Slaanesh jest mega dobry, ewentualnie Tzeentch, ale osobiście wolałbym to pierwsze... Przy grze na 1000 punktów może rzeczywiście nie jest wymagane robić
z każdego championa, ale nie zmienia to faktu, że trzeba by upchnąć gdzieś jakiegoś Oblita lub lascannon. Inaczej przeciwnik będzie do Ciebie strzelał kilka tur zależnie czy będziesz jechał Landkiem na 6" czy na 12". Chcesz coś ciekawego i nieprzewidywalnego? Zwal dwa oddziały Termosów z deep strike'u, olej Landka i dorzuć trochę strzelania...
P.S.
Jak Termosy w deep strike'u, to koniecznie jakieś combi-plazmy i combi-melty.
Offline
Berserker napisał:
Rozpiska: Chaos Space Marines
format: 1000 pkt.
Kilka moich porad:
1. Khornikowy Skull Champion powinien mieć power fista zamiast power weapona, ponieważ jak wpadnie w oddział jakiś grubszy stworek z T5 lub T6, to nie będziesz miał czym tego ubić. W dodatku power fist przyda Ci się również do rozkręcenia pojazdów.
2. Termosy z Chaos Lordem nie są złe, ale na 1000 punktów zrobiłbym mały re-pack Podarowałbym sobie Termosy i Lorda, a w ich miejsce wstawiłbym albo dwa Predatory, albo dwa Oblity. Land Raidera podstawiłbym oddziałowi Khorników, a na HQ wykupiłbym albo Daemon Princa, albo Lorda. Jeżeli wybrałbyś Chaos Lorda, to można by wykupić mu termoskę i dołączyć go do oddziału Khorników w Land Raiderze. Jeżeli natomiast wybór padłby na Daemon Princa, to tutaj wybór należy do Ciebie.
3. Smal3tz trochę się z Tobą nie zgodzę, że Khornowy DP jest słaby. Oczywiście w porównaniu z pozostałymi DP i ich możliwościami, to trochę zostaje w tyle, ale to tylko pozory. Rozumiem że każdy gracz ma inne upodobania i taktykę, ale osobiście testowałem Khornowego DP, i muszę stwierdzić, że sprawdzał się jak najbardziej.
Offline
Oczywiście, że tania świnka z ethernal warriorem, dużą siła i wytrzymałością jest fajna - ale są lepsze opcje na kombatowego, chociażby nurglowy DP.
Offline
Rozpiska: Chaos Space Marines
format: 1000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Chaos Lord (terminator armour, chainfist, mark of khorne) 145
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(3) Chaos Terminator (3*pair of lightning claws, 3*Champion, icon of Slaanesh) 165
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki podstawowe"
(8) Khorne Berzerkers (Skull Champion, power fist, personal icon) 213
+ (1) Chaos Rhino (--) 35
(8) Khorne Berzerkers (Skull Champion, power fist, personal icon) 213
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki ciężkiego wsparcia"
Chaos Land Raider (--) 225
-----------------
996 punktów
Chaos Lord z Termosami. Tak jak w rozpisce poprzedniej, z tym że Terminatorzy wychodzą z deep strike'u w zasięgu ikon.
Lepiej?
Mam pytanie:
Jeżeli wykupię Chaos Lorda z mark of Khorne, i dołączę go do oddziału z icon of Slaanesh, to też będzie miał +1 inicjatywy?
Ostatnio edytowany przez Berserker (2012-01-29 20:33:32)
Offline
Rozpiska ciekawa, ale mogą być problemy z niszczeniem pojazdów, ale jak wpadniesz w kombat, to nic go nie przetrzyma.
Offline
Rozpiska: SM Blue Tigers
format: 1500 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Wielki Mistrz Zakonu (szpon energetyczny, podczepiany miotacz ognia, plecak rakietowy) 175
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(5) Ariergarda Weteranów (bomby termiczne) 130
(5) Terminatorzy (--) 200
(1) Drednot (--) 105
+ (1) Kapsuła Desantowa (--) 35
(1) Zbrojmistrz (bolter szturmowy) 53
+ (2) Serwitorzy (1 dodatkowy model) 25
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(10) Drużyna Taktyczna (5 dodatkowych modeli, wyrzutnia rakiet, miotacz ognia) 170
(10) Drużyna Taktyczna (5 dodatkowych modeli, wyrzutnia rakiet, miotacz ognia) 170
+ (1) Rhino (--) 35
-------------------------------------------------------------
FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Szwadron Motocykli Zwiadu (miny kasetowe, radiolatarnia lokalizacyjna, granatnik "astartes") 115
(5) Drużyna Szturmowa (miotacz ognia, Sierżant + broń energetyczna) 125
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Predator (główne i boczne działa laserowe) 165
-----------------
1503 punktów
Przed bitwą rozstawiam miny kasetowe. Szwadron motocykli zwiadu podchodzi tak, aby przeciwnik nie miał czystej linij celowania, ale żeby była w promieniu
6 cali od wroga (o ile to możliwe). Rhino rusza, i pod zasłonom dymną wypuszcza Taktycznych Marines. Druga drużyna Taktyczna zajmuje pozycje z których
będzie miała dogodne pozycje strzeleckie (np. wzgórze, budynek, murek, okop). Termosy razem z drużyną Ariergardy Weteranów ruszają za Rhino. Drużyna
szturmowa razem z Mistrzem Zakonu trzyma się z tyłu akcji. Predator osłania resztę, a tuż za nim idzie Zbrojmistrz i Serwitorzy. Faza strzelania zaczyna się od
bombardowania orbitalnego. Następnie strzelają 2 drużyny Taktyczne, Predator i Termosy. Ariergarda Weteranów strzela z pocisków odpowiednich do sytuacji i
przeciwnika. Ostatnim ruchem przed walką wręcz jest desant kapsuły, wprost pod oddziały przeciwnika (celność dzięki motocyklom).
Proszę o skorygowanie wszystkich błędów.
Ostatnio edytowany przez Wiktor 8 (2012-01-30 19:30:10)
Offline
Kilka moich uwag:
1. Jak masz format 1500 punktowy, to nie możesz go przekroczyć.
2. Trochę mieszasz style gry SM'ami. Skoncentruj się konkretnie na czymś, na przykład na strzelaniu, lub szybkim ataku, albo na deep strike'u Terminatorowym...
3. Nie używaj motorów. Są zbyt kiepskie.
4. Cała Twoja strategia jest niezrozumiała. Weź to jakoś rozrysuj, bo ja nie mogę sobie tego wyobrazić.
5. Ja proponuje taką konfiguracje:
- wyrzucić Terminatorów, Weteranów, Motory, Assault Squad i Zbrojmistrza.
- z Wielkiego Mistrza Zakonu zdjąć plecak, a w zamian za to dokup mu Gwardię Honorową + Razorbacka.
- przezbroić Drednota
- drugiemu Tactical Squadowi dokupić Rhinosa
- dokupić dwa Predatory na lascannonach
Offline
Dzięki
Offline
Od niedawna z nami
Do tego co napisał kolega powyżej, ja mogę dodać parę rad:
1. Piechota idąca za maszynami to fajny pomysł, ale Rhino jest zbyt lekko opancerzony by stanowić jakąkolwiek zasłonę (Rhinosy muszą jechać maksymalnie do przodu).
2. Assault squad jest, jak sama nazwa wskazuje, do szturmów na pozycje wroga. Stanie nimi z tyłu to koszmarne marnotrawstwo.
3. Terminatorzy muszą mieć transport, bez tego do wroga będziesz szedł 4 tury, o ile wogóle dojdziesz.
4. Jak chcesz mieć coś do stania z tyłu, to weź coś, co potrafi dobrze strzelać, żeby stojąc z tyłu się nie marnowało.
Ogólnie postaw na konkret, albo szybki atak, albo desant orbitalny, albo grad pocisków
Pozdrawiam...
Offline
Wiktor 8 napisał:
Rozpiska: SM Blue Tigers
format: 1500 pkt.
Podrzucę kilka moich uwag:
1. Jeżeli już wstawiasz do rozpiski Terminatorów, to zamiast Wielkiego Mistrza Zakonu, można by dać Librariana z gate'em i nullzone'm.
Gate jest o tyle dobry, że przyspiesza Ci Terminatorów, i możliwość szybkiego wdrapania się na jakiś znacznik, w razie konieczności.
2. Weteranów i Zbrojmistrza możesz sobie odpuścić. Za te punkty dozbrój Drednota, i dokup dodatkowe Predatory.
3. Motocykle i Assaultowców również możesz odpuścić, i w ich miejsce możesz dokupić jakieś Land Speedery lub dodatkowy oddział Taktyczny, i dodatkowe transportery dla Tacticali.
Offline
Gość
Rozpiska 4fun komentarze mile widziane...
Rozpiska: Orks Deathskulls
format: 2000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Big Mek (shokk attack gun, cybork body, 'eavy armour, ammo runt, bosspole) 118
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(10) Lootas (Mek) 190
(10) Lootas (Mek) 190
(9) Lootas (Mek) 135
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(20) Ork Boyz (17*shoota, 2*big shoota, Nob + power klaw, bosspole) 170
(20) Ork Boyz (17*shoota, 2*rokkit launcha, Nob + power klaw, bosspole) 180
(20) Ork Boyz (17*shoota, 2*rokkit launcha, Nob + power klaw, bosspole) 180
(1) Deff Dread (kustom mega-blasta, drednought close combat weapon, armour plates) 115
-------------------------------------------------------------
FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(3) Deffkoptas (3*kustom mega-blasta) 120
(3) Deffkoptas (3*kustom mega-blasta) 120
(3) Deffkoptas (3*rokkit launcha) 135
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(3) Killa Kans (3*grotzooka) 135
(3) Killa Kans (3*rokkit launcha) 150
(3) Killa Kans (3*rokkit launcha) 150
-----------------
1998 pkt.
Planowana rozpiska do GK (plany na przyszłość):
Armia: GK Gladium Inquisitionis
Format: 2000 pkt.
HQ "Dowództwo"
(1) Grey Knight Grand Master (nemesis warding stave, psycannon, digital weapons, 2*master-crafted weapons) 225
(1) Inquisitor Coteaz (--) 100
-------------------------------------------------------------
ELITES "Jednostki Eliterne"
(1) Techmarine (orbital strike relay, nemesis force halberd) 150
(1) Callidus Assassin (--) 145
-------------------------------------------------------------
TROOPS "Jednostki Podstawowe"
(5) Grey Knight Terminator Squad (4*nemesis force halberds, brotherhood banner) 225
(5) Grey Knight Terminator Squad (4*nemesis force halberds, brotherhood banner) 225
(10) Henchmen Warband "Death Cult Assassins" (--) 150
-------------------------------------------------------------
FAST ATTACK "Jednostki Szybkiego Reagowania"
(1) Stormraven Gunship (typhoon missile launcher, twin-linked lascannon, side sponsons with hurricane bolters) 260
(1) Stormraven Gunship (typhoon missile launcher, twin-linked lascannon, side sponsons with hurricane bolters) 260
-------------------------------------------------------------
HEAVY SUPPORT "Jednostki Ciężkiego Wsparcia"
(1) Nemesis Dreadknight (heavy incinerator, nemesis greatsword, personal teleporter) 260
-----------------
2000 punktów
Offline
Nowcio napisał:
Planowana rozpiska do GK (plany na przyszłość):
Armia: GK Gladium Inquisitionis
Format: 2000 pkt.
Jak na rozpiskę na 2000 punktów, jest tu trochę niepotrzebnych rzeczy:
1. GKGM jest okey, ale nie wiem tylko czy można mu dokupić 2*master-crafted weapons!?
2. Coteaz grałem nim parę razy, ale jakoś mnie nie przekonał, pomimo tego że może brać nieskończoną ilość Henchmen Warband.
3. Zamiast Assassina polecam drugiego Techmarina - o wiele lepszy, i przynajmniej coś ugra.
4. GKT bez komentarza. Chociaż ja do oddziału dokupuje jeszcze incineratora.
5. Henchmen Warband "Death Cult Assassins" musi mieć Chimere. Ewentualnie zamiast nich ciekawym oddziałem są Interceptorzy.
6. Stormraveny są przepakowane... wystarczy typhoon missile launcher i twin-linked lascannon. Bez zbędnych pierdół typu: hurricane bolters (nie sprawdzają się).
Offline
Czy istnieje jakaś sensowna patrolowa rozpiska dla Grey Knights?
Offline