Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw siê tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Gie³da Forumowa

#1 2011-10-05 12:54:17

 michau5300

Prawa Rêka

9558288
Skąd: Czêstochowa
Zarejestrowany: 2009-07-28
Posty: 579
Punktów :   
Armia w WFB: WoCh

Turniej

RYKowisko 2011


OSTATECZNY OFICJALNY KOMUNIKAT TURNIEJOWY

Termin:

10 grudnia 2011 Oficjalne rozpoczêcie o godz. 09.30, ale graczy bior±cych udzia³ w turnieju uprasza siê o dotarcie najpó¼niej na godz. 9:00.

Miejsce
Wy¿sza Szko³a Lingwistyczna i Galeria Jêzykowa S³owodawskich, ul. Kopernika 17/19/21 (budynek za bankiem PKO). I piêtro, sala 206 lub naprzeciwko niej

Wstêp:
Na imprezê darmowy, natomiast udzia³ w turnieju - 10 z³ od osoby.

Zg³oszenia:
mo¿na przyj¶æ prosto z marszu na tuniej ALE! Osobom, które do 8 grudnia, godz. 24:00 wy¶l± rozpiskê na adres sebekkuk@gmail.com  otrzymaj± dodatkowy punkt do generalnej klasyfikacji.
Zg³oszenie winno zawieraæ: rozpiskê w formacie html, PDF, ewentualnie DOC lub TXT.


Zasady turnieju:

gramy trzy bitwy bez scenariuszy specialnych (battleline)

FORMAT 2400 punktów EURO

Zasady Euro:
-Bohaterzy otrzymaj± zasadê "look out sir" przeciwko czarom które automatycznie zabijaj± lub te¿ usuwaj± ca³y oddzia³. Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th,Infernal Gateway 11-12 efekt. S± stosowane normalne wymogi dotycz±ce zasady "look out sir".

Ogólne ograniczenia:

2400 Punktów.
Specjalni oraz imienni bohaterzy s± zakazani.
Obowi±zuj± tylko armie które zosta³y wydane w Ksiêgach Armijnych przez Games Workshop.
Mo¿na u¿yæ maksymalnie trzy identyczne pospolite (core) jednostki  (bez wzglêdu na ekwipunek i wyposa¿enie)
Armia mo¿e liczyæ maksymalnie do piêciu maszyn jak i broni wymagaj±cych u¿ycia templatki.
W tym wypadku maszyny wymagaj±ce u¿ycia templatki liczone s± jako jeden wybór.
Wszystkie bronie wymagaj±ce u¿ycia templatki (magiczne przedmioty zdolno¶ci itd.) za wyj±tkiem czarów s± liczone.
Maksymalnie 45 modeli dla oddzia³ów z broni± strzeleck± o zasiêgu 20” i powy¿ej (nie wliczaj±c maszyn, bohaterów i rydwanów).

Wielko¶æ regimentów jest ograniczona nastêpuj±co:

Maksymalnie do 40 modeli lub 450 punktów (wliczaj±c grupê dowodz±c±,magiczne przedmioty/sztandary).
Te ograniczenia obowi±zuj± podczas tworzenia rozpiski – wielko¶æ oddzia³u jak i jego koszt mo¿e zostaæ zwiêkszony podczas gry ( np.: - poprzez do³±czenie siê bohatera do regimentu)

Ograniczenia Magii

Za wyj±tkiem wiatrów magii jak i „Chanelingu”, armia mo¿e wygenerowaæ dwie dodatkowe PD/DD na fazê.
    mo¿esz mieæ jednostki lub zdolno¶ci które w³a¶ciwie wygeneruj± wiêcej ni¿ dwie dodatkowe kostki, lecz wtedy nadmiar ko¶ci zostanie utracony.
    niektóre z magicznych przedmiotów oraz umiejêtno¶ci wliczane s± do tych które generuj± kostki do tego limitu
    te przedmioty oraz umiejêtno¶ci które generuj± ko¶ci do limitu nie mog± dodaæ ich wiêcej ni¿ 2 kostki PD/DD na fazê. To oznacza ¿e je¶li we¼miesz na przyk³ad power scroll to nie mo¿na ju¿ wzi±æ innego przedmiotu dodaj±cego ko¶ci do puli PD/DD. 
    wszystkie armijne modyfikatory s± stosowane i nie zmienne podczas gry

Szczegó³owy opis

Za wyj±tkiem wiatrów magii oraz zasady „channeling” (po³±czenia), armia mo¿e dodaæ tylko i wy³±cznie dwie kostki do puli kostek mocy lub rozproszenia w ka¿dej fazie magii. Ka¿da kostka dodana do puli, bez wzglêdu na ¼ród³o (wygenerowana,wykradziona,zachowana z poprzedniej fazy magii,wygenerowana przez magiczny przedmiot/zdolno¶æ by poprawiæ czar przed lub po zamiarze jego rzucenia,wyprodukowane przez czary jak i przez w³a¶ciwo¶ci szko³y magii itd.) wlicza siê do limitu. Nadmiar kostek jest najzwyczajniej w ¶wiecie stracony i nie mo¿e byæ u¿yty w ¿adnym przypadku(nie mog± byæ zachowane). Je¶li kostki zostan± skradzione z puli przeciwnika i przekrocz± dopuszczalny limit tak¿e zostaj± one stracone lecz po obu stronach (przeciwnik traci skradzion± ilo¶æ a ty nie mo¿esz ich zachowaæ).
Niektóre specjalne przedmioty jak i zdolno¶ci zmniejszaj± limit ko¶ci mocy i rozproszenia, który mo¿esz dodaæ do puli. To oznacza, ¿e je¶li rozpiska zawiera przedmiot daj±cy 1 kostkê mocy to twoja armia mo¿e wygenerowaæ jeszcze tylko jedn± dodatkow± kostkê zamiast dwóch w twojej fazie magi do koñca gry (bez wzglêdu na to czy ów przedmiot zosta³ zniszczony lub zu¿yty).
Zauwa¿cie, ¿e nie mo¿na mieæ takiej kombinacji przedmiotów, która zmniejszy limit dodatkowych kostek poni¿ej zera.


Ograniczenia przedmiotów

-Power Scroll jest zakazany
-ka¿da zdolno¶æ mistrz magii (Loremaster) liczy siê jako zdolno¶æ generuj±ca 1 PD w  fazie magii.
-ka¿dy przedmiot który automatycznie rozprasza czar liczy siê jako przedmiot generuj±cy 1 DD w  fazie magii.
-Folding Fortress jest nie dozwolona

Ograniczenia Armijne

Bestie: ¿adnych ograniczeñ.
Bretonia:Trabuszet 0-1.
Mroczne Elfy: Hydra  0-1, maksymalnie 35 Kusz powtarzalnych w  armii.
Krasnoludy: ka¿da runa spellbreaker/spelleater liczy siê jako +1 kostka do DD. Grudge Throwers 0-2.Armia Krasnoludzka mo¿e wygenerowaæ cztery dodatkowe kostki do dispela zamiast dwóch.
Demony: maksymalnie 28 modeli w oddziale, Flamersi 0-1. Siren song  mo¿e byæ wybrana tylko raz.
Imperium:czo³g liczy siê jako maszyna. Czo³g, rakietnica i in¿ynier 0-1.
Wysokie Elfy:maksymalnie 500 punktów lub 40 modeli na oddzia³. Vortex Shard liczy siê jako +1 DD. Book of Hoeth liczy siê jako 2 PD i 2 DD; Banner of the World Dragon liczy siê jako +1 DD.
Jaszczuroludzie: Salamandry 0-1,T erradony, Skinki kameleony, Stegadony (ka¿dy rodzaj) 0-2, Beclaming Cogitations liczy siê jako +1 PD  i +2 DD, Cupped hands  liczy siê jako +2PD.
Ogry: ¿adnych ograniczeñ.
Orki i Gobliny: ¿adnych ograniczeñ.
Szczury: Hell Pit Abomination  0-1, Gutter runners 0-2, In¿ynierowie 0-3.
Wampiry: Wraiths and Varghulf 0-1.
TK: ¿adnych ograniczeñ.
Le¶ne Elfy: Wand of Wych Elm liczy siê jako +1 DD.
Wojownicy Chaosu: Hellcannon 0-1, Infernal Puppet liczy siê jako +1 PD i +2 DD ,Tendrils of Tzeench  i Conjoined Homunculus licz± siê jako +1 PD.

Punktacja

Punkty zwyciêstwa liczone s± tak jak w Rulebooku  z takim wyj±tkiem ¿e jednostki uciekaj±ce licz± siê jako martwe 

Punkty zwyciêstwa                                              Róznica             
0-150      10-10
151-300   11-9
301-450  12-8
451-600  13-7
601-750  14-6
751-900  15-5
901-1050  16-6
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500- 19-1
1500+ -         20/0

Wirtualne  pole widzenia

Tabelka wymiarów
0:Robactwo – modele tego wymiaru nigdy nie blokuj± pola widzenia oraz nie daj± shcroniena
1:Piechota, bestie wojny ,maszyny wojenne
2:Kawaleria, monstrualna piechota/kawaleria /bestia, rydwany, jednostki unikalne z zasad± „Du¿y Cel”
3.Potwory, wszystkie du¿e cele

Pole widzenia zawsze sprawdzane jest wirtualnie od podstawki do podstawki. Modele maj± zasiêg widzenia 90 stopni. Widok blokowany jest przez modele które maj± ten sam lub wiêkszy rozmiar jak modele których pole widzenia jest aktualnie sprawdzane jak i zarówno ich celu.

Teren

Wzgórza maj± wielko¶æ 2 na poziom tak wiêc wzgórze maj±ce trzeci poziom ma wielko¶æ 6 i blokuje pole widzenia/daje tward± os³onê tak jak modele tego samego wymiaru. Jednostki stoj±ce na wzgórzu dodaj± swój wymiar do wymiaru wzgórz na którym siê znajduj±. Budynki i du¿e ska³y zawsze i ca³kowicie blokuj± pole widzenia. Lasy nie blokuj± wizury, ale s³aba os³ona jest stosowana na wszystkie strza³y wystrzelone przez lub w las ale nie przez niego. Ruiny nie blokuj± wizury, ale twarda os³ona jest stosowana na wszystkie strza³y wystrzelone w ruiny ale nie przez nie lub z nich. Jednostki stoj±ce za przeszkodami dostaj± s³ab± (drewno) lub tward± (kamieñ) os³onê.

Os³ona od jednostek i terenu

Os³ona jest przyznawana w momencie gdy 50% jednostek w oddziale który zosta³ celem jest czê¶ciowo lub ca³kowicie zas³oniêtych przez inne jednostki lub teren przed oddzia³em strzelaj±cym. W porz±dku zwi±zanym z dawaniem coveru przez modele, ich rozmiar musi byæ jeden rozmiar mniejszy od jednostki bêd±cej celem o i od strzelaj±cego modelu

Skirmisherzy

Skirmisherzy nigdy nie blokuj± pola widzenia i s± widziani zgodnie z ich rozmiarem w tabelce oraz zapewniaj± os³onê zgodnie z zasadami powy¿ej. Podczas okre¶lania os³ony dla kogo¶ schowanego za skirmisherami luka pomiêdzy nimi traktowana jest jako czê¶æ oddzia³u. Podczas formacji do walki skirmisherzy blokuj± pole widzenia jak normalne jednostki.


Wstêpny plan bitew:
9:00 - 09:30 Zapisy, losowanie sto³ów i rozpoczêcie turnieju
09.30-12.30 I bitwa
12:45 - 15:45 II bitwa
16:00 - 19:00 III bitwa
19:05+ Og³oszenie wyników i ca³a szopka z tym zwi±zana. 

hobbystyka:
Nie ma wymogu pomalowanej armii. Zgodnie z zasad±  naszych turniejów "beginners friendly" dopuszczone proxy do 25% kosztu punktowego armii. (przynajmniej musz± byæ podstawki na trayu, karteczkom i figurkom wystruganym z ziemniaka mówimy nie).

Inne punkty:
Malowanie: 0 – 3 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 75% armii; 3 pkt -100% armii)
Podstawki: 0 – 1 pkt
Brak proxów: 2 pkt
Komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych bêdzie powodowa³ rozstrzygniêcie kwestii na korzy¶æ przeciwnika),dodatkowy las dla WE, znaczniki i miarki, czytelna rozpiska: 0 – 1 pkt
Rozpiska wys³ane do 8 grudnia, godz. 24:00,: 1 pkt

Worst play -
za "uporczywe przeci±ganie bitwy po wyznaczonym czasie zakoñczenia", wyk³ócanie siê, chamskie odzywki, grê na czas (proszê zg³osiæ jak najwcze¶niej, ¿eby Sêdzia mia³ czas przyjrzeæ siê i ostrzec "¿ó³wia") a tak¿e inne, jak¿e niegodne Gracza zachowania mo¿emy pokusiæ siê o przyznanie ujemnych punktów. Szczególnie proszê o pilnowanie przerw i koñczenia bitew, poniewa¿ tu bêdziemy wo³aæ o karty z punktami, a potem wstawiaæ minusy dla obydwu graczy których bitwa siê przed³u¿a.

Organizatorzy zastrzegaj± sobie prawo zmiany regulaminu. W takim przypadku zmiany zostan± wyra¼nie oznaczone.
Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest akceptacja powy¿szego regulaminu.




proszê te¿ o przeklejenie tego posta na pierwsz± stronê. Jankiela nie bêdzie. w Zabrzu jest spory event dla Szybkiego Szpila.

[przepraszam Ciê Micha³ za zmianê posta : Andrew]

Ostatnio edytowany przez michau5300 (2011-11-16 13:53:35)


"Kochaj bli¼niego swego póki masz co¶ z tego"

Offline

#2 2011-10-05 13:24:19

 Cobalt

Lubi mocne wej¶cia

SkÄ…d: Khatovar
Zarejestrowany: 2010-12-06
Posty: 351
Punktów :   
Armia w WFB: High Elves

Re: Turniej

Mogê pomóc tylko je¶li chodzi o ostatnie pytanie tzn. czy bêdzie mia³ kto graæ : Ja bardzo chêtnie - czyli jedna osoba ju¿ jest.

ps. Sugerowa³bym uzupe³nienie pierwszego posta o rzeczy takie jak proxy, braki rozpisek i tym podobne kwestie.


==========================
  Achievement unlocked: Left the house
==========================

Offline

#3 2011-10-05 15:30:53

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

hej ho. 15 mnie nie ma, mo¿e ewentualnie 16? w niedzielê? albo 14 w pi±tek? tydzieñ pó¼niej jest Arena w Krakowie, wiêc licho.

mam tereny jak by co, tylko muszê wiedzieæ wcze¶niej, ¿e mam przywlec z dzia³ki.

nie zg³aszajmy tego do ligii, na tym etapie przynajmniej. niech siê odbêd± z dwa sensowne turnieje (z minimum 10 graczami, od pocz±tku do koñca, etc.) i mo¿na bêdzie bezpiecznie zg³aszaæ. W razie czego s³u¿ê pomoc±, mam znajomków w adeonie, prze¶l± dok³adne instrukcje zg³aszania. (chodzi g³ównie o arkusz zg³aszania wyników itp. post na Borderach to nie wszystko)

wiem, ¿e ¶rodowisko jest przeciwne, ale jestem absolutnie i z pe³n± moc± ZA proxami. Chodzi o ilo¶æ graczy (jak najwiêksza) , zachêtê do dalszego zbierania (pogra³em, by³o fajnie, mo¿e nawet wygra³em co¶, to dokupiê figurynki i bêdê siê bawi³ ) itp. jest nas ma³o w naszym ¶wiêtym mie¶cie, trzeba dbaæ o ¶wie¿y narybek. Mi nie wadz± kartoniki u przeciwnika, je¶li wiec co jest co. W przeciwnym razie ryzykujemy sytuacjê "mam 2300 punktów, ale zabroniono proxów, to chrzaniê to, w ogóle nie idê". Takie jest moje zdanie. Powiedzmy limit maks 25 procent proksów z BARDZO DOK£ADNYM zaznaczeniem co dane kartoniki udaj±. przypominam, ¿e nawet na turniejach klasy lokal (a do takiego aspirujemy) zg³oszonych do ligii mo¿na graæ w jakim¶ limicie proksami.

rozpiska mo¿e byæ namazana na bilecie, ale musi byæ i musi byæ czytelna.  ewentualnie mo¿na przynie¶æ laptopa z armybuilderem i w trakcie turnieju sprawdziæ legalno¶æ. nie trwa to d³ugo a u³atwia ¿ycie.

Je¶li chodzi o sêdziowanie, je¶li turniej bêdzie w terminie takim, ¿e mogê siê pojawiæ chêtnie pomogê, ale nie rezygnuj±c z grania.

Offline

#4 2011-10-05 15:53:26

 Crane

Poszukuje elektro w Berlinie

2995381
Skąd: Czêstochowa
Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 1359
Punktów :   
Armia Warmachine & Hordes: Retribution of Scyrah

Re: Turniej

Skoro ju¿ powsta³ temat to mogê wylaæ swoje ¿ale i smutki pt.: dlaczego nie jest to turniej Warmahine & Hordes (taki ma³y ¿arcik sytuacyjny ¿eby siê za powa¿nie znowu nie zrobi³o)

A teraz tak serio. Master wspomina³ raczej o dacie 22 pa¼dziernika, nawet je¶li to czasu zosta³o bardzo ma³o. Co móg³bym powiedzieæ jako wspó³organizator pewnego niewypa³u (czyli turnieju w Warmastera jakie¶ 10 lat temu), nie starajcie siê na si³ê zapraszaæ przyjezdnych. Nie wiem ile turniejów zorganizowa³ Master, ale lepiej IMO zacz±æ od turnieju lokalnego, sprawdziæ jak sobie radzi (lub radz± bo nie wiem czy organizatorów nie jest wiêcej) i wtedy jak ju¿ bêdzie wszystko opanowane mo¿na pokusiæ siê o turniej o szerszym zakresie uczestników. Potrzebny bêdzie te¿ sêdzia, dobrze by by³o ¿eby zna³ dobrze zasady i nie by³ jednocze¶nie uczestnikiem turnieju. Sêdzia jako uczestnik turnieju to dosyæ czêsto katastrofa, mniejsza lub wiêksza, wiêc lepiej nie kusiæ losu.

Je¶li chodzi o reklamê turnieju to plakaty + wiadomo¶ci na forach, ulotki to marnotrawstwo pieniêdzy, je¶li ju¿ jest jaki¶ bud¿et na reklamê to lepiej przygotowaæ jaki¶ gad¿et dla uczestników turnieju, bardzo dobrym pomys³em by³y by np. takie miniaturowe miarki.

Teraz potrzeba bardziej doprecyzowaæ ogólne za³o¿enia turnieju i podpytaæ miejscowych graczy czy s± chêtni. Nie wiem kto liczy³ siê w tych 7 osobach, ale pewnie jeszcze kilka osób by siê znalaz³o, my¶lê ¿e jak by na turniej przysz³o 10 uczestników to by³oby to ju¿ ok. Tak wiêc ¿yczê powodzenia, co mog³em to podpowiedzia³em, tak¿e prywatnie, jak turniej bêdzie 22 to mo¿e bym nawet zajrza³ zobaczyæ jak to wysz³o.

Offline

#5 2011-10-05 16:42:20

 michau5300

Prawa Rêka

9558288
Skąd: Czêstochowa
Zarejestrowany: 2009-07-28
Posty: 579
Punktów :   
Armia w WFB: WoCh

Re: Turniej

W wiadomo¶ci prywatnej od Mastera mia³em 15 chocia¿ te¿ mi siê wydawa³o, ¿e 22.10 mia³o byæ.
W sumie te proxy to nie jest z³y pomys³ w naszej sytuacji. Nie lubiê ich ale sam siê na 2400 nie wystawiê. Dopiero od nowego roku mam szansê jak±¶ kasê oszczêdziæ to mo¿e siê co¶ kupi jak siê nie przerzucê na hordy albo nowe 40k.
W sêdziowanie raz siê bawi³em i jak na razie wiêcej nie zamierzam. Zw³aszcza, ¿e ostatnio jestem coraz mniej na bie¿±co.
Wiêc generalnie Bombaj +1
Jakby to kogo¶ przypadkiem interesowa³o to 22 i 29 mnie nie ma.

Ale mo¿e najpierw poczekajmy chocia¿ na tych legendarnych 7 chêtnych a potem bêdziemy kombinowaæ.


"Kochaj bli¼niego swego póki masz co¶ z tego"

Offline

#6 2011-10-05 17:01:55

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cz±stochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: Turniej

RYKowisko 2011

Gdzie?
Czêstochowa, Wy¿sza Szko³a Lingwistyczna przy ulicy Kopernika 17/19/21
Aula, pierwsze, du¿e oszklone drzwi po lewej na parterze.

Kiedy?
Sobota, 31 pa¼dziernika (najprawdopodobniej)

Za ile?
15z³

Harmonogram
8.30 - 9.00 zapisy
9.00 - 12.00 I bitwa
12.00 - 15.00 II bitwa
15.00 - 18.00 III bitwa

Jak?
Gramy na ograniczeniach EURO na format 2400 pkt.

Proxy:
Dowolno¶æ, z tym ¿e sproxowane oddzia³y nie mog± przekroczyæ warto¶ci 600 pkt. Jako prox nie liczy siê np. wystawianie Wojowników Chaosu jako Wybrañców, pod warunkiem, ¿e te dwa oddzia³y mo¿na odró¿niæ na pierwszy rzut oka (np. inna paleta kolorów).

Limit miejsc?
16

1. Master - Elfy Wysokiego Rodu
2. Chaos Warrior - Wojownicy Chaosu
3. Cobalt - Elfy Wysokiego Rodu
4. Zuzos³aw - Wojownicy Chaosu
5. Sasomir - Imperium
6. Bandziorka - Le¶ne Elfy
7. Jankiel - ???
8. bombaj - Szczuroludzie
9. Michau - Wojownicy Chaosu
10. Negro - Mroczne Elfy
11.
12.
13.
14.
15.
16.

O plakaty, dyplomy i nagrody zadbam ale przede wszystkim :

TURNIEJ SIÊ ODBYWA JU¯ NA 100%, KONIEC PUSTEGO GADANIA, GRAJMY!!!

Ostatnio edytowany przez Master (2011-10-11 17:41:17)


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#7 2011-10-05 17:21:59

 Negro

Nic, co przegiête nie jest mi obce

Zarejestrowany: 2010-10-13
Posty: 180
Punktów :   
Armia w WFB: DE 4,2K

Re: Turniej

jestem gotowy dopiszcie mnie mam tylko nadzieje ze jako¶ to wymieszacie bo jak bêdê 4 na li¶cie to bêdê gra³ z 3 na li¶cie a z nim to ju¿ siê nagra³em proszê o wpisanie mnie na koniec listy

P.S. ja tylko proszê ¿eby nie by³o proxowania origamihammer oraz rydwanów typu sonyeriksson.

Ostatnio edytowany przez Negro (2011-10-05 17:25:46)


Inter Arma Silent Reges ... - W czasie wojny milcz± prawa.
Quae Caret Ora Cruore Nostro? - Na jakim brzegu zabrak³o by naszej krwi.
Si Leonia Pellis Non Satis Est, Vulpina Addenda - Je¶li skóra lwa nie wystarcza wdziej jeszcze lisi±.
Tego sie trzymamy !!!

Offline

#8 2011-10-05 17:57:44

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

Kiedy?
Sobota,31 pa¼dziernika

???  to chyba nie w tym roku. 31.X. to poniedzia³ek, przy czym jak dla mnie ten poniedzia³ek jest rewela, bo chyba prawie wszyscy mamy wolne, bo dzieñ pó¼niej jest  Wszystkich ¦wiêtych. Mówiê serio, studenci i uczniowie zbijaj± b±ki, mo¿na wtedy te¿ po turnieju chwilê posiedzieæ, pogadaæ, poplanowaæ co dalej, bo fajnie by³oby co¶ mocniej w tym naszym grajdo³ku rozkrêciæ.

Z sobot± 29 mo¿e byæ u mnie ró¿nie, raczej gorzej ni¿ lepiej. musia³bym przenie¶æ zajêcia z soboty na niedzielê, a nie wiem czy dam radê. ale to ju¿ mój problem.

zdecydowanie lokal ni¿ open i popieram na 100% Crane'a odno¶nie rozkrêcenia siê na razie lokalnie przed rzuceniem siê na g³êbok± wodê.

Co do sêdziowania, wola³bym sobie pograæ, muszê æwiczyæ format euro, bo plany bardzo dalekosiê¿ne przed przysz³orocznym DMP   ale oczywi¶cie mo¿na waliæ z pytaniami, czy odsy³aæ w spornych kwestiach. zasady mam ogarniête, w razie czego zawsze sprawdzi siê w rulebooku. na pewno musimy mieæ podrukowane wszystkie aktualne faqi i erraty ze stronki GW.

w ka¿dym razie nawet je¶li turniej nie wypali z braku chêtnych, to zawsze warto siê spotkaæ, zagraæ z dwie bitewki towarzysko i pogadaæ.

Offline

#9 2011-10-05 18:56:21

 Chaos Warrior

Móg³by kosiæ trawniki w Obi

7384498
SkÄ…d: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 318
Punktów :   
Armia w WFB: wojownicy chaosu (ok.2400pt)
Armia w LOTR: troche tego toche tego

Re: Turniej

dziêki Master za wpisanie
je¶li mi co¶ nagle nie wyskoczy w planach (typu z³amanie nogi podczas wchodzenia do poci±gu) to przyjadê. Osobi¶cie radzi³ bym poczekaæ zobaczyæ ile ludzi siê zg³osi z samego klubu, je¶li bêdzie tak z 7 i wiêcej, je¶li bêdzie pewno¶æ co do sto³ów, sêdziego (na turniejach w Warszawie sêdzia zwykle gra a jest oko³o 30 graczy i jako¶ to zbytnio nie przeszkadza, tylko sêdzie musi wiedzieæ wszystko!) itp to mo¿na go zg³osiæ do ligi (http://ranking.wfb-pol.org/n_turnieje.php potem zg³o¶ turniej wype³niasz, wrzucasz temat na bordera i masz) jak wszytko bêdzie pewne to nie ma obawy o niewypa³ a pokarze siê WSLowi ¿e dzieje siê co¶ wiêkszego i ¿e jeste¶cie w stanie to co¶ wiêkszego ogarn±æ

co do proksów: sensownie, sensownie (co do wybrañców to zacz±³em ostatnio nad nimi pewn± prace tak ¿e bêd± siê wyró¿niali)

do tego mo¿e sie jakie¶ jeszcze nagrody do³o¿y? symboliczne ale zawsze

Offline

#10 2011-10-06 04:25:14

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cz±stochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: Turniej

Nagrody bêd± Chyba ¿e wolicie pieniê¿ne? Ja jestem za
Sorki bombaj, chodzi³o o 29 pa¼dziernika, b³±d wynika z tego, ¿e zastanawia³em siê nad 31, je¶li by³by mo¿liwy to wolicie poniedzia³ek? Ja jestem za, ale nie wiem czy bêdzie siê da³o prze³o¿yæ, dowiem siê i dam Wam znaæ.
Michau, to co, lokal? Jestem za.


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#11 2011-10-06 07:34:22

 Negro

Nic, co przegiête nie jest mi obce

Zarejestrowany: 2010-10-13
Posty: 180
Punktów :   
Armia w WFB: DE 4,2K

Re: Turniej

moim zdaniem nie przenoscie na poniedzialek bo stracicie kilku graczy bo jak bede musial isc do pracy w poniedzialek to oczywiscie nie zagram


Inter Arma Silent Reges ... - W czasie wojny milcz± prawa.
Quae Caret Ora Cruore Nostro? - Na jakim brzegu zabrak³o by naszej krwi.
Si Leonia Pellis Non Satis Est, Vulpina Addenda - Je¶li skóra lwa nie wystarcza wdziej jeszcze lisi±.
Tego sie trzymamy !!!

Offline

#12 2011-10-06 13:12:29

 Chaos Warrior

Móg³by kosiæ trawniki w Obi

7384498
SkÄ…d: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 318
Punktów :   
Armia w WFB: wojownicy chaosu (ok.2400pt)
Armia w LOTR: troche tego toche tego

Re: Turniej

to chyba nie ma znaczenia na którym miejscu listy jeste¶ bo i tak bêdzie chyba losowanie

Offline

#13 2011-10-06 14:41:20

 michau5300

Prawa Rêka

9558288
Skąd: Czêstochowa
Zarejestrowany: 2009-07-28
Posty: 579
Punktów :   
Armia w WFB: WoCh

Re: Turniej

Lokal to dobry pomys³.
Ja ju¿ mówi³em, albo gram albo tam w ogóle nie przychodzê xD
W poniedzia³ki to w sumie nie muszê do szko³y chodziæ, ciê¿ko by³oby wymy¶liæ co¶ sensownego dlaczego tak turniej zaraz po lekcjach do wieczora ale powinno daæ radê.

Tak¿e, jestem za. Zasady te¿ ogarniam to mogê co¶ tam podpowiedzieæ. Ale 22 i 29 mnie nie ma. Wiêc 32 wojowników, 16 maruderów i z 12 rycerzy oraz jaki¶ bohaterów mogê mieæ do po¿yczenia. W sumie to stegadona te¿ xD


"Kochaj bli¼niego swego póki masz co¶ z tego"

Offline

#14 2011-10-06 14:44:20

 Negro

Nic, co przegiête nie jest mi obce

Zarejestrowany: 2010-10-13
Posty: 180
Punktów :   
Armia w WFB: DE 4,2K

Re: Turniej

chyba siê wycofuje z mojej poprzedniej wypowiedzi ³atwiej bêdzie mi zagraæ w poniedzia³ek ni¿ w weekend  bo to dzieñ przed 1listopada


Inter Arma Silent Reges ... - W czasie wojny milcz± prawa.
Quae Caret Ora Cruore Nostro? - Na jakim brzegu zabrak³o by naszej krwi.
Si Leonia Pellis Non Satis Est, Vulpina Addenda - Je¶li skóra lwa nie wystarcza wdziej jeszcze lisi±.
Tego sie trzymamy !!!

Offline

#15 2011-10-06 15:00:59

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

D¿izas, no przecie¿ piszê, ¿e wszyscy uczniowie i studenci w ten poniedzia³ek maj± wolne, a niektórzy pracownicy te¿. Przecie¿ to zaduszki nie bêdzie siê trzeba t³umaczyæ ¿adnemu nauczycielowi, bo nie trzeba i¶æ do szko³y.

Je¶li klepiemyu ten termin, czyli 31 poniedzia³ek, to ja siê deklarujê, ¿e bêdê, gram, sêdziujê, przywo¿ê tereny i mogê po¿yczyæ jakie¶ skaveny, beastmeny, warriorów chaosu, krasnoludy te¿.

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrze¿one dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.036 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dumhog.pun.pl www.nowon.pun.pl www.tbob.pun.pl www.bakuganbattlebraweler.pun.pl www.dd-bleach.pun.pl