Teraz ciężkozbrojnie i piechotnie :
L&H
1)Czarownik Tzeentcha : Księga Tajemnic, Zwój Rozproszenia [180]
2)Czarownik Tzeentcha : Czaszka Katama [180]
CORE
1) Wojownicy x13 CG, Tzeentch, Tarcza, Gorejący Sztandar [296]
2) Psy x5 [30]
3) Psy x5 [30]
4) Wojownicy x15 CG, Tzeentch, Tarcza, Halabardy [275]
SPECIAL
brak
RARE
1) Działo Piekieł [205]
Suma : 1196pts
Ogólne założenie jest takie - czarodziei wrzucam do oddziału 13 wojów. Wojami sobie powolutku dreptam całe osiem cali marszu (!!!). Pieski, - takie mięsko armatnie... Albo do ochrony Helenki, albo over run (chyba tak to się nazywa... no wkażdym razie podsuwam się pod nos przeciwnikowi on "Szarża na pieski!" a ja "FLEE!" w kierunku wojów, dzięki czamu mam w następnej turze ruchu szarże na wroga)... A Helenka do przerzedzania i panikowania wrogich jednostek... Co wy o tym myślicie ?
Offline
Prawa Ręka
W miarę powinno dać radę
"całe osiem cali marszu (!!!)" nie za szybko xD ?
Offline
michau5300 napisał:
W miarę powinno dać radę
"całe osiem cali marszu (!!!)" nie za szybko xD ?
Właśnie obawiam się, że z taką szybkością moi wojownicy wkroczą w strefę ponaddźwiękową xD !
Offline
Dobra ja pochwalę się co miałem na turnieju i jestem ciekaw co sądzicie o tej rozpisce.
na 1500pkt. Tyle mogłem wystawić w figurkach.
Supreme Sorcereress 4lv : Tom of furion (lore: shadow) [275]
Death hag z kociołkiem [200]
kusznicy x10 [100]
kusznicy x10 [100]
korsarze x37: sea serpent standart [405]
COKi x12 :FCG, Banner of Murder, ring of hotek [414]
Offline
Hehe, zaczynam
Co sądzicie o tej? (ma być na turniej)
LORD
Lord Chaosu(amulet ward na 4+, Tzeentch, miecz potęgi, tarcza) 300- idzie do wojowników
HERO
Błogosławiony Bohater(demoniczny wierzchowiec, tarcza, chorąży, Sword of swift slaying-ASF) 215- idzie do rycerzy
CORE
10 Wojownicy chaosu(Halki, 2. broń, tarcza, FCG, Khorne) 240 pkt
5 Warhounds 30 pkt
5 Warhounds 30 pkt
10 Konny Grasant(toporki, muzyk) 156 pkt
SPECIAL
5 Rycerze Chaosu (blasted standard, Tzeentch, standard bearer) 280 pkt
Zastanawiem się nad zamianą rycerzy na rydwan i wrzuceniem wtedy oddziału grasantów pieszo
Offline
Ta rozpa nie ma szans z niczym, jeżeli mam być szczery. Za mała siła przebicia, brak jakiegokolwiek zabezpieczenia przed magią i widzę to tak, że w trzeciej turze powarzywiony magią i strzelaniem resztki wojska tracisz w kombacie. Konni maruderzy dla mnie to tylko dobra tarcza dla maga, nie opłaca im się dawać nic zasięgowego, za mały BS, za mały zasięg, więc psy lepiej będą się sprawdzały jako cover. Właściwie to nie wiem co ci maruderzy na koniach mieliby robić?? Pierwszy lepszy pocisk jak źle pójdzie spanikuje (chyba że dasz im slaanesha) ich a w najlepszym przypadku zabije jednego i już nie zdejmiesz bonusów z szeregów.
Offline
Absolutny brak magii może być w tej edycji mocno skarcony. Mocne strzelanie bądź czołg może okazać się zbyt dużą przeszkodą. Ale chociaż Chaos Lord niemalże nieśmiertelny
Offline
Brak magii to zbrodnia, szczególnie jeśli chodzi o chaos. Wywal Lorda, na jego miejsce wstaw dużego maga tzeentcha/nurgla z puppetem, ew. trzecim okiem tzeentcha - masz niezłe czary z własnej lory, lub, jeśli podoba ci się jakiś czar przeciwnika, używaż go przeciwko niemu (oko tzeentcha), a jak mag wpadnie (czyt. zaliczy nieodpartą siłę) modyfikujesz mu rzut na tabelke i rozwalasz mu maga. Zwiększysz na to szansę, jeśli przed jego turą rzucisz jeszcze Pandemonium. Wtedy przeciwnik nie może czuć się bezpieczny. Jeśli chodzi o magie.
Hmmm, ten bsb-k jest kuszący, aczkolwiek ja bym z niego zrezygnował, no chyba że zdejmiesz go z wierzchowca, zdejmiesz rycków, i walniesz go do kloca wojów, z tym khornem, no to wtedy strach się bać
I brak helki! Noooł!
Offline
Hehe, zaczynam
Z lordem jest taki problem że ma ograniczenie do 25%- 300 pkt. A duży czarodziej kosztuje goły 235pkt.
Offline
Hehe, zaczynam
LORD
Czarnoksiężnik Chaosu(Tzeentch,Infernal puppet) 290 pkt
HERO
Błogosławiony Bohater(tarcza, chorąży, Totem Zagłady, paraliżujący ryk) 235 pkt
CORE
10 Wojownicy chaosu(Halki, 2. broń, tarcza, FCG, Khorne, Blasted Standard) 280 pkt
5 Warhounds(Scaly Skin) 35 pkt
5 Warhounds(Scaly Skin) 35 pkt
24 Grasant Chaosu (cepy,l.zbroja, FCG, Khorne) 174 pkt
SPECIAL
Rydwan Chaosu(Khorne) 150 pkt
suma: 1199pkt 47 modeli
Offline
Ta rozpa jest o wiele lepsza. Pieskom zdejmij scaly skin, wstaw dwóch dodatkowych maruderów, maruderom zdejmij lekki pancerz i za te punkty wstaw dodatkowych maruderów . 6+ armora to naprawdę niewiele, sporo jednostek go zdejmie. Użyteczność Chariota jest dyskusyjna, osobiście mam awersje do tego ustrojstwa od 6 edycji, ale no cóż może akurat tobie się sprawdzi
Edit.
Acha wojownicy mają jednocześnie Halabardy, dodatkową broń ręczną i tarcze?
Ostatnio edytowany przez MARDUK (2010-10-05 20:51:48)
Offline
Wydaje mi się, że woje mogą mieć tylko tarcze + hALABARDY. tarcami bronią się przed ostrzałem, a halkami się nawalają w zwarciu.
Zresztą moim zdaniem 10 wojów to troszku za mało. Poza tym nie mają jakiejś specialnej ochrony przeciwko magii / strzelaniu więc mogą zejść szybko.
Chariot jest spoko, jak zaszarżuje. Chociaż moim zdaniem nawet jak zostaje zaszarżowany, to też daje radę. Rozumiem, że dałeś mu khorna, tak? Bo 150 pointsów jest na rozpie, czyli rydwan[120] + p. khorna[30] czyli 150.
Myślę , że rozpa da radę, aczkolwiek pokombinowałbym , jak zwiększyć ilość wojów. Tak mi się wydaje.
Offline
Hehe, zaczynam
Rydwan mi sie sprawdza; dotychczas dobrze (uderzenie jest zawsze pierwsze). Zastanawiam sie czy zamiast tęczy nie dać magowi 4 poz. i lora shadow albo death. Wojownicy mają to wszystko. Zastanawiam się nad wywaleniem tarcz. I zrobie to chyba troche inaczej. Dam im Tzeentcha a BSB bedzie mial sztandar na szał. Ward na 4+ jest tego warty. Halabardy mają ci woje bo mam awersję do ogrów po ostatnim turnieju a 2 broń do bicia klocków słabej piechoty.
EDIT
wojów moge wystawić 12 zmieści mi się jak pokombinuje, a więcej po prostu nie mam figurek. Tak chariot z khornem w sumie będą +4 ataki.
Ostatnio edytowany przez mikolaj164 (2010-10-05 21:51:37)
Offline
Na takie punkty nie wystawiłbym walczącego hero i rydwanu. Zostaniesz zjedzony przez strzelanie albo liczbę żołnierzy przeciwnika. Nie masz czym przebić w tej rozpie hordy gobosów albo 70 clanrtats (280pkt) utkniesz tam a wtedy facet dojedzie cię od boku czymś mocniejszym. Zamiast tego exalteta i rydwanu proponowałbym 70 Marauderów khorna za 388pkt z sztandarem. (Marduk pokazał że jest to nie do zniszczenia )
Propozycja:
Sorcer lord of Tzeentch 4lv (290pkt)
69marauderów khorna z fleilami + sztandar (383pkt)
14warrior Tzeentch z FCG shield i halabardami (blasted standar) (328pkt)
hellcanon (205pkt)
mocna magia i 2 klocki nie do zatrzymania + helka która Ci pomaga z większymi klocami
Wariorzy będą mieć worda na 4+ przeciwko strzelaniu parris save w CC i zwykły save na 3+
Rzucasz pandemonium blokujesz magię przeciwnika i przeciwnik nie może używać LD generała (wyobraź sobie co to robi ze skavenami i orkami) Później przychodzi tura strzelania i walisz heleną (koleś zdaje LD z modyfikatorem -1) przeciwnik ucieka a Ty wygrywasz
Offline
Potwierdzam, marudy na anabolikach się sprawdzają 2 tygodnie temu miałem przypadek że zostali wybici do nogi a było ich tylko 80sięciu hehe, ale to była kompilacja kumulującej się komety która spadła w 5-tej turze i mas wojska z którymi się klepali. Dostali szarżę w drugiej turze od przodu masy skinków, steagona, 2dwóch salamandr gdzie wygrali o jeden, bili się do czwartej wygrwając walkę ale nikt się nie złamał, w 4 rtej turze dostali szarżę z boku od kawalerii lizakowej, gdzie dali radę zremisować a w 5tej spadła kometa która wymiotła mi większość maruderów, cała kawalerię lizakową, moje ogry które biegły po licznych manewrach jako wsparcie i ogólnie zostałem bez wojska, resztki marudów został wycięte do nogi a ostał się warshrain. Ogólnie rzecz biorąc dopóki marudy w hordzie mają przeciwnika z przodu to nie przeszkadza im szarża z boku bo potrafią na tyle wkręcić dpsa żeby wygrać czy zremisować. Każdą hordę boli atak na flankę i tak ostatnio przekonały sie o tym dzikie big-uny które z overruna wbiegły w marasków i zaraz dostały z boku wojowników tęczy. Dlatego osłona flanki jest dość ważna, u mnie warshriny to robią bo naprawdę ciężko im cokolwiek zrobić a są dość tanie. Helena jest losowa i to mnie boli, w 6-7 edycji sprawdzała się o niebo lepiej a teraz na dwa razy babka wróżyła.
Offline