.
A model with a Nemesis greatsword re-roll failed To Hit,
To Wound and armour penetration rolls in close combat.
Nemesis Dreadknight bez dodatkowej broni do walki wręcz ma S10 i 4 ataki, a z mieczem ma S6 i 3 ataki (+ przeżuty na wszystko)? Czy coś źle zrozumiałem?
Berserker napisał:
W jaką broń do walki wręcz najlepiej wyposażyć Terminatorów i Paladynów?
Odpowiedź:
Wilk'u napisał:
toorop napisał:
Kupiłem właśnie 3 boxy Terminatorów do GK. Zastanawiam się, czy są jakieś mega popularne
i sprawdzone układy broni nemezis, czy może każda broń nemezis jest opłacalna, i każda się sprawdza?HQ - Nemesis warding stave, ewentualnie Nemesis force halberds.
GKT - Nemesis force halberds + Nemesis daemon hammer (na oddział 5 osobowy = 4*halabardy, 1*młot).
GKP - Nemesis falchions + Nemesis daemon hammer / Nemesis force halberds + Nemesis daemon hammer (w stosunku 4:1).
Ja daję im głównie halabardy i warding stave'a, i muszę przyznać że sprawdzają się nieźle. Nie próbowałem jednak jeszcze falchion'ów, a może być to ciekawy wariant.
W jaką broń do walki wręcz najlepiej wyposażyć Terminatorów i Paladynów?
Ogólnie mówiąc piękne malowanie
http://www.wargaming.pun.pl/viewtopic.php?id=357
Berserker napisał:
Jakie jednostki są najbardziej przydatne w tej armii? Czy może każda jednostka jest dobra na co innego?
Tutaj nie ma zasady, które jednostki są najbardziej przydatne w armii. Wszystko zależy od tego jak daną jednostkę, bądź oddział użyjesz.
Z tego co zauważyłem na turniejach i sparing-testach, to w rozpiskach głównie umieszczani są Terminatorzy, Drednoty, Dreadknighty oraz power
armour GK. W głównej mierze wszystko zależy od stylu gry i wyczucia siły armii.
Szarzy Rycerze nie gniotą wszystkiego, ale gniotą prawie wszytko.
Sam powoli składam armie Grey Knightów, i muszę przyznać że całkowicie opieram ją na Terminatorach i Paladynach.
Na ile będzie to działać? Nie wiem, ale dam znać.
Ja to ujmę tak:
Czego byś nie użył, to i tak wymiata. Powiedzmy że bierzesz GK Terminatorów w Stormravenie + Drednot z dowolnym ulepszeniem.
Dodatkowo dokupujesz zwykłych GK, i może jeszcze oddział Interceptorów + jakiś HQ. Tutaj jednostki gniotą wszystko.
Jakie jednostki są najbardziej przydatne w tej armii? Czy może każda jednostka jest dobra na co innego?
Wilk'u napisał:
Nowcio napisał:
Mam pytanie, a mianowicie:
Czy do GK wydadzą jakiś zestaw typu batalion?Battleforce do GK ma zostać wydany w połowie lipca, z nadejściem drugiej fali modeli do armii Tau.
Według najnowszych plotek, na Tau jeszcze poczekamy - przed nimi w kolejce są Dark Angels, 6 edycja oraz Chaos Space Marines.
Battleforce to teoretycznie armia na małe punkty. Wystarczy dokupić HQ, i mamy legalną armię. Ewentualnie można olać HQ, i grać na zasadach patrolu
300 punktów???
Terminatorów masz za 200 punktów, zwykłych GK za około 100 punktów, a Rhino za 35 punktów - jeżeli dobrze pamiętam.
To daję Ci około 450 punktów, a pamiętać trzeba, że można wystawić Paladynów zamiast Terminatorów, a ze zwykłych GK można złożyć
parę innych jednostek - więc 500 pkt. lekko uzbierasz.
Hmm... to będzie jakieś z 300 punktów!