Gość
Quilles napisał:
A Dredami kiedyś graliście? Mam na półce dwa ładne Dredy, i mi ich szkoda bo używam je raz na pół roku.
Ostatnio używałem ich jako Kanów, na Eldarów. Ładną zrobili rzeź, bo na 2+ ranili
Jak grałem na klanie Deathskulls to najczęściej Killa Kany stały w terenie i rozwalały wszystko na około, łącznie od gwardzistów po terminatorów, a czasami karnifeksa ubiły
Ale jak była opcja to dreptały do przodu aż miło
Najczęściej dla Killa Kan dawałem kustom mega-blaste lub grotzooke, innych nie używałem bo średnio mi się sprawdzały.
Co do Dreda to zawsze wystawiałem z dreadnought ccw + kustom mega-blasta/rokkit launcha. Najczęściej wykorzystywany jako otwieracz pojazdów.
Jest w pewnym sensie twardy z 12 pancerza na przodzie i po bokach, no i jeżeli doszedł to i Landka udało się rozkręcić. Dodatkowo dla "straty" punktów
wykupowałem mu armour plates. Koszt Dreda z dreadnought ccw + kustom mega-blasta + armour plates to równe 115 punktów, a jak na tak tanią jednostkę to świetnie się sprawdza zarówno na czołgi jak i inne maszyny kroczące.
Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-24 14:03:41)
Powiedział co wiedział. Pozostaje wypróbować.
A reszta amii z czego się składała? Bo zawsze byłem ciekaw opcji mek-loot orków.
Offline
Gość
Bórek napisał:
Powiedział co wiedział. Pozostaje wypróbować.
A reszta amii z czego się składała? Bo zawsze byłem ciekaw opcji mek-loot orków.
HQ - obowiązkowo 1-2 Big Meków z shokk attack gun lub z kustom mega-blasta.
ELITES - Lootasi w ilości nie mniejszej niż 10 modeli + Mek z kustom mega-blasta.
TROOPS- Boyzi lub 'Ard Boyzi na shootach, Deff Dread
FAST - punkty które tu mogłem stracić rozkładałem po Elites i Troops
HEAVY - Tutaj jednostki wybierane w zależności od gry, ale przeważnie biegały 3 składy po 3 Killa Kany.
Innym czasem Dred z dwoma Looted Wagonami
Może koncepcja i konstrukcja armii nie była idealna i nie dawała kopa w kombacie, ale w strzelaniu nie było lepszych !
No i ta mina przeciwnika
Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-18 05:57:09)
Gość
A jakie waszym zdaniem jednostki szybkiego reagowania pasują do klanu Death Skulls ?
Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-18 15:35:13)
Fakt. Są najbardziej... "innowacyjną" jednostką w tym slocie.
Co do tej miny, myślę że każdy zrobiłby głupią, ze mną na czele , widząc jak orki robią gorszy dym z odległości 12 niż 2". Chyba to kiedyś wypróbuję.
Offline
Jak jeszcze był stary dex i był kult of speed, to grałem na patrolach na 500 punktów, na 2 trukkach z odpowiednim nadzieniem i na HQ w KoS-ie byli Bike Nobz, więc zawsze jeździli tak 3-4. To były czasy...
Motorów na tej edycji jeszcze nie używałem, ale jestem skłonny uwierzyć, że 7 kolesi z Nobem potrafi zrobić przeciąg na małe pkt-y. Ale na większe nie sądzę, żeby był to jakoś wybitnie niezbędny element na polu walki. Jeśli armia jest shooty, to kopty sprawdzą się o wiele bardziej do niszczenia lekkich pojazdów. Zwłaszcza kiedy oprócz rakiet dostaną te śmieszne fisty. Jest to może dość droga zabawka ale robi swoje.
Offline
Gość
Azo napisał:
-------------------------------------------------------------
FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Deffkoptas (3*kustom mega-blasta) 120
(3) Deffkoptas (3*buzzsaw) 180
-------------------------------------------------------------
Rozegrałem bitwę z SM, i przy okazji przetestowałem swoją nową rozpiskę.
Wypróbowałem także Deffkopty
Deffkopty z mega-blastami latały od terenu do terenu (łapiąc covera) i strzelały w pojazdy (w I turze przeciwnik miał Rhinosa mniej).
Drugi skład Deffkopt z buzzsaw wyfrunął z outflanka i przy pomocy Gorka i Morka otworzyliśmy LR Redeemera oraz zwykłego Drednota (po tym zwycięstwie wyskoczyli terminatorzy i ekipa Deffkopt poszła w piach).
Do końca bitwy została mi jedna Deffkopta z mega-blastą.
Ogólnie podsumowując to Kopty spisują się dobrze, ale trzeba się nimi nagimnastykować by coś zabiły, a szybko nie spadły.
Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-27 11:00:23)
Azo napisał:
Drugi skład Deffkopt z buzzsaw wyfrunął z outflanka i przy pomocy Gorka i Morka otworzyliśmy LR Redeemera
Mogę wiedzieć jak? Skoro deffkopta z buzzsawem w szarży ma 7 siły a to za mało żeby coś zrobić LR z pancerzem 14. Chyba żeś zrobił jakąś małą przewałę
Ja bym był skłonny do tego żeby zamontować zamiast kustom mega blastów na koptach linkowane rakietomioty. Większa celność, nie przegrzewa się, tylko AP ma trochę gorsze ale do rozwałki pojazdów to akurat nie jest ważne.
Pomijając to, cieszę się, że spodobała Ci się jedna z moich ulubionych jednostek
Offline
Gość
Withord napisał:
Azo napisał:
Drugi skład Deffkopt z buzzsaw wyfrunął z outflanka i przy pomocy Gorka i Morka otworzyliśmy LR Redeemera
Mogę wiedzieć jak? Skoro deffkopta z buzzsawem w szarży ma 7 siły a to za mało żeby coś zrobić LR z pancerzem 14. Chyba żeś zrobił jakąś małą przewałę
Ja bym był skłonny do tego żeby zamontować zamiast kustom mega blastów na koptach linkowane rakietomioty. Większa celność, nie przegrzewa się, tylko AP ma trochę gorsze ale do rozwałki pojazdów to akurat nie jest ważne.
Pomijając to, cieszę się, że spodobała Ci się jedna z moich ulubionych jednostek
No niestety przewałowałem bo myślałem że Deffkopty mają S4.
Po rozegraniu 3 bitew z udziałem Deffkopt, dochodzę do wniosku że zamiast buzzsaw lepsze będą rokkit launche
A drugi skład będzie fruwał z mega-blastami, ja muszę mieć Kopty strzelające - wszystko w klimacie Deathskulls
Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-28 13:47:02)
Oki to ja zadam pytanie zupełnie przypadkiem;
Czy ma jakiś sens brać 10 Meganobów + Warboss w mega armourze? Cały skład w Battlewagonie (bez killakana) w grze na 1500 lub więcej pkt...?
Offline
Ja na turniej zamierzam wystawić 6 Meganobów z Warbossem w wagonie co kosztuje około 500p.
10 to było by jakieś 700, więc wydaję mi się, że najwcześniej na 2500 pkt.
Offline
Ok, to jeszcze jedno pytanie. Czy jak wystawiam cały squad Nobzów (10) i daje im 'eavy armour, to czy jak jednego zamieniam na Painboya to też jest w 'eavy armour??
Pytam bo kleję z black orków z WFB Nobzów w 'eavy armour i zastanawiam się czy, Painboya też zrobić w klimacie...
Ostatnio edytowany przez dexiu (2010-12-02 07:40:15)
Offline