Wpisowe:
A
Alfinieg 164:
B
Musiałem edytować bo źle oblookałem pytanie. Najpierw niech chłop zobaczy jak turniej powinien wyglądać. Na turnieje pasowało by już z czymś przyjechać.
PS. Poza tym nie przepadam za wampirami To nie rasizm to czysta niechęć
Ostatnio edytowany przez MARDUK (2012-03-01 15:57:28)
Offline
Wpisowe:
B 15zeta a nawet więcej jak będzie potrzeba
Co do
Alfinieg 164:
Tu może niektórych zdziwie ale:
Jeżeli chodzi by pozwolić mu grać na samych proksach, a tak to zrozumiałem to odpada. Nie róbmy jakiś specjalnych wyjątków. ustalamy jakieś zasady się tego trzymajmy. Jeżeli będzie miał ponad ustaloną liczbę proksów to nie gra. Jak się zmieści to spoko. Moge z nim nawet przegrać jak coś Dla mnie może być 100% proksów na turnieju jak tak ustalimy ale trzymajmy się zasad.
jakieś tam wampiry dało by się pewnie pożyczyć od kogoś? Ja mam jednego bohatera jak coś
Offline
Marjan, jak nie grasz to użycz figurek wampirowi w potrzebie
Offline
Szef Portalu
15 zł wpisowego ejstem za
jestem za dopuszczeniem kolegi Alfiego niech się bawi z nami.
Jednak jeśli przegra to głosowanie, Marjan bądź człowiek rzuć wampirem Oczywiście jeśli sam nie będziesz grał
Offline
Głupio by było zakazywać chętnemu do gry wstępu, ale z drugiej strony robić wyjątki to też nic specjalnego. Najlepiej by było udostępnić te wąpierze koledze. U mnie trochę tego leży, u Marjana też trochę. Może się uzbiera. Jeśli ktoś jeszcze ma niech mówi. Ale niech też będzie poważny i je udostępni na turniej. jutro zrobię inwentaryzację i dokładnie napisze co mam.
Offline
ja oczywiscie jestem za brakiem proksów za wiele sie nawojowałem przed ostatnim turniejem o to zeby teraz mowic co innego:) a co do nowego goscia to rozumiem go sam niedawno nie mialem nic - jak dla mnie moze grac (a najlepiej ktos by mu pozyczyl tych figurek i byłby spokoj - łukasz? ;> ty masz wampy)
Offline
Zgłaszam się - jeżeli jest jeszcze miejsce. Głosuję za minimum proksów, formatem nowe euro, wpisowe olewam (tj. wstrzymuję się od głosu :d).
Offline
OKI podsumowanie głosowań i ostateczna wersja regulaminu.
format, termin itp. tak jak wcześniej
wstęp 15 zeta
proksy 20% bez wyjątków dla nikogo
bez scenariuszy
harmonogram poprawiony, 2,5h na bitwę, więc będzie spina, ale przynajmniej skończymy o sensownej godzinie
quiz z wiedzy o wfb - jak ktoś przygotuje, przeprowadzi i sprawdzi w trakcie trwania turnieju - nie widzę przeszkód. Może jednak na następny turniej. Przy maksymalnym obcięciu punktów za hobbystykę i minimum proksów wychodzi nam turniej na czysty skill.
bombaj napisał:
I TURNIEJ WFB KLUBU RYCERZE I KUPCY "11,5 CALA"
Termin:
17 marca 2012 Oficjalne rozpoczęcie o godz. 09.15, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 9:00.
Miejsce
Wyższa Szkoła Lingwistyczna i Galeria Językowa Słowodawskich, ul. Kopernika 17/19/21 (budynek za bankiem PKO). I piętro, sala 206 lub naprzeciwko niej
Patronat:
Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie
Galeria Językowa Słowodawskich
Centrum Gier Bard
Wstęp:
Na imprezę darmowy, natomiast udział w turnieju - 15 zł od osoby.
limit miejsc:
22 osoby
Nagrody:
Dzięki wsparciu naszych patronów i sponsorów oraz dzięki składkom graczy przewidujemy nagrody rzeczowe dla 4 pierwszych graczy (nagroda 3 i 4 identyczna) oraz losowe nagrody dla pozostałych graczy.
Zgłoszenia:
można przyjść prosto z marszu na tuniej ALE! Osobom, które do 14 marca do godz. 24:00 wyślą rozpiskę na adres [mail]sebekkuk@gmail.com[/mail] otrzymają dodatkowe 2 punkty do generalnej klasyfikacji.<br>
Zgłoszenie winno zawierać: imię, nazwisko, id z listy ligowejhttp://ranking.wfb-pol.org/ranking.php (jeżeli ktoś nie jest zapisany, wtedy nie wysyła) rozpiskę w formacie html, PDF, ewentualnie DOC lub TXT.
Prosimy nie wysyłać rozpisek w postaci .rst (pliku ArmyBuilderowego) gdyż często są problemy z odczytem.
Zasady turnieju:
Turniej jest typu "local" o został zgłoszony do ligi ogólnopolskiej.
gramy trzy bitwy bez scenariuszy specialnych (battleline)
harmonogram
09.00 - 09.15 zapisy
09.15 - 11.45 I bitwa
12.00 - 14.30 II bitwa
14.45 - 17.15 III bitwa i ogłoszenie wyników
FORMAT 2400 punktów tzw "NOWE EURO"Rules changes:
- Characters will get "look out sir" versus the following spells that automatically kill models or automatically remove an entire regiment: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway 11-12 effect. Normal requirements for lookout sir apply.
I. General Restrictions:
2400 Points.
No Special or Named Characters.
Army used can be any of the currently published GW Army books. Forge World based army lists & units may not be used on the event
A maximum of 3 identical core choices may be taken (regardless of equipment and other upgrades)
An army may have up to 5 war machines and template weapons. Warmachines that use a template count as a single choice in this regard. All template weapons (from magic items, abilities, etc.) count, except for spells.
Max. 45 models with missile weapons with a range of 20”+ (not incl. war machines, characters and chariots).
Unit sizes are limited as follows:
Units cannot be more than 40 models nor 450 points (including all command, upgrades, magic items/banners). This restriction applies during the creation of the roster - unit size/cost may be increased during the game (for example - by joining characters to the unit). This restriction does not apply to characters.
Magic Restrictions:
- Apart from Winds of magic, an army may only generate 2 PD/DD per magic phase. Including channeled PD/DD.
- Player can use maximum 5 PD to cast spell (+ wizard level).
- An army may use up to 12 PD during each phase.
- You may have units/abilities that actually would generate more than 2 extra dice, but any excess dice are lost
- Some magic items/abilities count as generating dice toward this limit.
- “Count as” items/abilities may never exceed a cumulative 2 PD/DD per phase. This means that player who already spent his limit PD limit, cant take more items which “count as adding PD” or add PD from channeling during game (same for DD).
- All modifiers are applied from the army list and will not change during the game.
Detailed description
Apart from winds of magic, an army may only ever add 2 dice to its power or dispel pool in each magic phase (unless army restrictions specify otherwise). Any dice added to the pool, regardless of source (generated, stolen, stored from previous magic phases, generated by magic items/abilities to boost spellcasting before or after the casting attempt, produced by spells, lore abilities, and so on) count. Excess dice are simply discarded and cannot be used in any way (i.e. - they can’t be stored).
If a dice is stolen from the opponent’s pool, but your army has already generated two extra dice, the dice is removed from the opponent’s pool and then discarded.
Some special items and abilities DECREASE the limit of power or dispel dice you can add to the pool. We refer to those as “count as” items. What this means is that, if your roster includes one “counts as 1 Power Dice (PD)” item, your army can only add 1 power dice (instead of the usual 2 dice) to the pool in each of your own magic phases of the entire game (regardless of whether the item is destroyed or used up).
Please note that you cannot have a combination of items that would decrease the limit of extra power or dispel dice to below zero.
Item restrictions:
- Any item that auto-dispels a spell counts as generating 1 DD each magic phase.
- Folding Fortress is not allowed
Army Specific Restrictions:
Beastmen: Beastmen armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Beastmen can generate 3 extra pd instead of 2
Bretonnia: No Restrictions
Dark Elves: Hydra is a 0-1 choice. Max. 35 repeater Crossbows (including characters and excluding chariots) in the army. Repeater Bolt Throwers 0-2. Flying units (inc. characters on flying steeds) in the army limited to 0-3. Shades max 20 models per army, Pendant of khaeleth cannot be taken by lord characters, player may take up to 2 of following: Pendant of khaeleth\Crown of command\any number of wizards using death & shadow magic\Cauldron of Blood\Hydra.
Dwarfs: Each spellbreaker/spelleater rune counts as +1 DD. Grudge Throwers are a 0-2 choice; May generate Max. +4 dispel dice instead of +2; 0-3 of anvil, miners & rangers (in any combination of them)
Daemons of Chaos: Max. 28 Models per unit; Flamers are a 0-1 choice. All daemonic gifts are 0-1. Bloodletters and Herald of Khorne are 0-3 total. Daemonic Battle Standard can take either daemonic icon or gifts. Siren song cannot be taken by Herald of Slaanesh. Master of sorcery cannot be taken by Herald of Tzeentch.
The Empire: Steam Tank counts as a war machine; Tank, Rocket battery and Engineers are a 0-1 choice
High Elves: High Elves armies have an extra 100 points for their roster (2500 total); High elves army can generate extra 3 powerdice instead of 2; Vortex Shard counts as +1DD; Book of Hoeth counts as 2PD and 2 DD; Banner of the World Dragon counts as +1 DD
Lizardmen: Salamanders are a 0-1 Choice;Scar-Veterans 0-2, Terradons and Stegadons (any kind) are 0-2 choices; player may take up to 2 of following: Beclaming Cogitations\ Focus of Mystery\ Focused Rumination \Higher State of Consciusness; Beclaming Cogitations counts as +2DD; Cupped hands of the Old Ones counts as +2PD; Higher State of Consciusness counts as 2 discplines (takes two slots, but cost same points); Crown of Command & Higher State of Consciousness cannot be taken on 1 model; A maximum total of 6 Skink, Chameleon skinks and Skink Cohorts units combined maybe taken in an army (Cohorts containing kroxigor or numbering above 20 models do not count for this restriction).
Ogre Kingdoms: Hellheart counts as 2dd & 1pd, greedyfist on death magic user counts as 1dd
Orcs&Goblins: Night Goblin Shamans are 0-3 (max 3 of any kind of NG shaman); mushroom dice do not count as power dice in regard to the PD limit. Maximum model cap is removed for this army
Skaven: All Skaven rare choices 0-1; Gutter runners are limited by 2 units & 20 models total; Engineers are a 0-3 choice; Can take max 2 of the following: doom rocket, brass orb, storm banner;
Vampire Counts: Master of the black arts counts as +1pd ; Blaphemous Tome counts as +1pd ; Eteryki 0-3 (including heroes)
Tomb Kings: Tomb King armies have an extra 200 points for their roster (2600 total), All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Neferra's Scrolls of Mighty Incantations counts as 2 PD AND 2 DD. Hierotitan is worth 1 PD so long as it's alive. Sphinxes of all kinds: 0-3 per army. Tomb Kings may generate up to 3 power dice per phase
Wood Elves: Wood Elf armies have an extra 200 points for their roster (2600 total) All victory points scored against this army are decreased by 10% (excluding bonus points for banners, general, etc.), Wood Elves can take 4 of the same core unit instead of 3, Wand of Wych Elm counts as +1 DD; Only Glade guards (including scouts) count for max of 45 models with shooting weapons
Warriors of Chaos: Hellcannon is a 0-1 choice. Infernal Puppet counts as +1 PD and +2DD; Tendrils of Tzeench and Conjoined Homunculus both counts as +1 PD.
Chaos Dwarfs: dopuszczone
Iron Deamon counts as war machine; Chalice of Blood and Darkness counts as +2PD; Hellcannon is 0-1 choice
II. Scoring
Victory points scored as per the rulebook, with the exceptions that:
- units that are at 25% or less of their original models yield 50% VP's to the opponent (characters, monsters and handlers, war machines and single models are unaffected).
-units that are fleeing at the end of the battle yield 50% VP's to the opponent.
In both cases, bonuses (for generals, banners, etc.) are not counted towards the 50%. Units that are both: fleeing and at/below ¼ strength still only yiled 50% VP’s.
0-20 Victory-Points per game
Victory points to Battle points per game:
0-150 Victory-Points difference - 10-10
151-300 - 11-9
301-450 - 12-8
451-600 - 13-7
601-750 - 14-6
751-900 – 15-5
901-1050 – 16-4
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500-19-1
1500+ - 20/0
III. Scenarios
Pitched battle scenario (battleline)
IV. Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
-When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
terrain or units, other than interfering woods.hobbystyka:
Nie ma wymogu pomalowanej armii. Dopuszczone proxy do 20% kosztu punktowego armii. (przynajmniej muszą być podstawki na trayu, karteczkom i figurkom wystruganym z ziemniaka mówimy nie). Mimo to promujemy jak najładniejsze i kompletne armie, więc będą dodatkowe punkty za "kompletność" armii (patrz niżej)
Inne punkty:
Malowanie: 0 – 1 pkt (1 pkt - 100% armii)
Brak proxów: 1 pkt
Komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika),dodatkowy las dla WE, znaczniki i miarki, czytelna rozpiska: 0 – 1 pkt
Rozpiska wysłane do 14 grudnia do godz. 24:00,: 2 pkt
A więc maksymalnie z bitew 60 pkt plus maks 5 pkt za hobbystykę.
Worst play -
za "uporczywe przeciąganie bitwy po wyznaczonym czasie zakończenia", wykłócanie się, chamskie odzywki, grę na czas (proszę zgłosić jak najwcześniej, żeby Sędzia miał czas przyjrzeć się i ostrzec "żółwia") a także inne, jakże niegodne Gracza zachowania możemy pokusić się o przyznanie ujemnych punktów. Szczególnie proszę o pilnowanie przerw i kończenia bitew, ponieważ tu będziemy wołać o karty z punktami, a potem wstawiać minusy dla obydwu graczy których bitwa się przedłuża.
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu. W takim przypadku zmiany zostaną wyraźnie oznaczone.
Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest akceptacja powyższego regulaminu.
1,2,3,poszło w świat ...
Prośba do modów o założenie nowego wątku i wklejenie tylko i wyłącznie regulaminu oraz listy graczy.
Oczywiście prośba do "naszych" ludzi, żeby przyszli w sobotę nieco wcześniej i pomogli wszystko poustawiać. ewentualnie moglibyśmy to zrobić w piątek wieczorem. po turnieju też trzeba będzie zostać chwilkę dłużej i ogarnąć salę.
Ostatnio edytowany przez bombaj (2012-03-02 22:40:31)
Offline
1.) Bombaj - Skaveni
2.) Master - HE
3.) Andrew - DE
4.) Szczur - Lizardmen
5.) Bru - Krasie
6.) Zuzoslav - WoCH
7.) Negro - DE
8.) Marduk - WoCH
9.) Siwy - O&G
10.) Mroczny Kiciuś - Krasie
11.) Sas - Imperium
Offline
Zgłaszam też Bandziorkę - WE.
Offline
Hej ziomki! lepiej zacznijmy kołować dodatkowe blaty. Już mamy za dużo zgłoszonych
jeżeli dobrze pamiętam na sali jest 7. U mnie, u Andrew to już dwa dodatkowe. Sas i Master, macie? możecie pożyczyć? nawet jeżeli tak to jest 11 blatów, potrzeby jeszcze co najmniej jeden, najlepiej dwa. Makiety ogarniemy w najbliższy czwartek.
Druga sprawa. Może jest ktoś kto chciałby pomóc, a nie chce / nie może grać (na przykład z powodu proksów). jedna taka osoba do ogarnięcia punktów, paringów itp by się przydała. Fajnie, gdyby ten ktoś ogarniał też odrobinę excela. Ale nie jest to wymagane.
Trzecia sprawa, do wszystkich, którzy chodzą jeszcze do szkoły (albo może w takowych pracują) - bardzo uprzejmie proszę o ściągnięcie i wydrukowanie plakatu turnieju i zawieszenie go w swojej placówce. plakat jest tu: https://picasaweb.google.com/1145337774 … directlink
a tutaj nasze wyjście w świat szeroki na bordera już nie pcham, bo i tak w przeciągu 24 godzin limit graczy nam się zapełnił
http://ranking.wfb-pol.org/n_turnieje.php?komunikat=ok
http://www.createforum.com/phpbb/viewto … forum=hlos
Ostatnio edytowany przez bombaj (2012-03-03 21:18:35)
Offline
Prawa Ręka
To widzę, że za późno się dowiedziałem, że mam wolny termin xD Mam trochę WoCh do pożyczenia. Zajrzę tam pewnie na trochę ale do niczego z organizacją przy tych turniejach się nie piszę.
Offline
@Michau. jeśli chcesz wziąć udział w turnieju, nie ma problemu. zadeklaruj się tylko, że będziesz na 100% to Cię wrzucamy na listę.
Offline
Prawa Ręka
Będę.
Offline
Czołem. Czym grają te osoby z poza Częstochowy bo widzę, że 21 ludzi już tam jest łącznie z nami wpisanych
Offline