Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#391 2013-01-15 07:51:31

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Musisz spier***** ze stołu, bo jak ten Nekron wystawi porno rozpiske, to w jedną turę Ci wszystkie pojazdy zdejmie. Evil Sunzi sobie z Nekronami niestety nie radzą... ja bym się uciekł do starych dobrych Lootasów, Dakkajetów, Chopaków i Meka z sagiem. Módl się do G&M żeby Ci kości sprzyjały


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#392 2013-01-16 18:36:59

Eagle

Hehe, zaczynam

Zarejestrowany: 2013-01-12
Posty: 19
Punktów :   
Armia w W40: SM i chaos :) ...
Armia w LOTR: Może coś kupie...

Re: Orks - Orkowie

Dobrze wybaczę mu, że nazwał mnie tłumokiem, bo może nie wie z kim ma do czynienia....*Orcza arystokracja z klanu Bad Moonz*


"Your only path to victory is to join us, brothers"

Offline

#393 2013-01-16 18:45:09

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Ta, "Orcza", prawdziwie. Tru Ork już by lał po mordzie za coś takiego


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#394 2013-01-16 19:02:48

Eagle

Hehe, zaczynam

Zarejestrowany: 2013-01-12
Posty: 19
Punktów :   
Armia w W40: SM i chaos :) ...
Armia w LOTR: Może coś kupie...

Re: Orks - Orkowie

Ależ to nie przystoi szlachcicowi... tak poza tym, to sprawdzałeś co zrobi Ork w takiej sytuacji?


"Your only path to victory is to join us, brothers"

Offline

#395 2013-01-16 19:19:39

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Nie, ale znam Orków aż za dobrze. Gdzie Ty tam waćpanno szlachcic, toż zwyczajne szaractwo, słomą wystającą z butów wypchane

Oczywiście mam nadzieję iż nie bierzesz tego tekstu na serio


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#396 2013-08-13 21:50:37

 Aer0810

Szpaner

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-11-01
Posty: 102
Punktów :   
Armia w WFB: czsem Lizardman
Armia w W40: orks, DA, CSM

Re: Orks - Orkowie

To znowu ja z kolejnym pytaniem, tym razem o orczego Bommera. Nabyłem go dzisiaj i zwracam się do Was zieloni bracia którą z trzech wersji wybrać?


"Orkowie to szczytowe osiągnięci procesu kształtowania ras. Dla nich odwieczne zmagania z losem zakończyły się zwycięstwem. Wykształcili społeczeństwo, któremu obce są obciążenia czy lęki. Jakież may prawo ich osądzać? My, Eldarzy, którzy ponieśliśmy klęskę czy ludzie, którzy są na najlepszej drodze do upadku? A dlaczego? Ponieważ szukaliśmy odpowiedzi na pytania, których Orkowie nawet nie zadali! Mamy przed oczyma kulturę która jest silna, a nazywamy ją prymitywną."

- Uthan Przekorny, eldarski filozof

Offline

#397 2013-08-13 21:52:02

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Tylko Dakkajet. Nie zadawaj żadnych dodatkowych pytań, bo są one zbędne


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#398 2013-08-13 22:55:44

 Aer0810

Szpaner

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-11-01
Posty: 102
Punktów :   
Armia w WFB: czsem Lizardman
Armia w W40: orks, DA, CSM

Re: Orks - Orkowie

Dzięki Gruby


"Orkowie to szczytowe osiągnięci procesu kształtowania ras. Dla nich odwieczne zmagania z losem zakończyły się zwycięstwem. Wykształcili społeczeństwo, któremu obce są obciążenia czy lęki. Jakież may prawo ich osądzać? My, Eldarzy, którzy ponieśliśmy klęskę czy ludzie, którzy są na najlepszej drodze do upadku? A dlaczego? Ponieważ szukaliśmy odpowiedzi na pytania, których Orkowie nawet nie zadali! Mamy przed oczyma kulturę która jest silna, a nazywamy ją prymitywną."

- Uthan Przekorny, eldarski filozof

Offline

#399 2013-08-14 09:03:04

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Nadmienię że Dakkajet MUSI mieć wykupionego upgrade'a na +1 TL supashoote. Bo takto te 6 strzałów to jak za te punkty lekko bieda. Fighta Ace... na turniej weź, bo nigdy nie wiadomo kiedy przyjdzie Ci stanąć naprzeciw latającego cyrku Nekronów, albo jakichś eldarskich skimmerów. RPJ  jak zwykle opcjonalny, ale raczej nie, no bo lataczami zazwyczaj chcesz poruszać się najostrożniej jak się tylko da, żeby załapać jak najwięcej tur strzelania. Reszty nawet nie rozważam. Nie pamiętam co prawda czy dostępne są Grot Riggery, ale jeżeli są.. no cóż, lepiej chuchać na zimne ;]


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#400 2013-08-14 11:55:17

 Aer0810

Szpaner

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2011-11-01
Posty: 102
Punktów :   
Armia w WFB: czsem Lizardman
Armia w W40: orks, DA, CSM

Re: Orks - Orkowie

Tak się składa że jedną z najbliższych bitew gram z Nekronami którzy mają tego swojego latacza, więc lepiej wezmę wszystkie te ulepszenia. Jeżeli chodzi o Grot Riggery, to nie można ich wykupić Dakkajet'owi.


"Orkowie to szczytowe osiągnięci procesu kształtowania ras. Dla nich odwieczne zmagania z losem zakończyły się zwycięstwem. Wykształcili społeczeństwo, któremu obce są obciążenia czy lęki. Jakież may prawo ich osądzać? My, Eldarzy, którzy ponieśliśmy klęskę czy ludzie, którzy są na najlepszej drodze do upadku? A dlaczego? Ponieważ szukaliśmy odpowiedzi na pytania, których Orkowie nawet nie zadali! Mamy przed oczyma kulturę która jest silna, a nazywamy ją prymitywną."

- Uthan Przekorny, eldarski filozof

Offline

#401 2014-02-19 01:50:09

magik1980

Szpaner

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 103
Punktów :   
Armia w W40: Dark Angels (3k) Necrons (2k)

Re: Orks - Orkowie

Gruby napisał:

HQ "Dowództwo"
(1) Warboss (mega armour, cyborg body, attack squig, kombi-skorcha, bosspole) 135

Gruby.... tak sobie przeglądam ta rozpiskę i trochę mi sie nie klei... czy Warboss na Mega może wziąć kombi??
Pytam bo mi Army Builder się wykrzacza na tym elemencie - dodałem za to jednego Boyza

Teraz pytanie z innej bajki.
Mam spuściznę po koledze.... 3 sety Zielonych z AoBR + 3 Kilkany + B.Wagon - zjechał do ojczyzny i nie miał by z kim grać (w Tarnowskim ciągle w duce grają).
Co można poskładać z tego żeby rekreacyjnie skopać gwardzistę??
Co wiem o wrogu??
2x Valkirie
Mantysia
Co najmniej 6 Chimer
i chopa na bloba mu starczy.... ostatnio mi coś takiego na Necrony wystawił...... Monolit bardzo ładnie posprzątał
Zazwyczaj gramy na 1850 ale mogę poprosić o mniejszą ilość. I od razu mówię ze nie chodzi o Fluff tylko po prostu żeby mu gwardzią d... sklepać (co on mówił o orkach i ich matkach to sobie nie możesz wyobrazić )


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z każdym dniem mojego życia nieuchronnie rośnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tau codex https://filecache01.rushfiles.one/downl … re+6ed.pdf

Offline

#402 2014-02-19 15:22:52

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

Wiesz, no jest napisane że megaarmor zastępuje choppę i sluggę. A w mega armorze masz już twin linked shoota+ power klaw. Nie wiem, jakoś mi się to tak logicznie klei, że skoro nie jest wyznaczone, że nie można kombinować tych dwóch rzeczy, a w dodatku do samego mega armora można wykupić kombiskorchę czy kombirokkitę to w sumie można to zrobić

Tzn sugerujesz żebym coś sklecił z tego, co on ma, czy zezwolone są proksy jakieś? Bo 3xAobr [3xWarboss, 15 nobz, 60 boyz, 9 deffkoptas] + 3 killa kany + battlewagon to w sumie aż tak dużo punktów nie je. Nawet jeśli się nastawimy na to, że główne skrzypce mają grać supporty i fa, to kurde nadal mało jest chopaków. Tzn trochę zbyt mało żeby dało się nimi coś sensownego zrobić. Wiadomo, 2x30 to już coś na tym stole jest, tylko tam jakoś nie wiem czy długo ustoją. Bo koncept mam mniej więcej taki:

HQ:
Warboss [Attack Squig, TL Shoota, pk, cybork body, bosspole, 'eavy armor] 125
Big Mek [SAG, Cybork Body] 105
Elites:
10xNobz [Dok, Cybork body, 5x pk, 4xbig choppa, waaagh banner] 390
Troops:
30xBoyz [Nob, pk, bosspole,3xRokkit Lanchas, shootas] 255
30xBoyz [Nob, pk, bosspole,3xRokkit Lanchas, shootas] 255
Fast Attack:
3xDeffkoptas [Rokkity] 135
3xDeffkoptas [Rokkity] 135
3xDeffkoptas [Rokkity] 135
Heavy Support:
Battlewagon [deffkannon {nie wiem jak to jest po angielsku, mam polski codex, ale chodzi o tą specjalną armatę battlewagona}, tfarda paka [że pojazd już nie jest open-topped] 165
3xKilla kanz [rokkit lanchas] 150
-------------------------------------------------------
1850

Najwięcej tu do gadania mają deffkopty, którymi trza rozdupcyć mantysię, bo ona ma największy potencjał. Battlewagon ma krótki zasięg tego działa, 24" raptem, no ale to będzie trzeba tym manewrować i rozwalać ile wlezie, bo skubaństwo mocne i nawet ork tym trafi. Killa kany mają rokkity, bo z bs'em 3 może coś trafią. Chopaki jak zwykle pestkowanko, a noby i warboss za nimi. SAG'a sproksować z drugiego warbossa. I w sumie to tyle. Obie armie mają trochę strzelania, przy czym przeciwnika vendetty w drugiej turze wlecą, także do tego czasu ograniczyć szkody, ściągnąć mantikore, zacząć może już chimerki skubać, a jak wlecą wandzie to je rozdupcyć puki czas [co z deffkopt zostanie to ładować ile wlezie]. Później wiadomo horda ma się władować w te chimerki co zostaną, zarżnąć nadzienie i cała reszta to już spoko. Tylko ten, myślę czy by nie zmienić jeszcze żeby dać miast SAGa to może kff'a na meku i żeby covery rozdzielał ładnie wszystkim [kurde, +5 na piechocie i +4 na pojazdach to nie byle co, szczególnie jak ci taki monstrualny placek walnie, albo zaczną laskami bw przecinać]. Uwagi prosz


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#403 2014-02-19 21:54:34

magik1980

Szpaner

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 103
Punktów :   
Armia w W40: Dark Angels (3k) Necrons (2k)

Re: Orks - Orkowie

Co do Warbossa to jest tak... w angielskim codexie... iz na Kombi-Shoota można wymienić Slugga. Natomiast z Mega dostajesz Shoota którego nie masz już opcji wymiany....
Myślę ze tak podeszli w AB i ja się z nimi zgadzam.... jak będę miał potwierdzenie z GW to edytne.

Co do rozpisy:
Właśnie o coś takiego mi chodziło. Jestem zielony w materii orków jak one same. Na razie nie planuje żadnych inwestycji dopóki nie walną nowym kodeksem a chciałbym coś pyknąć modelami co mam + lekkie proxy.

Mam tylko kilka pytań merytorycznych.

Dales 3x 3 Deffkopty - żeby rozbić na max sloty fasta? Czy nie lepiej by bylo zrobic 4 na 5? - rozbicie na 3 rozprasza ogień wroga na 3 jednostki ale tak to by się zwiększyło boom (skoncentrowany ogień)
To samo z Chopakami...ale odwrotnie... może zrobić ich na 4x15?? Niech łapią kulki.
Na pewno rozbije Killkany na 2+1 - jak mi znowu wyskoczy multi oddziałami to lepiej rozproszyć ogień.

I pytania w temacie ale juz poza rozpiska....
Battlewagon + rolka x2 na te jego cholerne Chimery - pomysł dobry, średni, czy po prostu do dupy i dlaczego?

Battlewagon (znowu) wypchany max lootasami do sprzątania latających k.rew ("u" sobie proszę wstawić samemu)??

I jak sie maja latacze (Jetty) z sila 6 (nawet na 9 strzalach) wzgledem pojazdów i innych lataczy - z wyliczen to tak srednio sie to trzyma?
To tyle na razie jak coś mi jeszcze uroi to znowy sie rozpisze


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z każdym dniem mojego życia nieuchronnie rośnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tau codex https://filecache01.rushfiles.one/downl … re+6ed.pdf

Offline

#404 2014-02-20 15:25:36

 Gruby

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-08-24
Posty: 2036
Punktów :   
Armia w W40: Orkz [Evil Sunz]

Re: Orks - Orkowie

magik1980 napisał:

Co do Warbossa to jest tak... w angielskim codexie... iz na Kombi-Shoota można wymienić Slugga. Natomiast z Mega dostajesz Shoota którego nie masz już opcji wymiany....
Myślę ze tak podeszli w AB i ja się z nimi zgadzam.... jak będę miał potwierdzenie z GW to edytne.

Nie jestem jakimś specem na ten temat więc wiesz, nie będę jakoś się o swoją rację wykłócał

magik1980 napisał:

Dales 3x 3 Deffkopty - żeby rozbić na max sloty fasta? Czy nie lepiej by bylo zrobic 4 na 5? - rozbicie na 3 rozprasza ogień wroga na 3 jednostki ale tak to by się zwiększyło boom (skoncentrowany ogień)
To samo z Chopakami...ale odwrotnie... może zrobić ich na 4x15?? Niech łapią kulki.
Na pewno rozbije Killkany na 2+1 - jak mi znowu wyskoczy multi oddziałami to lepiej rozproszyć ogień.

I pytania w temacie ale juz poza rozpiska....
Battlewagon + rolka x2 na te jego cholerne Chimery - pomysł dobry, średni, czy po prostu do dupy i dlaczego?

Battlewagon (znowu) wypchany max lootasami do sprzątania latających k.rew ("u" sobie proszę wstawić samemu)??

I jak sie maja latacze (Jetty) z sila 6 (nawet na 9 strzalach) wzgledem pojazdów i innych lataczy - z wyliczen to tak srednio sie to trzyma?
To tyle na razie jak coś mi jeszcze uroi to znowy sie rozpisze

Deffkopty- dałem tak na wypadek jakbyś miał scenariusz gdzie fasty są punktujące, a zresztą to pozwoli Ci uniknąć tego, że nagle np stracisz pół swoich deffkopt, bo walnie jednym plackiem. A co do większego boom, to i tak to nie robi chyba jakiejś różnicy, bo strzelasz tyle samo, a przy okazji masz większą niezależność jeśli chodzi o dobieranie celów, wiesz, możesz zawsze sobie odpowiednio je ustawić żeby te strzeliły pierwsze, drugie wsparły jak będzie trzeba, jak nie to walną w co innego a trzecie chociażby się lataczami zajmą. Kwestia gustu, jak chcesz je wystawić w x5 i x4 to spoko, w końcu to Twoja rozpiska, nie

Chopaki- niby większa manewrowność, ale przy tym jak ostro srają pestkami gwardziści i ogólnie plackami, to 15 szybko by uciekały. Przy 30 jest szansa że nawet jak mantysię na ryja zgarnie taka horda to ustoją i będą fearless. 15 w dodatku zmniejszyły by Ci ilość wystawialnych rokkit, co zmiejszyłoby ich pestkowalność. A w dodatku taki podział odbił by się na punktowości reszty armii, zakładając ofc że do każdego oddziału dawałbyś noba z pk i chociażby bosspolem.

Killa Kany- no w sumie tu masz rację, bo przez sam fakt że byłyby w szwadronie to by cierpiały [immobilka już klasyfikuje je jako wrak]

Battlewagon- w sensie że 2 battlewagony z rollami? No pomysł raczej średni, szczególnie że te bw miały być poniekąd Twoimi jedynymi plackarzami i czymś pancernym, co ściągnie ogień ale z drugiej stronie nie wybuchnie od jakiejś zabłąkanej plazemki. A zresztą nie nadążyłbyś z rozjeżdżaniem tego shitu, bo rozwaliłbyś jedną, może dwie jakby się wróg kiepsko ustawił, ale wtedy dostajeś ostrzał wszystkiego innego na boczny i tylni pancerz i to pudełeczko spada.

Nie, lootasów w rozpie przecież nie ma i to jest właśnie ten największy mankament. Chciałem tych proksów uniknąć, ale jeżeli ci one nie przeszkadzają to rozważ wywalenie killa kanów z rozpy i wstawienie za te punkty lootasów. Ale nie do battlewagona, tylko najlepiej gdzieś z tyłu armii, bo muszą być osłonięte, a z battlewagona by pluły jedynie snapshotami. Chociaż jeżeli tę osłonę będziesz chciał utrzymać to przemieszczanie się i tak będzie chyba jedynym wyjściem... pozostawię Ci to do namysłu

Dakkajety na chimery? Średnio? Przecież to dla nich raj. Z taką ilością pestek to zdejmujesz jedną na turę stuprocentowo. A jakbyś dwa wystawił, czy nawet trzy, to już w ogóle dziko, ale znowu kwestia proksowania. Chimery przy tym swoim nawet niezłym przednim nadal mają dość średni boczny [11, nie?] tak więc przy serii na bok, co powinieneś przy pomocy lataczy uzyskać spokojnie, rozwalasz je na luzie. A vendy? Na latacze nie ma lepszej odpowiedzi niż latacz, więc owszem, są skuteczne. Tylko kwestia jest taka że dobrze by było jakby to wandy wleciały pierwsze, bo wtedy się odpowiednio ustawiasz, wlatujesz i kosisz ją równo.


http://www.nodiatis.com/pub/19.jpg


Born to Lose - Live to Win

Offline

#405 2014-02-20 20:54:12

magik1980

Szpaner

Zarejestrowany: 2011-12-22
Posty: 103
Punktów :   
Armia w W40: Dark Angels (3k) Necrons (2k)

Re: Orks - Orkowie

Gruby, miszczu, naóczycielu.... naóczaj....

Co do BW to taki plan miałem... rozjeżdżać, rozjeżdżać. Ale zapomniałem że co się nie rozjedzie to będzie strzelać.

Lootasy to też plany na przyszłość i sprawdzam czy BW się jeszcze zda i widzę że trza go ciężkim sprzętem obładować.
Kiedyś przyglądałem (5ed) się grze gdzie koleś sztormował 6 Truckami z Chopakimi na pace... Daje to rade ciągle czy już się tylko strzela?


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
z każdym dniem mojego życia nieuchronnie rośnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tau codex https://filecache01.rushfiles.one/downl … re+6ed.pdf

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.methax.pun.pl www.margofan.pun.pl www.nithrp.pun.pl www.garadera.pun.pl www.kamratki.pun.pl