Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

  • Index
  •  » Sesje
  •  » REKRUTACJA - "ARENA ŚMIERCI"

#1 2010-08-17 16:36:45

 Konrad

Udaje ważniaka

6751607
Skąd: Miasto Świętej Wieży
Zarejestrowany: 2010-03-10
Posty: 284
Punktów :   
Armia w WFB: Wojownicy Chaosu (1k)
Armia Warmachine & Hordes: (wkrótce) Trolle

REKRUTACJA - "ARENA ŚMIERCI"

Siedzicie w zatęchłym pomieszczeniu. Nie sami. Obok was inni ludzie, a także orkowie, elfy, golemy... a także stwory których nazw nie znacie. Widzicie różnorodny oręż jaki dzierżą - maczugi, topory, łuki, rusznice i... cholera wie co.
Po co tu jesteście ? Co was skusiło, aby wybrać się na Arenę Śmierci? Może sława, może niewyobrażalne bogactwo, tytuł Wojownika Wszechświata ?
Wiecie, że przeżyje tylko jeden. Z tysięcy stworzeń, najlepszych wojowników w swoich środowiskach, tylko jednen, najtwardszy, najmocniejszy... najlepszy.
Tylko on. Lecz kto nim będzie ?
W waszych głowach huczy jedna myśl - a raczej pytanie- co ? gdzie ? jak ? To nie jest zwykły turniej... Tu wszystko może się wydarzyć.


W tym temacie proszę o zgłoszenia do sesji. Będzie to moja pierwsza sesja Play-by-Forum, ale postaram się żeby jakoś to było.

zgłoszenie powinno być uzupełnione o kartę postaci.

KARTA POSTACI :

IMIĘ : imię, nazwa, pseudonim itp
RASA: tutaj staramy się mieszać systemy. zarówno wchodzą w grę krasnoludy, ludzie, elfy, jak i biesy, półbiesy, wampiry itp.
WIEK: ----------
POCHODZENIE: kraina, planeta, a może inna sfera egzystencji ?

CECHY:

KONDYCJA:2k6 + 12  czyli ile ran może odnieść postać zanim zginie(-5)/przejdzie w stan agonalny (od 1 w dół do -5).
SIŁA:10  wywalanie drzwi, podnoszenie, rzucanie, itp. k6+6, max 10
ZRĘCZNOŚĆ: balansowanie, wspinaczka, gimnastyka, ale także : testy percepcji - widzenie, słyszenie, k6+6 max 10
INTELIGENCJA: zasób wiedzy, wysławianie się, znajomość innych ras, kultur itp. k6+6 max 10
SZCZĘŚCIE: k3 +2. max 5
WALKA : ŚREDNIA ARYTMETYCZNA SIŁY I ZRĘCZNOŚCI (w przypadku wojowników zaokrąglona w górę, w przypadku magów - w dół.) Używana w przypadku walki, którą rozwiązywać bedziemy przez GG lub PW.

Testy będą przeprowadzane rzutem 2k6. Jednak żeby nie było postaci mającej wszędzie 10, zastosujmy pewne modyfikatory :
Postacie - magowie -2 od zręczności i siły (żeby nie było umięśnonych wojowników umiejących czarować...) + 2 do inteligencji
Postacie - wojownicy - 2 od inteligencji , +1 do siły i zręczności.

JEŚLI CHODZI O POSTACI MAGICZNE TO :

mechanika rzuczania czarów opiera się o k% każdy czar będzie posiadał ryzyko(wyrażone w %) na "miscast"

A) WYBIERA CZARY (do 7) ZE SWOJEGO UNIWERSUM (D&D, Warmłotek, dowolnie) I WSPÓLNIE USTALAMY RYZYKO NIEUDANIA CZARU.
B) JEŻELI POSTAĆ NIE NALEŻY DO ŻADNEGO UNIWERSUM, CZARY USTALAMY WSPÓLNIE>

ATUTY
tutaj zdajemy się na własną fantazję. do 5 umiejętności typu :
-znajomość kamieni szlachetnych,
-specjalizacja w broni siecznej
-kradzież
-skradanie się
coś w tym stylu.

WADY :
Coś w stylu:
-uzależnienia
-żądza krwi (u lykantropów np.)
-choroby
-fantatyzm
itp.


EKWIPUNEK:

MAKSYMALNIE 5 SLOTÓW W "PLECAKU"
+ broń, zbroja itp.

BROŃ w nawiasie obrażenia

goła pięść (1)
b.lekka: kolce, noże kuchenne, kastery shurikeny . (1-3)
lekka - sztylety, (także do rzucania), jatagany, koziki itp (1-4)
średnia- miecz, maczuga, topór, łuk, lekka kusza, szable, oszczep (do miotania) (1-6)
ciężka - wielkie miecze, topory oburęczne, ciężkie kusze, młoty, włócznie, do tej kategorii także pistolety (siła strzału) (1-8)
b. ciężka - rusznica, handkanona, topór obosieczny, halabarda, gizarma, (1-12)

PANCERZ
pancerz absorbuje odpowiednią ilość obrażeń. Mody utrudniające są do testów zręczności.

*sam hełm, tarcza - 1 , mod utrudniający - 1
*zbroja - 2, mod. utrudniający - 2
*zbroja + tacza  - 3 mod. utrudniający -3
* PEŁNA ZBROJA (czyli "puszka" ) - 5, mod utrudniający - 5


HISTORIA 5-6 linijek.

To by było na tyle. W tej sesji staramy mieszać się systemy. Na arenie śmierci spotykają się tysiące stworzeń, a każde z innego świata/wymiaru/sfery egzystencji.

Jakiekolwiek pytania kierujcie do mnie.

Sesja jest na ok 5-6 osób, jednak jeśli będzie więcej chętnych to nie ma problemu. (Choć mam pewne wątpliwości czy wogóle chętni będą, ale zobaczymy^^).

Dla ciekawskich - mechanikę oparłem o system "Oko Yrrhedesa" ponieważ uważam że jest prosty i efektowny.

Ostatnio edytowany przez Konrad (2010-08-17 16:43:12)


NIE JESTEM POWERGAMEREM! no.. może troche...

Offline

#2 2010-08-25 22:36:55

 Arathorn

Bryluje cudzymi modelami

12752194
Skąd: Zadupie Niemałe (W-wa)
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 209
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elfy
Armia w W40: Space Marines

Re: REKRUTACJA - "ARENA ŚMIERCI"

Ja jestem chętny na taką rozgrywkę, oto moja postać Postać zawiewa trochę dalekim wschodem, ale co tam.

IMIĘ: Yamondo-san
WIEK: 38 odrodzeń Wiecznego Drzewa
POCHODZENIE: Nie porusza się tam ani wiatr, ani fala. Jedynie twój umysł jest tym, co się tam porusza.

KONDYCJA: 19
SIŁA: 7
ZRĘCZNOŚĆ: 10
INTELIGENCJA: 9
SZCZĘŚCIE: 3
WALKA: 9

ATUTY:
- Wyćwiczenie we władaniu bronią samurajską
- Wewnętrzny spokój i równowaga
- Koci chód
- Biegłość umysłu
- Częste wizje narkotyczne
WADY:
- Fanatyzm, bezgraniczne oddanie się "tej" sile
- Uzależnienie od eee... "tych" używek/narkotyków
- Częste wizje narkotyczne

EKWIPUNEK:
- Ninjato, Sztylet
- Precyzyjna Kusza Powtarzalna
- Amulet siły Zen
- Zestaw kadzideł stymulujących umysł
- Flakon rytualnej sake
- Trochę kasiorki

PANCERZ:
- Kimono wojownika
- Rękawice
- Pelerynka

HISTORIA:
   Został wypędzony ze swej krainy duchów. Zrzekł się swej roli - opieki nad siłami nieznanej krainy - zaburzając równowagę owego świata. Polecono mu odnaleźć tę krainę i przywrócić tam harmonię. Zrzucono go do rzeczywistości zwanej terrą. Odebrano mu pamięć, wiedzę, siłę. Wszystko. Pozostało tylko delikatne wspomnienie, wewnętrzny nakaz wypełnienia zleconej misji. Nie wiedział czemu ma to robić, dla kogo ma to robić, jaki jest cel tego. Wiedział tylko, że musi to zrobić.
   
...

   Pojawił się znikąd w "karnej" rzeczywistości. Pogrążył się w medytacji. Dążył do samodoskonalenia się zarówno umysłowego jak i fizycznego. Wiele lat treningu zaczęło owocować. Ujrzał szansę na zakończenie tej męki, usłyszał o Arenie Śmierci. Doznał oświecenia - wiedział, że dzięki udziałowi uzyska odpowiedzi na wiele pytań. Nie wahał się.
   Nie wiadomo skąd przybył, nie wiadomo kim naprawdę jest. Ludzie darzyli go szacunkiem, aczkolwiek z nikim nie wchodził w bliższe kontakty. Wiedzieli, że przybył na arenę by zwyciężyć....

Ostatnio edytowany przez Arathorn (2010-08-26 17:51:40)


"Nie traktuj życia zbyt poważnie, bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy..."

Offline

#3 2010-08-26 09:19:19

 Konrad

Udaje ważniaka

6751607
Skąd: Miasto Świętej Wieży
Zarejestrowany: 2010-03-10
Posty: 284
Punktów :   
Armia w WFB: Wojownicy Chaosu (1k)
Armia Warmachine & Hordes: (wkrótce) Trolle

Re: REKRUTACJA - "ARENA ŚMIERCI"

Gracze losują.

A twój wojownik wschodu to ma wady jakieś ?


NIE JESTEM POWERGAMEREM! no.. może troche...

Offline

#4 2010-08-26 14:44:58

 Arathorn

Bryluje cudzymi modelami

12752194
Skąd: Zadupie Niemałe (W-wa)
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 209
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elfy
Armia w W40: Space Marines

Re: REKRUTACJA - "ARENA ŚMIERCI"

To samo co z historią, pomyśle i dodam później

edit: już są

Ostatnio edytowany przez Arathorn (2010-08-26 17:52:14)


"Nie traktuj życia zbyt poważnie, bo i tak nie wyjdziesz z niego żywy..."

Offline

  • Index
  •  » Sesje
  •  » REKRUTACJA - "ARENA ŚMIERCI"
Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.plomienzmiennica.pun.pl www.hordon.pun.pl www.opowiadania-blogowe.pun.pl www.gwardiasqd.pun.pl www.badboy.pun.pl