Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#16 2010-11-13 10:55:23

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Lepiej.

Windfang napisał:

ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Kabalite Trueborn (2*splinter cannon, 2*blaster) 110

Tyle, że blaster ma zasięg 18 cali. Trueborni nie mają czym jeździć tutaj, więc mało prawdopodobne, że jakiś pojazd trafią. Jeśli chcesz ich jako wsparcie ogniowe z tyły do wszystkiego, to daj im Dark Lance. Splinter Cannon na piechotę i Dark Lance na pojazdy.

Offline

 

#17 2010-11-13 21:00:44

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Wiem o tym. Oni głównie mieli być przeciw piechocie a blastery w razie gdyby jakiś transporter się zbliżył lub w razie "W" coś twardszego też by mogli ubić.
Co do Dark Lanc na Trueborn'ach to za 2 Lance na 5 osobowym oddziale z Venomem/Hemonkulusem (dla FNP) to jest koszt 160/165pkt. a za 105pkt. mam 3 Lance na Ravagerze. Więc jeśli chodzi o czysty P.Panc to przepłacam 55/60pkt. a za to już można np. Mandrejki wystawić albo 5 Wracków.
Może te jednostki nie robią miazgi na stole, ale klimacik trzymają Dla tego tak usiadłem sobie dzisiaj na wykładzie i skrobnąłem takie coś:



HQ "Dowództwo"
(1) Archon (Agonizer, Dragi, Ghostplate Armour, Shadow Field, Portal)

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Inkubi (Klavex+Bloodstone)

------------------------------------------------------------- 

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(10) Warriors (syrabite+venom blade, blast pistol, splinter cannon)
+Raider (night shield, splinter racks) 210

(10) Wychs (hekatrix+venom blade, blast pistol, 2*hydra gauntlets) 150

(9) Warriors (syrabite+venom blade, blast pistol, blaster, phantasm grenades)
+Raider (night shield) 226

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Ravager (3*Dark Lance) 105

-----------------


Ogólnie mówiąc to, to co nie jest w Raiderze jest w DS'ie i chyba to jest jedyna wada albo i zaleta tej rozpiski.
Lanc powinno starczyć bo jest ich w sumie 5 na pojazdach +3 (średniego i krótkiego zasięgu) w oddziałach.
Co do Pestek, też powinno starczyć no i jest dobre uderzenie w CC (jak wyjdą z DS'a).


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

 

#18 2010-11-13 23:26:48

Wilk'u

PrzeSPAMny Pisaczyciel

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 2126
Punktów :   13 
Armia w W40: SW

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Windfang napisał:

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Ravager (3*Dark Lance) 105

-----------------

Brakuje mi tylko Flickerfield.

A co do reszty i DS, to będzie kiepsko jak nie wyjdziesz w porę.

Offline

 

#19 2010-11-14 10:51:08

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Niestety brak pkt. aby lepiej dopakować Ravager'a.

Akurat starałem się złożyć to tak, aby móc jak najdłużej wytrzymać. Transportem i czołgami zajmą sie Lance, piechotą Wojownicy w Raiderach, a w razie czego nawet poklepać w CC można się nimi. Inicjatywa 5 trochę jednak daje bo na ogół będę bił 1 albo razem. Niestety Raidera dla Inkubów planuję dać na 1000+pkt., i pewnie coś z arsenału Haemonlulusów jakies Wracki, może Talosa...


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

 

#20 2010-11-14 12:12:10

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Czy mówiąc DS masz na myśli Deep Strike tak jak w podręczniku, czy wyjście z rezerw?

Jeśli pierwsze, to nie może DS'a zrobić, bo nie mają te modele takich zasad.

Jeśli myślałeś o wyjściu z rezerw, to mimo Fleet Wyche mają na wejściu 6+d6'' ruchu i potem 6 cali szarży. to co prawda daje Ci max 18 cali zasięgu, ale musisz liczyć na szczęśliwy rzut na kostkach. Niby spychasz wroga do środka, ale jeśli wypadnie Ci wyjście po nie tej stronie co chcesz to kupa. Jesteś w polu bez Sv == śmierć.
Jeśli chcesz użyć Wyche żeby wyjechać z rezerw daj im Raidera. mogą wtedy zrobić 12 cali, 2 cale od pojazdu wysiąść, poruszyć 6 cali, potem fleet i 6 cali szarży. To Ci daje 27-32 cali zasięgu. nawet jak wyjedziesz nie z tej strony co chcesz, to masz szanse po naciskać.

Deep Strike to zrzut bezpośrednio na pole walki. Mówisz gdzie mają wylądować i rzucasz wtedy kostką specjalną i jeśli wypadnie strzałka zamiast celownika, to przesuwasz oddział o 2d6 cali w stronę strzałki. Jeśli celownik, to lądują tam gdzie powiedziałeś.
Deep Strike można w DE zrobić, ale musisz wsiąść Duke'a Siliscusa. Wtedy Wszystkie Raidery, Venomy i Ravagery mają Deep Strike.

Ostatnio edytowany przez Wilk'u (2010-11-14 12:59:53)

Offline

 

#21 2010-11-14 20:24:53

 Windfang

Długo gra, jeszcze dłużej wałkuje

9452457
Skąd: Jarocin/The Rock
Zarejestrowany: 2010-09-30
Posty: 464
Punktów :   
Armia w WFB: Nie dzięki...
Armia w W40: Dark Angels

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Wyche nie mają jako takiego Deep Strike ani wyjścia z rezerw od "flanki". Archon po to ma portal aby Inkubi i Wych'y mogły z niego sobie wyskoczyć. A to daje już większe pole manewru bo to jest traktowane jak wyjście z "flanki".

Co do Duke'a Siliscusa to on jest moim ulubionym bohaterem specjalnym Ale na 1000pkt to nie chciał bym sie z nim bawić. Po za tym pomału myślę nad rozpiską nastawioną tematycznie pod Siliscusa. Czyli dużo Raiderów, Venomów, Ravagerów...coś wykombinowałem ale muszę to jeszcze przemyśleć...


Projekt Dark Angels 4th Company:
HQ:100%   Troops: 43%  FA:0% HS: 75%

http://img507.imageshack.us/img507/3739/pathtoredemption07bp.jpg

Offline

 

#22 2010-11-14 23:31:49

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Windfang napisał:

Wyche nie mają jako takiego Deep Strike ani wyjścia z rezerw od "flanki". Archon po to ma portal aby Inkubi i Wych'y mogły z niego sobie wyskoczyć. A to daje już większe pole manewru bo to jest traktowane jak wyjście z "flanki".

Co do Duke'a Siliscusa to on jest moim ulubionym bohaterem specjalnym Ale na 1000pkt to nie chciał bym sie z nim bawić. Po za tym pomału myślę nad rozpiską nastawioną tematycznie pod Siliscusa. Czyli dużo Raiderów, Venomów, Ravagerów...coś wykombinowałem ale muszę to jeszcze przemyśleć...

Aaaa no tak, portal. Nie zauważyłem, my bad ;-). Fakt Wyche nie mają outflanku.

Ja sprzedam jakąś rozpiskę, jak już będe miał kodeks - paczka już do mnie jedzie . Póki co tylko netowa wersja mi zostaje. ;(

Ostatnio edytowany przez Strategos (2010-11-14 23:34:14)

Offline

 

#23 2010-11-20 20:21:34

Withord

Szpaner

Zarejestrowany: 2010-08-12
Posty: 105
Punktów :   
Armia w W40: Orkowie

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Skleciłem sobie coś takiego dla Gwardii Imperialnej.


Rozpiska: Gwardia Imperialna
format 1500 pkt.


HQ "Dowództwo"
Company Command Squad (power fist, medi pack, vox-caster, autocannon, master of ordnance, officer of the fleet, 1*bodyguard, camo cloaks)205

Ministorum Priest (shotgun, eviscerator) 60

-------------------------------------------------------------

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
Platoon Comand Squad (bolt pistol, power weapon, melta bombs, commissar, power fist, medipack, platoon standard, heavy flamer, laspistols, krak grenades) 167
+ Chimera (heavy flamer, heavy flamer, dozer blade, extra armour) 80

Infantry Squad (vox-caster, lascannon) 75

Infantry Squad (vox-caster, autocannon) 65

Heavy Weapons Squad (--) 60

Veteran Squad (bolt pistol, power weapon, heavy flamer, 2*flamer, 6*shotguns, grenadiers) 142
+ Chimera (heavy flamer, heavy flamer, dozer blade, extra armour) 80

Veteran Squad (plasma pistol, 3*plasma gun, forward sentries) 155
+ Chimera (heavy stubber, camo netting) 85

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Scout Sentinel Squadron (3*autocannon, 1*hunter killer missile, camo netting) 140

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Leman Russ Vanquisher (lascannon, extra armour) 185


-----------------
Razem 1499 pkt.

Offline

 

#24 2010-11-21 11:00:46

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Withord napisał:

Heavy Weapons Squad (--) 60

A jaką broń oni mają? Broń trzeba kupić im osobno, więc co najmniej 15 pkt. będziesz musiał uciąć gdzieś indziej. Tyle kosztują Hv Boltery dla całego oddziału.

Czy możesz przedstawić zamysł taktyczny stojący za rozpiską?

Ostatnio edytowany przez Strategos (2010-11-21 11:03:49)

Offline

 

#25 2010-11-21 16:50:08

Withord

Szpaner

Zarejestrowany: 2010-08-12
Posty: 105
Punktów :   
Armia w W40: Orkowie

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Heavy Weapon Squad ma bazowo Moździerze więc nic im nie trzeba kupować.

A to wszystko ma wyglądać mniej więcej tak:
Company Command Squad, 2 infantry squady i leman stoją sobie schowane z tyłu. Oficer rzuca rozkazy, autocannony otwierają transportery, lascanony na czołgi, Vanquisher na cholernie pancerne czołgi jak np. Land Raider. HWS siedzi schowane w najgłębszej dziurze i bombarduje piechotę. Weterani z szotganami i priestem jadą do przodu zapolować na jakąś lekką piechotę, weterani z plasma gunami na ciężką piechotę. Sentinele wychodzą z flanki i starają się namieszać na tyłach wroga. Platoon Comand Squad miał jechać razem z weteranami, ale widzę, że wyszedł mi z tego jakiś żart a nie oddział żołnierzy później jeszcze pokombinuje co z nimi zrobić (może 4*granatnik?) bo tak to nie może zostać.

Boję się tego, że przeciwnik mi wyśle jakąś jednostkę combatową na to, co mam z tyłu za pomocą outflanka, deepstrike'u, czy innego czarodziejskiego sposobu. Dla tego dałem officer of the fleet (opóźni rezerwy przeciwnika) i power fista na officerze (oczywiście zdaje sobię sprawę, że to za mało żeby odeprzeć atak, ale przynajmniej zabierze kilku kolesi ze sobą do grobu )

Offline

 

#26 2010-11-21 21:05:49

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

No tak moździerze. Tak rzadko używam tej broni, że już zapomniałem, że oni ją mają ;-).

Pomysł wygląda solidnie. Faktycznie, to co Ci może zagrozić, to outflank. Oficer pomoże, ale jeśli to będzie Drop Pod spam, to co ma spaść, to i tak spadnie.
Ja widzę, jeszcze jeden problem. Masz tylko dwa Lascannony i działo z Vanquishera. Jak to spadnie, to ciężko będzie otworzyć coś ciężkiego. Innymi słowy rozpiska dobra na średnio opancerzone armie. Może jeszcze jedną laskę zamiast komisarza w tym plutonie dowodzenia?

Offline

 

#27 2010-11-21 21:22:02

 Strategos

KUPIEC

Skąd: Londyn, Wielka Brytania
Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 619
Punktów :   
Armia w WFB: Dark Elves
Armia w W40: DE,BloodRavens,Eldars,IG,Tau

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Ciągle tylko komentuje, a jeszcze żadnej rozpiski nie włożyłem. Postanowiłem, to naprawić. Oto lista Blood Angels na 1000 pkt.


Rozpiska: Blood Angels
format: 1000pkt.


HQ "Dowództwo"
(1) Chapelain (Jump Pack) 125

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(2) Sanguinary Priest (2*Jump Pack) 150

------------------------------------------------------------- 

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(10) Assult Squad (2*Flamer, Pair of Lighting Claw) 230
(10) Assult Squad (2*Meltagun, Inferno Pistol, Thunder Hammer) 255

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(1) Ball Predator (Twin-linked Assault Cannon, Heavy Flamers) 140

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Whirlwind (Hunter-killer missile) 100


-----------------
Dokładnie 1000 pkt.

       

Pomysł jest ogólnie taki, żeby użyć nowych modeli, które kupiłem ;-) (Whirlwinda i Baal'a) i spróbować mocno agresywnej assultowej armii. Oba oddziały mają Priesta, żeby dostać FnP i FC. Jeden oddział jest do wyżynania piechoty - Flamer i LC, drugi na pojazdy z MC - melta i inferno pistol plus TH. Chaplain dołącza się do, któregoś żeby dać Fearless i zwiększyć efektywność. Do którego się dołączy zależy od celów bitwy.
Minusem dużym tej rozpiski jest mała ilość troopsów. Co prawda mogę się combat squadować, ale to i tak mało. Kolejny minus to mała ilość ciężkiej broni. Jeśli ktoś wystawi coś naprawdę ciężkiego, to tylko melciarze są w stanie to otworzyć. Pocieszenie jedynie w tym, że na 1000 pkt, to raczej dużo tego sprzętu nie będzie.

Ostatnio edytowany przez Strategos (2010-11-21 21:23:39)

Offline

 

#28 2010-11-24 15:06:21

Azo

Gość

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Podszepty Gorka i Morka były silniejsze, sprzedałem Orków walczących a odkupiłem moich wiernych Orków strzelających
Deathskulls rulez


Rozpiska: Orks Deathskulls
format: 1800 pkt.


HQ "Dowództwo"
(1) Big Mek (shokk attack gun, cybork body, 'eavy armour) 110
(1) Big Mek (kustom mega-blasta, cybork body, 'eavy armour) 65

-------------------------------------------------------------

ELITES "Jednostki Eliterne"
(12) Lootas (Mek) 190
(12) Lootas (Mek) 190

------------------------------------------------------------- 

TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(30) Ork Boyz (3*big shoota, nob, big choopa, bosspole) 215
(30) Ork Boyz (3*rokkit launcha, nob, big choopa, bosspole) 230
(1) Deff Dread (kustom mega-blasta, drednought close combat weapon, armour plates) 115

-------------------------------------------------------------

FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Deffkoptas (3*kustom mega-blasta) 120
(3) Deffkoptas (3*buzzsaw) 180

-------------------------------------------------------------

HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(3) Killa Kans (3*grotzooka) 135
(3) Killa Kans (3*rokkit launcha) 150



-----------------
1800 pkt.

Ostatnio edytowany przez Azo (2010-11-24 15:09:32)

 

#29 2010-11-24 20:53:30

 Bórek

Właśnie zaczął

Zarejestrowany: 2010-08-13
Posty: 41
Punktów :   
Armia w W40: Orks, CSM
Armia w LOTR: Każda, byle jej nie było

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

No to lecimy, seria pytań (i rad, nie wynikających z wujka-dobrej-rady, ale zwyczajnie z mechaniki systemu i podstaw taktyki polowej):
1. Po co dwóch Meków w HQ skoro i tak 1 dread w troopsach?
2. W elitach o wiele lepiej 3 squady po 8 niż 2 po 12. Ogarniesz ogniem więcej celów. A 8 Lootasów i tak potrafi zrobić niezły przeciąg.
3. I po co Ci mekowie tam są??
4. W troopsach to samo. Lepiej 3 squady po 20kilku (punkty wyczeszesz za zbędnego meka z HQ).
5. Kopty - spadną biegusiem. Dlaczego? Bo są identyczne. Nie możesz przydzielać woundów, musisz ściągać pełne modele. Radzę zrobić 2 identyczne squady, np. 2x piła (jedna z rakietą, druga z shootą), rakieta, mega blasta. Masz 3 różne i w razie jak dostajesz 2 łaty to nie ściągasz jednej kopty, tylko kładziesz po jednej na dwie różne.

Póki co tyle. Poprawki i wrzuta raz jeszcze. pzdr


- Death from above...
- <disappointed> Only from there..?

Offline

 

#30 2010-11-25 15:40:27

Azo

Gość

Re: Warhammer 40k - Rozpiski

Bórek napisał:

No to lecimy, seria pytań (i rad, nie wynikających z wujka-dobrej-rady, ale zwyczajnie z mechaniki systemu i podstaw taktyki polowej):
1. Po co dwóch Meków w HQ skoro i tak 1 dread w troopsach?
2. W elitach o wiele lepiej 3 squady po 8 niż 2 po 12. Ogarniesz ogniem więcej celów. A 8 Lootasów i tak potrafi zrobić niezły przeciąg.
3. I po co Ci mekowie tam są??
4. W troopsach to samo. Lepiej 3 squady po 20kilku (punkty wyczeszesz za zbędnego meka z HQ).
5. Kopty - spadną biegusiem. Dlaczego? Bo są identyczne. Nie możesz przydzielać woundów, musisz ściągać pełne modele. Radzę zrobić 2 identyczne squady, np. 2x piła (jedna z rakietą, druga z shootą), rakieta, mega blasta. Masz 3 różne i w razie jak dostajesz 2 łaty to nie ściągasz jednej kopty, tylko kładziesz po jednej na dwie różne.

Póki co tyle. Poprawki i wrzuta raz jeszcze. pzdr

1. Zależy na ile punktów gram, ale już coraz mniej gram na drugim Big Meku.
Jeden z shokkiem w zupełności starczy, a robi niezły dym
2. Może i lepiej 3 składy po 8 Lootasów, ale ja jestem przekonany do składów powyżej 10 Lootasów.
Nawet te dwa składy robią niezły "przeciąg".
3. Mekowie są dla tego żeby mogli się nauczyć czegoś i zostać Big Mekami A tak naprawdę to daje ich tylko dla klimatu.
4. No tutaj przydatna rada - dzięki, lepiej będzie ich ukryć i łatwiej będzie można łapać inne cele
5. Deffkopty są na razie testowane, muszę nimi się rozegrać.
Ale dzięki za podpowiedz.

 
Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.liveofshinobi.pun.pl www.filozofiauo.pun.pl www.radzymincentrumpark.pun.pl www.avilla.pun.pl www.ogamedodatki.pun.pl