Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Jaaf
2014-04-26 06:18:22

r ya ready? ;]

bombaj
2014-04-25 11:00:27

dlatego trzeba wywalić mortisa z rozpy i rzucać czary z wampa z 2 kości maks

Brujah1685r
2014-04-25 07:38:00

Jak grałem z Aeli to wampierz mający 4 level w drugiej turze sie wsysnął.... im więcej utopionych punktów w wampierzu tym więcej mozna stracić miscastem... Pamietaj B. że 12 cali od mortisa magowie rzucają 2 razy na miscasta i wybierają gorszy... co sie właśnie wtedy stało...

bombaj
2014-04-25 00:26:45

to dajcie mu 4 level i zrezygnujcie z dużego necro, łatwo   im więcej punktów utopionych w wampirze, tym mniej można stracić.

Brujah1685r
2014-04-24 22:29:36

Ja go skłądam bez trickster sharda wtedy sie miesci

Jaaf
2014-04-24 21:34:56

Tak zbudowany wampierz nie mieści się o 7 pkt z nekro :x. Nawet na min. 3 lvl

Aeli
2014-04-24 09:38:49

Za uwagi ślicznie dziękuję, ale pozwolę sobie popolemizować radośnie : D

1) Musiałabym zdjąć poziom z Necro (przynajmniej jeden, nie mam tego jak sprawdzić) a to po primo znaczyłoby silniejszą magię przeciwnika, a po drugie mniej wskrzeszania/popychania. Wiąże się to również z pkt 2 - słonka trzeba sobie jeszcze nie ciepnąć na kościsty łeb, ale mniejsza z tym akurat - ale przy rezygnacji ze wskrzeszaczki, to faktycznie trochę wszystko zacznie się kruszyć. A zmobi mają rosnąć wzwyż w założeniu...  Tak więc ja bym raczej powiedziała, że szkoda nie brać Vampirzego lora.

3) Szkoda, ale za co? Osobiście wolę mieć odginaczki, które dają mi dwie tury wystawiania i szansę na przekrzywienie przeciwnika, niż banshee w ghulach, które nie dolecą nigdzie, przynajmniej tak mi się wydaje : P Upierać się nie będę ale z rad mi wynika, że 2400 to za mało punktów i to jest główny problem : P Wszystkiego dodać no...

4) Ale wampirzątko siedzi w blackach : ) Bloody mają nie wozić po stole 1k punktów, ale jednocześnie są raczej silne powiedziałabym silne, konne i mam do nich sentymenta, o ;<

5) Hm? Mają tyle samo tafa co bloody, siłę tylko o 1 mniejszą i Sv na 2+, a wskrzeszają się zdaje się k6 plus poziom maga, w przeciwieństwie do bloodów i hexów (max 1 ><) Wampirz i król siedzieliby tutaj w miłym towarzystwie

6) a tutaj się nie bardzo zgodzę - 5 hexów spada od jednego czaru i to bardzo często to a, ale po drugie już kilka razy zdarzyło mi się, że nie wbiły dostatecznej ilości ran i zaczęły się sypać - no i jest ich 8 : P Razem 9 ataków z siłą 5, to już powinno coś zrobić...

7) Hm... Wszystko jest tak naprawdę zasevowane i do wskrzeszania, przynajmniej taka koncepcja. Zombi rosną, 9 blacków w jedną turę chyba ciężko będzie wybić z sv 2+ ustawione np w kreskę do armat (ale w dobrą stronę!) Ciężko mi mówić z całą pewnością ale przecież najbardziej gryzie tutaj limit punktów ; <

Nio... To ja już nie marudzę

bombaj
2014-04-24 01:10:56

mechanizm robienia rozpisek jest banalny - bierzesz ograniczenia Euro i wsadzasz wszystko czego zabraniają tyle, ile się da

Jeżeli zabraniają banshetek, dużych ghouli, magii deatha itp. to od tego pewnie najlepiej byłoby zacząć klepanie rozpy.

Rozpa kawaleryjska ma sens. Ale Wampir musi być mordercą bez serca, ma być tak złożony, żeby się go bali. Tu nie ma półśrodków. Zadaniem tej armii jest dowiezienie wampira do walki. Jeżeli jest tak sklepany, że patrząc na niego nie boję się walki z nim nawet największym stworem, to znaczy, że jest źle złożony. Ma zabijać chimery, abomy, kółka, dzwony, kotły itp. w jedną kolejkę walki, ewentualnie warzywić klocki. Niestety klasyczny build Szaitisowy jest chyba w dalszym ciągle najlepszy:

Unnamed2400 Pts  -   Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 448.0 Pts
     Heavy armour; Shield; Magic Level 1
     Ogre Blade [40.0]
     Talisman of Preservation [45.0]
     Quickblood [30.0]
     Red Fury [50.0]
     Beguile [15.0]
     The Other Tricksters Shard [15.0]

     1 Barded Nightmare @ [24.0] Pts

Total Army Cost: 448.0


Druga opcja to build na nightshroudzie, ale dokładnie go nie pamiętam, więc nie będę wprowadzał w błąd.


2. Death jest najlepszym lorem w grze. Koniec kminy. Słonko to automaska na co najmniej 3 armie. Doom&Darkness rzucone na oddział walczący z wampirem to autobreak zazwyczaj. Snajpery wiadomo. Szkoda nie brać.

3. To samo o banszetkach. Szkoda nie brać.

4. 5 bloodknightów to boleśnie mało. Zwłaszcza jak na oddział mający dowieźć wampa do walki.Spadają od byle czago, w naszej grze spadli od szarży kółka na bok, która ich rozleciała nawet mimo słabego strzału i kiepskich impaktów. Jeśli to ma być główny ofensywny "młot" to niech będzie ich więcej.

5. Blacknighci. Tacy sobie, jeżeli patrzeć na statystyki. . Ale jeżeli cokolwiek mają zrobić musi ich być więcej i koniecznie banner of the barrows lub razor standard.

6. 7 Hexów. Czemu 7? Dwie piątki są super. Najfajniej byłoby mieć 3 piąteczki. Siódemka robi ro samo co 5, tylko umierając oddaje więcej punktów.

7. Malutkie te klocuszki. Jeżeli przeciwnik będzie miał mocną magię / strzelanie będzie znikał jeden klocek na kolejkę. I coraz bardziej zacznie kruszyć się zaplecze, do którego mogą bezpiecznie wskoczyć magowie. Trochę ryzykowna koncepcja.

Z mojej strony tyle

Twister
2014-04-23 23:20:28

Ale krzyczeć z tego co kojarzę można też do walki. Tak czy inaczej to zawsze jest jakiś straszak na pojedyncze duże cele.

Jaaf
2014-04-23 23:13:43

Mała zmiana.
Krzykaczy nie ma bo konie się ich podobno boją. (Nawet nieumarłe O.o).
W 24 wolnych cryptach umieszczać 90pkt kiedy konnica będzie się już dwie tury tłukła z przodu zanim dojdą?

Twister
2014-04-23 23:10:50

A gdzie krzykacze? Krzykacze też są osom Zwłaszcza eteryczne

Jaaf
2014-04-23 22:38:27

@ Bombaj, i myślisz że będzie OK?

@ Twister, ma to też jednak uroki jurasic parku który lubi się z armatami, latarkami i innymi kółkami. Myślę, że kmina Żużu z rycerstwem może się sprawdzić.

No i rozpa Aeli.

Unnamed2400 Pts  -   Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 397.0 Pts
     General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Shield
     Red Fury [50.0]
     Quickblood [30.0]
     Armour of Destiny [50.0]
     Sword of Might [20.0]

     1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts

1 Wight King @ 164.0 Pts
     Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
     Nightshroud [40.0]
     Ironcurse Icon [5.0]
     Luckstone [5.0]

     1 Skeletal steed @ [0.0] Pts

1 Master Necromancer @ 200.0 Pts
     Magic Level 4; Lore of Vampires

1 Necromancer @ 90.0 Pts
     Magic Level 1; Lore of Vampires
     Dispel Scroll [25.0]

9 Black Knights @ 290.0 Pts
     Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

     1 Hell Knight @ [10.0] Pts

     10 Skeletal steed @ [0.0] Pts

5 Blood Knights @ 345.0 Pts
     Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
     The Flag of Blood Keep [75.0]

     5 Nightmare @ [0.0] Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

7 Hexwraiths @ 250.0 Pts
     Great Weapon

     1 Hellwraith @ [10.0] Pts

     8 Skeletal steed @ [0.0] Pts

30 Zombies @ 90.0 Pts

30 Zombies @ 90.0 Pts

24 Crypt Ghouls @ 240.0 Pts

20 Zombies @ 60.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

Models in Army: 147


Total Army Cost: 2400.0


Autorka (ha, sama zrobiła nawet. Tylko leniwiec nie zamieścił ) miała na myśli: wszystko wchodzi w grę, ale nie na piechocie.

CZY KTOŚ MA ZOMBIE??? Brakuje nam min. 20 a raczej koło 60...

bombaj
2014-04-23 21:55:27

wszyscy to wiemy, nawet Żużu to wie, po prostu programowo nie chce grać chimerami   Faktycznie "second best choice" są pewnie rycerze, którzy nie spadną od jednej płonącej armaty albo jednego pioruna z lighta itp.

Twister
2014-04-23 21:50:40

Popieram, zionięcie jest osom Dlatego jeśli chodzi o mnie to grałbym też na 2 chimierach. Latajki z regenką i zionięciem mocno mieszają.

bombaj
2014-04-23 21:00:34

Krzychu! nielegalna rozpa! maks wielkość punktowa oddziału to:

Units cannot be more than 60 models nor 450 points


Twoje chłopki to 525 ryce+
                        400 jurki
                      =925

zamieniasz na


8 rycków z pełnym commandem i razorem za 435 pkt

+ 2 x 3 jurki z muzykiem 2 x 244                   488

                                                                = 923


pprzebudowałbym też nieco bohaterów:


1 Chaos Lord of Tzeentch @ 398.0 Pts
     Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Barding; Chaos Armour
     Talisman of Preservation [45.0]
     Crown of Command [35.0]
     Flaming Breath [30.0]
     Dragonhelm [10.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 271.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Great Weapon; Barding; Battle Standard
     Armour of Destiny [50.0]
     Scaled Skin [20.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 200.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Magic Level 1; Chaos Armour
     Dispel Scroll [25.0]
     Charmed Shield [5.0]
     Opal Amulet [15.0]

     1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

8 Chaos Knights of Nurgle @ 435.0 Pts FCG
     Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;  Razor Standard [45.0]

2 x 3 Skullcrushers of Khorne @  2 x 244.0 Pts
     Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;  Musician

4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 120.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Shield; Musician

     1 Marauder Horsemaster @ [10.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 105.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician

3 x 1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

Models in Army: 30


Total Army Cost: 2392.0

Lord z płonącym zionięciem rozkręca wszystko. Sam. Reszta armii mu niepotrzebna   Można ewentualnie zrezygnować z dragonhelma na rzecz soulfeedera. ale chyba jednak pancerz 1+ jest ważniejszy.

Mag dostał pierwszy poziom i dispell scrolla. Ogarnia śmietnik i fasty. jeżeli przeciwnik ma silne strzelanie to sobie bezpiecznie siedzi za górką. A nawet jak zginie to te 200 punktów nie boli jakoś bardzo. poza tym dwie armaty łyknie Pierwszą na 2+ (charmed shield) drugą na 3+ (opal amulet ze znaczkiem tzeencha).

Przemyśl, zwłaszcza to zionięcie

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pedagogikasp10.pun.pl www.szczepknieja.pun.pl www.ekonom2010.pun.pl www.san-news.pun.pl www.gv.pun.pl