Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

Napisz odpowiedź

Napisz nowego posta
Opcje

Kliknij w ciemne pole na obrazku, aby wysłać wiadomość.

Powrót

Podgląd wątku (najnowsze pierwsze)

Gruby
2012-03-09 06:49:25

Sorki Sasu, ale według mnie to i tak jest nieklimatyczne , przeładowane grafą i mało grywalne gówno.

Sas
2012-03-09 06:41:39

są abonament ok60zl, ale to jest wyjątkowe MMO

Gruby
2012-03-08 23:43:56

A na to się nie zapowiada Jak KotOR I i II mi się barzdo podobał, to tOR w porównaniu z tym to komercyjny shit.

siwy2150
2012-03-08 23:33:28

tak jak będzie free to play

Sas
2012-03-08 20:31:18

bedzie ktos gral w SW; the old republic

Alcarion
2011-12-06 17:57:58

To znowu ja, największy spamer w tym temacie. Tym razem chciałbym zarzucić linkiem do czegoś na kształt Lets' play. Filmik prezentuje Bulletstorma, grę polskiego studia People Can Fly. Osobiście polecam ten tytuł. Dawno już tak dobrze nie bawiłem się przy shooterze. Zaryzykuje nawet stwierdzenie, że ostatnim takim FPSem był Duke Nukem 3D Poniżej link do prezentacji, a w Bulletstorma zagrajcie, choćby ze względu na to, że polską produkcją jest

http://www.youtube.com/watch?v=LIsYiOVZ … ture=g-all

Alcarion
2011-11-13 22:26:28

Dobra, dalej spamuję z filmikami od El Ambasadore. Tym razem "Tęcza Sześć: Patrioci*". Tytuł dobry na transparent z okazji 11 listopada

http://www.youtube.com/watch?v=ktPVss-wovc


* Rainbow Six: Patriots

Alcarion
2011-11-04 16:48:43

Już od tygodnia w Internecie grzmi piątej części Wielkiego Jumania Fur. A dwa dni temu Rockstar wypuścił zapowiedziany pierwszy trailer nowego GTA. El Ambasadore wziął się za analizę tego filmiku. Zapraszam do oglądania http://www.youtube.com/watch?v=btYmTOTsLXY

Nowcio
2011-10-26 19:33:49

No bardzo fajny komentarz. Ładne to dziecko mu wyszło

Alcarion
2011-10-16 16:59:48

http://www.youtube.com/watch?v=xTlRRn1D … e=youtu.be 

Mój kumpel wziął się za nagrywanie filmików o grach. To jego pierwsze dziecko. Jest to komentarz do gameplayu nowego Hitmana. Polecam, a także jak macie chwilkę zostawcie pod nagraniem swój komentarz.

Alcarion
2011-09-27 10:27:36

Proszę, proszę na pecety Skyrim wyjdzie z pełnym polskim dubbingiem, a w głównych rolach Fronczewski, Talar, Kowalewski, Zborowski! Trochę taki powrót do korzeni (BG, PT). Cieszę się z tego, że będzie porządny dubbing, ale zaraz mnie rozsadzi, bo tylko na PC, konsole niestety Eng Nie ogarniam. Dystrybucją i tłumaczeniem zajmuje się ta sama firma, co za problem zaimpementować dubbing również do konsolowych wersji?

Alcarion
2011-09-26 11:14:31

Kolejny ciekawy i warty uwagi news o Skyrim.

http://www.ppe.pl/news-10569-Jak_Skyrim … racza.html

gen. Szrama
2011-09-15 20:25:55

Miłość w dzisiejszych czasach sprowadza się do łóżka chyba . Popkultura wywiera negatywny wpływ. Granie nie jest już przejawem nerdowatości, tylko zwyczajnej rozrywki. Już nawet granie w RPGi nie jest dziwne. Owszem, hardkorowcy tak, ale ogół użytkowników już nie. Ewoluujemy w jakimś kierunku, który mi przynajmniej mało odpowiada.  Ale wątki miłosne generalnie lepiej żeby były, niż żeby wszyscy byli aseksualni .

Oblivion ma 5 lat, ale kurna, te twarze to porażka. Ciężko jest zrobić twarz która nie będzie przedstawiać jakieś ciepłe kluchy. Chodzi mi o jakby "styl" wszystkich możliwych do wygenerowania kombinacji, a nie konkretne.

Kolejne miłe zaskoczenie, po 2 dniach przymuszania się do grania . Przede wszystkim wiele zadań pobocznych można kończyć różnymi metodami, z pozytywnym lub negatywnym skutkiem. Granie na minimalnym poziomie trudności gameplay z jednej strony psuje (praktycznie nic nie muszę trenować by radzić sobie z dowolnym jak na razie postawionym zadaniem, a 10 skoków wystarcza na podniesienie Akrobatyki - przynajmniej tak mi się zdaje. Z drugiej strony naprawdę fajnie macha się mieczem gdy bezpośrednie trafienie "w klatę" pozbawia wroga połowy życia. Nie mówiąc już o zdejmowaniu z daleeeeeeka słaboopancerzonych stworków łukiem. Na średnim poziomie już to tak różowo nie wygląda. Tłuczenie babki odzianej jedynie w jedwabną kieckę żelaznym młotem bojowym kilkanaście razy nie wygląda przeraźliwie realistycznie .
Kolejna sprawa - gra jest tak skonstruowana, że nie można jej skopać . Bardzo w Morrowindzie lubiłem rozważania nt. "zabić go i wziąć jego cudowną zbroję uniemożliwiając wykonanie głównego questu (pojawiała się informacja na dole ekranu z tekstem o tym, że należy władować sejwa lub pozostać w tym świecie pozbawionym nadziei ). Sama ta możliwość była fajna. Teraz nie. Teraz moda na nieśmiertelne postaci, póki są potrzebne (krew mnie zalała, gdy chciałem utłuc ziomka z Ostrzy, a on ciągle "tracił przytomność", ale w walce z npcami za minutę już zginąć mógł . Żałosne i irytujące podejście.
Kupno własnego domku to jest to. Konie to jest to. NPCe realizujący własne plany działania (jak zobaczyłem chłopka latającego za jeleniem z łukiem to od razu miałem banana na twarzy albo gdy spotkałem strażnika patrolującego trakt) to też jest to.
Co do ciekawostek - niesamowicie oryginalny i fantastycznie zrealizowany jest quest z malarzem. Opadła mi szczęka przy tym queście . Najoryginalniejszy quest w jakimkolwiek RPGu jaki grałem do tej pory .
Wkurza mnie dobór głosów - orczynki (kobiety orkowie ) mają głos pasujący na bretonkę... W przypadku wielu postaci jest podobnie.

Generalnie kolejna porcja wrażeń po Oblivionie - wszystko super, ale jeszcze nie zaglądałem do społeczności modderskiej. O co mi chodzi tak właściwie?

Tak prezentował się Morrowind po premierze:
http://www.youtube.com/watch?v=t7J4F3bs3Pk

A tak prezentuje się, gdy modderzy wzięli się do roboty:
http://www.youtube.com/watch?v=ExZI6fUF … re=related - głównie chodzi tu o poprawiony zasięg widzenia
http://www.youtube.com/watch?v=MPcoOtYa … re=related - tu chodzi mi o gęstość otoczenia, więcej drzew, więcej wszystkiego, wtedy nawet słaba grafa nie kole

A tłumaczenie, że gra jest stara... Mod Better Bodies dawał cudowne ciała postaciom, przy użyciu liczby polygonów mniejszej nawet o 1/3 niż firmowe. Reasumując - mniejsze obciążenie procesora generujące lepsze efekty. To nie wina "czasów" tylko programistów.
A do Obliviona widzę też graficzne modki :]. Mniam :].

Alcarion
2011-09-14 13:37:45

To chyba nie tak, że twórcy chcą zrobić kolejne simsy. Wydaje mi się, że developerzy wrzucając trochę cycków, kilka rozbieranych scen opatrzą to znacznikiem PEGI 18 i myślą, że zrobili dojrzały tytuł dla dorosłych odbiorców ( ) i liczą na lepszą sprzedaż. Gra w której wątki romansowe był naprawdę rozbudowane i bardzo ciekawe to Baldur's Gate 2. Zły wybór może zakończyć na zawsze dany wątek, za to pozytywne zakończenie daje olbrzymią satysfakcję. Tak powinno wyglądać podejście do miłości w grach. Niestety Bioware czy też inni twórcy, dzisiaj, strasznie spłycają te relacje. W sumie ograniczają je do łóżka.

Co do Obliviona to pamiętaj, że ta gra ma PIĘĆ lat

gen. Szrama
2011-09-14 09:02:08

Nie kapuję po co to i na co to. Nigdy mnie specjalnie nie rajcowało "podrywanie" komputerowego tworu, który zgadza się na pocałunek od stosunków +90 a na przytulenie od +20 . Spodziewam się niezłej kichy w tym zakresie. Bo o ile w Dragon Age'u (taki przykład najbliższy chyba czasowo) np. związek z Morrigan był uzasadniony fabułą (sposób na przezwyciężenie klątwy, w zamian za stratę i ukochanej i swojego dziecka) i bardzo fajny o tyle związek z Zevranem (brrr, grałem facetem ), czy Lelianą były w mojej ocenie sztuczne. Nie wiem, jakoś dziwne mi się wydaje wybieranie odpowiednich opcji, żeby kogoś "uwodzić". Nerdy już życia nawet w tym zakresie nie mają?

Generalnie tłumaczę sobie to jednak tym, że twórcy chcą robić z każdje gry drugie simsy. Nie wiem jednak po co, czy żeby przyciągać kobiety?

Z innej beczki trochę - gram od północy w Obliviona i muszę przyznać, że mam tak samo mieszane uczucia jak przy Skyrimie. Owszem, miło jest patrzeć na oddalony kilka minut drogi piechotą most, do którego wiem, że mogę dojść jak mi się tak zachce (zawsze moja ulubiona cecha TESów), ale już tekstury lipne straszliwie. Z włączonym każdym bajerkiem gram i mimo wszystko będę musiał jeszcze chyba poedytować zmienne w plikach, tak by od razu renderowało mi odległe lasy itd, bo lipa straszna. Trzeba to zobaczyć jeśli się nie grało.
Mile zaskoczony jestem realizmem, faktycznie prawie wszystko co powinno paść od strzały od strzały mi pada. To cudowne, że mogę pierwszopoziomową postacią kosić 5 strażników miejskich zanim mnie uciupią . Miło też móc spuścić jakieś na przykład beczki na goblina, które go przygniotą ciężarem, straaaasznie miło, że strażnik, którego odrzuci od przyjętej strzały w momencie śmierci rozluźnia uścisk i jego tarcza oraz miecz upadają osobno... Całkiem sporo jest takich smaczków, które mi przypadły go gustu. Natomiast twarze, jak były porażką, tak są nadal.

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.skalna-jaskowicka.pun.pl www.polisharmyclan.pun.pl www.1917.pun.pl www.wzgorzawitosa.pun.pl www.13clan.pun.pl