Jasif - 2012-12-04 18:19:56

http://img41.imageshack.us/img41/6558/birthdaycake5candles.jpg
Klub Graczy Gier Bitewnych "ÓSMA BILA"
zaprasza na turniej pod nazwą:
"BILATICON vol. VIII !"
Plurimos annos, plurimos!

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Garść informacji w pigułce:
Termin : 05.01.2013
Miejsce: Sklep Gnom, ulica Szkolna 15, Bielsko-Biała
Godzina rozpoczęcia: 9.30, ale graczy prosi się o przybycie na 9.00. Spóźnialscy mogą się spodziewać bycia sparowanymi razem.
Format : 2388 lub opcjonalnie 2088+300 kontyngentu sojuszniczego
Wpisowe : 15zł (dla członków OKF - 10 zł)
Rozpiski : termin nadsyłania rozpisek na klubowy e-mail (osma.bila@gmail.com) upływa 02.01.2013 roku o 23.59. Prosimy nadsyłać rozpiski w formacie .html - pozwoli nam to je wydrukować dla was. Pliki z rozpiską proszę nazywać "nick_ID", np. "Stefanix_2369".
Ranga : turniej lokalny, zgłoszony do Ligii Ogólnopolskiej WFB.
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji poniższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju. Uczestnicy turnieju maja obowiązek zapoznać się z regulaminem przed turniejem. Udział w turnieju oznacza akceptację jego zasad. W razie jakichkolwiek zmian, gracze będą informowani w temacie

LIMIT MIEJSC : 52. Limit jest niestety ostateczny, nie zmieścimy więcej stołów. Zachęcamy jednak do zapisywania się na listę, z doświadczenia wiemy, że 10-20% zapisanych osób nie przyjeżdża i zwalnia miejsca.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Szczegóły :

Jak zawsze będzie można zamówić pizzę/kebaba, ulotki i numery telefonów będą dostępne na miejscu. Jako organizatorzy, zapewnimy na pewno kawę, herbatę i jakieś drobne słodkości (ciastka).

1. Ramy czasowe :
9.00-9.30 - Zapisy. Prosimy po przyjeździe od razu podchodzić do stolika z zapisami.
9.30-12.30 - I bitwa.
12.35-15.35 - II bitwa.
15.40-18.40 - III bitwa.
18.40 - 19.00 - Przerwa organizacyjna (sprzątanie, liczenie punktów).
19.00 - Ogłoszenie wyników.

Za przeciąganie bitew obowiązują bezwzględne punkty karne. Mamy określone ramy czasowe, 3 godziny na bitwę wystarczą. Jeśli gracze upomniani za przeciąganie bitew dalej nie oddadzą wyników, może zostać zastosowana zasada "kości na stół" - natychmiastowe przerwanie bitwy i podliczenie wyniku na podstawie aktualnej sytuacji.

Stalling, Stallowanie, "Kupa remisu" - jeśli zachodzi podejrzenie, że Twój przeciwnik specjalnie przeciąga bitwę, żeby uniknąć porażki w niewygodnym dla siebie paringu, zgłoś to sędziemu głównemu lub pomocniczemu minimum 30 minut przed zakończeniem zaplanowanego czasu bitwy.

2. Format :

Gramy na zasady 8 edycji Warhammer Fantasy Battles, uwzględniając wszystkie wydane przez Games Workshop Erraty i FAQi( do pobrania tutaj : http://www.games-workshop.com/gws/conte … ue&start=3), oraz Polskie Uściślenia Sędziowskie (do pobrania tutaj : http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630)

Sędzią głównym (niegrającym) będzie Marek "Szaitis" Gmyrek.
Sędzią technicznym będą Maciej "Młynek" Młyński i Tomasz "Laik" Gęgotek.
Głównym organizatorem będzie Kuba "Jasif" Dutka.
Hobbystykę oceni Marcin "Ice-T" Grzegorzek lub Beata "Shizune" Biernat (negocjacje trwają  :wink:  ).

Do nich należą ostateczne kwestie w interpretacji regulaminu i przyznawaniu punktów hobbystycznych i karnych, oraz spornych sytuacjach w bitwach. Sędziego wołamy tylko w ostateczności. Jeśli są kwestie, które nie są jasne, skonsultujcie się z Rule Bookiem, Army Bookiem, Uściśleniami, Erratą i FAQami. Jeśli tam nie ma odpowiedzi - dopiero wtedy wołacie sędziego. Za nadużywanie sędziego głupimi pytaniami typu "Czy od overruna można dać flee?", będą punkty karne.

Armia 2388 pkt LUB armia 2088 + 300 punktów kontyngentu sojuszniczego.

Zasady kompozycji :

- Armia (sojusz) może na turę wygenerować dodatkowo maksymalnie 2 dodatkowe Power Dice (wliczając channeling), oraz maksymalnie 2 dodatkowe Dispel Dice(wliczając channeling).
- Bohaterowie mogą skorzystać z zasady "Look Out Sire!" od efektów następujących czarów : The Dreaded Thirteenth Spell, The Dwellers Below, Final Transmutation, Infernal Gateway (siła 11-12).
- Bohaterowie i Championi imienni są zabronieni.
- Maksymalnie 5 Warmachines.
- Przedmiot Fozzrik's Folding Fortress zakazany.
- Power Scroll działa wg. Erraty 1.4( połowi Casting Value czaru).
- Będziemy używać zasad Simple Line of Sight.
- Battle Standard Bearers mogą wziąć ekwipunek jaki normalnie przysługiwałby postaciom ich rodzaju - uznajemy, że BSB Wood Elves zachowuje swój łuk, a ponadto wszyscy BSB mają wolne obie ręce.

Ograniczenia armijne :
Beastmen : +100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna)
Bretonnia : brak
Chaos Dwarfs : armia może posiadać maksymalnie 1 z 3 : Chalice, Hellcannon, K'Daii Destroyer. Jeśli armia nie zawiera kontyngentu, to może wziąć : Hellcannon + K'Daii LUB 2 x Hellcannon LUB Chalice.
Daemons of Chaos : Siren Song 0-1.
Dark Elves : Hydra 0-1. Crown of Command i Pendant of Khaeleth nie mogą być wzięte na tym samym modelu. Maksymalnie 6 kości na czar.
Dwarfs : Mogą maksymalnie wygenerować 4 Dispel Dice.
Empire :Steamtank 0-1. Steamtank liczy się jako maszyna.
High Elves: Book of Hoeth i Banner of Sorcery nie mogą się znaleźć w 1 armii. 
Lizardmen : Higher State of Consciousness i Crown of Command nie mogą być wzięte 1 modelu; Salamander Hunting Packs 0-1. Feedback Scroll i Bane Head nie mogą być wzięte razem. Lore of Death i Banehead nie mogą być wzięte razem.
Ogre Kingdoms : Hellheart i Greedy Fist nie mogą być wzięte w 1 armii. 
Orcs and Goblins : brak
Skaven : 0-3 Warlock-Engineers; Hellpit Abomination i Warp Lightning Cannon 0-1; max 2 z : Brass Orb, Doom Rocket, Storm Banner.
Tomb Kings : + 100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna).
Vampire Counts : maksymalnie 3 jednostki/postacie z zasadą Ethereal.
Warriors of Chaos : brak
Wood Elves : + 100 punktów na poziomie rozpiski (armia główna).

Zasady kontyngentu :
- Kontyngent jest osobnym bytem na potrzeby konstrukcji armii (zajmowanie slotów, etc.).
- Nie używamy zasad Allies - w trakcie gry oddziały kontyngentu są traktowane jako oddziały armii macierzystej - ergo mogą korzystać z Inspiring Presence i BSB.
- Kontyngent może mieć maksymalnie 300 punktów.
- Kontyngent nie może zawierać żadnej postaci.
- Generał armii głównej liczy się jako generał na potrzeby Vampire Counts i jako Hierofanta dla Tomb Kings.
- W kontyngencie minimum 150 punktów musi zostać wydane na jednostki typu Core (i musi się liczyć do limitu Core).
-W kontyngencie może znaleźć się tylko 1 oddział typu Special ALBO 1 oddział typu Rare.
-Liczebność oddziałów w kontyngencie nie może przekroczyć 20 modeli.

Punktowanie, scenariusze
-Scenariusze : 3 x Battleline.
-Progi punktowe co 150.
-Za sprowadzenie oddziału do 25%lub mniej początkowej liczebności, oraz za oddziały uciekające w momencie zakończenia bitwy przeciwnik dostaje 50% punktów za oddział.



punktacja hobbystyczna:
- Wysłanie rozpiski w terminie - 3 punkty
- Wszystkie przybory do grania (Army Book głównej armii, kostki, miarka, templates) - 1 punkt.
-malowanie - od 0 do 6 punktów.

malowanie:
- wszystkie podstawki zrobione (minimum to posypka/piasek, lub trawa, lub modelowanie) - 1 punkt.
- What You See Is What You Get na oddziałach - 1 punkt.
- 50% armii pomalowane - 1 punkt.
- 75 % armii pomalowane - 2 punkty.
- 100% armii pomalowane - 3 punkty.
- Cała armia pomalowana na przyzwoitym poziomie, schludna, zadbana - 1 punkt.

WYSIWYG - Oddział posiada WSZYSTKIE ELEMENTY tak jak w rozpisce - uzbrojenie, dodatkowy ekwipunek, command group. Monstrous Cavalry, Ridden Monsters, Rydwany posiadają jeźdźców. Salamandry, Hydry, War Machines posiadają załogę.

Granice tolerancji - każdemu zdarza się czasem coś pożyczyć, lub ktoś może czegoś zapomnieć, albo ktoś, kto obiecał coś dowieźć, może dać ciała - z tego powodu we wszystkich aspektach oceny malowania (poza ostatnią) obowiązuje tolerancja. Jeśli armia gracza miałaby nie spełnić któregoś kryterium "na styk", może dalej dostać bonus, jeśli zabrakłoby jej :
- maksymalnie 5 modeli typu Infantry
- maksymalnie 3 modeli typu Warbeast/Cavalry.
- maksymalnie 2 modeli typu Monstrous Infantry.
- maksymalnie 1 modelu Monstrous Cavalry/Monstrous Beast/War Machine.

Proxy, Modele Zastępcze - dopuszczamy użycie proxów na naszym turnieju, ALE :
-osoba używająca JAKICHKOLWIEK (BEZ TOLERANCJI) proxów dostaje automatycznie 0 punktów z oceny malowania.
-proxy dopuszczalne w granicach rozsądku - granice rozsądku określam ja - jeśli masz zamiar proxować, napisz do mnie, czego Ci brakuje i dlaczego. Jeśli granice rozsądku zostaną przekroczone, przeciwnik ma prawo domagać się zdjęcia ze stołu sproxowanych modeli i uznać je za zabite. Ostateczny głos w tej sprawie ma sędzia główny wraz z pomocniczym.
-proxy w granicach rozsądku - puste podstawki/kartoniki w ogóle nie wchodzą w grę. Silver Helms za Dragon Princes, kilka zwykłych Skinków za Chameleon Skinks, czy kilka szkieletów za Tomb Guards przejdzie. Połamany koń jako Dreadlord na Pegazie już nie. Konie bez jeźdźców również będą uznawane za proxy.

OSTRZEGAŁEM.

------------------------------------------------------------------------------------------------
http://img560.imageshack.us/img560/6508/sdadadasdasda.jpg

Prowadzimy zapisy  przez e-mail, lub na naszym forum:
                 
Nasze forum --->>> http://www.pegazbielsko.ok1.pl
E-mail --->>> osma.bila@gmail.com
Gadu-Gadu --->>> 6637344

Preferowana droga to e-mail.

Zapraszamy serdecznie!

Niedługo pojawi się lista zgłoszonych, oraz FAQ zasad turnieju. Same zasady mogą ulec zmianie, polecamy śledzić nasz profil na Facebooku dla najświeższych wiadomości :

http://www.facebook.com/OsmaBila

A tutaj link do wydarzenia na Facebooku :

http://www.facebook.com/events/373579012726345/




Zgłoszeni :
1.    Adam „Fekalny Jeździec Apokalipsy” Kuc; Szybki Szpil; Tychy; ID 3607; ROZPISKA;
2.    Kuba „Jasif” Dutka; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 2301
3.    Marcin „Aryjczyk” Sabo; Ósma Bila; Jaworze; ID 2454
4.    Łukasz „Super Spawn” Wójcik; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 2057
5.    Piotr „PiotrB” Bystroń; True Legion; Kraków; ID 3781
6.    Krzystof „Lidder” Widera; The Black Gamblers; Gliwice; ID 3107
7.    Gniewomir Drewnicki; brak; Poznań; ID 2479
8.    Michał „Quaki” Morys; Ósma Bila; Katowice; ID 3536
9.    Grzegorz „Gremli” John; Ósma Bila; Łaziska Górne; ID 3055
10.    Jakub „Jankiel” Jankowski; Szybki Szpil; Katowice; ID 1299
11.    Marek „Rymar” Rymarowicz; brak; Oświęcim; ID 2944
12.    Sergiusz „Sergio” Skorek; Szybki Szpil; Katowice; ID 1838
13.    Adam „Żuk” Pieszczuk; War Academy; Opole; ID 2743
14.    Wojtek Szemik; brak; Kęty; ID 3888
15.    Szymon Cichocki; Red Scorpion; Pielgrzymowice; ID 3075
16.    Marcin „Szalone” Litwin; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 3086
17.    Piotr „Biały” Białomazur; Ósma Bila; Bielsko-Biała; ID 2477
18.    Denis Seweryn; ZKF; Zabrze; ID 3263
19.    Andrzej „Karpiu” Karpiński; True Legion; Kraków; ID 1349
20.    Robert „Bercik” Martyniuk; Szybki Szpil; Katowice; ID 3506
21.    Marcin „Król Goblinów” Salamon; Szybki Szpil; Katowice; ID 1802
22.    Michał „Panterq” Ćwik; True Legion; Kraków; ID 4014
23.    Dariusz „Butan” Butanowicz; True Legion; Kraków; ID 2253
24.    Łukasz „Sevi” Seweryn; True Legion; Kraków; ID 3590
25.    Tomasz „Wychwa” Wychowański; Wataha; Racibórz; ID 3508
26.    Jędrzej Majcherek; Wataha; Racibórz; ID 3933
27.    Radosław „Dark Angel” Prach; Wataha; Racibórz; ID 3739
28.    Grzesiek „Grzesiu” Swoboda; Wataha; Racibórz; ID 3969
29.    Robert Piechaczek; Wataha; Racibórz; ID 3968
30.    Marcin „Durin” Bargieł; The Black Gamblers; Gliwice; ID 3091
31.    Damian “Dydu” Drzystek; True Legion; Kraków; ID 1153
32.    Tomasz „Brujah” Szczepanik; brak; Częstochowa; ID 4078
33.    Mateusz „Bombaj” Dąsal; Szybki Szpil;  Częstochowa; ID 2285
34.    Przemysław "Remo" Ziemkiewicz; War Academy; Opole; ID 2090
35.    Marek Kiełbasa; Szybki Szpil; Tychy; ID 1369
36.    Dominik „Domin” Łach; The Black Gamblers; Gliwice, ID
37.    Szymon "Cichy" Ciszek; brak; Mysłowice;  ID 3147
38.    Maciej „Kosa” Kos; brak; Kraków; ID 1406
39.    Paweł „Nina_Love” Wolanin; Lewa Flanka; Mielec; ID 3773
40.    Kuba „Qba” Michoński; Lewa Flanka; Mielec; ID 1590
41.    Paweł „DużyPaweł” Markowski; Red Scorpion; Mikołów; ID 4010
42.    Marek Bąk; Szybki Szpil; Gliwice; 2846
43.    Tomasz Miszta; Szybki Szpil; Bytom; ID 1601;
44.    Adam "Czcibor" Jaskulski; War Academy; Opole; ID 4008;
45.    Krzysztof „Fanatic” Woźniak; War Academy; Opole; ID 4045
46.    Wiesław „Benek” Cynk; brak; Kęty; ID 3680;
47.    Tomasz „Gremlin” Kanclerski; Ciupaga Taala; Szczawnica; ID 2570;
48.    Karol „Pixel” Pastuszka; Szybki Szpil; Mysłowice; ID 3282
49.    Łukasz „Golona” Golonka; Black Gamblers; Gliwice; ID 2137
50.    Jan „Suchy” Suchecki; Szybki Szpil; Katowice; ID 1892
51.    Paweł „Gobbo” Róg; brak; Opole; ID 2386;
52.    Piotr „Morrok” Otlewski; brak; Wrocław; ID 1661;
53.    Sławomir „Siwy” Urbański; Rycerze y Kupcy; Salt Lake City; ID 2150;
54.    Marek "Asmo" Pawłowicz; War Academy; Opole;  ID 4037;
55.    Łukasz „Dymitr” Mirytiuk; The Gamblers; Wrocław; ID 1598;
56.    Krzysztof „KrzysiekW” Waniczek; Schwarze Pferd; Pilchowice; ID 1998; ROZPISKA;
57.    Piotr  „mnp21” Klimas; Red Scorpion; Pszczyna; ID 3828

www.raportywojenne.pun.pl www.akro.pun.pl www.swsimgrafika.pun.pl www.bk-sas.pun.pl www.pogotowieratunkowe999.pun.pl