Z tego co mi wiadomo to mały. Jedyna różnica w stosunku do stone throwera, to siła 5.
Offline
Mały placek, a pod dużym testujesz panike.
Offline
Uff...
Offline
Konrad napisał:
Mały placek, a pod dużym testujesz panike.
Wdarła się pomyłka tak to było w 6 edycji. Nie ma tej dużej templejtki w żadnym wypadku. Unit który dostał małą zdaje panikę.
Offline
Hehe, zaczynam
Witam wszystkich. Ja tak trochę z innej beczki, co sądzicie o wystawianiu potworów w atmii WoCh?? Ma ktoś jakieś doświadczenia z gry takowymi/z takowymi. Myślę właśnie o sprawieniu sobie boxa trolli, ogrów albo d. ogrów. Druga sprawa, to co sądzicie o Helce w nowej edycji? Według mnie zaczyna być niezłym wyborem, bo możliwość strzelania do niewidocznych celów, to fajny sposób na niszczenie artylerii przeciwnika, czyli tego co mnie odobiście najbardziej denerwuje.
Offline
Z tego co wiem to bardziej popularne wśród graczy są trolle (regeneracja i vomit) natomiast mi jakoś bardziej podchodzą ogry którym można dawać marki i np drugą broń (5a z marką khorna) i mutant ogre za 20pkt z 6a w takim ustawieniu. Mają mało LD więc proponowałbym bym mieć koło nich blisko BSB. Jeśli chodzi o dragon ogry to moim zdaniem są za drogie na ich możliwości. Jeśli chodzi o helenkę to jak każda inna maszyna w 8ed niszczy. Najlepiej jak najwięcej. Musisz jednak pamiętać że w rarach masz też inne ciekawe rzeczy
Offline
Hehe, zaczynam
Gdzie mogę znaleźć erratę do WoCh na 8 ed??
Offline
Offline
Mógłby kosić trawniki w Obi
Ja bardzo lubię dragon ogry są mocne, rozwalają wszystko w walce wręcz mają dużą wytrzymałość i są szybkie. Ich jedyną wadą jest słaba ochrona. Miałem sytuacje, gdy dragon ogry w mojej turze już by szarżowały, ale zostały brutalnie wystrzelane. Do tego dochodzi jeszcze koszt punktowy ;/ - 65 za model jak rycerz kosztuje 40 a ma sejwa na 1+. Ale ogółem to dobra jednostka tylko złotówkowo droga ;/
Offline
No i mała inicjatywa. Chyba dalej uważam że trole i ogry jakoś są lepsze. A ktoś z was wystawia w ogóle 1 z tych 3 jednostek? aha i w jakiej liczbie?
Offline
Prawa Ręka
Grałem parę razy na trollach i zawsze byłem z nich zadowolony. Co do ilości to 6 conajmniej. Trzeba je niańczyć kadrą dowódczą ale nie są drogie, są cholernie wytrzymałe i się mutują.
Raz wystawiłem z ciekawości 4 ogry khorna, w pancerzach chaosu i 2 brońmi , z piechotą sobie w miarę radzą. Inicjatywa słaba i ostrzał boli ale tną całkiem ładnie. Tylko przez steadfasta ciężko złamać coś większego a szybko ich ubywa. Przy ich inicjatywie chyba lepiej im dać dwuraki. Bym miał modele to może bym się pobawił.
Dragon ogry mają - cena punktowa takiego oddziałku mnie na razie odstrasza.
Offline
Tak coraz bardziej staram się poznawać WoCh i stąd takie pytania. Przejdźmy teraz do rarów. Shaggoth helena czy warshrin/y. Nie raz widziałem kombinacje dwóch warshrinów u was i nie raz narobiliście mi nimi stracha. Czy opłaca się je brać do każdej rozpy? Czy tylko do takiej kombinacji jaką zrobił Marduk na turnieju?
Offline
Opłaca się brać ołtarze do każdej rozpy, są dość tanie, dobrze tankują, blesem posypią, robią za wsparcie przy szarży, osłaniają flankę, czyli wiele zastosowań dla jednego ustrojstwa. Poza tym w rarach poza helką jest już sam totalny bezsens.
Offline
Prawa Ręka
Shrina biorę zawsze jak mi zostają punkty xD A w WoChu nie zostają. Przy jakiś mega oddziałach bardzo się przydaje, bez nich trochę mniej. Ale ogólnie zgadzam się z Mardukiem.
Spawnami się jeszcze w miarę da pograć, lubię te slaanesha. Ale to w takich grach nie do końca na poważnie.
Shaggota i giganta uczcijmy chwilą milczenia.
"Helka jaka jest każdy widzi" w takim encykopedycznym skrócie, ma potencjał ale trochę losowa, jak dla mnie 1 do straszenia.
Offline