Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#46 2012-02-27 00:21:32

siwy2150

Gania za różowym słoniem

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-12
Posty: 1690
Punktów :   
Armia w WFB: Orki&Gobosy

Re: RYKowisko 17.03.12

Będę i na bank będzie u mnie zero proksów.

Ostatnio edytowany przez siwy2150 (2012-02-27 00:21:57)


A kto jest bardziej zaawansowany technologicznie skaweny czy krasnoludy....?

Offline

#47 2012-02-27 21:31:48

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cząstochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: RYKowisko 17.03.12

A więc lista natenczas prezentuje się następująco :

1.) Bombaj
2.) Master
3.) Andrew
4.) Szczur
5.) Bru
6.) Zuzoslav
7.) Negro
8.) Marduk
9.) Siwy

Cobalt i Lobo nie grają.
Czekamy na deklaracje Sasa, Bandziorki, Chaos Warriora, Michaua.
Kiciuś, Marjan - gracie czy nie gracie?


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#48 2012-02-28 22:46:35

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: RYKowisko 17.03.12

Oto pierwszy projekt regulaminu. proszę zgłaszać poprawki, korekty i sugestie. zrobię korektę i Andrew wrzuci na pierwszą stronę.

WSTĘPNY OFICJALNY KOMUNIKAT TURNIEJOWY

I TURNIEJ WFB KLUBU RYCERZE I KUPCY "11,5 CALA"

Termin:
17 marca 2012 Oficjalne rozpoczęcie o godz. 09.30, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 9:00.

Miejsce
Wyższa Szkoła Lingwistyczna i Galeria Językowa Słowodawskich, ul. Kopernika 17/19/21 (budynek za bankiem PKO). I piętro, sala 206 lub naprzeciwko niej

Wstęp:
Na imprezę darmowy, natomiast udział w turnieju - 10 zł od osoby.

Zgłoszenia:
można przyjść prosto z marszu na tuniej ALE! Osobom, które do 14 marca do godz. 24:00 wyślą rozpiskę na adres [mail]sebekkuk@gmail.com[/mail] otrzymają dodatkowe 2 punkty do generalnej klasyfikacji.

Zgłoszenie winno zawierać: imię, nazwisko, id z listy ligowejhttp://ranking.wfb-pol.org/ranking.php (jeżeli ktoś nie jest zapisany, wtedy nie wysyła) rozpiskę w formacie html, PDF, ewentualnie DOC lub TXT.

Prosimy nie wysyłać rozpisek w postaci .rst (pliku ArmyBuilderowego) gdyż często są problemy z odczytem.

Zasady turnieju:

Turniej jest typu "local" o został zgłoszony do ligi ogólnopolskiej.

gramy trzy bitwy bez scenariuszy specialnych (battleline)

FORMAT 2400 punktów tzw "NOWE EURO"


Rules changes:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.

I. General Restrictions:

2400 Points.
No Special or Named Characters.
Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event
A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
An army may have up to 5 war machines and template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).

Unit sizes are limited as follows:
Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.

Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase. Including channeled PD/DD.
- Player can use maximum 5 PD to cast spell (+ wizard level).
- An army may use up to 12 PD during each phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, cant take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.

Detailed description
Apart from winds of magic, an army may only ever add 2 dice to its power or dispel pool in each magic phase (unless army restrictions specify otherwise). Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).

If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.

Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.

Item restrictions:
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed

Army Specific Restrictions:
Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Beastmen can generate 3 extra pd instead of 2
Bretonnia: No Restrictions
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows (including characters and excluding chariots) in the army. Repeater Bolt Throwers 0-2. Flying units (inc. characters on flying steeds) in the army limited to 0-3. Shades max 20 models per army, Pendant of khaeleth cannot be taken by lord characters, player may take up to 2 of following: Pendant of khaeleth\Crown of command\any number of wizards using death & shadow magic\Cauldron of Blood\Hydra.
Dwarfs: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2; 0-3 of anvil, miners & rangers (in any combination of them)
Daemons of Chaos: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. All daemonic gifts are 0-1. Bloodletters and Herald of Khorne are 0-3 total. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts. Siren song cannot be taken by Herald of Slaanesh. Master of sorcery cannot be taken by Herald of Tzeentch.
The Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are a 0-1 choice
High Elves: High Elves armies have an extra 100 points for their roster (2500 total); High elves army can generate extra 3 powerdice instead of 2; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice;Scar-Veterans 0-2, Terradons and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; player may take up to 2 of following: Beclaming Cogitations\ Focus of Mystery\ Focused Rumination \Higher State of Consciusness; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands of the Old Ones counts as +2PD; Higher State of Consciusness counts as 2 discplines (takes two slots, but cost same points); Crown of Command & Higher State of Consciousness cannot be taken on 1 model; A maximum total of 6 Skink, Chameleon skinks and Skink Cohorts units combined maybe taken in an army (Cohorts containing kroxigor or numbering above 20 models do not count for this restriction).
Ogre Kingdoms: Hellheart counts as 2dd & 1pd, greedyfist on death magic user counts as 1dd
Orcs&Goblins: Night Goblin Shamans are 0-3 (max 3 of any kind of NG shaman); mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. Maximum model cap is removed for this army
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are limited by 2 units & 20 models total; Engineers are a 0-3 choice; Can take max 2 of the following: doom rocket, brass orb, storm banner;
Vampire Counts: Master of the black arts counts as +1pd ; Blaphemous Tome counts as +1pd ; Eteryki 0-3 (including heroes)
Tomb Kings: Tomb King armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 PD AND 2 DD. Hierotitan is worth 1 PD so long as it's alive. Sphinxes of all kinds: 0-3 per army. Tomb Kings may generate up to 3 power dice per phase
Wood Elves: Wood Elf armies have an extra 200 points for their roster (2600 total) All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Wood Elves can take 4 of the same core unit instead of 3, Wand of Wych Elm counts as +1 DD; Only Glade guards (including scouts) count for max of 45 models with shooting weapons
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.

Chaos Dwarfs: dopuszczone
Iron Deamon counts as war machine; Chalice of Blood and Darkness counts as +2PD; Hellcannon is 0-1 choice

II. Scoring

Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.

In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.

0-20 Victory-Points per game


Victory points to Battle points per game:

0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1500+ - 20/0

III. Scenarios

Pitched battle scenario (battleline)

IV. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.

hobbystyka:
Nie ma wymogu pomalowanej armii. Zgodnie z zasadą  naszych turniejów "beginners friendly" dopuszczone proxy do 25% kosztu punktowego armii. (przynajmniej muszą być podstawki na trayu, karteczkom i figurkom wystruganym z ziemniaka mówimy nie). Mimo to promujemy jak najładniejsze i kompletne armie, więc będą dodatkowe punkty za "kompletność" armii (patrz niżej)


Inne punkty:

Malowanie: 0 – 2 pkt (1 pkt - 75% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii)
Brak proxów: 3 pkt
Komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika),dodatkowy las dla WE, znaczniki i miarki, czytelna rozpiska: 0 – 1 pkt
Rozpiska wysłane do 14 grudnia do godz. 24:00,: 2 pkt

Worst play -
za "uporczywe przeciąganie bitwy po wyznaczonym czasie zakończenia", wykłócanie się, chamskie odzywki, grę na czas (proszę zgłosić jak najwcześniej, żeby Sędzia miał czas przyjrzeć się i ostrzec "żółwia") a także inne, jakże niegodne Gracza zachowania możemy pokusić się o przyznanie ujemnych punktów. Szczególnie proszę o pilnowanie przerw i kończenia bitew, ponieważ tu będziemy wołać o karty z punktami, a potem wstawiać minusy dla obydwu graczy których bitwa się przedłuża.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu. W takim przypadku zmiany zostaną wyraźnie oznaczone.
Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest akceptacja powyższego regulaminu.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Jakieś uwagi, niejasności? nie znalazłem zasad nowego euro po polsku, może ktoś wie to niech wrzuci linka.

potrzebuję też wiedzieć ile mamy koniec końców realnie blatów. na sali jest 7, ja mam na działce jeszcze jeden, Andrew i Krzysiek mają na strychu. Master, masz coś? Ewentualnie ile mamy zielonych wymiarowych mat. ja mam jedną. Dalej, czy ktoś może załatwić darmowy transport takiego blatu. mój jest w olsztynie, więc przewóz firmą transportową zje nam całe wpisowe

Kolejne sprawa - PROSZĘ SIĘ ZGŁASZAĆ, MUSZĘ WIEDZIEĆ ILE MIEJSC MOŻEMY WYSŁAĆ W ŚWIAT.  I jeżeli ktoś deklaruje przyjście, to niech to będzie pewniak.

Fajnie by było załatwić czajnik, jakieś kubki styropianowe, kawę herbatę. nie musi być, ale fajnie jakby było. Jutro postaram się ogarnąć kwestię plakatów i nagród. Andrew - pogadaj koniecznie z Marianem.

Ostatnio edytowany przez bombaj (2012-02-29 13:30:16)

Offline

#49 2012-02-28 23:52:50

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: RYKowisko 17.03.12

bombaj napisał:


Inne punkty:

Malowanie: 0 – 2 pkt (1 pkt - 75% armii pomalowanej; 2 pkt - 100% armii)
Brak proxów: 3 pkt
Komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika),dodatkowy las dla WE, znaczniki i miarki, czytelna rozpiska: 0 – 1 pkt
Rozpiska wysłane do 8 grudnia, godz. 24:00,: 2 pkt

Do 8 grudnia zdarzę na pewno Jedyna rzecz którą zauważyłem
wszystko inne dla mnie jasne i miłe.

Offline

#50 2012-02-29 07:32:53

 Mroczny Kiciuś

Już trochę tu siedzi

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2010-07-01
Posty: 55
Punktów :   
Armia w WFB: Krasnoludy

Re: RYKowisko 17.03.12

Po pierwsze BĘDĘ NA 100%
Po drugie postuluję zmniejszenie dopuszczalnej liczby proxów do 450 pkt. - to jest do 20%. Wszystkich grających proszę o głosowanie za i przeciw. Ja jestem ZA!!!
Po trzecie mam w domu blat, matę i trochę makiet. Jednak podobnie jak Bombaj blatu sam gdyby był potrzebny nie przetransportuje, zatem jak coś, czekam na jakieś sensowne pomysły.

Ostatnio edytowany przez Mroczny Kiciuś (2012-02-29 07:33:15)


Gdybym to ja ukradł słońce,
nie dałbym go ludziom,
aby mieli ciepło.
Utopiłbym je w oceanie
i zaczął kupować ich dusze,
sprzedając im ogień.

Offline

#51 2012-02-29 08:40:22

 loboba

Lubi przyspamić czasem

6205559
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 441
Punktów :   
Armia w WFB: Wysokie ELfy.

Re: RYKowisko 17.03.12

Może tutaj dajcie info jak i na innych forach ?
http://forum.wfb-pol.org/index.php?sid= … 56b6510334

Reklama reklama reklama

20% za proksy jest ok. Byle nie papierki

Ostatnio edytowany przez loboba (2012-02-29 08:41:41)

Offline

#52 2012-02-29 09:16:28

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: RYKowisko 17.03.12

loboba napisał:

Może tutaj dajcie info jak i na innych forach ?

Reklama reklama reklama

20% za proksy jest ok. Byle nie papierki

lobo,nie rozpędzaj się będzie na borderze, hlosie, adeonie i wszędzie, sprawdźcie tylko czy wszystko się zgadza.

Jestem absolutnie za dopuszczeniem nawet 100% proksów jeżeli turnieje i w związku z tym klub mają być tylko dla mizernej (choć sympatycznej) garstki wybrańców dysponujących gotową armią na 2400 to chyba idziemy w złym kierunku.  2) rozwiąż taką zagadkę, Mroczny - Zbysio pożycza całą pomalowaną armię + przychodzi kolega Henio, który ma armię poprzyklejanych do podstawek szarych korpusów oraz Mietek, który ma połowę armii papierkową, a połowę własnoręcznie przyzwoicie pomalowaną. Właśnie zostałeś sędzią hobbystyki. Którą armię dopuścisz? która zasługuje na punkty za "brak proksów"? Który z trzech kolegów realnie najwięcej się nad swoją armią napracował? Chyba jednak trzeci, ale właśnie nie dopuściłeś go do turnieju, więc następnym razem nie przyjdzie. regulamin regulaminem, a życie życie.

głosowanie nad hobbystyką

a)Mój postulat - dopuszczamy każdą armię, niezależnie od ilości proksów pod jednym warunkiem - wiadomo co jest czym. Jeżeli są proksy to na tyle czytelne, żeby na pierwszy rzut oka, było wiadomo co to za oddział. gracz z kompletną armią wyciąga z hobbystyki 6 dużych punktów co jest i tak sporo. Ale można zwiększyć udział hobbystyki nawet do 10, żeby nagrodzić tych, którzy się postarali.

b) zostajemy przy 25% i maks 6 z hobby

c) 20% proksy ale z hobby maks 3 pkt.


pisać proszę

Offline

#53 2012-02-29 13:43:56

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cząstochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: RYKowisko 17.03.12

Jestem za ograniczeniem proxów do 25% wartości punktowej armii. Pojawia się tu jednak problem - jened wystawi w proxach 2 Rycków, o drugi 4 klocki slaveów. I co teraz? Mój postulat to : max 25% i max 2 oddziały w proxach. Osobny temat do pożyczek i tak powstanie, więc uważam to za optymalne rozwiązanie.
Zgłoszeni :
A więc lista natenczas prezentuje się następująco :

1.) Bombaj - Skaveni
2.) Master - HE
3.) Andrew - DE
4.) Szczur - Lizardmen
5.) Bru - Krasie
6.) Zuzoslav - WoCH
7.) Negro - DE
8.) Marduk - WoCH
9.) Siwy - O&G
10.) Mroczny Kiciuś - Krasie

I dalej - wiem, że Bru i Chaos Warrior mają bretonię, z której od biedy dało by się razem złożyć armię. Parę innych osób też coś ma, tak więc niech się jeszcze wypowiedzą ci, którzy mają do pożyczenia KOMPLETNE ARMIE NA 2400 pkt. Pożyczać pojedyncze oddziały będziemy zależnie od potrzeby.

PS. Podniósł bym wejście do 15 zł, wiem, że nie ma za co, ale te 5 zł nie zrobi chyba nikomu różnicy "być albo nie być", a dla klubu te parędziesiąt złotych to zawsze coś.

Ostatnio edytowany przez Master (2012-02-29 13:45:35)


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#54 2012-02-29 15:39:50

siwy2150

Gania za różowym słoniem

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-12
Posty: 1690
Punktów :   
Armia w WFB: Orki&Gobosy

Re: RYKowisko 17.03.12

w regulaminie przydały by się jeszcze jakieś ramy czasowe na bitwe i ogulny shemat czasowy całej imprezy. Podobnie jak Bru wyłapałem tylko ten grudzień i jakąś literówkę.

Pozostaje kwestia sędziego.

Mogę SPRÓBOWAĆ załatwić transport tych plató ale to na jakieś 35-40% ale jak chłop się zgodzi to muszę znać dokładny termin i miejsce zabrania tych blatów. Ponieważ szansa jest raczej jedna to dobrze by było zgrać wszystkie 3-4 miejsca i osoby do jednego terminu.

Co do proksów: 100% odpada z zasady. 20% to troche mało jak dla mnie. był bym za 25% armii albo tak jak na poprzednim 600 pkt.
ale mam takie pytanie. Mam oddział 20 chłopa i w tym  jeden proks to cały odział zaliczamy do proksów czy tylko tego jednego?

Ostatnio edytowany przez siwy2150 (2012-02-29 15:41:54)


A kto jest bardziej zaawansowany technologicznie skaweny czy krasnoludy....?

Offline

#55 2012-02-29 16:23:38

 michau5300

Prawa Ręka

9558288
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-07-28
Posty: 579
Punktów :   
Armia w WFB: WoCh

Re: RYKowisko 17.03.12

Ja jestem za ograniczeniem do 25% i tyle.
Do weekendu będę wiedział czy będę. Jak nie to mam prawie kompletną armię do pożyczenia. (jakieś 10-15% proxów przy dość nietypowej rozpisce)


"Kochaj bliźniego swego póki masz coś z tego"

Offline

#56 2012-02-29 18:04:11

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: RYKowisko 17.03.12

Powiem to tak:
Jestem żeby każdy Mietek, Heniu i Rysio zagrali, żeby się dobrze bawili i żeby mieli szanse wciągnąć się w granie.
Wiec za opcją ile proksów tyle proksów
Każdy chce zagrać a wiadomo nie każdy może.
Przecież jesteśmy fire friendly... e.... no przyjaźni dla nowych

Offline

#57 2012-02-29 21:23:53

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: RYKowisko 17.03.12

jeśli dobrze liczę, mamy 2 głosy 100% prox, 3 głosy 25%, 2 głosy za 20%. Jeżeli do jutra wieczorem nie wpłyną jakieś nowe postulaty robimy 25% i jest super.

Ja osobiście interpretuję 25% jako dokładnie i równo 600 pkt w zastępczych modelach. Jeżeli mam klocek 30 wojaków po 5 pkt każdy i w nim 25 oryginalnych i 5 samych podstawek wtedy zjadam 25 punktów z 600 pkt limitu, więc zostaje 575. Dodałbym jeszcze zapisek coś jak "dzika karta" - jesteś pierwszy raz, nie brałeś wcześniej udział w spotkaniach, nie udzielasz się na forum, ale chcesz zagrać - wchodzisz z czym chcesz. Co Wy na to?

proponowany harmonogram (ponieważ będą "goście" musimy spiąć pośladki, żeby skończyć przed odjazdem ostatniego sensownego pociągu do katowic.)

09.00 - 09.15 zapisy
09.15 - 11.00 I bitwa
11.15 - 14.00 II bitwa
14.15 - 17.00 III bitwa

kolejne pytanie: wpisowe

proponowałem wersję minimum 10, ale master ma rację. ściągnijmy 15 zeta, 10 na nagrody 5 na klub. Przy 20 osobach da nam to - jeśli współpraca z Bardem nie zmieni się - ok 400 stów na nagrody (pierwsze trzy miejsca, jakieś fanty do losowania wśród pozostałych, darmowy wjazd na następny turniej dla ostatniego w rankingu turniejowym) oraz jakieś 100 zeta na klub. Może niewiele, ale już jakiś budżet startowy jest. WSL wesprze nas raczej nagrodami rzeczowymi, ale niestety nie takimi jakie się zapowiadały (ci co wiedzą, to wiedzą Niewykluczone, że dorzucą się również do nagród.

więc kolejne głosowanie

a) 10 zeta
b) 15 zeta
c) jeszcze jakoś inaczej

Ostatnio edytowany przez bombaj (2012-02-29 21:30:00)

Offline

#58 2012-03-01 07:20:52

 Mroczny Kiciuś

Już trochę tu siedzi

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2010-07-01
Posty: 55
Punktów :   
Armia w WFB: Krasnoludy

Re: RYKowisko 17.03.12

Cóż, zatem jeżeli dopuścicie Henia i Zbysia to stracicie Mrocznego Kiciusia. 25% proxów to max co mogę zdzierżyć na stole, jeżeli dopuścicie więcej , to ja odpadam, sorry. Poza tym  Bombaj cały czas piszesz "beginners friendly" tylko ,że u nas nie ma początkujących graczy , którym te 150 pkt. mniej, uniemożliwi grę, najdobitniej pokazał to ostatni turniej gdzie proxów prawie nie było. Problem polega na tym ,że niektórzy ludzie chcą sobie wymaxować rozpiskę a nie, nie mają figurek. Dla mnie sprawa jest jasna co mam tym gram(nie mam hammererów w figurkach i mimo że to najlepszy oddział w mojej armii to go nie wystawię w proxach chociaż mógłbym) To ma być dobra zabawa, a nie spiny i walka,  proxy muszą, być bo jak nie to mi 28 podstawkowych White Lionów nie wejdzie. To nie. To wystaw coś innego , a jak nie masz naprawdę figurek, to wtedy  proxuj. Niech wypowie się tutaj każdy kto, na poważnie nie ma figurek i obniżenie proxów do 20% ograniczy mu wstęp na turniej. Siwy ,Bombaj, Bru, Loboba, Master wy możecie , czekam na takich , którzy nie mogą. Proszę was też o powagę i nie argumentowanie, że z Katowic przyjedzie ktoś i przez to ograniczenie nie zagra.
A tak swoją drogą, jak ja zaczynałem to do grania w batla nie przekonały mnie mecze na papierowych armiach gdzie Andrew z Krzychem przerzucali się kostkami i mało co z tego zrozumiałem, tylko pewne spotkanie u Sasa gdzie zobaczyłem jego przepiękny oddział Gralli i jego bitwę z Marjanem(100% figurek , 80% malowania). To był batl który mnie urzekł i oczarował, to dla tego zakochałem się w tym hobby, mogąc obserwować taki mecz naprawdę poczułem klimat warhamera. No, ale może nie o to  w tym wszystkim chodzi. Może to wszystko sprowadza się do tego, żeby moi papierowi Swordmasterzy urwali ci ryj i wdeptali cię w ziemię. Jeżeli o to, to przepraszam, ja odpadam, grajcie beze mnie.

Ostatnio edytowany przez Mroczny Kiciuś (2012-03-01 07:37:24)


Gdybym to ja ukradł słońce,
nie dałbym go ludziom,
aby mieli ciepło.
Utopiłbym je w oceanie
i zaczął kupować ich dusze,
sprzedając im ogień.

Offline

#59 2012-03-01 08:08:29

 MARDUK

Powergamer

13386403
Skąd: Rudnik Wielki/Poraj
Zarejestrowany: 2010-03-10
Posty: 152
Punktów :   
Armia w WFB: WoCh - horda na ok 5k

Re: RYKowisko 17.03.12

Trudno nie poprzeć argumentów Mrocznego Kicikici 25% max i dmuchać w podstawki whitelionów, chosenów itp

Ostatnio edytowany przez MARDUK (2012-03-01 08:11:55)


KHORN Kocha Krew, czaszki i piechotę!

Offline

#60 2012-03-01 12:17:52

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: RYKowisko 17.03.12

@mroczny:  Na turniej przyjdę choćby było 0% prox i 100% malowania, jak również jeśli będzie 100% i 0% malowania. Mi osobiście nie podoba się ograniczenie proksów, powody podałem powyżej, nikt nie musi się z nimi zgadzać, mój głos liczony jest jako zwykły jeden głos. ALE, jeśli zostanę przegłosowany (a tak się stanie na 90%) to i tak na turniej przyjdę i do nikogo nie będę miał pretensji.  Nie strzelajmy fochów

Chciałbym tylko dodać, że akurat na ostatnim spotkaniu był nowy kolega, który chce grać wampirami, lecz większość armii jeszcze ma w papierkach. I też specjalnie mu się nie dziwię, bo jakbym sam miał zacząć grać wampirami to nie za bardzo wiedziałbym od czego zacząć. Damy mu szansę, czy nie?

Wszystko jest poddane pod głosowanie, panowie, vox populi. Trzymajmy się przyjętej formuły, która wymaga od nas zabierania głosu. Po wpisie Marduka jest:

a) 100% prox 2 głosy
b) 25% prox 4 głosy
c) 20% prox 2 głosy

na chwilę obecną wygrywa opcja 25%.  Czas do wieczora.

Wpisowe

a) 10 zł 0 głosów
b) 15 zł 2 głosy
c) XX zł 0 głosów

Czas do piątku wieczorem (wieczorem zgłaszam do ligii)

Dopuszczenie nowego kolegi Alfiniego 164 - ta opcja dotyczy tylko ludzi z częstochowy, jak ktoś chce sobie przyjechać skądśtam, to niech ma przepisową armię
a) za 1 głos (ludzie, błagam
b) przeciw 0 głosów

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.cs-sk.pun.pl www.narutogra-rpg.pun.pl www.placek.pun.pl www.managerspeedwaya.pun.pl www.technikgeodezji.pun.pl