Wyciąłem z poprzedniego wątku, żeby nie kumulować w jednym miejscu
Rozpa Andrzeja:
rozpa dla Andrzeja:
Unnamed2400 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Slaughtermaster @ 355.0 Pts
General; Lore of Heaven; Magic Level 4
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Seed of Rebirth [10.0]
1 Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
1 Butcher @ 139.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1; Great Weapon
Talisman of Endurance [30.0]
1 Bruiser @ 195.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
8 Ironguts @ 432.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Ogres @ 96.0 Pts
Light Armour; Iron Fist
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
3 Mournfang Cavalry @ 200.0 Pts
Light Armour; Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
3 Mournfang @ [0.0] Pts
2 Mournfang Cavalry @ 140.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist
2 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Leadbelcher @ [0.0] Pts
1 Gnoblar Scrapper @ [0.0] Pts
1 Rhinox @ [0.0] Pts
5 Maneaters @ 330.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x5); Light Armour;
Standard; Musician
Models in Army: 60
Total Army Cost: 2389.0
bardziej bym to widział tak:
Unnamed2400 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Tyrant @ 307.0 Pts
General; Great Weapon; Heavy Armour
Crown of Command [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Slaughtermaster @ 288.0 Pts
Magic Level 4; Lore of the Great Maw; Iron Fist
1 Firebelly @ 179.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire; Great Weapon
Hellheart [50.0]
1 Bruiser @ 198.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard
Rune Maw Banner [60.0]
ale nie wiem, jak ominąć ograniczenia euro, bo Ironguci MUSZĄ mieć stubborna:
• Gnoblar units, max 3
• Crown of Command (counts as 2)/Runemaw/4 or more Characters/6 or more Mournfang models, max 3
• 2nd Ironblaster (counts as 2)/Lords present in the army/4 or more Mournfang models, max 2
• Hellheart/Dispel Scroll, max 1
Offline
A tu moje dwie rozpy. I od razu mówię, że mam niezłego zgryza. Pierwsza jest na defens i rwanie punkcików. Do wygrywania 12/13 ewentualnie zablokowanie do końca świata. Druga ma mielić i zabijać. Jak to widzisz Tomku, w sensie mojej roli w drużynie. Jeżeli razem mamy stopować, a DE+HE+IMP mają nabijać punkty, to bardziej rozpa pierwsza, kombinowana. Ale jak udowodnił mi Domin, nie mam co się raczej pchać do bardziej kombatowo nastawionego przeciwnika. Jeżeli mam jechać na 17-20 to druga, która też paradoksalnie potrafi pięknie przytrzymać jeżeli będzie taka potrzeba i powiedzmy jakieś 8 punktów uratować w skrajnej sytuacji.
Pierwsza (defens)
Rats of Clan Bombay2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 295.0 Pts
General; Magic Level 4
Skalm [30.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Chieftain @ 115.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Warlock Engineer @ 100.0 Pts
Magic Level 2
1 Warlock Engineer @ 130.0 Pts
Magic Level 2
Doom Rocket [30.0]
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
39 Stormvermin @ 348.0 Pts FCG Sztormówa
49 Skavenslaves @ 106.0 Pts
29 Skavenslaves @ 66.0 Pts
20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
39 Plague Monks @ 328.0 Pts FCG, Banner przerzucania
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
Models in Army: 219
Total Army Cost: 2400.0
Druga:
Rats of Clan Bombay2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 677.5 Pts
General; Magic Level 4
Skalm [30.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Screaming Bell @ [377.5] Pts
35 Clanrats @ [177.5] Pts FCG
1 Chieftain @ 120.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Storm Banner [50.0]
1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Warlock Engineer @ 100.0 Pts
Magic Level 2
1 Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
40 Stormvermin @ 350.0 Pts FCG Armour Piercing
20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
39 Plague Monks @ 328.0 Pts FCG przerzuty
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
1 Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
Models in Army: 171
Total Army Cost: 2399.5
Druga wymaga trochę ostrożniejszego parowania i unikania armat. Ale pierwsza też armat nie lubi, bo latarki i kółka też lubią od armat spadać.
Offline
Też mam Bombaju trochę zagwózdkę, chociaż nie aż taką jak Ty. U mnie jest to proste czy dodawać te 2 odginaczki w formie gołych, 15pkt elektryków czy nie?
Każdy ma swój oryginalny styl gry. Gdybym ja miał to grać, wybrałbym pierwszą rozpiskę. Zmieniłbym tylko 29 slavów na czystą 20 i dodał stormów skoro ma być combat. Jeśli miałbym bardziej ingerować to:
kwestionowałbym skalma na rzecz warda. Jeśli seer ma dostać rany to może je: a) wbić sobie sam b) dostać ze snajperki c) dostać w walce wręcz. Z czego na b i c skalm zazwyczaj nie pomaga bo spada w jednej chwili. Brałbym warda i po wbiciu 2 ran wyluzował na magii. Tj ryzykujemy ife tylko na 13stki. A trafiona 13, zakładając że jesteśmy mądrzejsi od przeciętnego niewolnika i nie rzucamy jej na łuczników w bretonii, spłaca się za generała.
Nie podchodzi mi też doomrocket. Myślę, że za 30 pkt da się wziąć coś na co można liczyć, coś z czym można budować strategię zamiast "wejdzie mi to fajnie, nie to tylko 30pkt". Osobiście wole warpcondensatora, ale tu bym dołożył do scalma i dał warda.
Reszty się nie czepiam, bo Ty chyba więcej kości na magię rzucasz niż ja no i dajesz rade z tym brass orbem.
W rozpisce nr. 2 widzę albo jakieś 15:5 do przodu albo 20:0 do tyłu. Nie pasuje mi zupełnie. Mało plagusów, mało sztormów, seer pchający się przodem, mało rzeczy na pancerne jednostki i ogółem więcej uwagi Bru musi poświęcać na Twój pairing.
Moja rozpa:
Jaaf's Vietcong 2400 Pts - Skaven Army
1 Grey Seer @ 310.0 Pts
General; Magic Level 4
Talisman of Preservation [45.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 * Assassin @ 170.0 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Weeping Blade [30.0]
Potion of Strength [20.0]
1 Chieftain @ 102.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Obsidian Amulet [30.0]
1 Warlock Engineer @ 120.0 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20.0]
1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts
1 Warlock Engineer @ 15.0 Pts
49 Stormvermin @ 425.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Standard; Musician
Storm Banner [50.0]
1 Fangleader @ [10.0] Pts
45 Plague Monks @ 360.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Plague Banner [30.0]
42 Skavenslaves @ 92.0 Pts
Slave Musician
1 Pawleader @ [4.0] Pts
20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
Slave Musician
20 Skavenslaves @ 42.0 Pts
Slave Musician
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
5 Gutter Runners @ 90.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
1 Doomwheel @ 150.0 Pts
1 Crew @ [0.0] Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
1 Warp-lightning Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
5 Giant Rats @ 23.0 Pts
1 Packmasters @ [8.0] Pts
Whip; Light Armour
Models in Army: 200
Total Army Cost: 2399.0
Rozpa budowana na umiarkowane, wymierzone parcie do przodu. Nie chce wejść w combat za szybko, dajmy działom wybuchnąć, kółkami posprzątajmy przedpole, dajmy gutsom zrobić swoje. Czyli 3 tury powoutku, 3 z górki. Nie wiem jeszcze jak mi będzie szło parowanie a tą rozpiską mogę zagrać rozsądną grę na każdego przeciwnika. Na ogry, imperium i woch mi po prostu radośniej. Na potworne armie z którymi NIE chcę mieć nic wspólnego typu DE jest sporo odginaczek. Zresztą, nie ma armii w którą nie jest piękniej szarżować w bok .
Ostatnio edytowany przez Jaaf (2014-04-19 15:34:12)
Offline
hm hm hm ... 29 slavów z championem jest najważniejszym oddziałem, bo w nim właśnie siedzi cała kadra. Stormy i plugasy obstawiają bunkier, albo latają samobieżnie, a w razie czego można ich poświęcić w imię lepszej sprawy - to tylko dwa duże punkty za klocek. slavy spowalniają. W sumie to nie jest rozpa na wygrywanie, tylko na solidny remis z przewagą. 15-5 przy dobrych wiatrach i fajnym paringu.
druga działa nieco inaczej. Dzwon jest Tanio/Tesco i służy za przynętę. Przyjąć (na bok, w miarę możliwości) i skontrować stormami / abomą. Plugasy samobieżne do zmiękczania, chyba, że się poison wkręci, to jest pięknie. Ewentualnie dzwon z promocji w Lidlu stoi z tyłu a stormy i plugasy ławą odciągają uwagę. Stormy z armour piercing i death frenzy w jedną kolejkę powinny rozmontować demigryfy, w dwie najpóźniej. Nie mogę w parowaniu dostać kanonady, reszta mnie ryra. Jedna rzecz mnie tylko boli w tej rozpisce - brak drugiego elektryka z 2 poziomem magii, ale to ostatecznie mógłbym załatać wymieniając jednych guttersów. Ewentualnie wywalić abomę i wstawić elektryka i kółko. Do przemyślenia.
Skalm jest lepszy niż ward. Masz lorda maga z 5 ranami, nikt tak dobrze nie ma I masz racje, rany na serze wbijam sobie sam. Mniej więcej jedną na kolejkę, jeśli mam pecha. Po drugiej kolejce leczę się do pełna i mam spokój do 5 tury. Jeżeli idą w sera snajperki, oznacza to, że źle gram, bo podszedłem zbyt blisko, ale i tak MR3 powinien uratować mi tyłek. Jeżeli oddział z szarym serem jest w walce z czymś, co jest w stanie sera zabić, oznacza to, że właśnie przegrałem 20:0 i to czy mam, czy nie mam Warda nic nie zmienia. Zauważ, że w Twojej rozpie nie będziesz musiał zdawać lookoutów. Cały ogień skupi się na armatach i kółkach. A skalma odpalam praktycznie w dowolnym momencie, kiedy jest mi to na rękę. Kwestia gustu
A 13 rzucam tylko w grach towarzyskich, na turnieju szkoda mi kości magii Jedyny wyjątek to whiteliony z bannerem, które łykają 13 co kolejkę
Doom rocketa przemyśl. Spłaca się w 90% gier. Trik polega na tym, żeby odpalić go z 14 cali od przeciwnika (podchodząc, albo po teleporcie). Rzucając z 4 kości szansa, że przestrzelisz jest dość niska. W najgorszym przypadku jest odginaczką za 45, a nie 15 punktów.
Z Brassorbem jest podobnie. Jeżeli odpalasz go z 1'' od celu to szansa na Hit/Misfire/Zniesienie o 2'' wynosi w przybliżeniu trochę ponad 50%. Ktoś to gdzieś kiedyś liczył A widok 6 bestii nurgla wpadających do dziury za 50pkt jest bezcenny W razie braku sensownego celu - podobnie. Odginaczka za 65 pkt, czyli bez bólu.
A w Twojej rozpisce, bez ingerencji w całokształt koncepcji, który uważam, że jest ok, zmieniłbym kosmetycznie kilka drobiazgów:
Elektrykowi, który ma condenser dodaj za 25 punktów Ruby Ring O' Ruin (fireball). Samodzielnie jest w stanie w jedną kolejkę rozkręcić chimerę! (widziałem to na własne oczy 8) )
Guttersów w miarę możliwości podbij do 6-tek. 12 strzałów z posionem statystycznie rozkręca 1 maszynę na kolejkę. Z 10 już tak różowo nie jest.
Zastanów się nad doinwestowaniem MRa na BSBku. 4+ ward skutecznie zniechęca do rzucania czarów na klocek z serem (taka przewaga mentalna )
Ingerując trochę bardziej nie zgodzę się co do argumentu o ilości stormów i plugasów. Moim zdaniem te jednostki bez bustów z magii przegrywają z byle śmieciem. I tak samo łatwo przegrywa 40/45/50. Różnicy nie ma, z wyjątkiem straty większej ilości punktów. Natomiast plugasy z poisonem, czy stormy z deathfrenzy rozkręcają świat niezależnie czy jest ich 40/45/50. Poza tym, mając oddział za 300 punktów mogę sobie pozwolić na taktyczną stratę, czy posłanie do diabła na drugi koniec stołu. Jeśli to jest 450, to już żal. Ale masz rację, to jest kwestia stylu gry i kruszyć kopii o to nie będę, a nawet kopii kopii
Offline
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 Archmage @ 305.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light
Khaine's Ring of Fury [25.0]
Channeling Staff [15.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Mage @ 110.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Dispel Scroll [25.0]
1 * Noble @ 157.0 Pts
Halberd; Dragon Armour; Battle Standard
Reaver Bow [25.0]
Potion of Strength [20.0]
Charmed Shield [5.0]
14 Archers @ 140.0 Pts
Longbow
10 Archers @ 110.0 Pts
Longbow, musican
10 Archers @ 100.0 Pts
Longbow
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Ithilmar Barding
5 Elf Steed @ [0.0] Pts
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Ithilmar Barding
5 Elf Steed @ [0.0] Pts
22 White Lions of Chrace @ 374.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Cloak; Standard
Banner of the World Dragon [50.0]
1 Guardian @ [15.0] Pts
Warrior Bane [5.0]
23 Swordmasters of Hoeth @ 327.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour
1 Bladelord @ [15.0] Pts
Heavy Armour
Tormentor Sword [5.0]
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Eagle Claw Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Total Army Cost: 2393.0
Rozpa mi się nie podoba od góry do dołu. Miałęm mieć 2 magów light to mam. Z tym że jeden to 1lvlowiec który ze swoim jednym czarem i tak nic nie zdziała, podbija tylko siłę banishmentu. O ile go w ogóle wylosuję. Za 110 pkt! Wolałbym za to dorzucić orła i dopakować SM i WL, wtedy rozpa jest znacznie stabilniejsza. Nie mam co zdjąć, bo feniks jest must be, a różnica między 3 a 4 balistami wcale nie wynosi 1, tylko nieskończoność. One działają tylko albo 4, albo nic. Z drugiej strony z 1 magiem light ni ma sensu, wolałbym już zamienić na swadowa albo life. No to tak szczerze, to jeśli wezmę 2 magów lighta, to żaden nieumarły nie da się sparować ze mną, co oznacza, że raczej będę grał inne paringi i na nie powinienem być przygotowany. Niemniej mogę w ten sposób namieszac przeciwnej drużynie w paringach więc jeśli zdecydujecie że bym jechał z lightem, to pojadę. Ale masek nie oczekujcie, z 23 WL i 24 SM nie rozkręcę za dużo
PS. Bombaj cylinder, podejdę po niego na najbliższym spotkaniu
Offline
Eż się chyba zgadałeś z Sasem na marudzenie. Chodzi o builda całej drużyny, a nie o pojedynczy wynik pojedynczego gracza. Jeżeli mamy 3 armie z lightem + krasnoludzki bunkier + skaveńska "utykaczka" nie ma możliwości, żeby przeciwna drużyna nie utopiła swoich vampirów/demonów/wochu/tombkingów w KTÓREJŚ z naszych lightowych rozpisek.
W efekcie, tak jak to rozumiem:
maksymalizujemy pożądane paringi unikając sytuacji z poprzednich dmś/dmp: "ja nie chcę grać z żadną z ich armii"
Przy widełkach 40-60 (czy 30-60, czy jakoś tak, jak tam było) satysfakcjonujący wynik to 12/8-15/5 przy założeniu, że nikt w drużynie nie przegrał.
Czyli priorytetem stabilność i efektywność drużyny, a nie jednostkowe wyniki.
Spójrzcie na skład jeźdźców hardcoru:
tutaj - WE
zielu - bre
lipek - doch
fisch - skav (na 99%)
gaska - vc
Gracze mocni w narząd, owszem, ale nie uciekną przynajmniej jedną armią VC/DoCh przed naszym nami. Jeśli zatrzymamy / pokonamy Gąsiora i Lipka a z resztą przynajmniej zremisujemy - JH leżą i kwiczą.
Co do rozpy, nie miałeś mieć 2 magów lighta, tylko 3! Banishment z S6 niszczy jedną maszynę na kolejkę (niemagiczne katapy i dowolne armaty), jednego greater demona itp. Po łyknięciu przynajmniej jednego płonącego pioruna, banishment z 6 siły rozkręca klocek bestii nurgla w jedną turę. Tutaj nie powinno być półśrodków. Dodatkowo usunąć z dużego maga pierzionek (i tak masz pocisków w opór) i staffa, a w zamian dorzucić mu książkę.
Nie mam pojęcia jak to wszystko wcisnąć do rozpiski, chyba poza całkowitym jej przebudowaniem - wywaleniem klocka swordmasterów, zbiciem silverów w jeden naporowy klocek itp.
ALE: to Tobie ma się dobrze tym grać. Przemyśl sprawę, może coś wymyślisz. Mamy czas do połowy tygodnia, potem chcę wysłać rozpy i przedpłatę.
Offline
Szef Portalu
Dalej cos mi tu nei pasuje... bombaj??
Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army
1 Thane @ 153.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
Master Rune of Grugni
1 Runesmith @ 118.0 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50.0]
Rune of Spellbreaking x2
Rune of the Furnace
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [45.0]
Rune of Spellbreaking x2
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 70.0 Pts
Gromril Armour
15 Longbeards @ 228.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Musician
1 Old Guard @ [10.0] Pts
17 Warriors @ 200.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
17 Warriors @ 200.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
14 Hammerers @ 315.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Runic Banner [75.0]
Master Rune of Groth One-Eye
1 Keeper of the Gate @ [10.0] Pts
14 Hammerers @ 230.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Musician
1 Keeper of the Gate @ [10.0] Pts
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Organ Gun @ 170.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Forging
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 145.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [25.0]
Rune of Accuracy
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2397.0
Offline
To je moja
Unnamed2400 Pts - Dark Elves Army
1 Supreme Sorceress @ 315.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Light; Miscast Table
Ring of Hotek [50.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Dark Steed @ [0.0] Pts
1 Sorceress @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
1 Dark Steed @ [0.0] Pts
1 Sorceress @ 125.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Light
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Death Hag @ 315.0 Pts
Cauldron of Blood; Frenzy; 2ndWeapon; Battle Standard
Banner of Swiftness [15.0]
1 Cauldron of Blood @ [190.0] Pts
2 Witch Elf crew @ [0.0] Pts
Frenzy; 2ndWeapon
32 Witch Elves @ 438.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Hag @ [10.0] Pts
30 Har Ganeth Executioners @ 417.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Draich Master @ [10.0] Pts
5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2
5 Dark Steed @ [0.0] Pts
5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Magic Level 2
#Drk00 - Doombolt [0.0]
#3: Soulblight [0.0]
5 Dark Steed @ [0.0] Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Dark Steed @ [0.0] Pts
5 Dark Riders @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
5 Dark Steed @ [0.0] Pts
1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
2 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 98
Total Army Cost: 2400.0
Offline
bombaj napisał:
Spójrzcie na skład jeźdźców hardcoru:
tutaj - WE
zielu - bre
lipek - doch
fisch - skav (na 99%)
gaska - vc
Gracze mocni w narząd, owszem, ale nie uciekną przynajmniej jedną armią VC/DoCh przed naszym nami. Jeśli zatrzymamy / pokonamy Gąsiora i Lipka a z resztą przynajmniej zremisujemy - JH leżą i kwiczą.
Myślę że nie my pierwsi tak myślimy Ale trzeba myśleć pozytywnie
Książkę tnie mi EURO, jeśli mam feniks bez jeźdźca i banner to nie mogę jej mieć.
Rozpa w takim razie zostaje jaka jest, myślę, że do robienia porządnych wyników na większości armii jest w sam raz i nie jest tak niestabilna jakbym cokolwiek wyrzucił.
Offline
Szef Portalu
Master napisał:
bombaj napisał:
Spójrzcie na skład jeźdźców hardcoru:
tutaj - WE
zielu - bre
lipek - doch
fisch - skav (na 99%)
gaska - vc
Gracze mocni w narząd, owszem, ale nie uciekną przynajmniej jedną armią VC/DoCh przed naszym nami. Jeśli zatrzymamy / pokonamy Gąsiora i Lipka a z resztą przynajmniej zremisujemy - JH leżą i kwiczą.Myślę że nie my pierwsi tak myślimy Ale trzeba myśleć pozytywnie
Książkę tnie mi EURO, jeśli mam feniks bez jeźdźca i banner to nie mogę jej mieć.
Rozpa w takim razie zostaje jaka jest, myślę, że do robienia porządnych wyników na większości armii jest w sam raz i nie jest tak niestabilna jakbym cokolwiek wyrzucił.
Hej pussy... a nie myslales zagrac bez feniksa?? Takie luzne pytanie! Poprostu luzne luzne!
Offline
Hm... nie chcąc usuwać żadnego oddziału, dodanie ruby ring i po 1 gutsie zmniejsza plagusy do 36... to już trochę mało. Szczególnie, że jak wpadną w coś co mieli to nawet nie będzie miał kto oddać. Do 34 spada jeśli MR będę chciał na 3 obniżyć.
Z wardem... hm. W obu grach tj z brzeziną i z bretką dostałem szarże w grayseera. W pierwszej grze nie miał już gdzie uciekać w drugiej nie zauważyłem szarży. Jeśli mam snajperek nie wpuszczać, znaczy, że nie mogę być seerem w zasięgu żadnego czaru ofensywnego. Nie mniej jednak skalma przemyślę. W dowolnym momencie mogę go odpalić?
Offline
Bru nie myślałeś o wstawieniu choć 1 większego klocka do walki. Wiem że twoja rozpa ma blokować, jednak z doświadczenia wiem, że wszystkiego się nie zablokuje, tak samo jak wszystkiego nie wystrzelasz. W którymś z tych malutkich oddziałów musisz schować generała i BSB i grungni może nie uratować tych 15 chłopków przed zmasowanym ostrzałem i magią. Siła twojej armii to klocuszek hamców, jak przeciwnik go zniszczy to reszta twoich sił posypie się jak przysłowiowy domek z kart To mój pomysł:
1 Thane @ 146.0 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour
Runic Armour [75.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Iron x2
1 Thane @ 153.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Battle Standard
Runic Banner [60.0]
Master Rune of Grugni
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Talisman [30.0]
Rune of Spellbreaking
Rune of the Furnace
Runic Weapon [15.0]
Rune of Fire
Rune of Speed
1 Runesmith @ 113.0 Pts
Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [25.0]
Rune of Spellbreaking
Runic Weapon [20.0]
Rune of Fire
Rune of Speed (x2)
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 75.0 Pts
Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
1 Gyrocopter @ 80.0 Pts
Steam Gun
10 Quarrellers @ 150.0 Pts
Great Weapon; Dwarf Crossbow; Heavy Armour; Musician
41 Warriors @ 450.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Veteran @ [10.0] Pts
24 Ironbreakers @ 415.0 Pts
Gromril Armour; Shield; Standard; Musician
Runic Banner [35.0]
Rune of Stoicism
1 Ironbeard @ [10.0] Pts
1 Cannon @ 145.0 Pts
Engineering Runes [25.0]
Rune of Forging
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Cannon @ 150.0 Pts
Engineering Runes [30.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 170.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [50.0]
Rune of Accuracy
Rune of Forging
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
1 Organ Gun @ 160.0 Pts
Misfire Chart
Engineering Runes [40.0]
Rune of Penetrating
3 Crew @ [0.0] Pts
Light Armour
Models in Army: 92
Ps: na mailu masz Bru moją propozycję wystawienia na mapkach
Ostatnio edytowany przez Dragomar (2014-04-21 10:33:05)
Offline
Cholera, rozsądek mówi że Jacek ma rację i jeden większy klocek do bitki powinien być. Ale mam przeczucie swędzących jajek starej cyganki, że masa małych unitów może być turbo gięta, choć niezwykle trudna do prowadzenie. Łapiesz przeciwników na kreski ze stubbornem, kontrujesz na bok hamcami. Jak się w końcu odwróci dostanie kolejną szarżę na bok jakimś małym gó...em z S6 Bohaterowie skaczą po oddziałach jak mendy po krasnoludzkich ... brodach. Trudne granie, ale diabelnie skuteczne. Może jakiś jeden chociaż oddział scoutów by się zmieścił?
A w rozpie Jacka nie gmerałbym za bardzo. Wygląda na stabilną. Wywaliłbym tylko magiczne bronie z runesmithów, którzy potencjał w walce mają raczej średni i dopakował dispelle do niszczarek. Reszta gra
Offline
Szef Portalu
Chyba tobie w tyłku by się zmieścił!! Gdzie za co??!! Panie ja to na kropelki liczyłem te punkty......
Sprawa jest easy... albo jedziemy z dwoma hordami na stubbornie i trzecią zawadzajką, do tego dwa zyrki, 2 x skouci i wyzesz wymienieni bohaterowie i maszyny... albo na malych klocuszkasz.. nei ejstem w klocuszkach az tak ograny ale na ostatnie pare meczy mialem dwa wygrane grubo 20/20/15 (de, vc, he), 3 przegrane do 8/8/7 (vc, vc, de). Rozpa jest stablina pod wzgledem remisów ale jeśli kości są miłe to idzie wygrać... ale troche sram po gaciach bo powinnismy trafic na jakichs mocniejszych.....
Offline
Dzięki Bombaj za wyjaśnienie jak działa rozpa Bru . Chodzi mi o to, że jak straci sztandar w hamcach to zostanie mu do gry kilka gołych kresek krasnoludzkich bez stuborna lub kilka oddziałów z jednym szeregiem a wtedy jest koniec imprezy bo już nie ma jak grać. Co do ataków na runsmitah to oni mają tylko regenkę ściągać jak coś z nią jednak do combatu dojdzie. Np: w ostatniej bitwie Monter rozwalił mi z katap armaty i ten flejming mnie uratował bo 40 wojaków wciągnęło oddział16 trolli. Niszczary niestety już nie wkleję bo przekraczam limit na herosach(teraz jest na styk)
Ostatnio edytowany przez Dragomar (2014-04-21 18:03:25)
Offline