Jak taki stegadon się znajdzie na stole to pewnie wszystkie balisty go zaleją bełtami
Offline
Dlatego też masz engine'a i warda na 5+
Offline
Engine of the Gods.
Wielki stegadon z magiem na sobie. Mag dostaje super bonusy, nawala czarami aż miło, a sam stegadon może co turę zrobić jedną z takich rzeczy (nie da się tego zdispelować, zabronić itp.):
1. Obniża o jeden trudność rzucenia czaru z dowolnej domeny magii
2. Wszystkie jednostki w 12'' od engine'a mają warda na 5+, jeśli strzelający jest więcej niż 12'' od engine'a.
3. A na sam koniec przegięcie przegięć: wszystkie wrogie jednostki w promieniu 2D6 cali, nawet walczące w walce wręcz otrzymują d6 hitów z siłą 4 (demony, nieumarli, forest spirits z siłą 5). Te ataki są no armour save.
Możesz mieć więcej niż jednego engine'a w armii.
Offline
Ściąga rozpiski z rapida
Marjan napisał:
Engine of the Gods.
Wielki stegadon z magiem na sobie. Mag dostaje super bonusy, nawala czarami aż miło, a sam stegadon może co turę zrobić jedną z takich rzeczy (nie da się tego zdispelować, zabronić itp.):
1. Obniża o jeden trudność rzucenia czaru z dowolnej domeny magii
2. Wszystkie jednostki w 12'' od engine'a mają warda na 5+, jeśli strzelający jest więcej niż 12'' od engine'a.
3. A na sam koniec przegięcie przegięć: wszystkie wrogie jednostki w promieniu 2D6 cali, nawet walczące w walce wręcz otrzymują d6 hitów z siłą 4 (demony, nieumarli, forest spirits z siłą 5). Te ataki są no armour save.
Możesz mieć więcej niż jednego engine'a w armii.
Ej bo te Lizardy zaczynają mi sie podobać
Offline
No ale takie rzeczy to raczej normalka…
Kociołek u DE
Kowadełko u Krasnali
Kosa (Casket of Soul) u TK
Engine to po prostu bonus za droższego skimmisha u skinków.
Ja i tak preferuję KOCIŁEK ^^
Offline
Prawa Ręka
A ja mam warshrina... który ani nie jest grywalny ani klimatyczny ale to się wytnie.
Engin jest boski xD
Na większe punkty 2 enginy jadące obok siebie wymiatają. Kupa skinków przed nimi i bez strzelania nie ruszysz. Bo ci pokraki podejdą na cal z engina. A co przeżyje to priesci poprawią z błyskawic.
Offline
Ja uwielbiam jak skirmish broni jakiegoś oddziału albo go zasłania… wtedy szarże tak pięknie wchodzą właśnie tam gdzie chcesz^^!
Offline
Taki stegadon jest fajny tylko z kapłanem skinków kosztuje około 300pkt , a na takie stworzenie wystarczą 2 strzały z bolca.
Offline
No ale wtedy bolec strzela w jedną rzecz a nie w pozostałe klocki. Poza tym jak dobrze pójdzie oddziałem terradonów sprzątasz już w 2 turze bolca albo nawet 2 to tak ze strzelaniem już przeciwnikowi będzie ciężko a w HtH to wszystko może się zdażyć…
Poza tym coś za coś a to wcale nie jest argument przeciwko wystawieniu Stegadona wręcz przeciwnie^^
Ja bym często go wystawiał...
Ostatnio edytowany przez Fix (2010-03-17 23:16:16)
Offline
Takiego stegadona mozna wyslac na WoCh, gdzie nie ma strzelania.
Offline
Bleachu, ale Ty pierdoły pleciesz... Masz warda przeciw strzelaniu, masz mase skirmishu i lataczy, zasuwa to do przodu aż miło. Dodaj do tego zaje... magię i mam nadzieję, że takich herezji nie będziesz uprawiał. Engine'a chroni Cię i dodaje kostki powera, nie musisz nim dość, żeby siać spustoszenie. A co do Fixa, który uważa szarże w skirmish za coś cudownego, to chętnie oferuję się jako przeciwnik, by pokazać coś, co się nazywa przekierowywaniem.
Offline
To ten ward dziala tez na stegadona?
Offline
A z chęcią skorzystam^^ Sam wiesz…
Ale dobra szarża w skirmish to przyjemność bo jeśli przeciwnik przyjmie ją, że tak powiem na klatę ustawiasz swoje wojska tak jak Ty chcesz dlatego skirmish jest bardzo mocny ale wrażliwy na szarże (skierowaną przeciwko skirmish'ow) i może zostać użyty przeciwko Tobie ale to nic nowego i na starych zasadach to była jedna z nielicznych rzeczy która dawała mi przewagę w MU DE vs Lizaki czy BoC.
A przekierowywanie szarży to raczej ma miejsce w momencie kiedy przeciwnik uciekając jednym oddziałem odsłania drugi który znajduje się w zasięgu szarży Twojego oddziału i przeciwnik może zmienić cel szarży. Bo w żargonie graczy przekierowanie = zmiana kierunku a takie pojęcie w RB występuje tylko w odwołaniu do szarży jako zasada.
Skirmish może być chamski i dobrze wykorzystany daje przewagę ale wszystko ma swoje słabe strony w WFB.
Offline
Taka różnica Fixu:
Przekierowanie- zasada
Przekierowanie- myk taktyczny
Pozdrawiam.
Offline