erranci fajnie strzelają jak mają senechala. A jeśli chodzi o paladynów to najlepszy przykład miał michał jak skasowałem nimi w jedną turę jego bestie. Mają sporo defa 13 order of the wall a vilmon chyba 15 a do tego mam upkeepy od severiusa który im zwiększa jeszcze defa. 2 heavy warjacki na 15pkt ciężko po za tym trochę upchnąć.
Offline
No wiesz ja tu głównie komentuje żeby był ruch w interesie moje doświadczenia w tej kwestii są dosyć małe, ale mimo wszystko wydaje mi się że 6 punktów na solosów przy 15 punktowej rozpisce to jednak sporo. Solosi mimo tych 5 punktów życia, jednak padają jak muchy, ty nimi zabiłeś bestię, a ja na przykład rozpykałem solosów Zuza bardzo szybko i potem się męczyłem z jego warjackiem i Bane Thrallami, których po prostu było dużo. Po za tym nie musisz mieć dwóch heavy warjacków, jeden może być light, to nie Khador
Offline
no niby tak. Chociaż jak patrzałem na rozpiski osób które naprawdę długo grają to właśnie ich armie obfitują w solosów. PoM ma ich dużo i całkiem wypaśnych. Kolejnym razem zagram z Tobą to sam się przekonam czy czymś takim da się pocisnąć.
Offline
Army Scyrah
Type: Duel (1 caster, 15pts)
Points: 15
Kaelyssa, Night's Whisper (*7pts)
* Chimera (6pts)
* Manticore (8pts)
Houseguard Riflemen (Leader and 9 Grunts) (8pts)
Ostatnio edytowany przez Lukullus (2010-08-29 21:06:15)
Offline
Jak już wspominałem, nie mam za wielkiego pojęcia o RoS, ale wydaje mi się że ta rozpiska ogólnie na start jest dosyć dobra. Masz duży oddział strzelający do tego Chimera która też ponoć jest dobra z daleka i ma ArcNode więc poszerza pole ataku twojej casterki, bez zbędnego ryzykowania jej życiem. Mantikora ponoć jest uniwersalna, ma coś do walki wręcz i coś do grzania na dystans więc też się ładnie komponuje, w przyszłości zawsze możesz zmniejszyć skład riflemanów do 6 to da dodatkowe 3 punkty na dodanie jakiegoś solosa i/lub wymianę Mantikory na innego jacka.
Offline
oto moje 2 rozpy które skleciłem na poczekaniu :
Warlock :
Mardak Irohide, Chieftain
Beasts:
Troll Implayer x2
Troll Axer x1
Units
Kriel Warriors x 5 + Leader
Attachment : Stone Scribe Elder.
II wariant
Warlock : Madrak Irohide Chieftain
Beasts:
Dire Troll Mauler
Troll Axer
Units:
Long Riders x 2+ Leader.
Offline
Obie rozpiski rzeczywiście chyba na szybko były robione , w pierwszej nie możesz mieć Stone Scribe Elder bo to jest att do innego oddziału, Kriel Warriorzy mogą sobie co najwyżej Kriel Warrior Caber Throwera wrzucić. Tak po za tym bardzo ekonomiczna rozpiska i nawet może dać radę. Co prawda nie masz żadnej ciężkiej bestii ale te trolle wyglądają dosyć konkretnie.
Druga rozpiska chyba przekracza 15 punktów ?
Offline
hmmm... Mauler[9] + Axer[6] + kawaleria [5] = 21 -6 (te od Warlocka) = 15. Chyba nie przekracza.
To w takim razie Stone Scribe Elder do jakiego oddziału jest attachmentem ?
Offline
Kawaleria jest za 7 punktów, a swoją drogą popracuj nad matematyką 9 + 6 + 5 to jest 20 a nie 21
Stone Scribe Elder jest do oddziału Krielstone Bearer & Stone Scribes.
Offline
Ja postanowiłem stworzyć rozpiskę na bazie posiadanych przeze mnie modelach :
1. Coleman Stryker
2. Ironclad
3. Charger
4. Black 13
5. Trencher Infantry
Coleman rzuca upkeepy i szuka okazji do rzucenia Earthquake'a Jak będzie gorąco, to wtedy odpalamy feat'a. Charger sobie miło strzela, to samo Czarna Trzynastka, która dodatkowo jest w zasięgu granatów dymnych Trencherów Do przodu i liczyć na dobre rzuty ku chwale obywateli i czci Morrowa
Offline
Przemycę trochę niezrozumiałego humoru z forum WM : "Marjanie a gdzie Defender ?" Tej rozpiski się jak na razie najbardziej obawiam, na zwykłe strzelanie już sobie wymyśliłem sposób, a tutaj moim priorytetem będzie wyeliminowanie Czarnej 13, z resztą powinienem sobie doskonale radzić - znaczy mieć w miarę równe szanse .
Offline
Hehe Jak będę miał figurkę to pomyślę Ale jedno jest pewne- z Ironclada nie zrezygnuje, gdyż co poranek patrzę na niego i słyszę "field me"
Offline
Po wczorajszej grze przeciw Oborze stwierdzam, że Cygnar nie może się pieścić z przeciwnikiem i musi mieć coś, co w kontrze zmiata kontynenty z powierzchni ziemi Dlatego też będę testował taką rozpiskę:
1. Lord Commander Stryker
2. Ol Rowdy
3. Arcane Tempest Gun Mage
4. Arcane Tempest Gun Mage Officer
5. Journeyman Warcaster
6. Storsmith Stormcaller
Nie ma eHaleyki i Defendera, więc już na starcie jestem stratny Ale idźmy dalej- eStryker jest casterem typowo ofensywnym, bardzo mocno bije, przyspieszający feat, dodatkowo zwiększa dla siebie i Ol Rowdy'ego MAT-a i POW-era. Stryker dostaje też dodatkowe 2 DEF-a, więc ma całe 18 Magowie strzelają po jednostkach ze Stealth, dodatkowy caster zwiększa pancerz jacka do 23, a Stormsmith disruptuje wrogie jacki Chociaż też myślałem o zamianie Ol Rowdy'ego na Ironclada. Ironclad może być bonded do Strykera, ma 4 punkty focusa i w każdej turze ma jeden atak podbity na trafienie gratis, a za zaoszczędzone punkty dokupić Arlana, świetnego mechanika ze sprayem
Offline
Tak stwierdziłem że w swojej armii na razie nic mądrego nie wymyślę więc zacząłem się zastanawiać jak by to wyglądało w innych armiach jak bym coś chciał tanio złożyć na początek Trollbloods, może ktoś to wykorzysta
Rozpiska 1
Chief Mardrak Ironhide (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 5 Grunts) (5pts)
Rozpiska 2
Chief Mardrak Ironhide (*6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Troll Impaler (5pts)
* Troll Impaler (5pts)
Kriel Warriors (Leader and 5 Grunts) (4pts)
* 1 Kriel Warrior Caber Thrower (1pts)
Pierwsza rozpiska jest tańsza, bo Fennblades są już w plastiku i od razu sprzedawani są po 10, więc później można wystawić pełen oddział, za to druga ma przewagę Kriel Warriorów, którzy może na pierwszy rzut oka są słabsi od Fennblades ale mają bardzo dobrą zdolność i ciekawego dodatkowego wojownika "rzucającego kolumną" . To może pokrótce Troll Axer, to lekka bestia do walki wręcz z fajnym specjalnym atakiem który pozwala na skoszenie kilku modeli naraz, Impalerzy to dystansowcy z ciekawym krytykiem który slamuje, ale generalnie to są bo są w pudełku startowym. Ta sama historia caster, moim zdaniem dobry, jego czary są niezłe ale niestety Carnage (+2 MAT dla wszystkich własnych modeli w zasięgu kontroli) nie może być upkeep, a kosztuje 3 co przy 5 furii daje małe pole do popisu, feat może być użyteczny przy jakiś bardzo licznych armiach, raczej przy 15 punktach mało przydatny. Na koniec moim zdaniem najlepsze z tej armii czyli oddziały trollkinów, Fennblades mają reach, niezłe staty i specjalną zdolność vengance - jeśli w turze przeciwnika zginął jakiś członek tego oddziału to w fazie kontroli każdy z tego oddziału wykonuje ruch o 3" i może wykonać atak wręcz, nawet jeśli nikogo nie sięgną to i tak dodaje im to dodatkowe 3" do normalnego ruchu co przy ich 6 SPD daje np. 12" z szarży + jeszcze reach. Kriel Warriorzy na pierwszy rzut oka wyglądają gorzej, są wolniejsi, mają mniejszy MAT i słabszą broń, ale mogą na początku wybrać czy oddział dostaje +2 SPD czy +2 do rzutów kostkami na atak i obrażenia, a to już czyni ich mocniejszymi niż Fennblades, jeśli do tego dodamy combined attack to już coś ciekawego można zrobić szczególnie że Caber Thrower ma bardzo fajne tricki na duże modele, jak je trafi to przewraca w przypadku modeli średnich i małych je slamuje co też kończy się wywrotką tyle że model trochę odlatuje.
Po dłuższym zastanowieniu, zakup castera + dwóch trzech bestii wcale nie musi być dużo droższy od startera, więc można wykombinować mroczniejsze rozpiski
Ostatnio edytowany przez Crane (2010-09-05 20:44:22)
Offline
Z tych dwóch rozpisek bardziej do mnie przemawia ta pierwsza- Fennblades'i są świetni i należy z nich korzystać. Madrak jest bardzo twardym casterem, świetnie rzuca swoim toporkiem i może zwiększać DEF-a swoich bestii
Offline