Jego główną wadą nie jest jakiś tam "BS 2"... jest nią jego losowość, ale to też jego największa
zaleta. Jak shoota orcuff, to po prostu najlepsza rzecz jaką można wystawić, szczególnie w slocie HQ.
Offline
Moim zdaniem szokowy snotomiot to jedna z najlepszych broni, a na pewno najśmieszniejsza.
Offline
Nie po raz kolejny, muszę zwrócić się z pytaniem, do tych którym udało się zebrać więcej zembuf niż mnie.
Wygrałem takie oto aukcje i chciałbym wiedzieć czy zgromadzone tu przedmioty są coś warte - za wszystko dałem jakieś 9 funtów.
W końcu metal i w dobrym stanie... ale przydałaby się ekspertyza i wycena kogoś obeznanego względnie.
Offline
1. Warbuggy i Wartrakk ze skorchą, wszystko bez kierowców; jeśli chodzi o przydatność na polu bitwy to lipa.
2. To są chyba Chopaki ze stikkbombami, a może jacyś Tankbustasi (modele z okrągłymi minami przeciwpancernymi).
3. Metalowe Noby... kurde, chciałbym paru mieć... Z tego co widzę to masz dwóch z power klawami, reszta ma jakieś kombi-skorche
i inne shooty. Jeden Nob ma Waaagh banner, wszyscy na plecach dźwigają szpantyk... epickie.
Offline
Gruby, ja znam nazwy tych modeli, jestem w stanie podać nawet rok produkcji Ci drudzy to są Tankbustasi, design z 99.
Chodziło mi z grubsza o ceny. I to nie ceny dyktowane edycją - przydatne / nieprzydatne, ale wartością kolekcjonerską.
Dorobienie kierowców (mam garść bikerów i kilkunastu Boyzów / Gretchinów z obsługi pojazdów), to chwila. Gość który jest
w miarę obeznany mówił że Warbuggy jakieś 50, Wartrakk około 40, Tankbustasi około 70, Nobzi 60-70.
Co o tym myślisz Gruby? No i wciąż chętnie posłucham opinii innych Orkuf.
Gruby, jak reflektujesz na coś z tego dealu - just say, bo i tak idzie na allegro.
Offline
Nie, u mnie cienko z kasą teraz Yamcha, więc wiesz...
A co do ceny kolekcjonerskiej, to chyba Ty sam wiesz najlepiej ile grupa popaprańców jest w stanie wybulić za kawałek metalu (w tym ja)
Z tej trójki to najbardziej mnie przekonują Noby, bo Tankbustasów to nigdy tak klimatycznie nie lubiłem, a na Warbuggy jako speedfreak bym się zawsze skusił
Offline
Cześć.
Dopiero zaczynam zbierać Orków i nie wiem jaki klan zbierać, ale najbardziej chciałbym zbierać tych nastawionych na szybki atak.
Proszę doradźcie mi jaki zbierać klan.
PS. Nie mam jeszcze kodeksu.
Offline
Mc man napisał:
Cześć.
Dopiero zaczynam zbierać orkow i nie wiem jaki klan zbierać,ale najbardziej chciałbym zbierać tych nastawionych na szybki atak.Prosze doracie mi jaki zbierać klan.
PS. Nie mam jeszcze kodeksu.
To go zdobądź!
Szybki atak powiadasz... hymph jak nastawiasz się na wygrywanie to może niekoniecznie ten klan i nie ta armia, ale jak liczy się zabawa to jest git.
Przejdźmy do wykładu na temat klanu Evil Sunz:
Są dwie główne taktyki dla speed freakzów, taka, w której nastawiasz się na piechotę i taka w której masz motorki.
Chopakowa:
- Bierzesz 3 grupki Chopaków po 20, wiadomo Nob z pk i bp, wsadzasz do Battlewagona z deffrolą
- Big Mek z kff'em do jednej grupki
- No i jakiś Dakkajecik co by zestrzelić coś bardziej taffiastego i co by mogło zepsuć nasze Battlewagony
Taktyka jest taka. Wystawiasz się all out, tak żeby być jak najbliżej przeciwnika. Najlepiej machinki jest wystawić zwarcie ze sobą, żeby utworzyć mur z AV 14. Jak wygrywasz rzut na zaczynanie to jest fajnie, bo wtedy robisz tam jakieś ruchy około 10" żeby być bliżej przeciwnika, ustawiasz się frontem do jego dział. Jak zaczynasz drugi, to w rozstawianiu ustaw się tak żeby fury nie ucierpiały. Druga tura to wyjście Dakkajeta, wysadzasz Chopaków, strzelasz ile możesz, pamiętaj żeby rzucić Waaagh, bo wtedy Dakkajet ma 2x strzałów.
Zdecydowany minus tej taktyki to zależność od Battlewagonów. Spadnie Battlewagon, czyli eksploduje i pół oddziału chłopaków zamienia się w kupę porozrzucanego zielonego mięsa.
Motorowa:
Rzadko nią grywam, ale wygląda tak mniej więcej:
- Warboss na motorze, pk, attack squig
- 2 oddziały po 12 chłopa, komplet Noba, bierzesz Trukki
- Ile upchniesz motorków, to będzie jakieś 2x9
- Looted Wagon z boom gunem
Ta armia jest... dziwna. Głównie ze względu na jej papierkowość. Motorki na tą edycję to fajna sprawa, szybkie zwinne, ale jakby nie patrzeć spadają szybko. Trukki to nawet i z pistoletu bądź boltera da się ściągnąć, więc... Nie lubię tego typu gry, nie mniej jednak jest on epicko klimatyczny. Szarżujesz podobnie jak przy Battlewagonach w drugiej turze, do tego czasu Twoje papierowe pojazdy wywracają się o własne koła. Motocykle robią latający cyrk, strzelają robią hałas i szarżują, Looted wagon ciśnie z placka, który jest mocny.
Polecałbym jednak bardziej strzelających Orków na tę edycję, bo tak czy inaczej, gra się trudno, wszystko tak naprawdę zależy od jednej szarży, dalej już nie ma tyle Chopaków i tracisz impet. Chociaż mnie tam jakaś "grywalność" nigdy nie skłoni do zmiany klanu, i zawsze będę święcie przekonany że "da red wunz go fasta!"
Ostatnio edytowany przez Gruby (2012-11-29 20:01:12)
Offline
Dzięki.
Bardzo mi pomogłeś bo bez kodeksu wiem bardzo, bardzo mało.
Armie raczej wybiorę tą Chopakową. Mam jeszcze jedno pytanie, co sądzisz o Komandosach, opłaca się ich wystawiać czy nie?
Offline
Komandosi do Evil Sunzów pasują jak pięść do nosa. To są tacy kamikadze, wbijają od flanki, walczą jedną turę, a później giną. Widziałem armie w klimatach Blood Axes, gdzie była horda Chopaków biegnących z Warbossem, a z flank wychodziły 3 grupki Komandosów.
http://www.ryk.pun.pl/viewtopic.php?pid=28824#p28824
Obczaj sobie jak chcesz, opisałem klimat Orków i wiele innych pierdółek.
Offline
Mam dwa pytania:
1. Gdzie można kupić Warbossa na motorze?
2. Gdzie sprawdzić statystyki modeli z Froge Worlda?
Offline
Mc man napisał:
Mam dwa pytania:
1. Gdzie można kupić Warbossa na motorze?
2. Gdzie sprawdzić statystyki modeli z Froge Worlda?
1. Obecnie nie ma wydanego modelu Warbossa na warbike'u. Pozostaje konwersja, czyli zrobienie samemu z innych modeli.
2. Statystyki oraz zasady modeli można zobaczyć w książkach Imperial Armour by FW.
Offline