tylko hand weapon and shield. Clanraty to stoper, ale mają być mobilni. Tarcza dająca parry save'a > dodatkowych ataków z włóczni.
a o co Ci konkretnie chodzi z tymi blatami? są w Castoramie, są też w sklepach GW.
Offline
Ja jak trochę już gram szczurkami mam 2 oddziały po 20 z włóczniami i 2 po 20 z mieczami i oba sprawują się nieźle.
Wybierz co uważasz, i tak będzie OK
Offline
kwestia stylu, chęci i umiejętności, ale statystyka jest nieubłagana. Zakładając, że nie szarżowały, clanraty z włóczniami mają 5 ataków więcej. Zakładając że przeciwnik jest jakiś przeciętny, daje to 2-3 trafień więcej, 1-2 zranienia, pancerz, wardsave = jak wbiją jedną dodatkową ranę to fantastycznie. Z handweaponem i tarczą na każde 6 zranień zadanych przez przeciwnika powinni jedną ranę wciągnąć w parry sava'a. Czasem więcej. Czyli dłużej stoją.
Jako, że ich umiejętności uśmiercania przeciwnika są dość kiepskie, lepiej kiedy dłużej stoją. Dlatego też 20 to zdecydowanie za mało. Za szybko tracą steadfasta, a to ich największa zaleta. Trzymać przeciwnika w miejscu nie umierając przesadnie szybko.
W moim przypadku zdecydowanie 30 chłopków HW&Sh daje radę, ale, wiadomo, styl i umiejętności
Offline
Nie, to nie tak. Mam po dwa oddziały z HW i włóczniami, które łączę w 2 oddziały po 40 chłopa
Offline
Bombaju, możesz mi powiedzieć gdzie znaleźć ten zapisek, że fura wypłaca ataki tylko w swojej turze walki?
2 razy errate przestudiowałem i ctr+f użyłem i nie mogę tego znaleźć.
Pozatym, czy sztormy opłaca się w hordę wystawiać? Tj kiedy je wystawiać w hordę a kiedy w 5tki? ^_^
I pytanie z czapy, czy można weapon team wystawić w oddziale?
Ostatnio edytowany przez Jaaf (2014-02-02 18:26:14)
Offline
Nowy - wyrośnięty szczur od gw
http://www.wh40k.pl/index.php?name=Foru … &start=510
Offline
Nie mogę się na tę rozpę zdecydować na Katowice.
Mój warlord z felką jest postrachem 7 mórz ale w walce spłacił mi się tylko raz. Pozostałe turnieje, opole, 4 z 5 rund w KRK i wszystkie domówki, wielki pan warlord klękał jak już miał z czymś się bić. Np. w bitwie z demoniszczem z podniesionym T na 9tkę, trafił 3 i zranił oczywiście 0. I tak za każdym razem. Moje armaty są jeszcze większym postrachem więc zostają, inaczej też by wyleciały. Chwilowo wygląda to tak:
Unnamed2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 475.0 Pts
General; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
1 Screaming Bell @ [200.0] Pts
1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0.0] Pts
1 Grey Seer @ 265.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Potion of Strength [20.0]
Weeping Blade [30.0]
1 Chieftain @ 70.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
41 Clanrats @ 188.0 Pts
Light Armour; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts
34 Clanrats @ 160.0 Pts
Light Armour; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts
59 Skavenslaves @ 126.0 Pts
Slave Musician
1 Pawleader @ [4.0] Pts
59 Skavenslaves @ 126.0 Pts
Slave Musician
1 Pawleader @ [4.0] Pts
3 Stormfiends @ 255.0 Pts
Ratling Cannons (x3); Light Armour
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
8 Gutter Runners @ 144.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
6 Giant Rats @ 26.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
Models in Army: 214
Total Army Cost: 2400.0
Offline