Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#16 2014-04-21 20:55:30

 Stachu

Kosmozord

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-12-29
Posty: 148
Punktów :   
Armia w WFB: Druchii
Armia w W40: Imperial Guards

Re: Rozpy na DMŚ

Twister. Może to głupie ale trzeba się zastanowić czy na dużą sorce nie wziąć bardziej cloak of twilight zamiast ring of hotek, spadnie ci jeden warlock i tracić look out potem jeden strzał z armaty i leżysz albo cię ktoś zapestkuj. Druga sprawa klocek z witchkami będzie odginany jak tylko się będzie dało więc czy nie lepiej banner of switnes nie dać na egzeków. Ale tu muszą się wypowiedzieć mądrzejsi odemnie. No i jak cię sparują z wochem to sprawdź czy nie ma on rydwanów slaanesha, bo na ostatnim turnieju zapomniałem o tym bo w końcu kto gra na slaaneshu, a jednak był taki osobnik no i warlocy gryźli glebę.

A to moja rozpa:
2400 Pts - Vampire Counts Army                                                                   

Unit Name                       ##   Mv   WS  BS  St   To  Wo  In   At   Ld  Sv  WSv  Type    Cost

Vampire Lord                    1    6    7   5   5/7  5   3   7    5    10  3+  4+    In    404.0
                               Infantry (Ca if on Nightmare or Helsteed); Undead;
                               Vampiric; The Hunger (if character kills a model in CC,
                               roll a dice at the end of the phase - on '6' he regains 1
                               Wound); General; Units w/in 12" may march.; Lore of
                               Vampires; Level 1 Wizard; +1 to cast and dispel rolls. Has
                               1 spell.; Heavy Armour; Shield
  Ogre Blade                   +2 Strength                                                  [40.0]
  Talisman of Preservation     4+ Ward Save                                                 [45.0]
  Quickblood                   Always Strikes First.                                        [30.0]
  Red Fury                     Each unsaved wound dealt generates an extra attack, these    [50.0]
                               extra attacks cannot generate extra attacks.
  Dragonhelm                   6+ Armour Save. Ward Save 2+ against flaming attacks.        [10.0]

Master Necromancer              1    4    3   3    3   4   3   3    1    8             In    185.0
                               Infantry (Ca if on Nightmare); Undead; Magic Level 3; +3
                               to cast and dispel rolls.  Has 3 spells.; Lore of
                               Vampires; Master of the Dead; The Necromancer can use
                               Invocation of Nehek to increase Skeleton Warriors beyond
                               their starting size.

Necromancer                     1    4    3   3    3   3   2   3    1    7             In    135.0
                               Infantry (Ca if on Nightmare); Magic Level 2; +2 to cast
                               and dispel rolls.  Has 2 spells.; Lore of Vampires
  The Cursed Book              At the beginning of bearer's Magic phase, the bearer may     [35.0]
                               choose sacrifice D3 power dice, and then roll D6 on the
                               chart. Spell is cast at its basing casting value: 1-Miasma
                               (Shadow), 2-Enfeebling Foe (Shadow), 3-Withering (Shadow),
                               4-Soulblight (Death), 5-Doom&Darkness (Death), 6-Curse of
                               Midnight Wind (Heaven).

Vampire                         1    6    6   4    5   4   2   6    4    7   3+        In    189.0
                               Infantry (Ca mounted); Undead; Vampiric; The Hunger (if
                               character kills a model in CC, roll a dice at the end of
                               the phase - on '6' he regains 1 Wound); Magic Level 1; +1
                               to cast and dispel rolls.  Has 1 spell.; Lore of Vampires;
                               Heavy Armour
  Enchanted Shield             5+ Sv                                                         [5.0]
  Aura of Dark Majesty         Enemy units within 6" of 1 or more Vampires with this        [25.0]
                               ability suffer -1 to their leadership (cumulative with
                               other modifiers)
  Fear Incarnate               Enemy units must re-roll successful Fear test against        [20.0]
                               Vampire or his unit. If the model taking the test is in
                               range of friendly BSB, there is no re-roll at all.
  Dragonbane Gem               Ward Save 2+ against flaming attacks.                         [5.0]
  Dispel Scroll                Dispels one non IF spell. One use only.                      [25.0]

Crypt Ghouls                    36   4    3        3   4   1   3    2    5             In    380.0
                               Infantry; Undead; Poisoned Attacks;
  Ghast                         1    4    3        3   4   1   3    3    5                  [10.0]

Zombies                         21   4    1        3   3   1   1    1    2             In     63.0
                               Infantry; Undead; Always Strikes Last; #The Newly Dead
                               (Zombies may be increased beyond starting number, and add
                               extra D6 models when IoN is cast on them)

Skeleton Warriors               28   4    2   2    3   3   1   2    1    3   5+        In    200.0
                               Infantry; Includes light armour, Shield and Hand Weapon;
                               Light Armour; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if
                               tied. +1 Ld in rally attempts.
  The Screaming Banner         Enemy units taking Fear test caused by unit roll one extra   [25.0]
                               dice and discard lowest.
  Skeleton Champion             1    4    2   2    3   3   1   2    2    3   5+             [10.0]

Crypt Horrors                   8    6    3        4   5   3   2    3    5             MI    304.0
                               Monstous Infantry (Stomp); Undead; Poisoned Attacks;
                               Regeneration (5+)

Hexwraiths                      5    6    3       3/5  3   1   2    1    5   6+        Ca    150.0
                               Cavalry; Etheral; Fast Cavalry; #Soul Reapers (Magical &
                               Flaming Attacks; no armour saves); #Soulstriders (can move
                               through unengaged units in Remaining Moves sub-phase);
                               #Spectral Hunters (nominate one of units you moved through
                               - that unit suffers S5 hit per Hexwraith that has passed
                               through it); Terror; Undead; Great Weapon; +2S, Always
                               strikes last, Two-handed
  Skeletal steed                5    8    2        3   3   1   2    1    3                   [0.0]
                               Spectral Steeds: For movement, treated as Ethereal

Hexwraiths                      5    6    3       3/5  3   1   2    1    5   6+        Ca    150.0
                               Cavalry; Etheral; Fast Cavalry; #Soul Reapers (Magical &
                               Flaming Attacks; no armour saves); #Soulstriders (can move
                               through unengaged units in Remaining Moves sub-phase);
                               #Spectral Hunters (nominate one of units you moved through
                               - that unit suffers S5 hit per Hexwraith that has passed
                               through it); Terror; Undead; Great Weapon; +2S, Always
                               strikes last, Two-handed
  Skeletal steed                5    8    2        3   3   1   2    1    3                   [0.0]
                               Spectral Steeds: For movement, treated as Ethereal

Mortis Engine                   1                  5   5   5                 5+        Ch    240.0
                               Chariot; Large Target; Random Attacks (2D6); Regeneration;
                               Spectral Steeds; Terror; Undead; #Banshee Swarm (Ghostly
                               Howl); The Reliquary (At the start of your turn roll 2D6
                               and add current turn number. All enemy units within this
                               range suffer D6 hits with Strength equal to current turn
                               number. All friendly Undead units within range improve
                               their Regeneration by 1, up tngine suffers 1 Wound with no
                               saves. If Engine is destroyed it strikes ALL units within
                               12+current turn in inches, causing 2D6 hits with Strength
                               equal to current turn number); Blaspemous Tome; All
                               Wizards within 12" of Blasphemous Tome gain +2 to Cast
                               spells from Lore of Vampires. If Wizard miscasts within
                               12", roll twice on MIscast table, and opponent picks one
                               of the results.
  Corpsemaster                  1         3        3           2    1    5                   [0.0]
  Banshee Swarm                 1         3        3           3    3                        [0.0]
  Spirit Horde                  1    8    3        3           1   2D6                       [0.0]
                               Random Attacks (2D6)


                                                                           Total Army Cost: 2400.0
Chociaż jakoś się nieswojo czuję z tą armią Tak wiem marudzę ale przecież za to mnie kochacie

Ostatnio edytowany przez Stachu (2014-04-21 20:58:04)

Offline

#17 2014-04-21 21:51:08

Twister

Kupowałby w Lidlu, gdyby mieli modele

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 387
Punktów :   

Re: Rozpy na DMŚ

Hotek jest osom Pare razy mocno skrzywdził przeciwnika Dużą czarodziejką trzeba grać ostrożnie i nie powinna tak łatwo spaść Banner +1M na witchkach jest must have, bardzo lubię się doszarżowywać na 11 i 12

Offline

#18 2014-04-22 13:17:03

 Zuzoslav

Piąty Bóg Chaosu

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-04
Posty: 1457
Punktów :   
Armia w WFB: Warriors of Chaos
Armia w W40: Space Orks
Armia Warmachine & Hordes: Legion of Everblight

Re: Rozpy na DMŚ

Ja wykminiłem coś takiego. Nie mam pojęcia czy będzie działało, dlatego miłe by były jakieś sugestie
1 Chaos Lord of Tzeentch @ 354.0 Pts
     Mark of Tzeentch; General; Chaos Armour; Barding
     Hellfire Sword [65.0]
     Charmed Shield [5.0]
     Talisman of Endurance [30.0]
     Third Eye of Tzeentch [10.0]

     1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 219.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Flail; Chaos Armour; Shield; Battle Standard; Barding
     Talisman of Preservation [45.0]
     Ironcurse Icon [5.0]

     1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 206.0 Pts
     No Mark; Lore of Shadow; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
     Obsidian Lodestone [45.0]

     1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer @ 171.0 Pts
     No Mark; Lore of Death; Magic Level 1; Chaos Armour; Barding
     Dispel Scroll [25.0]
     Sword of Might [20.0]

     1 Barded Chaos Steed @ [0.0] Pts

1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 115.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician

     Chieftain @ [10.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 115.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician

     Chieftain @ [10.0] Pts

8 Chaos Knights of Tzeentch @ 435.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
     Standard; Musician
     Razor Standard [45.0]

     1 Doom Knight @ [10.0] Pts


5 Skullcrushers @ 410.0 Pts
     Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

     1 Skullhunter @ [10.0] Pts


Póki co wkleiłem na magach takie lory, ale można je swobodnie zmienić. Zastanawiałem się żeby na małym dać fire żeby mieć fireballa, albo ewentualnie metal co by kuźnia była. Nie wygląda to może jakoś ekstremalnie, bo są w sumie tylko dwa nieduże oddziały do wpierdolu, plus rydwany. Dodatkowo muszę pożyczyć maga na koniu. Jakby ktoś miał to będę wdzięczny.


Metal! Metal!
Back with the vengeance!
Metal! Metal!
All that I need is heavy metal!
Metal!
Screaming together!
Metal! Metal!
Metal is all that I need!

Sabaton "Metalizer"

Offline

#19 2014-04-22 15:47:15

 Hunter

Powergamer

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2011-12-07
Posty: 158
Punktów :   
Armia w WFB: Krasnoudy, Wood Elves
Armia w W40: Dark Angels

Re: Rozpy na DMŚ

Kuwa Krzysiu wypier..ol tych chaos knightów i jednego maga. Resztę bohaterów na demonic mounty wstaw, ewentualnie maga na dysk. Dawaj jedną chimerę i 2 x 4 skullcruscherów zamiast jednej piątki. Jak coś ci w  punktach zostanie to daj więcej śmiecia. No niech mu ktoś coś powie bo mnie i tak nie posłucha 

Offline

#20 2014-04-22 17:27:09

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Rozpy na DMŚ

Jacku tyś kapitan ty am powinieneś cos rzec, ogólnierozpa na Ryckach tragiczna nie jest. CHociaz bohaterowie na demonic mountach tez da sie wsadzic do kawy i wtedy jest sweet bo masz dwoch bohaterow w kawie na przedzie plus dowodca, to moze pozabijac dosc dosc.
Magow za duzo X) o tego na drugim poziomie X) lepiej trzeciego bohatera dac

Offline

#21 2014-04-22 22:08:19

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Rozpy na DMŚ

piszę tylko z perspektywy grania przeciwko wochowi. to co boli najbardziej to kombinowana szarża trzech rzeczy na raz, która wyjeżdża po drugiej stronie, albo pojedyncza szarża, która trzyma aż przyjadą koledzy.

panzerwagon w sumie nadaje się do jednego i drugiego, ale sam jeden to za mało.

paczka crusherów czemu nie, może lepsze bvłyby dwie taktyczne trujeczki do kontrowania.

Chimera to ewidentny mus, a dwie to już w ogóle OP. możesz nawet z crusherów zrezygnować, jeśli idą ci flankami dwie paskudy. Przynajmniej nie mają frenzy. Służą też jako kulołapacz, który pozwala bezpiecznie dojechać kadrze w wagonie do walki.

bohaterowie na demonicmountach są chyba za dobrzy, żeby ich nie brać, ale ubrani w panzerwagon pewnie też dadzą radę. tylko że na demonicach latają samobieżnie i łapią co im, wpadnie w ręce. Na pewno do wagona musisz wstawić koronę ze stubbornem, inaczej to jedna pechowa szarżą na bok i masz 1500 pkt w plecy.

na pewno jeden mag jest do kasacji, szału nie robi, a czarów i tak nie porzuca. dobrym rozwiązaniem jest duży mag tzeencha, który ma świetne czary, a na dodatek może na dysku popylać. Bramka karci ciągle, a treason wygrywa grę (serio). 

tyle na gorąco


ps: zobacz sobie ten wątek, myślę, że taka rozpa usatysfakcjonuje nas (demonic mounty i chimera) i Ciebie (rycki)

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=25&t=43401

Offline

#22 2014-04-23 12:22:20

 Zuzoslav

Piąty Bóg Chaosu

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-04
Posty: 1457
Punktów :   
Armia w WFB: Warriors of Chaos
Armia w W40: Space Orks
Armia Warmachine & Hordes: Legion of Everblight

Re: Rozpy na DMŚ

Ok. Podejście drugie

Bohaterowie w ten sposób. Każdy ma 1+ sejwa i 3+ warda. Mag ma 4+ warda ale przerzut jedynek. Biegają w samopasie.

1 * Chaos Lord of Tzeentch @ 343.0 Pts
     Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Shield; Barding
     Talisman of Preservation [45.0]
     The Other Trickster's Shard [15.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 259.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Great Weapon; Shield; Battle Standard
     Armour of Destiny [50.0]
     Scaled Skin [20.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 235.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
     Talisman of Endurance [30.0]
     Charmed Shield [5.0]
     Third Eye of Tzeentch [10.0]

     1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

3 x Rydwan Nurgal
2 x Marudzi konni Slaanesha
10 x Rycerze Nurgla FCG
6 x  Juggery sam muzyk

Na magu do wyboru lore Tzeentcha albo metalu, sam nie wiem który lepszy. Chimera musiała odejść, raz że w sumie nie mam za bardzo modelu bo to moje to mantykora a dwa, że to ma tylko 4 woundy a kosztuje prawie 300 punktów. Gorzej, że nie mam za bardzo jak się chronić przed maszynami na Najtach, ale jak dobrze pójdzie to druga tura i będą w walce. Tak samo karci mnie mocno kuźnia. Nie ma gdzie wcisnąć MR.

Do tego jakby było mało, potrzebuje demonic mounta, bo jednego mam oraz dyskowca pożyczyć. Jak ktoś ma, albo ma kontakt to będę wdzięczny


Metal! Metal!
Back with the vengeance!
Metal! Metal!
All that I need is heavy metal!
Metal!
Screaming together!
Metal! Metal!
Metal is all that I need!

Sabaton "Metalizer"

Offline

#23 2014-04-23 12:54:54

 Jaaf

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

4043517
Skąd: Aiur
Zarejestrowany: 2013-05-26
Posty: 473
Punktów :   
Armia w WFB: 13
Armia w W40: not enough minerals
Armia w LOTR: not enough vespene gas
Armia Warmachine & Hordes: I would need more pylons

Re: Rozpy na DMŚ

Wg. mnie metal Ci się nie zwróci :x. Sugerowałbym jednak Tzeentcha jako bardziej uniwersalny i dość wredny.

Ostatnio edytowany przez Jaaf (2014-04-23 12:57:29)


You May All Go to Hell and I Will Go to Texas
Nadchodzi Legacy of the Void... a później co, przeprowadzka?

Offline

#24 2014-04-23 13:26:09

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Rozpy na DMŚ

lepiej, dużo lepiej

Rozbiłbym juggi na dwie trójki jako kontrę. Ewentualnie zostawił 5 z muzykiem dla lookouta 4+ w 3 calach dla demonic mountów. Za zaoszczędzone punkty poziom na magu i zdecydowanie tzeench. Pocisk jest ok do rozgarniania fastów, bolec karci pancerniki, treason jest po prostu super, bramka też niczego sobie. Placek/zionięcie zawsze może przerzucić na zerówkę.

Offline

#25 2014-04-23 14:55:54

 Jaaf

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

4043517
Skąd: Aiur
Zarejestrowany: 2013-05-26
Posty: 473
Punktów :   
Armia w WFB: 13
Armia w W40: not enough minerals
Armia w LOTR: not enough vespene gas
Armia Warmachine & Hordes: I would need more pylons

Re: Rozpy na DMŚ

Wczoraj wykminiłem następujące:
Unnamed2400 Pts  -   Skaven Army

1 Grey Seer @ 295.0 Pts
     General; Magic Level 4
     Dispel Scroll [25.0]
     Skalm [30.0]

1 * Assassin @ 170.0 Pts
     2ndWeapon; Throwing Stars
     Weeping Blade [30.0]
     Potion of Strength [20.0]

1 Chieftain @ 117.0 Pts
     Heavy Armour; Shield; Battle Standard
     Obsidian Lodestone [45.0]

1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
     Magic Level 2
     Warp-Energy Condenser [20.0]

1 Warlock Engineer @ 40.0 Pts
     Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts

5 Giant Rats @ 23.0 Pts

     1 Packmasters @ [8.0] Pts
          Whip; Light Armour

20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
     Slave Musician

20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
     Slave Musician

20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
     Slave Musician

41 Skavenslaves @ 90.0 Pts
     Slave Musician

     1 Pawleader @ [4.0] Pts

44 Stormvermin @ 390.0 Pts
     Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
     Storm Banner [50.0]

     1 Fangleader @ [10.0] Pts

6 Gutter Runners @ 108.0 Pts
     2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

6 Gutter Runners @ 108.0 Pts
     2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars

39 Plague Monks @ 318.0 Pts
     Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
     Plague Banner [30.0]

1 Doomwheel @ 150.0 Pts
     Doomwheel misfire

     1 Crew @ [0.0] Pts

1 Doomwheel @ 150.0 Pts
     Doomwheel misfire

     1 Crew @ [0.0] Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
     Warp Lightning Cannon Misfires

     3 Warp Crew @ [0.0] Pts

1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
     Warp Lightning Cannon Misfires

     3 Warp Crew @ [0.0] Pts

Models in Army: 214


Total Army Cost: 2400.0

Lepiej?


You May All Go to Hell and I Will Go to Texas
Nadchodzi Legacy of the Void... a później co, przeprowadzka?

Offline

#26 2014-04-23 15:06:20

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Rozpy na DMŚ

przenieś ruby ringa na elektryka z Dispellem. Mieści się w punktach, a dzięki temu masz dodatkową odginaczkę za 15 pkt.

Offline

#27 2014-04-23 15:28:44

 Zuzoslav

Piąty Bóg Chaosu

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-04
Posty: 1457
Punktów :   
Armia w WFB: Warriors of Chaos
Armia w W40: Space Orks
Armia Warmachine & Hordes: Legion of Everblight

Re: Rozpy na DMŚ

oki to teraz wersja ostateczne

1 Chaos Lord of Tzeentch @ 368.0 Pts
     Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Chaos Armour; Barding
     Talisman of Preservation [45.0]
     Crown of Command [35.0]
     Burning Body [10.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 * Exalted Hero of Tzeentch @ 259.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Great Weapon; Shield; Battle Standard
     Armour of Destiny [50.0]
     Scaled Skin [20.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 235.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Lore of Tzeentch; Magic Level 2; Chaos Armour
     Talisman of Endurance [30.0]
     Charmed Shield [5.0]
     Third Eye of Tzeentch [10.0]

     1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 115.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician; champion

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 115.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician; champion

10 Chaos Knights of Nurgle @ 525.0 Pts
     Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
     Standard; Musician; champion
     Razor Standard [45.0]


5 Skullcrushers @ 400.0 Pts
     Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician

Models in Army: 28


Total Army Cost: 2392.0


Metal! Metal!
Back with the vengeance!
Metal! Metal!
All that I need is heavy metal!
Metal!
Screaming together!
Metal! Metal!
Metal is all that I need!

Sabaton "Metalizer"

Offline

#28 2014-04-23 21:00:34

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Rozpy na DMŚ

Krzychu! nielegalna rozpa! maks wielkość punktowa oddziału to:

Units cannot be more than 60 models nor 450 points


Twoje chłopki to 525 ryce+
                        400 jurki
                      =925

zamieniasz na


8 rycków z pełnym commandem i razorem za 435 pkt

+ 2 x 3 jurki z muzykiem 2 x 244                   488

                                                                = 923


pprzebudowałbym też nieco bohaterów:


1 Chaos Lord of Tzeentch @ 398.0 Pts
     Mark of Tzeentch; General; Great Weapon; Barding; Chaos Armour
     Talisman of Preservation [45.0]
     Crown of Command [35.0]
     Flaming Breath [30.0]
     Dragonhelm [10.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 Exalted Hero of Tzeentch @ 271.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Great Weapon; Barding; Battle Standard
     Armour of Destiny [50.0]
     Scaled Skin [20.0]

     1 Daemonic Mount @ [0.0] Pts

1 Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 200.0 Pts
     Mark of Tzeentch; Magic Level 1; Chaos Armour
     Dispel Scroll [25.0]
     Charmed Shield [5.0]
     Opal Amulet [15.0]

     1 Disc of Tzeentch @ [0.0] Pts

8 Chaos Knights of Nurgle @ 435.0 Pts FCG
     Mark of Nurgle; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;  Razor Standard [45.0]

2 x 3 Skullcrushers of Khorne @  2 x 244.0 Pts
     Mark of Khorne; Frenzy; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;  Musician

4 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 120.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Shield; Musician

     1 Marauder Horsemaster @ [10.0] Pts

5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 105.0 Pts
     Mark of Slaanesh; Flail; Throwing Axes; Musician

3 x 1 Chaos Chariot of Nurgle @ 125.0 Pts
     Mark of Nurgle

Models in Army: 30


Total Army Cost: 2392.0

Lord z płonącym zionięciem rozkręca wszystko. Sam. Reszta armii mu niepotrzebna   Można ewentualnie zrezygnować z dragonhelma na rzecz soulfeedera. ale chyba jednak pancerz 1+ jest ważniejszy.

Mag dostał pierwszy poziom i dispell scrolla. Ogarnia śmietnik i fasty. jeżeli przeciwnik ma silne strzelanie to sobie bezpiecznie siedzi za górką. A nawet jak zginie to te 200 punktów nie boli jakoś bardzo. poza tym dwie armaty łyknie Pierwszą na 2+ (charmed shield) drugą na 3+ (opal amulet ze znaczkiem tzeencha).

Przemyśl, zwłaszcza to zionięcie

Offline

#29 2014-04-23 21:50:40

Twister

Kupowałby w Lidlu, gdyby mieli modele

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 387
Punktów :   

Re: Rozpy na DMŚ

Popieram, zionięcie jest osom Dlatego jeśli chodzi o mnie to grałbym też na 2 chimierach. Latajki z regenką i zionięciem mocno mieszają.

Offline

#30 2014-04-23 21:55:27

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Rozpy na DMŚ

wszyscy to wiemy, nawet Żużu to wie, po prostu programowo nie chce grać chimerami   Faktycznie "second best choice" są pewnie rycerze, którzy nie spadną od jednej płonącej armaty albo jednego pioruna z lighta itp.

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.teampoland.pun.pl www.underworldots.pun.pl www.kongdoms.pun.pl www.wsztokf.pun.pl www.pokeland.pun.pl