@ Bombaj, i myślisz że będzie OK?
@ Twister, ma to też jednak uroki jurasic parku który lubi się z armatami, latarkami i innymi kółkami. Myślę, że kmina Żużu z rycerstwem może się sprawdzić.
No i rozpa Aeli.
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 397.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; Shield
Red Fury [50.0]
Quickblood [30.0]
Armour of Destiny [50.0]
Sword of Might [20.0]
1 Barded Nightmare @ [0.0] Pts
1 Wight King @ 164.0 Pts
Barding; Great Weapon; Heavy Armour; Shield
Nightshroud [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Luckstone [5.0]
1 Skeletal steed @ [0.0] Pts
1 Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires
1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
9 Black Knights @ 290.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
1 Hell Knight @ [10.0] Pts
10 Skeletal steed @ [0.0] Pts
5 Blood Knights @ 345.0 Pts
Barding; Frenzy; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
The Flag of Blood Keep [75.0]
5 Nightmare @ [0.0] Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
7 Hexwraiths @ 250.0 Pts
Great Weapon
1 Hellwraith @ [10.0] Pts
8 Skeletal steed @ [0.0] Pts
30 Zombies @ 90.0 Pts
30 Zombies @ 90.0 Pts
24 Crypt Ghouls @ 240.0 Pts
20 Zombies @ 60.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
2 Fell Bats @ 32.0 Pts
Models in Army: 147
Total Army Cost: 2400.0
Autorka (ha, sama zrobiła nawet. Tylko leniwiec nie zamieścił ) miała na myśli: wszystko wchodzi w grę, ale nie na piechocie.
CZY KTOŚ MA ZOMBIE??? Brakuje nam min. 20 a raczej koło 60...
Ostatnio edytowany przez Jaaf (2014-04-23 21:11:51)
Offline
Mała zmiana.
Krzykaczy nie ma bo konie się ich podobno boją. (Nawet nieumarłe O.o).
W 24 wolnych cryptach umieszczać 90pkt kiedy konnica będzie się już dwie tury tłukła z przodu zanim dojdą?
Offline
mechanizm robienia rozpisek jest banalny - bierzesz ograniczenia Euro i wsadzasz wszystko czego zabraniają tyle, ile się da
Jeżeli zabraniają banshetek, dużych ghouli, magii deatha itp. to od tego pewnie najlepiej byłoby zacząć klepanie rozpy.
Rozpa kawaleryjska ma sens. Ale Wampir musi być mordercą bez serca, ma być tak złożony, żeby się go bali. Tu nie ma półśrodków. Zadaniem tej armii jest dowiezienie wampira do walki. Jeżeli jest tak sklepany, że patrząc na niego nie boję się walki z nim nawet największym stworem, to znaczy, że jest źle złożony. Ma zabijać chimery, abomy, kółka, dzwony, kotły itp. w jedną kolejkę walki, ewentualnie warzywić klocki. Niestety klasyczny build Szaitisowy jest chyba w dalszym ciągle najlepszy:
Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army
1 Vampire Lord @ 448.0 Pts
Heavy armour; Shield; Magic Level 1
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Quickblood [30.0]
Red Fury [50.0]
Beguile [15.0]
The Other Tricksters Shard [15.0]
1 Barded Nightmare @ [24.0] Pts
Total Army Cost: 448.0
Druga opcja to build na nightshroudzie, ale dokładnie go nie pamiętam, więc nie będę wprowadzał w błąd.
2. Death jest najlepszym lorem w grze. Koniec kminy. Słonko to automaska na co najmniej 3 armie. Doom&Darkness rzucone na oddział walczący z wampirem to autobreak zazwyczaj. Snajpery wiadomo. Szkoda nie brać.
3. To samo o banszetkach. Szkoda nie brać.
4. 5 bloodknightów to boleśnie mało. Zwłaszcza jak na oddział mający dowieźć wampa do walki.Spadają od byle czago, w naszej grze spadli od szarży kółka na bok, która ich rozleciała nawet mimo słabego strzału i kiepskich impaktów. Jeśli to ma być główny ofensywny "młot" to niech będzie ich więcej.
5. Blacknighci. Tacy sobie, jeżeli patrzeć na statystyki. . Ale jeżeli cokolwiek mają zrobić musi ich być więcej i koniecznie banner of the barrows lub razor standard.
6. 7 Hexów. Czemu 7? Dwie piątki są super. Najfajniej byłoby mieć 3 piąteczki. Siódemka robi ro samo co 5, tylko umierając oddaje więcej punktów.
7. Malutkie te klocuszki. Jeżeli przeciwnik będzie miał mocną magię / strzelanie będzie znikał jeden klocek na kolejkę. I coraz bardziej zacznie kruszyć się zaplecze, do którego mogą bezpiecznie wskoczyć magowie. Trochę ryzykowna koncepcja.
Z mojej strony tyle
Offline
Za uwagi ślicznie dziękuję, ale pozwolę sobie popolemizować radośnie : D
1) Musiałabym zdjąć poziom z Necro (przynajmniej jeden, nie mam tego jak sprawdzić) a to po primo znaczyłoby silniejszą magię przeciwnika, a po drugie mniej wskrzeszania/popychania. Wiąże się to również z pkt 2 - słonka trzeba sobie jeszcze nie ciepnąć na kościsty łeb, ale mniejsza z tym akurat - ale przy rezygnacji ze wskrzeszaczki, to faktycznie trochę wszystko zacznie się kruszyć. A zmobi mają rosnąć wzwyż w założeniu... Tak więc ja bym raczej powiedziała, że szkoda nie brać Vampirzego lora.
3) Szkoda, ale za co? Osobiście wolę mieć odginaczki, które dają mi dwie tury wystawiania i szansę na przekrzywienie przeciwnika, niż banshee w ghulach, które nie dolecą nigdzie, przynajmniej tak mi się wydaje : P Upierać się nie będę ale z rad mi wynika, że 2400 to za mało punktów i to jest główny problem : P Wszystkiego dodać no...
4) Ale wampirzątko siedzi w blackach : ) Bloody mają nie wozić po stole 1k punktów, ale jednocześnie są raczej silne powiedziałabym silne, konne i mam do nich sentymenta, o ;<
5) Hm? Mają tyle samo tafa co bloody, siłę tylko o 1 mniejszą i Sv na 2+, a wskrzeszają się zdaje się k6 plus poziom maga, w przeciwieństwie do bloodów i hexów (max 1 ><) Wampirz i król siedzieliby tutaj w miłym towarzystwie
6) a tutaj się nie bardzo zgodzę - 5 hexów spada od jednego czaru i to bardzo często to a, ale po drugie już kilka razy zdarzyło mi się, że nie wbiły dostatecznej ilości ran i zaczęły się sypać - no i jest ich 8 : P Razem 9 ataków z siłą 5, to już powinno coś zrobić...
7) Hm... Wszystko jest tak naprawdę zasevowane i do wskrzeszania, przynajmniej taka koncepcja. Zombi rosną, 9 blacków w jedną turę chyba ciężko będzie wybić z sv 2+ ustawione np w kreskę do armat (ale w dobrą stronę!) Ciężko mi mówić z całą pewnością ale przecież najbardziej gryzie tutaj limit punktów ; <
Nio... To ja już nie marudzę
Offline
Tak zbudowany wampierz nie mieści się o 7 pkt z nekro :x. Nawet na min. 3 lvl
Offline
Szef Portalu
Ja go skłądam bez trickster sharda wtedy sie miesci
Offline
to dajcie mu 4 level i zrezygnujcie z dużego necro, łatwo im więcej punktów utopionych w wampirze, tym mniej można stracić.
Offline
Szef Portalu
Jak grałem z Aeli to wampierz mający 4 level w drugiej turze sie wsysnął.... im więcej utopionych punktów w wampierzu tym więcej mozna stracić miscastem... Pamietaj B. że 12 cali od mortisa magowie rzucają 2 razy na miscasta i wybierają gorszy... co sie właśnie wtedy stało...
Offline
dlatego trzeba wywalić mortisa z rozpy i rzucać czary z wampa z 2 kości maks
Offline
r ya ready? ;]
Offline