Balance. Balance is not existing.
Wiadomo. W ka¿dej edycji zapewne by³a "czo³ówka" nalepszych armii.
Jak jest waszym zdaniem ?
TOP3 w/g mnie.
1. Imperium - uniwersalno¶æ, mnóstwo taniej plewy, czo³gi, wszechstronno¶æ.
2. Bretonnia
3.Albo krasnale (nie wiem, nie gra³em z nimi) albo Demony (mimo wszystko i tak masa zasad specialnych - te wszystkie MRy, stubborny, kb nie straci³y swojej u¿ywalno¶ci w 8ed.)
zapraszam do dyskusji.
Offline
Ju¿ trochê tu siedzi
Rozumiem Imperium i Krasnoludy ,ale co u licha w tym zestawieniu robi Bretonia. Przecie¿ trebuszet to tylko jeden model , reszta to kawaleria os³abiona w tej edycji (chocia¿ w zasadzie to to os³abienie polega na wzmocnieniu piechoty) do tego bardzo plewna piechota, tacy se ³ucznicy(jedyna ich zaleta to koszt 5 pkt. za sztukê). Magia ju¿ w siódmej edycji uchodzi³a za s³ab± , a teraz w porównaniu do innych to ju¿ w ogóle szkoda gadaæ.
Natomiast je¶li chodzi o ranking to ja bym to widzia³ tak:
1 Elfy Wysokiego Rodu
2 Imperium/Wampiry
3 Skaveny/Demony
4 Krasnoludy/Wojownicy Chaosu/Królowie Grabowców
Reszta to raczej kwestia dyskusyjna
Offline
skaveny imperium krasnal. I zaryzykowa³bym stwierdzenie ¿e skaveny ale bardzo dobrze poprowadzone bêd± lepsze od Imperium.
Offline
Hmmm... ciekawy temat Konradzie Ja swój ranking widzia³bym tak:
1. Imperium (tania piechota, bardzo dobre strzelanie, wszystkie lory magii)
2. Elfy Wysokiego Rodu (¶wietna piechota i destrukcyjna magia)
3. Skaveny (tania piechota, bardzo dobre strzelanie- jest na 3. miejscu, gdy¿ nie ma dostêpu do nowych lorów)
4. Krasnoludy (bardzo dobra piechota i strzelanie, przed którym dr¿± wszystkie armie Starego ¦wiata)
5. Wampiry (dopiero tutaj z powodu os³abienia magii jednokostkowej i braku strzelania)
Co do Szlachetnych Rycerzy i Dzielnego Pospólstwa... wspaniale mo¿na graæ przyjacielskie bitwy, ale jak przeciwnik siê uprze to gra nimi mo¿e byæ dosyæ stresogenna.
Offline
1. Elfy Wysokiego Rodu - ASF i czêsty przerzut trafienia nawet z takich W³óczników czyni Rze¼ników
2. Imperium/Skaveni - tania piechota i mnóstwo dziwnych dziwno¶ci niedostêpnych innym rasom
3. Krasnale/Demony - mocna piechota i strzelanie/mocna piechota, zasady specjalne i magia
Offline
Do najmocniejszych nale¿±: High elfy, Imprium, krasnale, Skaveny. Takie jest moje zdanie. Wszystkie te nacje charakteryzuje jedna wspólna cecha. Wspania³a walka na odleg³o¶æ.
Offline
Prawa Rêka
Demonów bym tam nie pcha³. Nikt z was nie gra³ z DE xD? Bo ja bym je gdzie¶ na tak± listê wepcha³
Offline
Ja mam dark ellfy i powiem szczerze ¿e przed nimi znalaz³bym jeszcze kilka innych armii.
Offline
Zuzoslav napisał:
Do najmocniejszych nale¿±: ... Skaveny. Takie jest moje zdanie.
Masz w zupe³no¶ci racje
Ostatnio edytowany przez Lukullus (2010-08-23 13:43:10)
Offline
Gość
Ja tam uwa¿am ¿e dark elfy s± w miarê mocne jednak ich wieczna nienawi¶æ to bardzo dobra zasada
Co do moich do¶wiadczeñ nie mo¿na podzieliæ od tak tylko pod wzglêdem piechoty magii oraz strzelania.
Co do piechoty uwa¿am ¿e najlepsz± jest Warriors of Chaos. Ich armia nie do¶æ ¿e jest ciê¿ka do ¶ci±gniêcia z dystansu to jak dojdzie to robi przemia³
Co do magii to nie mam okre¶lonego. Podobno demony s± najlepsze ale ja uwa¿am ¿e wysokie elfy maj± dostêp do ka¿dej
Co do strza³ów to najlepsze s± krasnoludy.... Ich armaty i flamecanon robi masakrê umieszczony na wzgórzu otoczony armiami nie ma przeciwnik szans zw³aszcza na polu wiêkszym ni¿ 50 cali.
Swoje wysokie elfy uwa¿am za s³abe jedynie magie maj± w miarê spoko chyba ¿e kto¶ zna ich mocne strony ?
Offline
Móg³by kosiæ trawniki w Obi
Wed³ug mnie:
1) wampiry(co tu dozo mówiæ jest tego sporo maj± dobre i tani jednostki no i ich magia to czyste z³o)/ demony (wszytko ward na 5+ i ogólnie maja mocne jednostki)
2) WoCh (choseni którzy mog± i zazwyczaj maj± warda na 3+ do tego dobra magia i mocna piechota)/ dark elfy (nienawi¶æ+ kocio³ek+czêsto brzytwa+hydra)
3) elfy wysokiego rodu (ASF i prze¿uty do tego mocna piechota ale schodz± od strzelania i magii)/ imperium (my¶la³em o krasnoludach ale jak dla mnie imperium ma lepsze strzelanie np piekielnik jest jak 3 krasnoudzkie organki poza tym ludki maj± jeszcze czo³g i konnice)
loboba- ich mocn± stron± jest chocia¿by du¿y ruch (te¿ chcia³ bym mieæ 5 ;/) maj± te¿ super jednostki do CC (je¶li prze¿yj± ostrza³ i magie oczywi¶cie) a co najwa¿niejsze ASF i prze¿uty trafienia- na niektóre oddzia³y to jest super-hiper-extra (pamiêtam jak moi knighci schodzili od nich jak nic)
Offline
Tzn jakie prze¿uty ? Maj± jak±¶ specjaln± umiejêtno¶æ ? ASF ? Co to ? Ze pierwsi uderzaj± ?
Ostatnio edytowany przez loboba (2011-08-18 07:40:38)
Offline
Móg³by kosiæ trawniki w Obi
Tak ASF to jest to ¿e pierwsi uderzaj± jak masz w CC inicjatywe wiêksz± b±d¼ równ± inicjatywie przeciwnika to masz prze¿uty trafienia. Strasznie sprytna rzecz zw³aszcza ¿e ka¿dy elf ma inicjatywe 5 ;/
Offline
ja smiê twiedziæ ¿e,najbardziej wymiataj±c± armi± jest -empire,skaveni,dwarfs i dak elves
Offline