Od niedawna z nami
Wilk'u napisał:
Nowcio napisał:
Mam pytanie, a mianowicie:
Czy do GK wydadz± jaki¶ zestaw typu batalion?Battleforce do GK ma zostaæ wydany w po³owie lipca, z nadej¶ciem drugiej fali modeli do armii Tau.
Wed³ug najnowszych plotek, na Tau jeszcze poczekamy - przed nimi w kolejce s± Dark Angels, 6 edycja oraz Chaos Space Marines.
Offline
Ja to ujmê tak:
Czego by¶ nie u¿y³, to i tak wymiata. Powiedzmy ¿e bierzesz GK Terminatorów w Stormravenie + Drednot z dowolnym ulepszeniem.
Dodatkowo dokupujesz zwyk³ych GK, i mo¿e jeszcze oddzia³ Interceptorów + jaki¶ HQ. Tutaj jednostki gniot± wszystko.
Offline
Berserker napisał:
Jakie jednostki s± najbardziej przydatne w tej armii? Czy mo¿e ka¿da jednostka jest dobra na co innego?
Tutaj nie ma zasady, które jednostki s± najbardziej przydatne w armii. Wszystko zale¿y od tego jak dan± jednostkê, b±d¼ oddzia³ u¿yjesz.
Z tego co zauwa¿y³em na turniejach i sparing-testach, to w rozpiskach g³ównie umieszczani s± Terminatorzy, Drednoty, Dreadknighty oraz power
armour GK. W g³ównej mierze wszystko zale¿y od stylu gry i wyczucia si³y armii.
Szarzy Rycerze nie gniot± wszystkiego, ale gniot± prawie wszytko.
Sam powoli sk³adam armie Grey Knightów, i muszê przyznaæ ¿e ca³kowicie opieram j± na Terminatorach i Paladynach.
Na ile bêdzie to dzia³aæ? Nie wiem, ale dam znaæ.
Offline
Ogólnie mówi±c piêkne malowanie
http://www.wargaming.pun.pl/viewtopic.php?id=357
Offline
Ja dajê im g³ównie halabardy i warding stave'a, i muszê przyznaæ ¿e sprawdzaj± siê nie¼le. Nie próbowa³em jednak jeszcze falchion'ów, a mo¿e byæ to ciekawy wariant.
Offline
Berserker napisał:
W jak± broñ do walki wrêcz najlepiej wyposa¿yæ Terminatorów i Paladynów?
Odpowied¼:
Wilk'u napisał:
toorop napisał:
Kupi³em w³a¶nie 3 boxy Terminatorów do GK. Zastanawiam siê, czy s± jakie¶ mega popularne
i sprawdzone uk³ady broni nemezis, czy mo¿e ka¿da broñ nemezis jest op³acalna, i ka¿da siê sprawdza?HQ - Nemesis warding stave, ewentualnie Nemesis force halberds.
GKT - Nemesis force halberds + Nemesis daemon hammer (na oddzia³ 5 osobowy = 4*halabardy, 1*m³ot).
GKP - Nemesis falchions + Nemesis daemon hammer / Nemesis force halberds + Nemesis daemon hammer (w stosunku 4:1).
Offline
Berserker napisał:
Nemesis Dreadknight bez dodatkowej broni do walki wrêcz ma S10 i 4 ataki, a z mieczem ma S6 i 3 ataki (+ prze¿uty na wszystko)? Czy co¶ ¼le zrozumia³em?
Nemesis Greatsword to "nemesis weapon", wiêc ¿eby zadzia³a³ musisz go "aktywowaæ", czyli musisz zdaæ test.
A model with a Nemesis greatsword re-roll failed To Hit,
To Wound and armour penetration rolls in close combat.
Offline
Jak wyposa¿yæ najlepiej oddzia³ "Czy¶cicieli"? Tych od Comtura Crowna?
Offline