Koldrin napisał:
Rozpiska: Grey Knights
format: 1000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Inkwizytor Xenos (awans na psionika + rêka m³ot, granaty radioaktywne, 2*serwoczaszka, power armuor) 84
(1) Inkwiyztor Xenos (--) 25
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Pomocnicy (5*Death Cult Assassin) 75
(9) Pomocnicy (6*Psionicy, 3*Serwitorzy) 90
(5) Czy¶ciciele (5*halabarda) 171
+ (1) Rhino (szperacz)
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Dru¿yna Uderzeniowa (--) 100
(5) Terminatorzy (--) 200
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciê¿kiego Wsparcia"
(1) Land Raider Reedemer (melta) 255
-----------------
1000 punktów
Dobra³em tego heroicznego Land Raidera i Terminatorów. Chcia³em wcisn±æ gdzie¶ Dredknighta, ale nie posiadam funduszy.
Rozpiska bardziej polega na GK ni¿ na Inkwizycji, wiec powinno byæ OK. Raport ju¿ jutro.
Inkwizytorzy ujd±, ale drugi te¿ musi biegaæ w power armourze. Jedyne co zas³uguje na pochwa³ê, to fakt i¿ grasz na Inkwizytorach i nie kultywujesz oklepanego schematu jakim jest Grand Master. Henchmen Warband s± spoko, tylko brakuje mi dla nich transportu w postaci Chimery, o której ju¿ dywagowali¶my na stronie poprzedniej.
Czy¶ciciele równie¿ s± bardzo wy¶mienit± jednostk±, zw³aszcza ¿e posiadaj± tañsze bronie ciê¿kie. Zamiast transportera Rhino lepszym wyborem jest Razorback. Minusem jest mniej miejsc transportowych, natomiast plusem jest to, mo¿na go uzbroiæ w bronie dalekiego zasiêgu (np. twin-linked lascannon).
Jednostki troops hmm. Nie wygl±da to ¼le, ale Strike Squad dla lepszej ochrony (¿eby d³u¿ej trzyma³ znacznik, itp.) te¿ powinien otrzymaæ transporter Razorback. Zyskasz dziêki temu dodatkow± ochronê i dodatkow± broñ. Co tyczy siê Terminatorów, to tutaj podrzucam nasz temat w którym poruszane by³y kwestie uzbrojenia w force weapon'y. Dodam ¿e Terminatorzy jak i Paladyni powinni byæ wyposa¿eni w brotherhood banner.
Land Raider jest bez zastrze¿eñ. Rozumiem, ¿e bêdzie on transportowa³ Terminatorów?
Dobrze, czyli podlegaj± pod nich. Ale jednocze¶nie i Ordo Malleus i Grey Knights robi± rozpierduchê w chaosie, wiêc na jedno wychodzi
Nie do koñca. Albo lepiej - ni cholery . Ordo Malleus to zakon Inkwizycyjny przeznaczony do walki z manifestacjami
chaosu. Grey Knights natomiast to przypisany im zakon Militia (czyli zbrojne ramiê). Ale technicznie GK nie s± cz³onkami Ordo
Malleus, a Inkwizytorzy natomiast nie s± jednostkami GK.
Stary, ale chyba wiesz ¿e GK przynale¿± do Ordo Malleus z Inkwizycji ?
Rozpiska: Grey Knights
format: 1000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Inkwizytor Xenos (awans na psionika + rêka m³ot, granaty radioaktywne, 2*serwoczaszka, power armuor) 84
(1) Inkwiyztor Xenos (--) 25
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Pomocnicy (5*Death Cult Assassin) 75
(9) Pomocnicy (6*Psionicy, 3*Serwitorzy) 90
(5) Czy¶ciciele (5*halabarda) 171
+ (1) Rhino (szperacz)
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Dru¿yna Uderzeniowa (--) 100
(5) Terminatorzy (--) 200
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciê¿kiego Wsparcia"
(1) Land Raider Reedemer (melta) 255
-----------------
1000 punktów
Dobra³em tego heroicznego Land Raidera i Terminatorów. Chcia³em wcisn±æ gdzie¶ Dredknighta, ale nie posiadam funduszy.
Rozpiska bardziej polega na GK ni¿ na Inkwizycji, wiec powinno byæ OK. Raport ju¿ jutro.
Wilk'u napisał:
Koldrin napisał:
Jedynym minusem by³ Stormraven. W pierwszej turze w desancie, w drugiej próbuje wyj¶æ i dolecieæ, ale dopiero w trzeciej turze schodzi na dó³ i dolatuje z Assassinkami, które nie mia³y czasu, mo¿liwo¶ci co¶ zabiæ. Nie wiem co z tym zrobic, bo ogólnie drugi sk³ad Henchmenów by³ dobry i sprawdzi³ siê z tymi czterema plackami.
PS. My¶la³em nad wstawieniem heavy boltera, assault cannona i dwóch baterii bolterów do Stormravena. Do wszystkiego upgreade +1S, tylko nie wiem czy to dobry pomys³. Wtedy by³yby trzy strza³y z S6, cztery strza³y z S7 i dwana¶cie z S5. Mo¿e co¶ by z tego wysz³o, a mo¿e heavy bolter na multi-melte zamieniæ?Dla jednostek jakimi s± Henchmen'i polecam transport przypisany jakim jest Chimera. Bitwê rozpoczynasz na stole, a przy dobrych wiatrach w drugiej turze jeste¶ ju¿ u wroga z pakunkiem. Pancerz ma niez³y, wiêc pierwsz± turê spokojnie powinna przetrzymaæ.
Natomiast co tyczy siê Stormravena, to g³ównie uzbrajany jest w mindstrike missiles, plasma cannon / assault cannons i typhoon missile launcher.
No to Death Cult Assassinki bêd± w Chimerze. Ale czasem jak nie wysiadam, to nie zostan± one wystrzelane? Chimera to nie pojazd szturmowy, a taki oddzia³
trzech Assassinek po fazie strzelania, to nic fajnego Crusaderzy nie odbior± nawa³nicy ciosów... chyba ze czego¶ nie wiem, ewentualnie mo¿na by ich ukryæ za Chimer±.
W pi±tek kolejny turniej i kolejne 3 bitwy. Za kilka dni zamieszczê jaka¶ rozpiskê z zastosowaniem tego wszystkiego co tutaj
napisali¶cie Nie biorê Terminatorów, bo uwa¿am (pewnie b³êdnie) ¿e Paladyni sa trzy razy lepsi ni¿ zwykli Terminatorzy.
W pi±tkowym turnieju bêdzie mo¿liwo¶æ wziêcia bohaterów imiennych, oczywi¶cie =]I[= Coteaz, wiec z troopsami nie bêdzie problemu.
Na inne turnieje bêdê siê musia³ przestawiæ jednak na Terminatorów Nie wiem do koñca jak uzbroiæ Dreadknighta?
Koldrin napisał:
Nie dawno gra³em na turnieju t± rozpisk± (oczywi¶cie musia³em IG i Chimere zamieniæ na drugi oddzia³ GK troops). Jako przeciwników trafi³em na 2*Demony i Tau. Z Demonami przegra³em raz, bo przeciwnik mia³ same flamery o sile ognia 8, nie do ogarniêcia Gra skoñczy³a siê bardzo szybko, bo mia³em ma³o modeli, a Demony z desantu i miotacze to ju¿ wogóle kiepsko.
Kolejna walka by³a bardzo prosta. Powoli kosi³em Tau, jedynie z HQ mia³em problem, bo ucieka³y. Na koñcow± bitwê kolejne Demony (bez flamerow), z du¿± ilo¶ci± kombatu. Paladyni z Assassinkami dali radê i rozgromili wroga. Ogólnie ca³a rozpiska jest dobrze zrobiona, chod¼ ten Drednot to szczera prawda nic po¿ytecznego nie zrobi³. Jedynym minusem by³ Stormraven. W pierwszej turze w desancie, w drugiej próbuje wyj¶æ i dolecieæ, ale dopiero w trzeciej turze schodzi na dó³ i dolatuje z Assassinkami, które nie mia³y czasu, mo¿liwo¶ci co¶ zabiæ. Nie wiem co z tym zrobic, bo ogólnie drugi sk³ad Henchmenów by³ dobry i sprawdzi³ siê z tymi czterema plackami.
PS. My¶la³em nad wstawieniem heavy boltera, assault cannona i dwóch baterii bolterów do Stormravena. Do wszystkiego upgreade +1S, tylko nie wiem czy to dobry pomys³. Wtedy by³yby trzy strza³y z S6, cztery strza³y z S7 i dwana¶cie z S5. Mo¿e co¶ by z tego wysz³o, a mo¿e heavy bolter na multi-melte zamieniæ?
Nie dziwiê siê, ¿e przegra³e¶ z Demonami, jak w Twojej rozpisce praktycznie nie mia³o co zabijaæ. Jeste¶ ju¿ po chrzcie bojowym, wiêc podrzucê Ci kilka porad - chocia¿ Wilk'u te¿ móg³by to zrobiæ, bo ma ju¿ wiêksze do¶wiadczenie z GK.
Po pierwsze Inkwizytor, a konkretnie jeden wystarczy. Koniecznym jest wsadzenie go w power armour, bo lepsza ochrona jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodzi³a, zw³aszcza w uniwersum warhammera 40k. Obstawa w postaci Henchmenów jest dowolna. Nastêpnie bêdziesz potrzebowa³ kolejnej legendarnej jednostki, a mianowicie Techmarine'a. Je¿eli ma dzia³aæ, to tylko i wy³±cznie Techmarine z orbital bombardment (od 1 do 3 du¿ych wzorników na turê). Kolejne zmiany dotycz± jednostek troops. Przede wszystkim musisz mieæ minimalnie dwa oddzia³y. Strike Squad mo¿e pos³u¿yæ jako wsparcie ogniowe, lub w szczególnym przypadku jako oddzia³ wspomagaj±cy. Dodatkowo taki oddzia³ potrzebuje transportera, a Razorback nada siê wed³ug mnie najlepiej. Co tyczy siê drugiego oddzia³u, to tutaj pozostaje napisaæ mi jedno - Terminatorzy.
Na koniec dodam, ¿e zamiast Drednota lepszy bêdzie GK Nemesis Dreadknight lub GK Land Raider.
Koldrin napisał:
Jedynym minusem by³ Stormraven. W pierwszej turze w desancie, w drugiej próbuje wyj¶æ i dolecieæ, ale dopiero w trzeciej turze schodzi na dó³ i dolatuje z Assassinkami, które nie mia³y czasu, mo¿liwo¶ci co¶ zabiæ. Nie wiem co z tym zrobic, bo ogólnie drugi sk³ad Henchmenów by³ dobry i sprawdzi³ siê z tymi czterema plackami.
PS. My¶la³em nad wstawieniem heavy boltera, assault cannona i dwóch baterii bolterów do Stormravena. Do wszystkiego upgreade +1S, tylko nie wiem czy to dobry pomys³. Wtedy by³yby trzy strza³y z S6, cztery strza³y z S7 i dwana¶cie z S5. Mo¿e co¶ by z tego wysz³o, a mo¿e heavy bolter na multi-melte zamieniæ?
Dla jednostek jakimi s± Henchmen'i polecam transport przypisany jakim jest Chimera. Bitwê rozpoczynasz na stole, a przy dobrych wiatrach w drugiej turze jeste¶ ju¿ u wroga z pakunkiem. Pancerz ma niez³y, wiêc pierwsz± turê spokojnie powinna przetrzymaæ.
Natomiast co tyczy siê Stormravena, to g³ównie uzbrajany jest w mindstrike missiles, plasma cannon / assault cannons i typhoon missile launcher.
Przegraæ z Demonami jako GK, to jest normalnie hit roku
Nie dawno gra³em na turnieju t± rozpisk± (oczywi¶cie musia³em IG i Chimere zamieniæ na drugi oddzia³ GK troops). Jako przeciwników trafi³em na 2*Demony i Tau. Z Demonami przegra³em raz, bo przeciwnik mia³ same flamery o sile ognia 8, nie do ogarniêcia Gra skoñczy³a siê bardzo szybko, bo mia³em ma³o modeli, a Demony z desantu i miotacze to ju¿ wogóle kiepsko.
Kolejna walka by³a bardzo prosta. Powoli kosi³em Tau, jedynie z HQ mia³em problem, bo ucieka³y. Na koñcow± bitwê kolejne Demony (bez flamerow), z du¿± ilo¶ci± kombatu. Paladyni z Assassinkami dali radê i rozgromili wroga. Ogólnie ca³a rozpiska jest dobrze zrobiona, chod¼ ten Drednot to szczera prawda nic po¿ytecznego nie zrobi³. Jedynym minusem by³ Stormraven. W pierwszej turze w desancie, w drugiej próbuje wyj¶æ i dolecieæ, ale dopiero w trzeciej turze schodzi na dó³ i dolatuje z Assassinkami, które nie mia³y czasu, mo¿liwo¶ci co¶ zabiæ. Nie wiem co z tym zrobic, bo ogólnie drugi sk³ad Henchmenów by³ dobry i sprawdzi³ siê z tymi czterema plackami.
PS. My¶la³em nad wstawieniem heavy boltera, assault cannona i dwóch baterii bolterów do Stormravena. Do wszystkiego upgreade +1S, tylko nie wiem czy to dobry pomys³. Wtedy by³yby trzy strza³y z S6, cztery strza³y z S7 i dwana¶cie z S5. Mo¿e co¶ by z tego wysz³o, a mo¿e heavy bolter na multi-melte zamieniæ?
Koldrin napisał:
Rozpiska: Grey Knights
format: 1200 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Inkwizytor Xenos (awans na psionika + rêka m³ot, granaty radioaktywne) 70
(1) Inkwiyztor Xenos (2*serwoczaszka) 31
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Paladyni (5*m³otki) 275
(10) Pomocnicy (8*Assassinki, 2*Krzy¿owcy) 150
(9) Pomocnicy (5*Psionicy, 1*Akolita z udoskonalonym karabinem plazmowym, 3*Serwitor z dzia³kami plazmowymi) 119
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Dru¿yna Uderzeniowa (dzia³ko psioniczne) 110
(4) Command Squad (2*Guardsmen, Platoon Commander, Heavy Weapon Team z lascannonem) 119
+ (1) Chimera 55
-------------------------------------------------------------
FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(1) Stormraven (--) 205
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciê¿kiego Wsparcia"
(1) Drednot (2*sprzê¿one dzia³ko automatyczne, amunicja psioniczna) 135
-----------------
1200 punktów
Taktyka nie jest trudna. Dred sprz±ta piechotê z ty³u albo s³abe pojazdy. Assassinki z Inkwizytorem do Stormravena i pruje do najlepszego oddzia³u przeciwnika, w 1-2 tury oni spadaj± i Assassinki id± dalej - same power weapony, 3 ataki z bazy na 3+, 2+. Ca³y dmg przyjmuj± dwaj Templariusze z invem 3+ i Inkwizytorem z 3 woundami. Ca³e Troopsy siedz± z ty³u i bior± znaczniki i strzelaj±, dodatkowo z desantu wyjd± Paladyni którzy robi± najwiêksza masakrê w combacie. Mamy jeszcze Chimere która z Dredem ci¶nie na ¶rodek bitwy. Ca³y nuke idzie z pojazdu, a Dred idzie do Assassinek z Paladynami by daæ im bonus buffa z egidy, wtedy ¿aden psionik czy Libra nie straszna je¶li bêdzie potrzeba. Ca³a rozpa jest zrobiona pod zasady 6 edycji, ¿eby nikt siê nie dziwi³ ¿e mam IG troops w rozpisce
Po prostu nowicjusz chyba jeszcze wielu ich bêdzie.
Pierwsza uwaga - nie mieszaj GK z IG bo to nie dzia³a, poza fajnym wygl±dem na stole. Sojusze s± ciekawym rozwi±zaniem ale wtedy gdy jako sojuszników
mamy SM / BA / DA / BT / SW. Jak ju¿ upar³e¶ siê na bycie "szarym kawalerem" to przede wszystkim ogarnij codex GK.
Kolejn± a zarazem ostatni± uwag± na tê chwilê jest wybór jednostek. Upar³e¶ siê na Inkwizytorów oraz Henchmenów, to dobrze, bo dzia³aj± na stole, da siê tym dobrze graæ i jest to bardzo oryginalne. Paladyni jak to Paladyni, nic dodaæ nic uj±æ. W troopsach poleca³bym zmianê jednostek na GK Strike Squad lub GK Terminators. Gwardiê naprawdê bym sobie odpu¶ci³, bo robi siê lekki przys³owiowy jubel. Do Stormravena nie mam uwag, bo jest to naprawdê legendarna jednostka. Niestety co do Drednota to tutaj polecam podobnie jak kolega powy¿ej napisa³: GK Nemesis Dreadknight lub / oraz GK Land Raider. Dradnoty by³y fajne, lecz obecna szósta edycja mocno je zdeklasowa³a ze wzglêdu na ma³± ilo¶æ hull pointów.
Przede wszystkim kolego Koldrin zacznij graæ, bo napisanie kilku linijek wstêpnej taktyki nie odzwierciedli Ci w pe³ni przebiegu bitwy.
Stary, sojusze tak nie dzia³aj±. Najpierw musisz wystawiæ swoje 1 HQ + 2 Troops i dopiero wtedy wystawiasz sojuszników. Patrza³e¶ kiedy¶ na organizacjê plutonu Gwardyjskiego? To jest: PCS, 2*IP, i dopiero wtedy opcjonalnie 3*IP, 3*HWS i inne dziwne oddzia³y. U¿ywaj angielskich nazw, bo nie ogarniam po prostu. Taktyka, dobra, ale tak czy siak, czym ¶ci±gniesz co¶ typu Landek? Nie masz niczego takiego. Stormraven, Drednot i Chimera to nie s± super twarde pojazdy, tak do przodu bym siê nie pcha³. Ma³o Grey Knightowa rozpiska. Gdzie s± ci pó³bogowie imperium z super power weaponami, gdzie te Nemesis Dreadknighty? GDZIE S¡ KU**A LAND RAIDERY?!
Rozpiska: Grey Knights
format: 1200 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Inkwizytor Xenos (awans na psionika + rêka m³ot, granaty radioaktywne) 70
(1) Inkwiyztor Xenos (2*serwoczaszka) 31
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Paladyni (5*m³otki) 275
(10) Pomocnicy (8*Assassinki, 2*Krzy¿owcy) 150
(9) Pomocnicy (5*Psionicy, 1*Akolita z udoskonalonym karabinem plazmowym, 3*Serwitor z dzia³kami plazmowymi) 119
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Dru¿yna Uderzeniowa (dzia³ko psioniczne) 110
(4) Command Squad (2*Guardsmen, Platoon Commander, Heavy Weapon Team z lascannonem) 119
+ (1) Chimera 55
-------------------------------------------------------------
FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(1) Stormraven (--) 205
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciê¿kiego Wsparcia"
(1) Drednot (2*sprzê¿one dzia³ko automatyczne, amunicja psioniczna) 135
-----------------
1200 punktów
Taktyka nie jest trudna. Dred sprz±ta piechotê z ty³u albo s³abe pojazdy. Assassinki z Inkwizytorem do Stormravena i pruje do najlepszego oddzia³u przeciwnika, w 1-2 tury oni spadaj± i Assassinki id± dalej - same power weapony, 3 ataki z bazy na 3+, 2+. Ca³y dmg przyjmuj± dwaj Templariusze z invem 3+ i Inkwizytorem z 3 woundami. Ca³e Troopsy siedz± z ty³u i bior± znaczniki i strzelaj±, dodatkowo z desantu wyjd± Paladyni którzy robi± najwiêksza masakrê w combacie. Mamy jeszcze Chimere która z Dredem ci¶nie na ¶rodek bitwy. Ca³y nuke idzie z pojazdu, a Dred idzie do Assassinek z Paladynami by daæ im bonus buffa z egidy, wtedy ¿aden psionik czy Libra nie straszna je¶li bêdzie potrzeba. Ca³a rozpa jest zrobiona pod zasady 6 edycji, ¿eby nikt siê nie dziwi³ ¿e mam IG troops w rozpisce
Berserker napisał:
Czyli na pocz±tek, by³aby to w miarê dobra rozpiska? Z drobnymi zmianami.
Wed³ug mnie tak.