Kilka osób wyraziło chęć zagrać w ten system. Oczywiście mowa tutaj o 3ed wampira maskarady. Popieram to ale mam do was pytanie czy kiedykolwiek w niego graliście? Jeżeli nie to spokojnie, chcę tylko wiedzieć czy wiecie coś o świecie.
Ja nie grałem, jedyna moja styczność ze światem mroku to była lektura podręcznika do Wilkołaka.
Właśnie studiuję podręcznik do Wampira. Idzie mi to trochę jak krew z nosa.
spoko jak masz jakieś pytania to wal. Mechanikę sobie odpuść. Mimo tego że jest łatwa. Fajne jest to że wszystkie WoD-owskie systemy opierają się na k10.
Dlaczego sobie odpuścić mechanikę ? Jeszcze do niej nie doszedłem.
Ja nie znam się zupełnie na tym świecie, ale jako że jestem pilnym uczniem w tych sprawach, to jeśli będziemy grać to mogę zacząć ostre studiowanie świata i mechaniki. Tylko nie mam podręcznika, ale coś się może na to zaradzi.
Spoko nie jest ciężko. System jest łatwy a świat mhhocccczny Podręcznik czyta się raczej lightowo. A Ty Konrad czytałeś Wilołaka: Apokalipse czy W: Odrzuceni? Mi chyba bardziej odpowiada klimat tego drugiego (nowego). A mechanikę jak chcesz to czytaj Ale tak jak mówiłem jest banalna. Masz wór k10 i rzucasz A tak serio to rzadko ją stosuję. Raczej do takich sytuacji jak walka albo użycie dyscypliny na drugim BG. A jeżeli chodzi o miejscówkę to hmmmmmmm ciężko raczej z miejscami pod klimat ale zapraszam was do siebie.
Ostatnio edytowany przez Andrew (2010-06-30 22:43:13)
Apokalipsę. Podobało mi się.
To zapodaj adres, i podaj kiedy by ci pasowało. A, ile by trwała sesja w wampirze ?
W następnym tygodniu nie mogę,okazało się że jade do brata. Może jutro zagramy?
To zależy ja myślę żeby poprowadzić raczej kampanie. Możemy grać np. 3h albo więcej to zależy od tego ile będziemy mieć czasu.
Czyli rozumiem gra przeciągnie się przez kilka spotkań ? Szykuje się jakaś zawiła, mhrooczna intryga ?