Hunter - 2015-02-21 05:24:57

A wrzucę jakiegoś posta bo ciut zdycha nam forum.

Runsmith:generał,niszczara,tarcza,ward na ogień,save+2
Runsmith:niszczara,tarcza,save+2
Than:BSB,ward na ostrzał5+,stuborn,tarcza
Inżynier:2pistole,3+save
Inżynier:2pistole,3+save
Inżynier:3+save
Cory:40 wojaków FCG,GW  30 Longów FCG, GW
Żyrek
Machiny: Klopa:4siły,przerzut skaterki i artylerki Klopa2:4siły przerzut skatery,ogień
Działo: Przerzut artylerki,ogień Organy:+1do hita  Organy2: 6siły
Idea:
1żyrek ale za to pięć maszyn. Kluczowe są tu katapy z przerzutem wszystkiego do walenia indiairectem i krojenia stojących daleko i grających na remis elfiaków(co mnie straszni wkurza). Reszta organy i działo groźne jak zawsze. Boli trochę brak hamców ale longi ze stabornem od bsbeka i 40 wojaków to też solidny argument w CC. Inżynierów aż trzech bo to aż trzy okopane maszyny zajebiste podkręcenie organ i katap(w razie czego solidna szansa na indairecta) a także 3 potencjalne odginaczki. Antymagia to dwie niszczary więc solidnie jak zawsze.

Dajcie znać co myślicie o tym nieco innym spojrzeniu na krasiowy standard.

www.axspoleczni.pun.pl www.rifleteam.pun.pl www.secentrum.pun.pl www.zreczni.pun.pl www.ziip3agh.pun.pl