Jak bohater wychodzi z oddziału i wchodzi do drugiego to sie liczy odległość z krawedzi jednostki czy od jego umiejscowienia faktycznego
X(boh 0 0 0 chce przybyć tu 2 2 2 2 liczy się odległość od x czy od końca oddziału wiec od modelu 0
Mama kreskę zombie chce się obrócić jak na dole albo w ogolę to mierze ruch tylko przodu? Np. robiąc 3 cale w bok to pupeczka robi nawet z 9 cali czy się mierzy tylko przód i nie ważne tył przy kreskach?
xxxxxx
x
x
x
x
Offline
Przy jakichkolwiek reformach wszystko jest liczone od sirotka oddziału ale pamiętaj że jaki kolwiek model nie może w ten sposób pokonal większej drogi niż podwójny ruch.
Offline
"podwójny ruch" nie jestem pewien co do bohaterów, który jeżeli dotknie oddziału to teleportuje się do pierwszego szeregu omijając zakaz podwójnego MOV
Offline
Siwy jestem ostatnią osoba ktora mogła by klogos poprawiac ale "sirotka" mnie zabiło
Offline
negro o "sirodku" lub środek ok ale powiedz mi lepiej co z tymi regułami! Jak jest z ta kreska bo master mówi ze liczy się podwójny ruch tylko dla 1szego modelu! Panowie jestem w kropce! A ty negro wisisz mi rewanż... Vendetta! hahaha
Ostatnio edytowany przez King89 (2014-02-21 02:32:21)
Offline
"When performing a wheel, the leading edge of the formation moves forward, pivoting round one of the front corners"
a zaraz później mówi jak mierzyć odległość: "When a unit performs a wheel, every model counts as having moved as far as the outer model. Zaraz pod spodem jest rysunek z przykładaniem miarki do frontowego modelu - tego który "biegnie po okręgu. Z tego by wynikało że jednak mierzy się przód kreski (RB str. 14). Dodatkowe zamieszanie może powstać kiedy zaczniemy wheelować skirmishem - kreska np. dria obróci się o 90 stopni później zreformuje żeby wszystkie patrzyły do przodu i ruszy dalsze 8,5 cala.
Offline