Ja bym dał czarodzieja na dysku. Robi większy chaos. Wybrańcy są świetni, ale są za wolni. Z broniom wielką mają tylko ochronę na 4+. Lepiej im dać tarcze, wtedy będzie na 3+ przy strzelaniu i na 2+ w walce wręcz. Rycerze Chaosu by się przydali. Poza tym to masz tylko jedną jednostkę podstawowa w tej armii. Psy nie wliczają się do Core. Z wybrańcami dobrze jest wystawić jakiś wojowników (15 do 20).
Offline
Trochę błędów natury technicznej:
-Bleachu ma racje za mało Core'ów
-Psy kosztują 6 za model wiec pięciu to koszt 30 pkt
-Nie można dawać tego samego przedmiotu wiele razy
-Bohaterom można dać przedmioty za 50pkt a za kolejne 25 Dary
Co do założeń rozpy to na tak małe punkty nie wstawiałbym chosenów, są za drodzy i jest ich za mało. Jeśli chodzi o piechotę to ośmiu to jest wyjątkowo mało. Grasantom wstawiaj flaile wtedy może się na coś przydadzą. Można by uciąć latacza i zamiast tego dopakować chosenów, albo i z nich zrezygnować, a dać wojowników lub rycerzy. Ten sztandar to zmieniłbym na Blasted Standart (niestety nie wiem jak to bedzie po polsku) daje magiczną ochronę na 5+ na strzelanie, w połączeniu z piętnem Tzeecha masz warda na 4+
Offline
Cepy bojowe
Offline
poprawiłem rozpiskę. Wywaliłem wybrańców, na ich miejsce wstawiłem 14 wojow chaosu, dodałem grasantom cepy i magów ustawiłem na dyskach.
Teraz jak się prezentuje ?
LORDS & HEROES
1) Czarownik 2 level koszt :210 pts
* Oko Tzeencha 25 pts (ochrona na 4+ przeciwko pociskom magicznym i zwykłym)
* Zwój rozproszenia 25
* Piętno Tzeencha 20
* Dysk Tzeencha 20
2) Czarownik 2 level koszt :185 pts
* Księga Tajemnic 25pts
* Piętno Tzeencha 20
* Dysk 20
3) Bohater na koszt 165pts
*Eteryczna klinga 50 pts
* Tarcza 5 pts
*Bluźnierczy Amulet (model stykający sie z właścicielem robi test WT jak nie zda traci 1 pt żywotności)
CORE
1) Konni grasanci x 5 85pts
*Tarcza +1 punkt za każdy model
*Lekka zbroja 1 pkt
*Cepy 2\model
2) Wojownicy Chaosu x 14 koszt 291 pts
*tarcze 1\model
*Piętno Tzeencha 20
* Chorąży 12
* Gorejący Sztandar (ward na 5+) 35
DO TEJ JEDNOSTKI DOŁĄCZA BŁOGOSŁAWIONY BOHATER
3) Pieski x 5 30pts
4) Pieski x 5 30pts
Ostatnio edytowany przez Konrad (2010-04-05 13:02:47)
Offline
Ja jestem jednak za Rycerzami Chaosu. Jest to chyba najleprza konnica. Dwóch czarodziejów na dyskach się nie opłaca dawać. Daj jednego pieszo, a jednego na dysku. W ten sposób możesz wywalić jeszcze jednego wojownika i wsadzić do tego oddziału czarodzieja. Zarobisz 36 pkt. i możesz dokupić wojownikom resztę grupy dowodzenia.
Offline
Dlaczego się nie opłaca 2 czarodziejów na dysku ? Jeden wlatuje na jedno skrzydło, drugi na drugie i z dwóch stron nawalają bound spelle, zmiękczając jednostki wroga.
Offline
Moim zdaniem dobry pomysł, tylko że zawsze musisz mieć ich za co schować, a pieszego zawsze możesz wrzucić do oddziału, ale i tak jestem za 2 dyskami.
Nie podoba mi się natomiast tylko 1 oddział wojowników, i to z bohaterem. Owszem, w walce wymiata, ale jeden taki oddział jest bardzo podatny na oskrzydlenia i inne manewry. Poza tym 10 psów i 5 konnych jest łatwo wystrzelać, a reszta okrąża niemrawych wojowników i nic nie możesz zrobić.
Chyba że zabezpieczył byś obie flanki magami... Pamiętaj jednak o ograniczeniach kostek mocy i rozproszenia, wiec zastanów się czy 2 magów to nie przesada.
Offline
Prawa Ręka
Drugiemu magowi na dysku możesz dać zbroję morsiebla czy coś w tym stylu. Zwiększy przeżywalność. Wtedy księgę dasz temu z okiem ale nie masz zwojów. Ale no risk no fun
Chyba jedyny sensowny sposób na granie na 1 oddziale do walki i to piechoty do danie do niego magów i zmuszenie wroga do walki z nim. Ale bez tego nie zbyt ci się przydadzą. I oddziały chaosu zwykle dają sobię radę bez bohaterów Zwłaszcza na małe punkty. Ale musisz sam próbować Samo czytanie ci za wiele nie da
Offline
Wiele też zależy od przeciwnika i jego armii Zagram tą rozpiską na spotkaniu i zobaczę czego mi brakuje a co jest zbędne.
Offline
To jest dobre myślenie. Nie zobaczysz nie nauczysz się
PS. jakbyś dał bohaterowi piętno Nurgla to strzelający w ten oddział miałby -1 do trafienia
Offline
Szczególnie że wtedy wróg może go zniszczyć tylko magią (ewentualnie machinami) i w Walce Wręcz w której jesteś lepszy.
Offline
Dobrze by było żebyś tą swoją rozpiskę napisał na 1200 punktów bo na spotkaniach tak jakoś gramy, chyba że się mylę.
A pozatym to jak będę na spotkaniu to z przyjemnością zagram
Ostatnio edytowany przez siwy2150 (2010-04-06 10:09:33)
Offline
Prawa Ręka
PS. jakbyś dał bohaterowi piętno Nurgla to strzelający w ten oddział miałby -1 do trafienia
Niestety nie, smrodek się przenosi z oddziału na bohatera ale nie odwrotnie.
Offline
no może i racja. ale i tak mamy warda na 4+
Offline