Zbliża się pierwszy od długiego czasu, 2 dniowy turniej klasy Chellenger na Śląsku – NIE PRZEGAP !!!
Gdzie i kiedy?
Śląskie Środowisko graczy „Pierońskie Hanysy” zaprasza na turniej klasy Chellenger „Fire Frenzy” część II. Turniej odbędzie sie 10-11 Listopada w Kozłowie /k Gliwic w dworku http://www.podplatanem.pl/?akcja=kontakt Wskazówka dojazdu z zaznaczonym miejscem turnieju: https://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF& … c0fddbbed2 Gramy na sali gimnastycznej, a że będzie późna jesień warto zabrać dodatkowego polara. Nocleg zapewniony w kilkuosobowych pokojach na terenie ośrodka (przyda sie śpiwór). Na terenie jest też restauracja, oraz będzie można zamówić coś z ulotek
Wstęp: 40zł ( 10zł przedpłata płatna do 5 Listopada, można zapłacić całość na konto) Przemysław Czyrwik 36 1140 2004 0000 3602 3589 8959
Dzień 1: Zapisy : 9.00 1 bitwa 10.00 – 12.30 2 bitwa 12.45 – 15.15 Przerwa 3 bitwa 16.00 – 18.30
Dzień 2: 4 bitwa 10.00 – 12.30 5 bitwa 12.45 – 15.15 ogłoszenie wyników
Czas na bitwę max 2godz. 30min Gramy na stołach 72″x48″
Rozpiski
Za wysłanie Rozpiski do 2 Listopada na turniejfirefrenzy@gmail.com dodatkowe 4DP do klasyfikacji generalnej Mail o temacie „Rozpiska FF” Format rozpiski: 1850pts (1500pts + 2×350 pts) Gracz: (Imię, ksywka, nazwisko) Armia: Miasto:
HQ1 : (imię jednostki, wykupione opcje, odnośnik do transportu dedykowanego) [(suma punktów bez kosztu transportu)pts] HQ2 : (analogicznie…) Elite1 : (…) Elite2 : (…) Elite3 : (…) Troop 1 : (…) Troop 2 : (…) Troop 3 : (…) Troop 4 : (…) Troop 5 : (…) Troop 6 : (…) FA1: (…) FA2: (…) FA3: (…) HS1: (…) HS2: (…) HS3: (…) Transport1 : (nazwa, opcje, przypisana jednostka) [(punkty)pts] Transport2 : (analogicznie…) TransportX : (…) (proszę nie umieszczać domyślnych opcji!) TOTAL [(punkty)pts] KP: liczba kill pointów Modele: liczba modeli
PROSZĘ PAMIĘTAĆ, że w podobny sposób jak rozpiskę główna, robimy z detachmentami.
Do turnieju dopuszczone są armie na 1500pkt z dodatkowymi 2 do wyboru detachmentami na 350pts, czyli całościowo Core + Detachment 1850pts. Według pełnego FOCa z 6ed. Z najnowszymi dexami i faq’ami.
KAŻDY GRACZ POWINIEN POSIADAĆ CZYTELNĄ ROZPISKĘ, CODEX I RULEBOOK ORAZ AKCESORIA KTÓRYMI SIĘ POSŁUGUJE (marka,kostki,wzorniki) !!!
Ocena modelarska
NIE UŻYWAMY PROXÓW ORAZ POSIADAMY WYSYWIG (choć tu dopuszczam lekkie odstępstwa w granicach rozsądku) Nie ma wymogu pomalowanej armii, ale będzie ocena modelarska w której można zdobyć 5 DP 0-3 za malowanie (0- za brak pomalowanej armii 1 – za częściowo pomalowaną armię 2 – za armię pomalowaną w całości w 3 kolorach 3 – za armię pomalowaną na min. TT z licznymi cieniowaniami i innymi efektami modelarskimi) 0-1 za podstawki 0-1 za WOW
Nakazy i zakazy
Niedozwolone są: - Imperial Armour (WYJĄTEK: Armie BT, DA, SoB mogą korzystać z następujących pojazdów z „IA2up1.3″ (z uwzględnieniem wszelkich zastrzeżeń): 1. Rhino, Rzorback (bez opcji multi-melty), Predator Destructor, Predator Annihilator, Whirlwind, Vindicator, Land Rider, Land Rider Crusaider, LandSpeeder Squadron, Drop pod Pojazdy z grupy 1 korzystają z zasad umieszczonych w Codex: Space Marines Umieszczenie w rozpisce choć jednego pojazdu z IA2up1.3 powoduje, że wszystkie pojazdy z powyższej grupy należy wystawiać na zasadach IAup1.3, a nie kodeksu.)
Za każde spóźnienie przekraczające 5min po zakończeniu czasu rozgrywki odejmowane będzie 1DP po 15 min nie będzie przyjmowany wynik
Klaryfikacje Terenowe: zgodnie z Rolebookiem do 6ed. Z wyłączeniem Mysterious Terrain (chyba że w scenariuszu pisze inaczej) tereny będą ustawione przed turniejem bez możliwości ich przestawiania w trakcie turnieju, zachęcamy również do omówienie z przeciwnikiem klaryfikacji terenów, żeby uniknąć nieporozumień.
Misje
Gramy na VP za cele misji różnica w VP 1: 0 10-10 2: 1 12-8 3: 2 14-6 4: 3 16-4 5: 4 18-2 6: 5 20-0
Bitwa Pierwsza: Czas gry: 5 tur. 6 na 3+, 7 na 5+ Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight itp. Strefy wystawienia:Down of War Cel podstawowy: 5 znaczników 12″ od siebie i krawędzi, każdy wart 2VP. Cel dodatkowy: Slay the Warlord 1 VP, First Blood 1 VP, Linebreaker 1 VP
Bitwa Druga: Czas gry: 6 tur. 7 na 4+ Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight itp. Strefy wystawienia: Vanguard Strike Cel podstawowy: 3 Znaczniki, po 1 w dowolnej swojej strefie wystawienia gracza wart 2 VP , 1 na środku stołu wart 4 VP dodatkowo ten znacznik jest Mysterious Objectives (znaczniki w strefach wystawienia musza być 6″ od dowolnych krawędzi stołu) Cel dodatkowy: Slay the Warlord 1 VP, First Blood 1 VP, Linebreaker 1 VP
Bitwa Trzecia: Czas gry: 5 tur. 6 na 3+, 7 na 5+ Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight itp. Strefy wystawienia: Spearhead. 5 ed. (ćwiardki ) Cel podstawowy: 2 VP za zniszczone jednostki przeciwnika. Cel dodatkowy: dodatkowe 2 VP za Slay the Warlord, 1 VP za społowione jednostki przeciwnika
Bitwa Czwarta: Czas gry: 6 tur. 7 na 5+ Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight itp. Strefy wystawienia: Vanguard Strike. Cel podstawowy: 1 znacznik na środku stołu który jest RELIKTEM, wart 8 VP. Cel dodatkowy: 1 VP za zabite jednostki przeciwnika
Bitwa Piąta: Czas gry: 5 tur. 6 na 4+ Zasady specjalne: deep strike, reserves, night fight itp. Strefy wystawienia: Hammer and Anvil Cel podstawowy: 2 znaczniki ustawione po 1 w strefie gracza 6″ od krawędzi, warte 3 VP . Cel dodatkowy: K3 znaczniki ustawione dowolnie, min 12″ od krawędzi i innych znaczników, warte 1 VP. Za zniszczenie dowolnej jednostki z przedziału FAST ATTACK oraz HEAVY SUPPORT dodatkowy 1 VP
|