Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#46 2013-02-05 22:54:50

 Nomyszan

Hehe, zaczynam

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 13
Punktów :   
Armia w WFB: Lizardmen
Armia w W40: GK i DA

Re: PodRozpiski

Drazar ma 2+ Save'a i jest dobry jeśli nie świetny w WW. Wstawiłem 3 Homunkulusy ponieważ zajmują tylko jeden slot.

Offline

#47 2013-02-07 09:54:45

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: PodRozpiski

Nie pamiętam już jakie statystyk i uzbrojenia jakie ma Drazar. Jeśli chcesz na nim grać to super. Ale sugeruję wrzucić jego i jego oddział w jakiś transport. Bo masz 2+ Sv ale aby T3 więc boltery ranią Cię na 3+... więc zapewne nie dojdziesz do przeciwnika na piechotę.
Zrób sobie na początek jakąś małą rozpiskę, powiedzmy na 1000 punktów i pograj ze znajomymi na proxach (modele które nie odpowiadają temu czym powinny być) i przekonasz się co się sprawdza. Tak jak Wilk powiedział o dexie CSM: łatwo nakupować rzeczy, a potem aby kurzą się na półce. Nasze hobby do tanich nie należy...


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

#48 2013-02-07 22:25:53

Dragon

Kosmita z K-Pax

Skąd: United Kingdom
Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 244
Punktów :   
Armia w W40: I'm a Space Marine

Re: PodRozpiski

Nomyszan napisał:

Coś zmienić? Chciałbym mieć armię do walki wręcz, ale ze wsparciem strzelniczym. W tym przypadku na walkę wręcz przygotowałem Wiedźmy, Groteski, Inkuby, Poskramiaczy Bestii, Drazara i Mandragory, a jako wsparcie strzelnicze: Kabalitów, Raidera, Razorwinga i Grabieżców.

Zadajesz pytania, po czym i tak ich nie uwzględniasz (przykład poniżej) więc nie ma sensu pomagać...

Nomyszan napisał:

Windfang napisał:

Sugerowałbym danie Haemonowi jakiś broni. To samo tyczy się Wiedźm, najlepiej sprawdza się agonizer (nie wiem jak nazywa się w wersji pl).

Homunkulusa już skleiłem, więc dla niego nic już nie będzie . Jeśli dam Wiedźmom agonizer to przekroczę 1500 pkt. czego nie chcę robić.

Można sobie flaki wypruwać, ślęczeć nad klawiaturą X czasu by napisać sensowny tekst dla nowicjuszy, po czym rejestruje się taki Noob i tak porad nie czyta

Zwracam się tutaj do Wszystkich którzy przyjdą po pomoc, również do Ciebie Nomyszan'ie. Jeżeli chcesz zacząć grać DE, naprawdę GRAĆ, to nie ma innej drogi jak pójść na kompromis. Możesz z nami się nie zgadzać, ale my gramy w tę grę dłużej i niestety, albo stety mamy większe doświadczenie co do złożenia konkretnej rozpiski i uzbrojenia poszczególnych jednostek.

Po tej wyczerpującym monologu przejdę do ględzenia! I obyś tę lekcje zapamiętał!

Jeżeli wybieramy strzelającego HQ, to pozostaje nam jeden wybór, a konkretnie Haemonculus. Według mnie dwoma słusznymi wyborami uzbrojenia są: liquifier gun lub hexrifle. Jako obstawę do niego można wystawić czterech Kabalite Truebronów lub czterech Wracków + transport w postaci Venom'a. Przede wszystkim z tego względu, że są małe i posiadają opcje transportu - czyli po prostu idzie je wszędzie schować. Należy dodać, że jak dołączamy do oddziału Haemonculusa z hexriflem, to pozostałe modele również muszą zostac uzbrojone w broń długo dystansową. Na obecnej szóstej edycji działa opcja: Haemonculus z liquifier gun + 4 Wraki z liquifier gun'em w Venom'ie.

W slotach troops nalegałbym wybór Wyches (ewentualnie Wracków). Jednym zdaniem odpowiem, że warto czasami mieć coś do kombatu. Trzy oddziały po pięć Wych w Venomach spokojnie dają rade w standardowych 1000 - 1300 punktach. Obowiązkiem jest, aby Hekatrix posiadała agonizer, reszta granaty - bez tego nawet 3 Fenrisian Wolfy zrobią z takiego oddziału miazgę. Zwykła broń energetyczna nic nie zdziała, bo S3 to za mało!

Inkubi mogą być, ale potrzebują transportu - bez tego nie masz ich po co wystawiać. Pomyśl również nad Archonem na większe bitwy.

Grotesque są za drogie jak na możliwości. Kosztują sporo, ale i tak nie dobiegną... a załadować w transporter to bezsens totalny. Odradzam jednym słowem, no chyba że chcesz wyrzucić pieniądze w błoto.

Mandrakes są solidnymi jednostkami wrzucasz taki oddział w teren (jakikolwiek) i czekasz do drugiej tury. Potem chyba wiesz już co się nimi robi.

Co tyczy się jednostek typu Raider lub Venom, to tutaj sprawa jest oczywista - wystarczy night shields i flickerfield.

Kolejnymi jednostkami które dzięki nowej edycji zyskały na sile są: Dark Eldar Reavers i przede wszystkim Dark Eldar Beastmaster. Z tego względu, że wybieram notorycznie jednostkę Dark Eldar Beastmaster, czyli przysłowiowe zoo, polecam głównie Razorwing Flock do zbierania woundów, Khymerae do ubijania piechoty, a jeżeli potrzebujesz coś na lekkie pojazdy (Land Speedery, Bike, itp.) to polecam dwa lub trzy Clawed Fiend'y.

Ostatecznie kończąc dodam tylko jedną poradę dotyczącą jednostek ciężkiego wsparcia, a konkretnie na obecnej edycji nastawionej silnie na piechotę i jednostki typu "flyer" polecam głównie Dark Eldar Razorwing Jetfighter. Można się skusić na Dark Eldar Talos Pain / Cronos Parasite Engine, ale przy obecnej edycji nastawionej na latacze odradzam. Oczywiście to nie znaczy że Talos lub Cronos nie działają, działają ale w mniejszych bitwach (do 1000 punktów).

Wnioski:
1. Potrzebujesz co najmniej 1x Dark Eldar Razorwing Jetfighter'a

2. Przezbrajasz swoje jednostki
- Hekatrix + agonizer
- Acothyst + liquifier gun / hexrifle
- Mandrakes na Nightfined'a

3. Musisz pograć na proxach.

Z moich uwag tyle... The Shadow Lord is coming!

Offline

#49 2013-02-07 22:42:47

 Nomyszan

Hehe, zaczynam

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-02-02
Posty: 13
Punktów :   
Armia w WFB: Lizardmen
Armia w W40: GK i DA

Re: PodRozpiski

Dragon napisał:

Khymerae do ubijania piechoty.

Chciałem wstawic dwa Szponiaste Biesy ponieważ mają 5 ataków z siłą 5, a za każdy utracony punkt HP mają +1 atak. Na ostatnim punkcie żywotności daje 7 ataków. Z taką siłą rani Terminatora na 3+.

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.nsaiirok11-13.pun.pl www.rebeldebb.pun.pl www.sbot.pun.pl www.zagubionawyspa.pun.pl www.pyrzyce.pun.pl