Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Brujah1685r
2014-03-06 10:08:21

Oj master.... twoje zdolności taktyczne i myślenia mnie niszczą X) hehehe
Ogólnie założenie jest proste, żyrki, działa i organy ogarniają ile zdążą zanim przeciwnik dojdzie do mnie.
Następne jeden z tych oddziałów przyjmuje szarżę na klatę, w czystej teorii i statystyce ustaje tą twoja turę co pozwala moim klocuszkom naokoło zaszarżować cię.
Przy dobrych wiatrach przynajmniej jeden będzie na twojej flance więc jakoś cie tam ugryzę.
Teoria jest prosta, praktyka moze zawieść przez wiele rzeczy, no ale cała armia ma stubborn i ld 9 więc winno stać jakoś. Rozpa do testów...

Master
2014-03-05 22:13:37

Tak, klocki mają stubborna. I co z tego?? Co ten stubborn ma im dać? Że ustoją turę dłużej zanim zginą? Hurra. Prawdziwie po krasnoludzku

Brujah1685r
2014-03-05 22:04:33

oj wroce do czwy to ptrzeczytam... czytalem i tego nie widzialem.... wiec uwazam swoje....
ty jacek powiedz jak rozpa.... a nie....

Hunter
2014-03-05 20:10:48

Żyrki Bru nie mogą ziać po marszu jest to w ich opisie. Mogą po marszu jedynie zrzucić bombę

Brujah1685r
2014-03-04 22:19:37

ale te wszystkie klocuszki małe w odleglosci 12" od sztandary Hammcó mają stubborna... i to jets kmina na ta rozpę.
Dwa działa dwa zyrki i dwa razy organy powinny dać radę.
Na pewno nei moga ziać po marszu? Pokaz mi gdzi eto ejst?

Strona 67 rulebook:
Model moze zionąć nawet po marszu lub reorganizacji.
Pykaj sie frajerze X)

Master
2014-03-04 21:21:40

Jeśli to jest rozpa na to co masz w figsach to ok, ale na przyszłość jest słaba. Był takie jeden co grał podobną w Katowicach... Gremli. I był przedostatni.
Jedno działo to za mało. Jak masz dwa, to niszczysz każde wrogie i po robociej. Jedno mogę Ci zniszczyć strzelaniem elfy, imperium, ale też ogry, demony... takie armie co mają po jednym, albo 2 katapulty. I wtedy kicha. Dwa żyrki to za... BRU OSZUŚCIE!!! Przypomniał mi się Twój wał nad wały. Otóż żyrki NIE MOGĄ ZIAĆ PO MARSZU. HA!
A poza tym to dwa jednak za łatwo zestrzelić. Te klocuszki też jakieś liche, jeden dobry pocisk czy parę strzał i nagle zostaje 10, a to nie era kiedy możesz ich popchnąć kowadłem. Taka niby multi-rozpa na wszystko, a w gruncie rzeczy na nic.

Brujah1685r
2014-03-04 13:52:27

Runesmith   98 pts
Rune of Spellbreaking
Rune of stone
Rune of Fire
Shield
Runesmith   103 pts
Rune of Spellbreaking II
Shield
Thane BSB   153 pts
Master Rune of Grungni
Shield
Master Enginier   70 pts

19 Warriors  200 pts
Great Weapon
Musican
19 Warriors  200 pts
Great Weapon
Musican
19 Warriors  200 pts
Great Weapon
Musican

18 Hammerers 272 pts
Standard
Musican
17 Hammerers 333 pts
Master Rune of Groth One-Eye
Standard
Musican

Cannon   150
Rune of Forging
Rune of Fire
Cannon   145
Rune of Forging

Gyrocoppter   80 pts
Gyrocoppter   80 pts

Organe Gun    170 pts
Rune of Accurecy
Rune of Forging
Organe Gun    145 pts
Rune of Accurecy

2399 pts

Dajcie jakieś opinie.

Alternatywa to zamiast ME dać MRofValaya dla drugich hammków.

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wilkimagiczne.pun.pl www.fizole94.pun.pl www.anty-terorrysci.pun.pl www.rawsmackdown.pun.pl www.miasteczkoggc.pun.pl