Witam wszystkich
Gwoli przypomnienia koledze Masterowi - oczekuję na maila z rozpiskami.
Post co prawda skierowany do jednej osoby ale jeśli pozostali uczestnicy nie mieliby nic przeciwko chętnie zapoznałbym się ze wszystkimi turniejowymi składami. Może mogłyby się pojawić gdzieś na forum ?
Po bardzo długiej przerwie wróciłem do zabawy. W między czasie zmieniły się zasady, a i niewiele zostało w pamięci - byłoby miło poczytać co się teraz gra.
Offline
Oto rozpiski moja i Chaos Warriora. Nie kryję ich, bo nie widzę w tym najmniejszego sensu.
Elfy Wysokiego Rodu
Mag
2 poziom
Srebrna Różdżka
Płaszcz Mistrza Wiedzy Tajemnej 185 pkt.
Łucznicy x 11 121 pkt.
Łucznicy x 11 121 pkt.
Łucznicy x 12
Muzyk 137 pkt.
Mistrzowie Miecza x 20
Dowódca
Drzazga
Chorąży
Banner of Eternal Flame 359 pkt.
Balista x 3 300 pkt.
Straż Feniksa x 5
Chorąży
Sztandar Sztuki Magicznej 137 pkt.
Srebrne Hełmy x 6 138 pkt.
RAZEM 1498 pkt.
Wojownicy Chaosu
Czarnoksiężnik
4 poziom
Piętno Tzeentcha
Piekielna Marionetka
Paraliżujący Ryk
3 Oko Tzeentcha 370 pkt.
Wojownicy Chaosu x 29
Tarcze
Halabardy
Piętno Nurgla
Grupa Dowodzenia
Gorejący Sztandar 593 pkt.
Grasanci Chaosu x 30
Muzyk 124 pkt.
Ołtarz chaosu 130 pkt.
Ołtarz chaosu 130 pkt.
Konni Grasanci Chaosu x 5
Cepy 75 pkt.
Konni Grasanci Chaosu x 5
Cepy 75 pkt.
RAZEM 1497 pkt.
Ostatnio edytowany przez Master (2010-12-06 16:41:45)
Offline
Dzięki. Poniżej moja Choć z uwagi na przegraną pewnie mało interesująca
1500 Pts - High Elves Army No Name
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Cp Dp US Cost
Archmage 1 5 4 4 3 3 3 5 1 9 In 325.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; General; Units within 12" may use General's Leadership; Magic Level 3; Has 3 spells.; +1 to dispel roll
Book of Hoeth Any spell will be cast with IF on a double, but will still miscast on double 6's. [100.0]
Lothern Seaguard 19 5 4 4 3 3 1 5 1 8 5+ In 285.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Spear; 3 ranks in HtH if static, 2 otherwise; Normal Bow; 24", S3; Light Armour; Max 1+ save; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Captain 1 5 4 4 3 3 1 5 2 8 5+ In [10.0]
Silver Helms 7 5 4 4 3 3 1 5 1 8 2+ Ca 224.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Barding; Lance; +2S on charge; Heavy Armour; Max 1+ save; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Captain 1 5 4 4 3 3 1 5 2 8 2+ Ca [16.0]
Elf Steed 8 9/8 3 3 3 1 4 1 5 Ca [0.0]
Swordmasters 19 5 6 4 3/5 3 1 5 2 8 5+ In 390.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Great Weapon; +2S, two-handed; Heavy Armour; Max 1+ save; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Banner of Sorcery +1D3 power dice [50.0]
* Bladelord 1 5 6 4 3/5 3 1 5 3 8 5+ In [22.0]
Great Weapon; +2S, two-handed; Heavy Armour; Max 1+ save
Archers 14 5 4 4 3 3 1 5 1 8 In 154.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan, ; Longbow; 30", S3
Mage 1 5 4 4 3 3 2 5 1 8 In 120.0
Valour of Ages, Speed of Asuryan; Magic Level 1; Has 1 spell.; +1 to dispel roll
Dispel Scroll Dispels one spell; One use only [20.0]
Total Army Cost: 1498.0 Pts.
Offline
jestem ciekaw bo nie za bardzo się przyglądałem waszym bitwom rozpy Negro. A tym czasem moja
Supreme sorceress lv4 330 (lore of shadow)
-sacrificial dagger25
-black dragon egg 30
sorceress lv2 160 (lore of death)
-dispel scroll 25
dark elf assasin140
-manbene25
-rune of khaine25
60# dark elf warriors 390
-fcg
-banner of swiftness
10# cold one knights 360
-fcg
-banner of murder
-ring of hotek
7# shades 119
-second hand weapon
Offline
Moja rozpa:
WoCH 1500
Lordowie:
Czarnoksięznik 3 lvl (Tzeenth) : 255 pkt + dysk 20 pkt
-Talizman of preservation 45 pkt
-The other trickster's shard 15
-enchanted shield 5 pkt
-chowaniec czarownik 15 pkt
dary : paraliżujący ryk 20 pkt
suma 375/375
Bohaterowie:
Błogosławiony bohater 110 (łącznie 185)
-Tzeenth 10 pkt
-BSB 25 pkt
-proporzec wściekłości 35 pkt
-tarcza 5 pkt
Czarownik 85 pkt (death) (łącznie 190)
-2lvl magii 35 pkt
-łaska bogów 5 pkt
-piekielna marionetka 35
-charmed shield 5 pkt
dary: trzecie oko Tzeentha 25 pkt
łącznie 375/375
Core: min 375/490
78 x maruderzy Tzeentha 390 pkt (łącznie 430)
- dwuraki (punkty wliczone)
- FCG 20 pkt
- mark Tzeenth 20 pkt
10 x psy 60 pkt
Rare: 260/375
1 x ołtarz bitewny 130 pkt
1 x ołtarz bitewny 130 pkt
---------------------------------------------------------
1500/1500
modeli w armii: 93
Offline
Andrew, przypomniało mi się, że moi Mistrzowie Miecza mogli przerzucić tą niezdaną panikę w naszej bitwie
Ale trudno, widać zapomnieli się nie bać.
Offline
Unit Name ## Mv WS BS St To Wo In At Ld Sv WSv Cp Dp US Cost
* Dreadlord 1 5 7 6 4/6 3 3 8 4/7 10 1+ * In 301.0
Usage Conflict; Eternal Hatred; General; Units within 12" may use General's
Leadership; Great Weapon; +2S, Always Strikes Last, Two-handed; Rptr Crossbow;
Range 24", St 3 hit Armour Piercing, 2x Multiple Shot; Heavy Armour; Max 1+
save; Sea Dragon Cloak; 6+ Save in CC, 5+ vs. All other attacks; Shield; Max 1+
save
Sword of Bloodshed Bearer gains 3 attacks [60.0]
Pendant of Khaeleth Ward Save based on Str of hit, Roll a D6 for each wound, on a roll less than or equal
to the attack's strength it is ignored, 6 always fails
[35.0]
Potion of Foolhardiness One Use Only; Immune to Psychology and has Devastating Charge special rule until
the end of the turn.
[5.0]
Cold One 1 7 3 4 4 1 2 1 3 Ca [0.0]
Fear, Stupidity
Death Hag 1 5 6 6 4 3 2 8 3/5 9 4+ In 300.0
Eternal Hatred; Khainite ; Poison Attacks; Cauldron of Blood; Frenzy; Immune to
Psychology. Frenzy ends when unit loses combat.; 2ndWeapon; +1A if on foot;
Battle Standard; Units w/in 12" may re-roll Leadership tests
Cauldron of Blood 1 10 3 4+ WM [110.0]
Eternal Hatred; Frenzy; Khainite; Terror; MR(1); Hag Attendants: 4+ Ward, Death
Hag and Hags are treated as crew, deployed at the same time as characters together,
Attendants never pursue; Alter of Khaine: All Khainite units within 12" are stubborn;
1st wound received - 1 Hag Attendant removed. 2nd wound received - 2nd Hag
Attendant removed. 4th wound received - Death Hag removed.
Hag Attendant 2 5 4 4 3 3 1 6 2/4 8 4+ [0.0]
Eternal Hatred; Khainite; Poison Attacks ; Frenzy; Immune to Psychology. Frenzy
ends when unit loses combat.; 2ndWeapon; +1A if on foot
Cold One Knights 8 5 5 4 4 3 1 6 1 9 2+ Ca 288.0
Eternal Hatred; Stupidity; Fear; Thick-skinned; Lance; +2S on charge; Heavy
Armour; Max 1+ save; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in
rally attempts.
Gleaming Pendant Only one use, unit can re-roll first failed leadership test [5.0]
Dread Knight 1 5 5 4 4 3 1 6 2 9 2+ Ca [16.0]
Lance;; Heavy Armour; Max 1+ save; Shield; Max 1+ save
Cold One 9 7 3 4 4 1 2 1 3 Ca [0.0]
Fear, Stupidity
Dark Elf Repeater Crossbowmen 16 5 4 4 3 3 1 5 1 8 6+ In 160.0
Eternal Hatred; Rptr Crossbow; Range 24", St 3 hit Armour Piercing, 2x Multiple
Shot; Light Armour; Max 1+ save
Black Ark Corsairs 39 5 4 4 3 3 1 5 1/2 8 5+ In 450.0
Eternal Hatred; Slavers: May force a unit broken in CC by Corsairs to re-roll highest
D6 on flee distance roll; Frenzy; Immune to Psychology. Frenzy ends when unit loses
combat.; Rptr Handbow (Swap); Range 8", St 3 hit, 2x Multiple Shot (4 shots when
used as a pair), May always Stand and Shoot and suffers no Range Penalties; Light
Armour; Max 1+ save; Sea Dragon Cloak; 6+ Save in CC, 5+ vs. All other attacks;
Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.
Sea Serpent Standard Unit gains Frenzy [25.0]
Reaver 1 5 4 4 3 3 1 5 2/3 8 5+ In [10.0]
Total 1499.0
Offline