Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw siê tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Gie³da Forumowa

#16 2011-12-07 14:46:41

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cz±stochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: Dwarfs

Ja wiem... Komu chcia³o by siê czytaæ tyle o d³ugouchych...
Ale gratuluje wytrwa³o¶ci


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#17 2011-12-07 20:03:12

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Dwarfs

Spokojnie spokojnie, jutro najprawdopodobniej uaktualnienie wrzucê.
Dzi¶ opisa³em resztê jednostek i trochê popisa³em pierdó³...
jutro najpewniej bêdzie trochê taktyk i wrzucê wszystko
a pó¼niej tylko doróbki

Offline

#18 2011-12-07 20:16:13

 Andrew

Szef Portalu

SkÄ…d: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 1631
Punktów :   
Armia w WFB: Mroczne Elfy
Armia Warmachine & Hordes: The Protectorate of Menoth

Re: Dwarfs

chcia³em Ci za post daæ punkciora ale Master mnie ubieg³


"To na pewno Spider-Man "

Offline

#19 2011-12-08 02:01:24

 loboba

Lubi przyspamiæ czasem

6205559
Skąd: Czêstochowa
Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 441
Punktów :   
Armia w WFB: Wysokie ELfy.

Re: Dwarfs

To ja mu da³em punkta
Bru wys³a³em Ci PW.

Ostatnio edytowany przez loboba (2011-12-08 02:03:04)

Offline

#20 2011-12-08 08:43:28

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Dwarfs

Aktualizacja:
Dodana reszta jednostek specjalnych i rzadkich
Opis machin wojennych
Skrócone taktyki krasnoludzkie
Zasady specjalne krasnoludzkiej armii

Dziêkuje za dobre opinie tych którzy przeczytali, w razie jakich¶ b³êdów proszê o informacje
i zapraszam do lektury
Wszystkie cytaty s± mojego wytwórstwa w oparciu o Armybooka 7 edycji Krasnoludów

Offline

#21 2011-12-22 20:50:15

 Mroczny Kiciu¶

Ju¿ trochê tu siedzi

SkÄ…d: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2010-07-01
Posty: 55
Punktów :   
Armia w WFB: Krasnoludy

Re: Dwarfs

£A£!!! Bru w³a¶nie przeczyta³em twój memoria³ do naszej armii, jest ¶wietny. Wielkie gratulacje ,¿e chcia³o Ci siê to napisaæ, kawa³ porz±dnej krasnoludzkiej roboty. Je¶li pozwolisz jako starszy d³ugobrody poprawiê jedynie b³êdy( co do opinii o poszczególnych jednostkach to siê nie wtr±cam, wszak ka¿dy gracz ma swoje zdanie a nasz ostatni wynik dobitnie pokazuje, ¿e prawda le¿y po ¶rodku).

1 Organy maj± -3 do ochrony pancerza a nie dwa jak piszesz(dobra nasza, niech pancerna kawalerja dr¿y)
2 Piszesz, ¿e runa mocy dajê inn± si³ê kiedy szar¿ujê a inn± kiedy jestem szar¿owany( o co tu w ogóle kaman , gdzie¶ ty to przeczyta³)
3 Zapomnia³e¶ dodaæ, ¿e wielka runa zniszczenia zadaje 2k6 trafieñ a nie 1k6 jak mniejsza.
4 Przy opisie kowad³a pada takie zdanie ¿e,  kowad³o to mo¿e od byle czaru spa¶æ  bo to  maszyna i dodajesz ,,nawet jak mistrz run prze¿yje". Trochê to nie czytelnie brzmi. Jakby kowad³o znika³o, a on pozostawa³ na polu bitwy. Dopisz ¿e, on ginie razem z kowad³em, bo z kontekstu to ¶rednio wynika.
5 Pisanie o najukochañszym i najulubieñszym oddziale wiêkszo¶ci krasnoludzkich dowódców(czyli o Slayerach) ¿e jest ,,niegrywany" to blu¼nierstwo samo w sobie
6 Co do ograniczeñ liczebno¶ci oddzia³u to o ile sobie przypominam to 8 edycja wszystkie znosi³a. Ergo je¶li masz ochotê mo¿esz wystawiæ 40 pancurów (ogranicza Ciê tylko euro 450 pkt. na oddzia³) wcale nie trzeba czekaæ no nowego AB dla d³ugobrodych.

   B³êdów i stylistyki nie bêdê siê czepia³ bo za du¿o tego , jednak jest kilka rzeczy które móg³by¶ poprawiæ bo bardzo drapi± w ko³nierz.

-krasno ludzka armia ( na lito¶æ bosk± BRU!! razem. To nie jest po³±czone wojsko krasnoludów i ludzi, ani tym bardziej armia zmutowanych przedstawicieli tych¿e ras.)
-bitw (bitw, rybitw? wdf?) BITEW
-moje ulubione ,,zbroje z groclinu ( no nie wiem, w polskim mie¶cie Groklin zbroje dla krasnoludów kuj± i to najlepsze:D )

   Ps. na turnieju siê pomyli³em(inny gracz kiedy¶ mnie w b³±d wprowadzi³ a ja ufny nie sprawdzi³em) Krasnoludy uciekaj± i GONI¡(mój odzia³ generalski za ponad 400 pkt.) na 2k6 -1. Jak widaæ zem¶ci³a siê niewiedza. I tak bardziej siê ukara³em w bitwie z Bombajem jak mu powiedzia³em ¿e kowad³o ma T7 a nie 10 i armatk± si³a 8 rani³ na 5 a nie na 6.

   Jeszcze raz wielkie pozdro.


Gdybym to ja ukrad³ s³oñce,
nie da³bym go ludziom,
aby mieli ciep³o.
Utopi³bym je w oceanie
i zacz±³ kupowaæ ich dusze,
sprzedaj±c im ogieñ.

Offline

#22 2011-12-22 21:57:34

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Dwarfs

Mroczny Kiciu¶ napisał:

1 Organy maj± -3 do ochrony pancerza a nie dwa jak piszesz(dobra nasza, niech pancerna kawalerja dr¿y)

Poprawi³em

Mroczny Kiciu¶ napisał:

2 Piszesz, ¿e runa mocy dajê inn± si³ê kiedy szar¿ujê a inn± kiedy jestem szar¿owany( o co tu w ogóle kaman , gdzie¶ ty to przeczyta³)

http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1780260a_FAQ_Dwarfs_V1_3.pdf napisał:

Q. If a runic weapon is inscribed with both the Rune of Might and
the Rune of Cleaving and is used against a T5+ enemy, is the
Strength of the attack resolved at S9 or S10? (p44)
A. The player whose turn is taking place chooses the order in
which the runes are applied.

Mroczny Kiciu¶ napisał:

3 Zapomnia³e¶ dodaæ, ¿e wielka runa zniszczenia zadaje 2k6 trafieñ a nie 1k6 jak mniejsza.

Ju¿ nie chcia³em dorzucaæ kolejnych zdañ

Mroczny Kiciu¶ napisał:

4 Przy opisie kowad³a pada takie zdanie ¿e,  kowad³o to mo¿e od byle czaru spa¶æ  bo to  maszyna i dodajesz ,,nawet jak mistrz run prze¿yje". Trochê to nie czytelnie brzmi. Jakby kowad³o znika³o, a on pozostawa³ na polu bitwy. Dopisz ¿e, on ginie razem z kowad³em, bo z kontekstu to ¶rednio wynika.

Poprawi³em

Mroczny Kiciu¶ napisał:

5 Pisanie o najukochañszym i najulubieñszym oddziale wiêkszo¶ci krasnoludzkich dowódców(czyli o Slayerach) ¿e jest ,,niegrywany" to blu¼nierstwo samo w sobie

Szuka³em to na forach innych i kurcze do¶æ czêsto spotka³em sie z opini± ¿e wolno maks 30

Mroczny Kiciu¶ napisał:

6 Co do ograniczeñ liczebno¶ci oddzia³u to o ile sobie przypominam to 8 edycja wszystkie znosi³a. Ergo je¶li masz ochotê mo¿esz wystawiæ 40 pancurów (ogranicza Ciê tylko euro 450 pkt. na oddzia³) wcale nie trzeba czekaæ no nowego AB dla d³ugobrodych.

Patrz wy¿ej

Mroczny Kiciu¶ napisał:

B³êdów i stylistyki nie bêdê siê czepia³ bo za du¿o tego , jednak jest kilka rzeczy które móg³by¶ poprawiæ bo bardzo drapi± w ko³nierz.

Dziêkuje bo wiem ¿e z stylistyk± mam problemy

Mroczny Kiciu¶ napisał:

-krasno ludzka armia ( na lito¶æ bosk± BRU!! razem. To nie jest po³±czone wojsko krasnoludów i ludzi, ani tym bardziej armia zmutowanych przedstawicieli tych¿e ras.)
-bitw (bitw, rybitw? wdf?) BITEW
-moje ulubione ,,zbroje z groclinu ( no nie wiem, w polskim mie¶cie Groklin zbroje dla krasnoludów kuj± i to najlepsze:D )

Poprawi³em, wiêkszo¶æ przejêzyczeñ w stylu "krasno ludzka" wynika³y z tego ze pisa³em w wordzie i autokorekta da³a siê we znaki

Dziêki wielkie za pozytywna opinie i wskazanie poprawek!

Offline

#23 2011-12-22 22:01:36

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Dwarfs

bardzo zacny post, chylê czo³a!

Jedna ma³a errata - hammerersi s± stubborn sami z siebie, nie potrzebuj± do tego lorda w oddziale. W zasadzie w³a¶nie z tego powodu s± tacy dobrzy.

I teraz ma³a, lecz koszmarnie denerwuj±ca sztuczka krasnoludzka. Bierzemy lorda, wsadzamy na tarczê i opancerzamy maksymalnie jak siê da. Wardy, pancerz 1+ z przerzutem itp. Broñ nieistotna, choæ GWeapon jest najsensowniejszy. Do tego bierzemy 10 hammerersów koniecznie z ca³± grup± dowodzeniow± (a dok³adnie  z muzykiem i sztandarem, champion mo¿e siê przydaæ, lecz niekoniecznie). M³otkowych ustawiamy w dwóch rz±dkach gêsiego (czyli front liczy dwóch ch³opków, g³êboko¶æ  - szeregi - piêæ ch³opków). poniewa¿ zgodnie z podrêcznikiem command musi staæ z przodu, wiêc lord tarczownik idzie do drugiego szeregu (wielko¶æ podstawki tarczownika to 40/40).  I teraz myk. Takim wê¿ykiem (którym trzeba siê niestety troszkê pochowaæ przed strzelaniem) wbijamy siê w supertwardy klocek przeciwnika w ilo¶ci np 40 zabijaków i rêbaj³ów. Lord robi 'make way!' i wychodzi do przedniego szeregu, a wiêc przeciwnik mo¿e biæ tylko i wy³±cznie w niego - hammerersi stoj± bezpiecznie z ty³u. Lord przyjmuje swoje ataki (ws 7, T 5 wiêc ¼le nie jest) broni pancerzem z przerzutem, a pó¼niej wardem. Sam wyp³aca 4 ataki z S6 i 2 ataki z S4. przeciwnik traci co kolejkê kilku ch³opków, sam nic nie robi, a krasnoludki stoj± na stubbornie z 10 ld. W kolejnych turach na bok trzymanego przeciwnika wchodzi solidny klocek kurdupli i rozwala go na kawa³ki, a lord zaczyna polowanie na kolejnego frajera   - cwane, skuteczne i wkurzaj±ce

Offline

#24 2011-12-22 22:09:54

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Dwarfs

Najprawdziwsza prawda Bombaj i sprawê równie¿ poprawi³em.
Dziêkuje

Offline

#25 2012-01-02 11:35:01

 Andrew

Szef Portalu

SkÄ…d: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 1631
Punktów :   
Armia w WFB: Mroczne Elfy
Armia Warmachine & Hordes: The Protectorate of Menoth

Re: Dwarfs

Ostatnio Mroczny kiciu¶ mówi³ mi o ograniczeniach maszyn na Euro do krasi ale jak to ze mn±... zapomnia³em. Mam do was pro¶bê aby¶cie mi to przypomnieli czego i w jakich ilo¶ciach mo¿na wystawiaæ.


"To na pewno Spider-Man "

Offline

#26 2012-01-02 11:50:33

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Dwarfs

"Armia mo¿e liczyæ maksymalnie do piêciu maszyn jak i broni wymagaj±cych u¿ycia templatki." dotyczy wszystkich armii

Offline

#27 2012-01-02 12:08:30

 Andrew

Szef Portalu

SkÄ…d: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 1631
Punktów :   
Armia w WFB: Mroczne Elfy
Armia Warmachine & Hordes: The Protectorate of Menoth

Re: Dwarfs

no tak to wiem ale wiem ¿e liczba organek musi byæ ograniczona czy katapult itp... Co¶ bardziej w t± stronê by³o moje pytanie. Aha czy kowad³o to te¿ maszyna?


"To na pewno Spider-Man "

Offline

#28 2012-01-02 15:19:31

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Dwarfs

a wiêc kowad³o to te¿ maszyna
a druga sprawa do 3000 punktów jest ograniczenie ze mo¿na góra trzy takie same oddzia³y/machiny daæ
Wiêc mo¿na wystawiæ 3 katapulty, armatê i kowad³o
ale
ju¿ nie mo¿na wystawiæ 4 katapult i kowad³a
ale to podstawowe zasady.
Ogólnie ból to 5 maszyn w które wlicza siê kowad³o bo wychodzi ¿e mo¿na wystawiæ 4 maszyny wojenne.

Offline

#29 2012-01-02 19:46:21

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Dwarfs

dwie katapy, dwie armaty + kowade³ko i akurat starcza punktów na jaki¶ weso³y klocek hammerersów, na który normalnie pewnie by brak³o punktów

Offline

#30 2012-01-02 20:40:41

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Dwarfs

Tak to jest takie s³odkie, lub
2 kapy, jedna armata i organki no i kowade³ko
Ale bywa³o ze dawa³em dla zabawy trzy dzia³a, balistê, 2 organki i kowade³ko
ale to na grubsze punkty

To mo¿e tak pryz okazji:

Taktyki nieco inaczej ni¿ mówi±, a mo¿e raczej dlaczego tak a nie inaczej...

Jak ¿e krasnoludy maj± najlepsze (pod³ug mnie) machiny wojenne, a raczej mo¿liwo¶æ ich ulepszania dziêki runom, s± one (machiny) tym czego mo¿ecie siê zawsze spodziewaæ na stole po stronie d³ugobrodych. Tak jak wcze¶niej opisa³em kowad³o zag³ady równie¿ jest machin± wojenn± wiêc je te¿ mo¿na liczyæ na poczet tych co bêd±. A wiec, ósma edycja zmieni³a ¶wiat. Koniec z podawaniem odleg³o¶ci strza³u na oko, koniec z liczeniem, przek±tnymi, twierdzeniami pitagorasa, uczeniem siê poprzez podawanie odleg³o¶ci w jakiej jest moneta od czego¶ tam a pó¼niej mierzenie. Teraz ka¿dy mo¿e powiedzieæ, wskazuj±c palcem na stole: "Strzelam Tu!". Z³e dobre... nie moja sprawa. Konfiguracje jakich mo¿ecie siê spodziewaæ:
1) dwie katapulty, dwa dzia³a, kowad³o zag³ady:
    1st katapulta runa penetracji razy dwa i runa celno¶ci - czyli plus dwa do si³y z 3 robi siê 5 i mo¿liwo¶æ przerzucenia ko¶ci scatter, czyli tej ze strza³kami, piêkna rzecz, zwiêksza o 40% prawdopodobieñstwo trafienia.
    2nd katapulta runa penetracji, runa celno¶ci, runa ognia - czyli plus 1 do si³y, mo¿liwo¶æ przerzucenia ko¶ci scatter, czyli tej ze strza³kami oraz p³on±ce ataki, czyli na treekiny, abomy, hydry.
    1st armata runa przekucia, runa ognia - mo¿liwo¶æ przerzucenia ko¶ci artyleryjskiej, je¶li z tym nie trafiasz to co¶ jest z tob± nie tak, ka¿dej! oraz p³on±ce ataki
    2nd armata runa przekucia - mo¿liwo¶æ przerzucenia ko¶ci artyleryjskiej
Taka konfiguracja powoduje ze 90% strza³ów trafia w cel...
2) dwie katapulty, dzia³o, dzia³o organowe, kowad³o zag³ady:
    runy rzek³bym tak samo jak poprzednio, wykorzystujemy obie katapulty i 1st armatê, dzia³o organowe nie przejmuje run, jednak pozwala na przerzucenie ko¶ci artyleryjskiej pod warunkiem ¿e nie wypad³ nie wypad³.
Jedyna zmiana to dzia³o organowe zamiast jednego dzia³a zwyk³ego, mo¿e ma i mniejszy zasiêg ale zazwyczaj powstrzymuje przeciwnika od bezmózgiego podejscia do twoich wojsk.
3) katapulta, dzia³o, dwa razy organki i kowad³o
    bierzemy 1st katapulta i 1st dzia³o, reszta wiadomo
Je¶li przeciwnik musi podej¶æ i nie zrobi tego za szybko organki w dwie tury przemiela jego szeregi, je¶li przypadkiem przeciwnik spali szar¿ê to bêdzie tego ¿a³owa³ do koñca gry.
    Jest jeszcze wiele innych uk³adów, niektórzy lubi± ¿yrokoptery, inni bêd± woleli dwa dzia³a, katapultê i organki, niektórzy mog± dorzuciæ pi±ta zwyk³± machinê zamiast kowad³a zag³ady. Wszystko zale¿y od podej¶cia, stylu gry. Te podane wy¿ej wystawienia s± czêste, ale nie powiedziane ze przymusowe. Wódz krasnoludzki mo¿e ciê próbowaæ zaskoczyæ i nie wystawiæ machin... ale jak ju¿ pisa³em... "Krasnoludy nie s± bogami wojny" i bez zmiêkczenia przeciwnika mog± sobie nie poradziæ.
    Machiny wojenne maja truæ ci ¿ycie, spowodowaæ ze bêdziesz chcia³ szybko i bez namys³u dostaæ siê do nich lub wej¶æ w CC aby nie mog³y strzelaæ. Nie mo¿esz na to pozwoliæ. Je¶li masz lataj±ce jednostki (Furie, Harpie, Pegazy itd.), lekka jazdê lub inne jednostki szybkie, musisz podej¶æ do maszyn i zaszar¿owaæ je w miarê szybko, jednak tak aby nie straciæ tych jednostek. Organki to typowa broñ do os³aniania flanki lub w³a¶nie przed takimi jednostkami lataj±cymi. Trzeba ich unikaæ lub zas³aniaæ siê Nie my¶l ¿e powinny one byæ pierwszym celem twojej szar¿y, fajnie by by³o bo potrafi± nawet ciê¿k± kawalerie ¶ci±gn±æ, jednak pomy¶l o na przyk³ad katapulcie która jednym strza³em fartownym ¶ci±gnie ci... 16 piechociarzy? Podej¶cie do machin wojennych krasnoludów jest do¶æ trudne, krasnoludy zazwyczaj dobrze je chroni±, jednak je¶li ci siê uda to twoje szanse na wygran± rosn±. Tak wiem wiem... g³upoty pisze. Mo¿e i g³upoty ale powiem tak puki mój park maszynowy stoi to ja uwa¿am ¿e mam do¶æ powa¿ne szanse na zwyciêstwo. Dobrym sposobem na maszyny s± czary, oczywi¶cie nie wszystkie, jednak s± takie które automatycznie niszcz± maszyny tak wiêc jest to jakie¶ wyj¶cie. Jest jeszcze jedna sprawa, pamiêtajcie ¿e machiny maj± ruch LUB strza³, a na dodatek nie maj± tego ruchy zbyt du¿o.
    Je¶li krasnolud gra taktyk± mieszan± bêdzie posiada³ parê machin i mo¿liwe ¿e nawet nie bêd± one w pe³ni obsadzone runami. Niech wa sto nie cieszy, zawsze wódz wybierze najlepsze runy, te które dadz± najwiêksz± efektywno¶æ. Je¶li natomiast krasnal gra na Gunlinie to mo¿esz byæ pewien pe³nego osprzêtowania i dodatkowo pary mistrzów in¿ynierów którzy zwiêksza skuteczno¶æ machin.

Pora chyba ruszyæ dalej...

Taktyka na króla. No có¿, w ósmej edycji kiedy mo¿emy sobie pozwoliæ na wiêcej ni¿ jednego lorda w punktach 2400 ¿ycie okaza³o siê prostsze. W tych punktach wystawiamy kowad³o, trochê okrojone, i króla w pe³nym uzbrojeniu. Po co nam król? A co to za armia bez swojego dowódcy... Ale nie o to do koñca chodzi. Nasz król krasnoludzki potrafi dziêki runom mieæ pancerz 1+, przerzuty na pancerz, czyli je¶li mi siê nei uda³o wyrzuciæ armor save-a to ja rzucê jeszcze raz, ward save 4+ oraz odporno¶æ na zatrute ataki i zabójcze ciosy. Krócej mówi±c to taki czo³g. Wytrzymuje wiêkszo¶æ rzeczy. Jak go u¿ywamy? Proste i wspomnia³ ju¿ o tym jegomo¶æ Bombaj:
1) wrzucamy go do oddzia³u Hammerersów/M³ociarzy. Panowie dziêki niemu dostaj± pewne umiejêtno¶ci a on sam pozwala na wyzwanie na pojedynek postaci przeciwnika która mo¿e zrobiæ du¿e ziaziu, a ch³opaki robi± swoje.
2) wystawiamy tego jegomo¶cia oraz 5 - 6 m³ociarzy. Oddzia³ posiada stubborn i potrafi zatrzymaæ ka¿dy klocek przeciwnika. Jak? Ano pro¶cizna. Szar¿a na przeciwnika lub przyjêcie jej na klatê, król mówi "Z drogi" i trafia do pierwszego szeregu! Ale ale, przecie¿ mamy tylko dwie kolumny i 4 szeregi... wiêc z przodu jest tylko król... Niech go bij±, niech go mecz±. Na 80% prze¿yje on wszystko to, pewno nawet co¶ zabije. Bior±c pod uwagê ¿e przegrasz walkê bêdziesz rzucaæ na test za³amania... ale chwilkê... oddzia³ jest stubborn wiec niewa¿ne o ile przegra³e¶ walkê bo i tak rzucasz na 10 w dó³. Je¶li jeszcze jakim¶ sposobem masz w pobli¿u sztandarowego armii to rzucasz dwa razy. Siê znacz ze bêdziesz trzyma³ klocek hordy nawet w najgorszej sytuacji. Je¶li trafi³e¶ na drogi klocek super, je¶li na tañszy to prêdzej czy pó¼niej siê przez to przebijesz. Mocna rzecz.
3) król zabójca - nie testowa³em opcji wiec siê nie odzywam
Teraz co¶ dla was: Je¶li widzicie na stole jegomo¶cia na tarczy z du¿ym toporem dwurêcznym starajcie siê go wymanewrowaæ, zaatakowaæ z flanki, z ty³u. Nie pozwólcie siê wci±gn±æ w walkê frontalna z nim... Wystrzelanie tego te¿ nie jest ³atwe, ale jest mo¿liwe. W 7 edycji by³o mo¿liwe wymin±æ go bez problemów, obecnie ten czo³g potrafi dopa¶æ co nieco. Szczerze polecam omijanie go z daleka. No chyba ze macie pod rêk± zabójce lordów, snajpera, granat od³amkowy. Chocia¿ z tym granatem mo¿e siê nie udaæ.
Koniec? O nie nie nie...
Zazwyczaj chodz± parami, czyli król i mistrz run. A skoro mistrz run to i kowad³o zag³ady. Z domu siê bez niego nie ruszam. Mogê nie wystawiæ króla na tarczy, ale kowad³o to podstawa. Jakie¶... 95% graczy krasnoludzkich u¿ywa kowad³o, lubi kowad³o, szanuje kowad³o.
Kowad³o zazwyczaj wystawia siê albo opancerzone, czyli AS 1+, re-roll AS, immune to Killing blow i poison attacks, czyli takie które prze¿yje do¶æ du¿o, lub na ochronê przed magi±, czyli samo kowad³o z mistrzem daj± ju¿ dwie ko¶ci rozproszenia, daj±c mistrzowsk± runê równowagi dodajemy trzeci± ko¶æ zabieraj±c równocze¶nie jedn± przeciwnikowi z ko¶ci mocy. Bior±c pod uwagê wykorzystanie run kowad³a krasnoludy zyskuj± mobilno¶æ lub spowalniaj± przeciwnika. Przy parku maszynowym który lubi mieæ czas na strzelanie to sama przyjemno¶æ wystawienie kowad³a.

The end! Chyba sobie kpisz! HAHA!

cdn XD

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrze¿one dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.032 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakuganbattlebraweler.pun.pl www.nowon.pun.pl www.metin7.pun.pl www.dd-bleach.pun.pl www.tbob.pun.pl