Fajna jest ta pierwsza rozpiska, nie dawno skleciłem podobną (zestaw startowy + fenbladzi) ale grunt to pamiętać zasady specjalne ... Nie wydaje mi sie aby Kril Warriorsi byli lepsi niż Fennbladzi. + 2 do SPD/trafienia mało daje, przy tym , że (tak mi sie wydaje) schodzą szybciej niż Fennbladzi. Ale to tylko moja opinia.
Offline
+2 speeda to baardzo dużo Daje to większą szansę na szarżę, a szarża daje dodatkową kość obrażeń A żeby z takich obrażeń korzystać musisz trafić, więc +2 do trafienia też się zawsze przyda
Offline
Tyle tylko że jest do wyboru +2 SPD albo +2 MAT/+2 damage. Natomiast Kirel Warriorzy powinni mieć większą przeżywalność bo mają 15 ARM w przeciwieństwie do Fennbladeów którzy mają 14 ARM - a tak serio to różnica niewielka, może mieć jakieś znaczenie przy broniach <10 POW. Generalnie wydaje mi się że obie rozpiski mają podobną grywalność, może dziś pomyślę jeszcze nad innymi ekonomicznymi rozpiskami na Trolle (to tak w ramach uczenia się co mogą poszczególne frakcje )
Offline
Okazało się że pominięcie startera nie jest w trollach takie proste, znaczy cenowo oto rozpiska na szamanie, taka bardziej magiczna ale myślę że też ciekawa:
Hoarluk Doomshaper (*7pts)
* Slag Troll (6pts)
* Troll Axer (6pts)
* Pyre Troll (5pts)
Trollkin Fennblades (Leader and 5 Grunts) (5pts)
Slag Troll - specjalista od rozwalania maszyn, Pyre Troll ma fajne splunięcie a oba te trolle mają dwie łapki więc mogą kombinować z rzutami, lockami itp. Hoarluk jest taki typowo antymagiczny, jego feat i czary ładnie koszą wrogą magię.
Offline
Dziś w cyklu nabijemy sobie posta tania rozpiska do Legion of Everblight. Rozpiska jest oparta o podstawkę i jeden oddział:
Lylyth, Herald of Everblight (*6pts)
* Shredder (2pts)
* Shredder (2pts)
* Carnivean (11pts)
Blighted Nyss Striders (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Lylyth to taka kilerka z fajnym łukiem i zdolnością do robienia akcji przed ruchem, czary nie za mocne tak samo jak feat, chociaż oczywiście wszystko przydatne w odpowiednim momencie. Shreddery to takie fajne małe skurczybyki które co prawda wyglądają jak by mało co potrafiły, ale można im zrobić niezłą dopałkę +2 SPD, patfinder, boost ataków i obrażeń na jedną turę, biorąc pod uwagę ich 2 Fury mogą dwa razy zaatakować z dopalaczem, nieźle Carnivean to duży bydlak z zionięciem i kilkoma fajnymi zdolnościami, wszystkie te modele łącznie z Lylyth mają eyeless sight co oznacza że widzą niewidzialnych, ignorują dym i las, generalnie dobre, szczególnie przy Lylyth która sama ma stealth. Na koniec oddział, tacy rangerzy, żadnej specjalnej umiejętności chociaż obdarzeni zdolnościami Advance Deployment, Combined Ranged Attack, Pathfinder, Stealth co czyni ich dosyć dobrym wsparciem dla reszty ekipy.
Offline
Carni pod Lylyth może bardzo dużo zdziałać swoim sprayem W czasie feat'a każdy atak jest zboostowany, więc dobra templejtka i oddział skasowany, gdzie jeszcze w tej samej turze Carni może szarżować
Offline
E tam Carnivean to bestia za 11 punktów to musi coś robić ale looknijcie na combo Lylyth strzela z łuku w coś, a Shredderki (za 2 punkty) się w to wbijają szarżą, bostują się więc szarża na 11", trzy kości na atak i cztery na obrażenia, a potem jeszcze jeden normalny atak trzy kości na atak i trzy kości na obrażenia, nawet przy ich statach może się okazać że zmiotły z powierzchni jakiegoś kafara.
Offline
Dobra spróbujmy coś na kreosie na 15kt
High exemlar kreoss +5pkt na jacki
Crusader (6pkt)
Repente (4pkt)
Exemplar Bastion (4& grunts) (8pkt)
Choir of Menoth (2pkt)
Rozpiska z mocnym wejściem. Kreoss poza fajnym featem ma również mocny upkeep (+2defa i ARM). Po za tym bije z daleka czarami. Crusader z Choirem idzie na przód towarzyszyć mają gdzieś koło niego bastioni wystarczy że dotrze 3 i tak zrobią swoje (weapon mastersi i rozdzielają obrażenia między siebie). Repenter tani ale dobry light jack ze spreyem.
Offline
I kolejna krytyka rozpiski armii o której nie ma się pojęcia Kreoss tak naprawdę ma cudowny czar Purification i drugi Lamentation, feat też oczywiście cudo, jednak wydaje mi się że jego czary zasięgowe mają raczej mały zasięg bo tylko 8" nie myślałeś żeby zamiast chórku i Repente wstawić jacka z Arc Node np Revengera ? Chętnie bym się zmierzył z tą armią, widzę w czym mam przewagę i co może mnie zaboleć, ale wiadomo teoria jedno, a trzeba by to zobaczyć w praktyce
Offline
W tej grze może nie licząc małych wyjątków nic nie ma dużego zasięgu. Tak arc node mógł by być lepszy do takiej rozpy ale na cygnar bez chóru się nie ruszam o Lamentacji i Purification cały czas pamiętałem
rozpiska niestety przetestowana 3 porażki ok trzeba w garść się wziąć i w końcu coś sensownego złożyć.
Offline
To co masz jest rewelacyjne i moim zdaniem nie potrzebuje zmian. Musisz jedynie nauczyć się to kontrolować. Ja np. ze swojego Strykera w najbliższym czasie nie mam zamiaru zrezygnować A też gra nim nie należy do najprostszych.
Offline
Jeśli chodzi o zasięg to miałem na myśli 10-12" cali bo taki większość czarów ma. Jak na mój gust ta rozpiska jest strasznie wolna, nawet Khador jest w stanie wyciągnąć większego speeda ze swoich maszyn
Offline
Crane, grasz Oborą, gdzie wszystko zasuwa jak króliczki na Duracellu Jednak brak Arc Node'a może zaboleć w kluczowych sytuacjach, sam zastanawiam się nad przytemperowaniem rozpiski, żeby się Lancer zmieścił.
Offline
Ja wiem że mam szybszą armię, ale po prostu wiem też że i PoM są szybsze jednostki od tego co Andrew do rozpiski wcisnął, powiedzmy że chce mieć ciężkiego jacka w drugiej turze w akcji, więc w pierwszej biegnę, a w drugiej szarżuję. Jak mam MOV 4 to w tej drugiej turze mogę się znaleźć max 15" od miejsca startowego, ale jak już mam 5 to dystans się zwiększa do 18", jak dla mnie spora różnica. Podobnie Bastioni, może rzeczywiście mogą długo wytrzymać i jakoś się sprawdzają, ale jak dla mnie ze swoim speedem 4 są za wolni na cokolwiek.
Offline
Nowy pomysł na 25pkt.
System: Warmachine
Faction: Cygnar
Casters: 1/1
Points: 25/25
Major Victoria Haley (*5pts)
* Charger (4pts)
* Ironclad (7pts)
* Squire (2pts)
Arcane Tempest Gun Mages (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Black 13th Gun Mage Strike Team (4pts)
Trencher Infantry (Leader and 5 Grunts) (6pts)
Stormsmith Stormcaller (1pts)
Epicka Haley jest jak nóż Rambo- służy do wszystkiego. Featem paraliżuje poczynania przeciwnika, przyspiesza Jacki (a "zbondowanego" jeszcze bardziej) i przyciąga do siebie przeciwników.
Ironclad i Charger- klasyka, mam figurki, więc wystawiam. Duży niszczy ciężkie cele, a mały stara się zestrzelić co podejdzie.
Squire zwiększa jeszcze bardziej zdolności Haleyki
13-ka i Magowie- na nich spoczywa główna eliminacja armii przeciwnika. Dobrze rzucony Deadeye na Magów mieli dowolny cel (6 strzałów na 3k6 obrażeń).
Stormcaller- nie ma nic innego za 1 punkt.
Jakieś sugestie? Uważacie, że coś sprawdziłoby się lepiej w powyższej konfiguracji?
Ostatnio edytowany przez Marjan (2012-06-13 14:40:15)
Offline