Jacul napisał:
Czy Wasp Assault Walker squadron z forge worlda, jest oficjalną jednostką Imperial Armour, czy może wciąż Experimental Rules?
Dopóki nie wyjdzie Imperal Armour 11, Wasp Assault Walker działają na zasadach Experimental Rules.
Offline
Najpierw KONIECZNIE kup kodeks, później zastanów się jak chcesz grać i nabądź Farseera oraz
jakiś Troops, najlepiej Motory lub Avengerów. Jeśli chcesz mieć już bardziej solidny zaczątek armii dobrym pomysłem byłby battleforce.
Poza tym, załóż temat w dziale "przedstaw się" i opowiedz nam coś o sobie, jak każdy użytkownik forum.
Ostatnio edytowany przez Jacul (2011-04-10 17:00:54)
Offline
Tak, battleforce zdecydowanie jest dobrym pomysłem, bo zawiera taką ciekawą jednostke jak War Walker, który jest wyśmienitym wsparciem ogniowym, oraz
Avengerów, którzy maja może save "tylko" o jeden lepszy od Guardianów, ale zdecydowanie większość broni piechoty w uniwersum ma AP5.
Czy ja wiem czy warto polecać chłopakowi Jetbike'i? Żeby dobrze nimi grać trzeba mieć już pewną wiedze i odpowiednie wsparcie.
W innym wypadku są bardzo drogimi i cholernie nieprzydatnymi Guardianami z T4.
Battleforce jest zdecydowanie dobrą opcją bo za 200 złotych (120 w hurcie) dostajesz 4 dobre jednostki.
Potem warto pomyśleć o DR, najlepiej trzecio-edycyjnych, bo spokojnie można kupić oddział 5 za około 20 złotych.
Firepower na heavy infantry mają niesamowity, odporność też świetną - nawet IG nova cannon im nie straszny w coverze.
Ostatnio edytowany przez Yamcha (2011-04-21 21:35:30)
Offline
Proste pytanie. Fire Prism czy Night Spinner?
Bo składam i nie wiem którego
Offline
Niestety u Eldarów, nie ma jedynej słusznej rozpiski. Zależy z kim najczęsciej grasz i ile masz innych supportujących Prismów.
Jeśli na spowolnienie mas piechoty to raczej Spinner. Jeśli jakiś bardziej uniwersalny anty Nekroński, czy antyczołgowy, to raczej Pryzmat.
Napisz co wystawiasz w armii, to Ci powiem.
Generalnie jest taka przykra sprawa że wielu graczy nie uznaje Spinnera na stole i może odmówić z tobą gry, bo nie ma go w kodexie, a IA ich nie obchodzi.
Proponowałbym Ci go poprostu zmagnesować/spinować jeśli jest to na tym modelu możliwe.
Osobiście gram czołgami z lat 80/90, więc nie miałem jeszcze w ręku wyprasek z nowym Prismem.
Offline
No właśnie ten nowy model ciężko zmagnesować, nie jest to nie wykonalne, ale ciężkie.
Najczęściej gram przeciw Blood Angels, a ostatnio przeciwko Dark Eldarom. Właśnie to mój pierwszy Fire Prism.
Z heavy supportu najczęściej wystawiam Wraithlorda z różnym uzbrojeniem. Z czasem dojdą jeszcze dwa War Walkery, no i Wave Serpent z lancami.
Offline
Patrząc ostatnio na kłutnie Eldarskich graczy, ciężko wskazać jakiś idealny uniwersalny schemat.
Dark Eldarzy wydają się wprost stworzeni do plackowania z siłą 6 i marnym AP, ale tak naprawdę SM, też statystycznie schodzą
na 2+ i ktoś przy takim wielkim placku nie rzuci tego save'a.
Jeśli nie masz Fire Prismow do supportowania, a przy okazji reszta twojej armii, jest przygotowana na otwieranie
czołgów, to odpowiedź jest jednoznaczna - Night Spinner.
Poza tym tak szczerze - nowy Fire Prism wygląd jak kupa i wstydziłbym się go wystawić na stół.
Przeanalizowałem również dostępne w necie zdjęcia ramek i właściwie magnesowanie obu tych opcji jest banalne.
Jeśli tylko posiadasz szlifierkę precyzyjną, napewno Ci się uda.
War Walkery są zawsze dobrym wyjściem. Pamiętam ze za czasów jak ludzie podniecali się kawalerią w antygrawach, zawsze
wystawiałem dziewięć tych maszyn i urządzały masakry - tak że taki szwadron z trzema sobie zafunduj
najlepiej używane - powinno Cie to wynieść jakieś 20 złotych za model.
Swoją drogą... które zasady zamierzasz wykorzystać do Night Spinnera?
http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus … _Rules.pdf
czy te zamieszczone w podręczniku Apocalypse? (zamieszczam skrin bo nie wiem czy dysponujesz).
Rending & Monofilament Web vs 7" blast i brak minimalnego zasięgu...
Ostatnio edytowany przez Yamcha (2011-04-29 01:36:56)
Offline
Tak właściwie ten Night Spinner z WD, ze strony GW jest klasyfikowany tak jakby był z codexu.
Nawet na turniejach z niedopuszczonym IA, można go używać. Mi osobiście podobają się te Night Spinnery, ale beznadziejnie rzucam scatterką
i mimo przerzutu praktycznie zawsze masakrycznie misseduje.
Fire Prizm też jest fajny, ale prawie zawsze ma cover, bo nie jest zaporówką.
Wszystkie te pojazdy są drogie punktowo, weźmy np. takiego Serpenta za prawie 150 punktów, strzelającego 1 raz lancą.
Wystawianie go tak drogiego to moim zdaniem głupota, dlatego zgadzam się z Tobą Yamcha, że nie ma idealnego schematu.
Sam kodex jest stary i mało grywalny, więc trzeba trochę pokombinować. Moja rada dla Ciebie Toorop jest taka, żebyś zmagnesował
Fire Prizma i eksperymentował, w poszukiwaniu odpowiedniej konfiguracji.
Ostatnio edytowany przez Jacul (2011-04-29 12:06:54)
Offline
...i tak naprawdę nigdy by jej nie znalazł, bo Eldarzy niestety na tej edycji i tym kodexie jej nie mają.
Jeśli jesteś extremistą, możesz wystawić dziewięć d-cannonów i patrzeć jak czołgi wroga, fruwają, ale starczy że ktoś spuści
Drop Pody czy będzie jakiś outflank i pozamiatane.
Swoją drogą... jak na obecną edycje, na turniejach wyglądają rzuty Pathfinderów/Rangerów na przebicie AP?
Czyżby rzut przy hitowaniu, a potem jeszcze jedna szansa na woundzie?
Ostatnio edytowany przez Yamcha (2011-04-29 14:19:41)
Offline
Yamcha napisał:
Swoją drogą... jak na obecną edycje, na turniejach wyglądają rzuty Pathfinderów/Rangerów na przebicie AP?
Czyżby rzut przy hitowaniu, a potem jeszcze jedna szansa na woundzie?
Tak, teraz dokładnie tak jest.
Offline
Będe bazował na statystykach S6 AP- rending i cos tam jeszcze było, przygwozdzenie chyba.
No i jakaś zasada, że jednostki z pod placka przy pierwszym następnym ruchu zdają test trudnego i niebezpiecznego terenu.
Mi się model Spinnera podoba a Fire Prisma sam nie wiem, ten pryzmat jakiś taki długi...
Dobrze powiedziałem z tymi statystykami?
Do niszczenia czołgów mam Smoki, Autarche z karabinem termicznym na biku, Avatara i ewentualnie Rade Proroków.
Ostatnio edytowany przez toorop (2011-04-29 19:04:05)
Offline
Tak, wszystko sie zgadza. Jak tak patrze na statystyki broni głównej - doom weavera, to właściwie gdyby nie ten rending model byłby dość słabiutki.
Ciesze się ze designerzy wypuścili wreszcie coś, co ma więcej jak 12 cali zasięgu
Sądze że to nawet może się sprawdzić. Zamówiłem dzisiaj trzy sztuki NS i zobaczymy czy na stole się jakoś spiszą.
Pierwszy przeciwnik Evil Sunz na Nobzach i Mega armourach.
Offline
To chętnie się dowiem jak się sprawdził Dzięki za pomoc
Offline
Czy ktoś umie grać Avengerami?
Mam dwa oddziały, a co walkę schodzą najczęściej jako jedne z pierwszych modeli, nic przy tym nie ugrywając
Offline