Już trochę tu siedzi
bombaj, takiego focha na mnie strzeliles, ze nie czytasz juz moich postow, czy jak?
mam stol, mate i makiety, moge udostepnic, tylko transport sobie musicie zalatwic.
Offline
Mroczny Kiciuś napisał:
bombaj, takiego focha na mnie strzeliles, ze nie czytasz juz moich postow, czy jak?
mam stol, mate i makiety, moge udostepnic, tylko transport sobie musicie zalatwic.
nie ma szans. od urodzenia jestem "fochless" od soboty jestem po prostu ciurkiem w robocie. czyli blatów do przewiezienia mamy już trzy: mrocznego, mój, andrzejowo-krzyśkowego. razem z siedmioma w sali jest razem dziesięć. potrzebujemy jeszcze trzech, ewentualnie trzech mat (mrocznego, moja i jeszcze jakaś) szybkie więc pytanie organizacyjne, kto może załatwić darmowy/tani transport? ostatnio przewoziłem firmą, zapłaciłem 60 zeta za kurs. obawiam się, że nie stać nas na 180 zeta na przewiezienie trzech blatów i to w jedną zaledwie stronę. WSL takiego dużego auta nie, ktoś coś poradzi?
Offline
jak już mówiłem ja moge załatwić transport tych blatów ale niestety tylko w jedną stronę i potrzebny mi jest czas i miejsce, kiedy zgrania was wszystkich naraz
(nie będzie on tak całkiem darmowy ale to już mój problem)
Ostatnio edytowany przez siwy2150 (2012-03-05 17:07:37)
Offline
siwy2150 napisał:
jak już mówiłem ja moge załatwić transport tych blatów ale niestety tylko w jedną stronę i potrzebny mi jest czas i miejsce, kiedy zgrania was wszystkich naraz
(nie będzie on tak całkiem darmowy ale to już mój problem)
masz duże piwo od klubu jeżeli kosztem ma być benzyna to zapłacimy z klubowych. mamy już jakieś 30 osób, wiec turniej się zwróci
Offline
Benzyna ale to jest mój problem Zostaje zgranie terminu w wszystkiech osób od blatu w jakić jeden termin (wiem nie stylistycznie)
Ostatnio edytowany przez siwy2150 (2012-03-05 21:29:16)
Offline
najlepiej byłoby przed turniejem w czwartek lub piątek. najbezpieczniej w czwartek. Dla mnie oba terminy spox, andrew? mroczny? jeszcze guldur nas wspomoże blacikiem lub dwoma. Siwy? dowolny dzień z tych dwóch Ci pasuje?
Offline
Mam takie pytanie pozakonkursowe, czy turniej będzie się odbywał tylko w jednej sali czy będzie dostęp do większej ilości pomieszczeń ? Pytanie to oczywiście jest związane z tym, że być może chcielibyśmy się wam władować z buciorami na turniej i skorzystać z tego że jest możliwość zagrania w sobotę. Oczywiście nie chcielibyśmy w żaden sposób przeszkadzać, ale jeśli byłaby szansa na jakieś wolne dwie ławki plus trzy, cztery krzesła to resztę zorganizowalibyśmy sobie sami i gdzieś tam w kącie popykali w jakieś inne figurki.
Ostatnio edytowany przez Crane (2012-03-05 22:50:38)
Offline
jutro będę walczył o większą salę / więcej sal. Im nas więcej - tym weselej. wbijajcie!
Offline
Już trochę tu siedzi
Jest szansa, że uda mi się załatwić jeszcze ze dwa, trzy stoły i trochę makiet, ale to jeszcze nic pewnego. W ciągu dwóch dni będę wiedział coś więcej, jak coś to dam znać. Ale nie napalajcie się bo tak jak pisałem to jeszcze nic pewnego.
Offline
po konsultacji z bombajem oglaszam co nastepuje:
na turnieju organizujemy od razu pchli targ. jesli masz w domu niepotrzebne figurki, bitsy, podreczniki, ksiazki, etc., przynies je ze soba- bedziesz mial okazje sprzedac badz wymienic z innymi graczami.
enjoy!
Ostatnio edytowany przez kapadocja (2012-03-06 20:37:25)
Offline
Nareszcie znikną te stosy niepotrzebnych części! Hurra!
Offline
hej hej
najmocniej przepraszam, że nie mogłem pojawić się na ostatnim spotkaniu. w tym czasie holowałem auto do mechanika
pomysł z kiermaszem jest rewelacyjny, ja też mam w domu stosy jakiś niepotrzebnych pierdół, a nuż komuś się przydadzą.
Kwestia stołów powoli się klaruje, jeżeli siwy da radę załatwić transport to jesteśmy "w domu". Moja propozycja to przewieźć je w piątek tylko, że szkoła w otwarta jest maksimum do 18, musimy się wyrobić. Proponowałbym piątek po południu, od razu by się poustawiało blaty, tak jak mają mniej więcej stać.
Koniecznie musimy też spotkać się wcześniej, żeby wszystko dopiąć, zróbmy też inwentaryzację terenów, które mamy po domach, bo tych, które mamy w sali na pewno braknie. Puszczam też zapytanie, czy bylibyśmy w stanie się spotkać w sobotę, żeby dopiąć sprawy logistyczno, terenowo rozstawioniowe i w ogóle okołoturniejowe. Mamy 30 osób, które prawie na pewno przyjadą, daje to 15 blatów, które jakoś musimy ogarnąć. Czy sobota rano, powiedzmy 10.00 była by dobra?
W najgorszym razie może wystarczy spotkanie wtorkowe, ale boję się, żeby nam się nie zrobiło za późno. Trzeba też obgadać kwestie nagród i Marjan też potrzebuje wiedzieć wcześniej, żeby nam te nagrody sprowadzić.
Offline
Tak w piątek może być. proponuje tak koło 16. Teraz tak komu pasuje? Moim zdaniem najjwieksze pytanie jest - Czy pasuje mrocznemu kiciusiowi.
A i chciałbym jakieś adresy ogólne gdzie są te blaty Może być dzielnica.
Koleś powiedział że jest tylko jedno miejsce w aucie ale to raczej jest pikuś
Ostatnio edytowany przez siwy2150 (2012-03-08 12:04:33)
Offline
jedno miejsce w sensie dla jednego pasażera, czy miejsce na jeden blat? mój blat jest niestety aż w olsztynie. piątek 16.00 jest ok
Offline
UWAGA UWAGA! drobna korekta planów! w najbliższą sobotę w "naszej" sali są jakieś zajęcia. W takim razie nie mamy wyjścia, tylko załatwić wszystko we wtorek. Przyjdźmy wszyscy, kto może!
co do problemów, które już się pojawiły. Potrzebujemy makiet w hurtowej ilości. jakieś 10 górek i lasów, około 5 domków, obelisków, murków, bagie/zaoranych. pamiętajmy o battlematach, zawsze na rezerwie się przydadzą.
gdyby ktoś mógł przynieść z 5 dużych worków na śmieci, trochę tego wyprodukujemy, a w przypadku posiadania worków znacznie szybciej się uwiniemy z robotą.
jeżeli ktoś ma niech weźmie zapasowe miarki, wzorniki, długopisy itp.
potrzebujemy wyznaczyć kogoś do oceny hobbystycznej. chętni niech piszą.
Master - pytanie - troszkę bez pytania o zgodę wpisałem Twojego maila odnośnie zbierania rozpisek. dasz radę je zebrać, sprawdzić pod zgodność z EURO i wydrukować? najlepiej z logiem klubu?
ja druknę karty graczy.
warto by było z wpisowego kupić zgrzewkę małych wód mineralnych. ma ktoś możliwość kupienia wcześniej i przytaszczenia.
od razu pytanie o dyspozycyjność, kto by mógł pomóc w piątek przewieźć / poustawiać blaty (16.00 - 18.00)
kto by mógł przyjść w sobotę wcześniej i ogarnąć salę
wszyscy nasi klubowicze proszenie są też o zostanie w miarę możliwości w sobotę po turnieju i pomóc w ogarnięciu sali, roboty trochę z tym będzie, razem pójdzie nam szybciej.
ponieważ w naszej sali braknie miejsca, załatwiłem też salę obok. w piątek trzeba będzie ją lekko przystosować.
chyba na razie tyle, jeśli komuś coś wpadnie jeszcze do głowy niech pisze.
Ostatnio edytowany przez bombaj (2012-03-08 19:17:54)
Offline