To dość zabawne pytanie, jako że nie znamy reszty Twojej armii, ani taktyk gry.
Jakie zadanie ma spełniać owa jednostka i na jakie punkty grasz - bo to jest najistotniejsze w tym wszystkim.
Na ponad 2k, polecam Eldrada. Na mniejsze punkty, polecam najtańszego Farseera w niezbędnym stuffie. Jeśli cala twoja armia jest szybka pomyśl nad moto-radą.
Offline
Moja armia to tylko battleforce. Zastanawiam się także nad wyborem kolejnych modeli. Jeżeli gram na tak małych punktach, to Farseer i 3 Warlocki będą okey?
Tylko nie wiem jeszcze jak ich wykorzystać. Może wrzucić Warlocki na jetbike? Mam chyba wystarczające fundusze. Jak wykorzystać Farseera?
Offline
Warlocks to metalowe modele, Farseer też (nie licząc finecasta), ciężko ich tak poprostu "wrzucić" na jetbike.
Jeśli masz tylko battleforce'a, polecam Ci nabyć samego Farseera + 5 Dragonów. To najpotrzebniejsza sprawa. Opcjonalnie dochodzi Wraithlord lub Falcon.
Jeśli chcesz naprawdę poszaleć kup War Walkery - 3 sprawdzają się idealnie na każde punkty - nawet w najtańszej wersji z shucannonami, generują 18 strzałów
z siłą 6 na turę... za marne 120 punktów.
Nie będę się rozpisywał w taktyki moto-rady, bo to dość zaawansowana sprawa, ale Farseer najczęściej stoi lub lata w Falconie/Serpencie, i rzuca fortune
oraz naprowadzanie na strzelców. Najpopularniejszy chyba układ, to Prorok wspomagający obiema mocami jednostkę 3 War Walkerów.
Ostatnio edytowany przez Yamcha (2011-08-02 21:47:34)
Offline
Fajny na pojazdy, bo może strzelać tą włócznią, ale tracisz jeden atak, bo to broń dwuręczna.
Offline
Farseer jeśli musi walczyć wręcz bez obstawy i jetbike'a to porażka, więc tak, ewidentnie kup z włócznią.
Jesli potrzebujesz jakiś modeli taniej to chętnie ci udostępnie bo powoli ograniczam swoich eldarów do rozsądnych 20 tysięcy punktów, a na allegro jest zbyt wielu debili, żeby chciało mi się tam wystawiać cokolwiek.
Offline
Witam wszystkich Eldarów z tego tematu. Jako grający Tyrkami prawdopodobnie wkrótce będę potrzebował odmiany od setek robaczków i łakomczuszków, a moje
oczy rzuciły spojrzenie na armię Eldarów. I moje pytanie brzmi:
1. Czy armia ma jakiś konkretny styl gry?
2. Ktoś mógłby mi nakreślić mniej więcej jak ta armia działa.
3. Jakie HQ jest dobre i użyteczne?
4. Czy battleforce się opłaca?
5. Słyszałem dużo dobrego o War Walkerach. Sprawdzają się?
6. Rangers (czy jak tam się chłopcy ze snajperkami nazywają) też są skuteczni?
Z góry dzięki za odpowiedzi
Offline
Gość
Mam pytanie, bo rozpakowałem właśnie Bojowe Skorpiony, i nie mam pojęcia jak wygląda kombinacja o nazwie szable łańcuchowe?
W pudle jest broń dwuręczna, rękawica z szurikenem, jedno ostrze do Egzarchy, oraz jedno "zwykłe" łańcuchowe - jak jest z tymi szablami łańcuchowymi u Egzarchy?
Szable to dwa miecze łańcuchowe. Żeby podkreślić ich wyjątkowość i starożytność najlepiej pomalować je na kolor inny niż ma reszta squadu. Polecam czerwień, fiolet lub platynowe złoto.
kryhu - na Twoje pytanie to chyba by trzeba było napisać referat żeby chociaż nakreślić problem, a i tak byś nie otrzymał jednoznacznej odpowiedzi. Battleforce'a kup jak masz okazję.
Ostatnio edytowany przez Yamcha (2011-08-09 16:35:53)
Offline
Gość
Dzięki mam jeszcze taką rozterkę, mianowicie czy pole energetyczne Serpenta jest również tym holograficznym?
Jeśli nie, to jakie pojazdy mogą je posiadać, i za ile punktów?
Pole energetyczne Serpenta jest polem magnetyczno-plazmowym, odbijającym i stapiającym nadlatujące pociski.
Holo-field, jest oparte na technologii rozszczepienia światła, więc to inna bajka, choć oba są przydatne.
Holo-fielda mają Falcony i Fire Prismy, a także Night Spinner. Apokaliptyczne ciężkie czołgi i tytany również je posiadają, ale działają
na zasadzie save'a, dając po prostu inva na 3+, 4+, 5+.
Offline
Gość
Ok, czyli Serpent ma tylko energetyczne pole. Mam kodeks z 5 edycji i dla pojazdów (Serpent, Falcon i Prism) nic nie jest napisane o żadnej opcji pola
holograficznego, stąd zapytałem. Właśnie skąd zdobyć info na temat holo-fielda? to darmowa opcja? Z tego co jest napisane w kodeksie to daje dwa rzuty
na efekt penetracji, i wybiera się mniejszy, tak?
Opcja ta kosztuje 35 punktów, i mogą ja wykupić wszystkie czołgi. Działa ona tak, że przeciwnik rzuca 2 kostkami na tabelkę uszkodzeń, i musi wybrać niższy wynik, więc tak jak mówisz.
Offline