Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Sasomir
2016-07-11 21:38:11

Szanowni gracze i inni słuchacze!

Turniej odbył się i następujące miejsca na nim zajęto:

1. Bombaj NC - 57 pkt
2. Brujah SW - 45 pkt
3. Hunter SW + DA - 41 pkt
4. Żużosław SM + CM + Sk -30 pkt
5. Siwy Tyr - 24 pkt
6. Suchar Tau - 18 pkt

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękuję, mam nadzieję, że będzie to pierwiosnek nowego otwarcia dla naszego klubu i że już po wakacjach ruszymy ze spotkaniami i turniejami we wszystkie gry z żołnierzykami! Osobom, które nie przyszły, mimo że mówiły, że przyjdą (i dzięki którym nie grałem, bo było nieparzyście) soczyste... przyjdźcie następnym razem ;-). Proszę administrację o nadanie Bombajowi statusu Mistrza RyKowiska za wygranie ostatniego klubowego turnieju i do zobaczenia mordeczki!

Twister
2016-07-01 22:40:15

Możliwe, że WH40K jest dobrym systemem, ale niestety GW nie jest dobrym wydawcą i drugi raz się nie dam naciąć.
Ale podobno ktoś (najprawdopodobniej Sas) ma prowadzić WM&H. Wiadomo może kiedy i o której godzinie?

Hunter
2016-07-01 22:28:10

1 Wszyscy jesteśmy początkujący tym się nie przejmuj absolutnie. Gramy przede wszystkim for fun
2 Gramy z kartami z frakcji też ale bez kart specjalnych do nich np misterius objectives
3 Rozpiska ma  być czytelna to jedyne wymagania jak chcesz możesz mieć ją napisaną odręcznie lub na telefonie. Do czwartku śmiało możesz wysyłać

Suchar
2016-07-01 21:26:21

Jestem zainteresowany i postaram się być, ale mam kilka pytań:
1. Jestem bardzo początkujący (wręcz zielony jak Ork), więc nie wiem czy ktoś będzie chciał ze mną grać.
2. Gramy z czy bez Tactical Objectives, a jeśli z to tylko zwykłe tacticale czy datacardsy frakcji też.
3. Czy jeśli wyślę rozpiskę przed środą, mogę liczyć na odpowiedź czy jest poprawna, no i czy forma html z Battlescribe jest akceptowalna jako rozpiska przez sasa.

Hunter
2016-07-01 15:06:39

UWAGA UWAGA

WIELKA PROŚBA do wszystkich którzy mają jakiekolwiek pacyny do 40 K w Częstochowie o przyjście. Choćby tylko na jedną  czy dwie bitwy. Gramy na 1200 pts. bitwy będą krótkie. Cały turniej to zaledwie jakieś 4-5h. jest to wielka szansa na reaktywację środowiska figurkowego w Częstochowie. Proszę was wyjdźcie ze swoich nor i zajrzycie na turniej, Nie przejmujcie się brakiem figurek- turniejowych rozp my wszyscy dopiero zaczynamy, chodzi o to żeby zebrać się chociaż w 10 osobowym gronie i coś popykać. Wszystkich byłych batlowców serdecznie zapraszamy 40K jest dobrym systemem ( i armii nie maluje się 2 lata) Jeśli ktoś chciałby zagrać a kompletnie nie ma figurek niech tylko do znać razem coś poskładamy z tego co mam ja lub inni gracze. Jeśli turniej wypali( mam na myśli, że przyjdzie 10 graczy to od września ruszamy ze spotkaniami.

Nie oglądajcie się na innych i przyjdźcie.


Figsy które mam do pożyczenia:
(piszcie pm jak coś, z tego co tu jest można spokojnie złożyć ze dwie rozpy na 1200)

Imperial Knight sklejony jak Crusader 460 Pts
20 taktycznych marines
Samael 200 pts
1kapelan na motorze
2 x librarian na motorze
1 kapelan pieszo
1 libra pieszo
3 x thunderwolf cavalry 150- 250 pts
Land Raider 240 pts
Dark Angels Dark Talon 160 pts
Space Marine Stormtaloon 135 pts
Land Speeder 50 pts
Attack Bike 55 pts
5x Dethwings Knights 235 pts




Manewry u stóp Świętej Wieży!
Częstochowskie stowarzyszenie miłośników Kultury, Literatury i Fantastyki oraz Częstochowski Klub Gier Bitewnych RyK Medaliki mają zaszczyt zaprosić Was na turniej Warhammera 40 000, który odbędzie się trzeciego dnia konwentu Medalikon 2016 w Częstochowie, szczegóły poniżej:

1. Informacje ogólne

Data: 2016-07-10
Format: 1200
Wpisowe: 10zł
Miejscowość: Częstochowa
Adres: Turniej odbywa się na terenie konwentu Medalikon 2016 w Zespole Szkół Technicznych im. Jana Pawła II przy al. Jana Pawła II 126-130
Sędzią głównym turnieju jest: Sas

2.Ramówka:
Niedziela (wstęp na konwent w tym dniu jest za darmo):
9:00 - 10:00 Zapisy
10:00 – 12:00 I Bitwa
12:00 - 13:00 Przerwa na Obiad + ocena modelarska
13:00 - 15:00 II Bitwa
15:00-15:30 Przerwa
15:30 – 17:30 III Bitwa
17:30 - Ogłoszenie wyników, słówko od sponsorów / Rozdanie nagród i dropów


3. Zasady ogólne:
- Obowiązują zasady 7 ed. Wh40k, z uwzględnieniem aktualnych FAQ'ów ze strony GW oraz ETC.
- Gramy na stołach 72”x48”.
- Tereny na stołach ustawiają sędziowie
- Graczom przyłapanym na ewidentnym oszustwie po raz pierwszym (nieautoryzowana zmiana terenu, używanie sprzętu nie ujętego w rozpisce, rażące naruszenie zasad gry), zostanie zmieniony wynik gry od -3DP do masakry w plecy włącznie, po zapoznaniu się z sytuacją sędziego głównego. Przyłapanie na oszustwie po raz drugi skutkuje dyskwalifikacją.
- Awanturowanie się na turnieju grozi dyskwalifikacją.
- Od decyzji sędziego nie można się odwołać.
- Za każde zaczęte 5 minut spóźnienia w oddawaniu wyników obaj gracze dostają -1 DP. Po 15 minutach wynik nie będzie przyjmowany i obaj gracze dostają automatyczne 0:0.

4. Budowanie Armii:
Armie budujemy wg następujących zasad:
- Każdy z graczy może na swoją armię wydać 1200 pkt.
- Każdy z graczy może wykorzystać dowolną kombinację i dowolną ilość detachmentów opisanych w RB lub jakimkolwiek Codexie/Suplemencie!

Dopuszczone są:
- kodeksy, suplementy, dataslate'y, formacje
- sojusznicy
- Stronghold Assault - dopuszczamy jedynie Bastion oraz Aegis Defence Line
- SH i GC zawarte w Codexach

Zabronione:
- IA
- Escalation
- Armie Unbound


5.Zgłoszenia:

Zgłoszenia wraz z rozpiskami w czytelnym formacie ślemy do 06.07.2016 na adres:
medalikon.sas @ gmail.com

6. Punktacja:
a) Różnica VP...................wynik bitwy
0 .................................. 10 - 10
1-2 ............................... 11 - 9
3-4 ............................... 12 - 8
5-6 ............................... 13 - 7
7-8 ............................... 14 - 6
9-10 ............................. 15 - 5
11-12 ........................... 16 - 4
13-14 ........................... 17 - 3
15-16 ........................... 18 - 2
17-18 ........................... 19 - 1
19+ .............................. 20 - 0

b.)Kill Pointy - co 1 KP różnicy - 1VP (do max 6)

c.)Maelstrom of War(Wykonujemy max trzy karty na turę):
Każdy gracz zaczyna grę posiadając talię Tactical Objective Cards. W momencie wykonania objective'a na końcu tury gracza należy poinformować o tym przeciwnika oraz odrzucić kartę. Każdy Tactical Objective może zostać wykonany tylko raz na grę. Jeżeli dany Objective nie może zostać wykonany (na przykład zniszczenie budynku jeżeli żadnego nie ma na stole) należy odrzucić daną kartę i wylosować nową.
JEDEN UNIT MOŻE WYKONAĆ TYLKO JEDEN SECURE OBJECTIVE NA TURĘ!


Kolejność kroków przed bitwą.
• Rzut na to kto umieszcza pierwszy objective marker. Następnie gracze rozmieszają objectivy na przemian aż rozmieszczą wszystkie.
• Rzut kto wybiera stronę
• Rzut na Warlord trait (zaczyna gracz który wybrał stronę)
• Rzut na Gifty, Boony and oraz inne rzuty przed grą wynikające z zasad specjalnych. (zaczyna gracz który wybrał stronę)
• Rzut na Psychic Powers (zaczyna gracz który wybrał stronę)
• Rzut na Night Fight
• Rzut na kolejność rozstawienia (wygrany decyduje kto rozstawia się pierwszy). Fortyfikacje rozstawiamy w fazie deploymentu.
• Rzut na rozstawienie Infiltratorów oraz ich rozstawienie.
• Gracz który rozstawił się pierwszy decyduje kto rozpoczyna grę jako pierwszy.
• Rzut na Scout Moves. Fer play wymaga zapytać przeciwnika czy wykonuje jakiś scout move przed rzuceniem na Przejęcie Inicjatywy. Jeśli pytanie nie zostało zadane i rzut na przejęcie inicjatywy został wykonany, musi on zostać powtórzony tylko w przypadku gdy gracz który nie został zapytany wykona jakieś Scout Moves.
• Rzut na przejęcie inicjatywy
• Początek właściwej rozgrywki

Za bitwę oddaną walkowerem, gracz otrzymuje 20 DP. Walkower będzie przyjęty tylko po zapoznaniu się z sytuacją przez sędziego głównego.
Gracze przed rozpoczęciem bitwy mogą umówić się na wynik 10:10
Tabled - w takim przypadku liczymy normalnie straty itp. Gracz który zrobił tabled dogrywa swoje tury, tura 6 i 7 jest normalnie losowana. Maelstormy których już nie może wykonać (np. zabij Psykera) zostają uznane za niewykonane

7. Misje:
1.
Maelstrom of War: Cleanse and Control
Eternal War: Crusade - 4 objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Dawn of War
2.
Maelstrom of War: Tactical Escalation
Eternal War: The Relic (6 Victory Points; the relic is a separate objective from all others)
Deployment: Hammer and Anvil
3.
Maelstrom of War: Contact Lost
Eternal War: Big Guns Never Tire - 5 Objectives (3 Victory Points each)
Deployment: Vanguard Strike


8.Ocena modelarska:
Nie ma wymogu pomalowanej armii!
Do oceny modelarskiej będą dopuszczone wszystkie armie.
Modele uznajemy za pomalowane jeśli są pomalowane przynajmniej trzema kolorami(podkład to nie kolor), a podstawki co najmniej jednym.
Jako modele pomalowane traktujemy modele posiadające barwy na większości odróżnialnych powierzchni.

Ocena:
+3 Pts - Spełnienie podstawowych wymogów dotyczących malowania i podstawek na 50% modeli.
+5 Pts - Spełnienie podstawowych wymogów dotyczących malowania i podstawek na 100% modeli.
+3 Pts - Spójność armii: podobne umundurowanie/barwy wojenne, podstawki w tym samym stylu (50% modeli pomalowanych).
+5 Pts - Spójność armii: podobne umundurowanie/barwy wojenne, podstawki w tym samym stylu (100% modeli pomalowanych).

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.minecrafterzy.pun.pl www.rebeldebb.pun.pl www.zagubionawyspa.pun.pl www.nsaiirok11-13.pun.pl www.pyrzyce.pun.pl