Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#1 2012-03-30 16:09:57

 Stachu

Kosmozord

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-12-29
Posty: 148
Punktów :   
Armia w WFB: Druchii
Armia w W40: Imperial Guards

Pytania nooba ;)

Jeżeli byście pozwolili tutaj będę wypisywał pytania mnie dręczące.
Na razie zacznę delikatnie.
Chodzi o podstawki jakie powinny być pod Hydre, smoka i balisty chodzi mi o wymiary.

Offline

#2 2012-03-30 16:47:41

siwy2150

Gania za różowym słoniem

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-12
Posty: 1690
Punktów :   
Armia w WFB: Orki&Gobosy

Re: Pytania nooba ;)

podstawka pod hydre i smoka to podstawka rydwanowa czyli 5x10cm co do balisty hmmm figurka jako taka nie ma podstawki ale jako proks przyjęte jest 4x4cm ale ponieważ specem od DE nie jestem to przydało by sie jakieś podwierdzenie.


A kto jest bardziej zaawansowany technologicznie skaweny czy krasnoludy....?

Offline

#3 2012-03-30 18:35:25

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Pytania nooba ;)

Zgadza sie, balista 4 x 4 cm. Ale nie jest to wymagane i tak z machinami wojennymi może walczyć góra 6 modeli z oddziału lub mniej potworów. Wiec wiadomo

Offline

#4 2013-02-07 06:33:56

 Stachu

Kosmozord

Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2011-12-29
Posty: 148
Punktów :   
Armia w WFB: Druchii
Armia w W40: Imperial Guards

Re: Pytania nooba ;)

Pyatnie które mnie dręczy już jakiś czas, czy Death Hag może mieć kociołek (w końcu to jej wyposażenie) i jednocześnie być BSBkiem. Tak/Nie gdzie to jest napisane (Armybuilder dopuszcza) i czy nadal można jej dać dary Kaina ??

Offline

#5 2013-02-07 08:40:40

 Cobalt

Lubi mocne wejścia

Skąd: Khatovar
Zarejestrowany: 2010-12-06
Posty: 351
Punktów :   
Armia w WFB: High Elves

Re: Pytania nooba ;)

Jako niedowiarek poproszę jeszcze o uzasadnienia (źródło) - szczególnie wymiaru podstawki balist.
@Bru Jak wiesz "size matters" , szczególnie gdy ktoś wali w ciebie z działa.


==========================
  Achievement unlocked: Left the house
==========================

Offline

#6 2013-02-07 10:16:14

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Pytania nooba ;)

Stachu napisał:

Pyatnie które mnie dręczy już jakiś czas, czy Death Hag może mieć kociołek (w końcu to jej wyposażenie) i jednocześnie być BSBkiem. Tak/Nie gdzie to jest napisane (Armybuilder dopuszcza) i czy nadal można jej dać dary Kaina ??

Wiedźma moze mieć kocioł i dary Kaina.
Nie ma strony na której jest napisane że mozes ztak zrobić. Ale nigdzie nie ma zaznaczone ze eni mozesz. Death Hag jest postacia która może byc BSB. Kociął krwi jest tak jakby ekwipunek.
Co do darów Kaina mozesz wziaść bez problemu jeśli nie nosi magicznego sztandaru.
Czyli jeśli masz magiczny sztandar nie możes zmieć darów Kaina które zaliczają sie do magicznych. A to juz ty musisz u siebei sprawdzic które to.
Jeśli nie mas zmagicznego sztandaru to wtedy bierzta co chceta.

Cobalt napisał:

Jako niedowiarek poproszę jeszcze o uzasadnienia (źródło) - szczególnie wymiaru podstawki balist.
@Bru Jak wiesz "size matters" , szczególnie gdy ktoś wali w ciebie z działa.

A ty jak zwykle zabijasz mnei pytaniem.
Strona 109 podręcznika głównego. Machiny nie mają podstawek czyli liczy sie ich korpus itp. Czyli totalna pupeczka i krasie zmieniaja działa na działa z BofSP bo są malutkie X)

Offline

#7 2013-02-07 20:53:57

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Pytania nooba ;)

ze smokiem to ostrożnie!!! Liczy się TYLKO I WYŁĄCZNIE aktualna wersja modelu by GW. Dlatego różne smoki biegają na różnych podstawkach. DE akurat faktycznie na 50x100mm ale nie jest to reguła.

Offline

#8 2014-01-19 23:28:39

Twister

Kupowałby w Lidlu, gdyby mieli modele

Zarejestrowany: 2013-02-13
Posty: 387
Punktów :   

Re: Pytania nooba ;)

Jak liczymy punkty za kocioł z hagą? Trzeba zabić jedno i drugie żeby dostać punkty, czy część też się liczy?

Offline

#9 2014-01-20 13:10:48

 Sasomir

Był statystą w Avatarze

Skąd: SaltLake City
Zarejestrowany: 2009-12-11
Posty: 550
Punktów :   
Armia w WFB: DoCh, Imperium, Skaveni
Armia w W40: Szarzy Rycerze, CSM
Armia Warmachine & Hordes: Khador, Convergence of Cyriss

Re: Pytania nooba ;)

Jeżeli haga była bsbkiem i została zabita w combacie to przeciwnik dostaje 100 pkt za BSB, w każdym innym przypadku trzeba zabić obie rzeczy, żeby dostać pkt.


"Czy ktoś widział mój regiment?" - dowódca lekkiej brygady kawalerii po samobójczej szarży w której padli niemal wszyscy jego podkomendni, bitwa pod Bałakławą, wojna Krymska.
"Smutny będzie to dzień, gdy dowódca brytyjskiej armii będzie dokładnie wiedział co ma robić." - dowódca wojsk ekspedycyjnych UK, wcześniej tego samego dnia.

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
kierownik dzialu sprzedazy it zarobki pokemon mrok www.fifa08.pun.pl wniosek o zalozenie drużyny www.spanishinquisition.pun.pl