Sory za spam ale zapytam: JEST TAM KTOOO ??!
Offline
Hehe, jestem ale ciê¿ko doradzaæ kiedy siê nie gra ani jedn± ani drug± armi± Ale powiem tak, Tylko Chaos ch³opie
Offline
Prawa Rêka
Szczurki s± du¿o mocniejsze w tej edycji i nie tylko w tej. Ale szczury ¶mierdz± i we¼ pomaluj te hordy xD
Bestie to taka bardziej klimatyczna armia. Aktualnie ¿adne szczególne standardy jeszcze nie powsta³y wiêc za du¿o ci nie powiem.
Szczurkami mo¿na cisn±æ a bestiê s± dla zabawy albo dla facetów z jajami jak to taki jeden z t±d mówil
p.s. Ka¿dy s³uga mroku nosi kozê z boku
Offline
Radek napisał:
Witam.
Zastanawiam siê nad wyborem jako drugiej armii albo Skavenów albo Beastmenów. Móg³by kto¶ przedstawiæ mi wady i zalety obu tych armii a tak¿e powiedzieæ mniej wiêcej która armia jest lepsza?
hejka
gram jednym i drugim, wiêc na szybko co¶ skrobnê.
magia - bestie o k..wa milion procent lepsze (shadow!!! death! beast + taniutcy magowie z dobrymi przedmiotami)
walka - na korzy¶æ bestii (lordowie i herosi walcz±cy, bsb, który sporo potrafi, gorgona, minosy, minosy i MINOSY!!! a u szczurów abominacja i abominacja oraz furmana i jacys inni nieistotni popychacze
ró¿norodno¶æ - skavy
ostrza³ i maszynki - skaveny na drugie imiê maj± ostrza³ i maszynki
na plus szczurów
najlepszy stoper w grze - niewolników
kilka ogranych standardów
znacznie wiêksza przewidywalno¶æ ni¿ w 7ed (a w zasadzie zwiêkszona nieprzewidywalno¶æ innych armii)
wiêcej szczegó³ów tutaj: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=38&t=25570
da siê t± armi± pocisn±æ, ale trzeba umieæ. To nie samograj HE.
lecz przede wszystkim klimat klimat i jeszcze raz klimat.
Bestie s± samym potencja³em. Jaki¶ miesi±c temu kole¶ w katowicach wygra³ nimi turniej, przy czym przejecha³ sie po HE i WoChu jak po niemowlakach. Ma³o osób tym gra, lecz raczej w 8ed mo¿na im wró¿yæ znacznie lepsz± przysz³o¶æ ni¿ w 7. Potrafi± jednak frustrowaæ maksymalnie jak Ci bitwa w bitwê dzieciaki z topowymi armiami spuszczaj± ³omot.
Która lepsza? Obie fajne. Nie bêdê pitoli³ bzdur, bestie nie s± i nie bêd± w top 5 armii. Skaveny raczej s±. Granie obiema daje ogromn± frajdê lecz potrafi te¿ wkurzyæ. Je¶li zachwycaj± Ciê bestie, bierz. Je¶li siê wahasz i raz na jaki¶ czas lubisz wygraæ tak po prostu, bez mega zmó¿d¿enia - skavy.
Ostatnio edytowany przez bombaj (2010-09-14 21:53:29)
Offline
czy pzyd mi siê kawaleria w pierszej bitwie na 1000p
Offline
bombaj napisał:
To nie samograj HE.
Nie prawda ja mam HE i ani razu jeszcze nimi nie wygra³em w moim gronie 5 ciu graczy mo¿e dlatego ¿e gramy w 7 edycje i nie mam dobrej a¿ tak armii jeszcze ale posiadam 4 balisty 4 magów rydwan 2 oddzia³y mistrzów miecza 8 srebrnych he³mów i mnóstwo core
bombaj napisał:
Nie bêdê pitoli³ bzdur, bestie nie s± i nie bêd± w top 5 armii. Skaveny raczej s±.
Ja w³a¶nie ¿e wzglêdu na ten atut nie wzi±³em besti bo s³ysza³em ¿e s± cienk± armi±... tak to najbardziej mi siê podobaj±, te minotaury to si³a na pewno bym je wzi±³ bo w³a¶nie rozwa¿a³em miêdzy nimi a wysokimi elfami
Minus jest tej armii ¿e nie posiadaj± unikatowej rarki tylko wspólne dla chaosu ...Warhammer Giant i Chaos Spawn.
Nie wiem jak komu ale mi siê skaveny nie podobaj± ju¿ z samego wygl±du a my¶l ¿e maj± armiê na ilo¶æ przera¿a mnie z malowaniem
sigmar1 napisał:
czy pzyd mi siê kawaleria w pierszej bitwie na 1000p
Pewnie zale¿y od taktyki czy chcesz siê broniæ czy naje¿d¿aæ no i jak± armi±
Ostatnio edytowany przez loboba (2011-10-02 13:53:21)
Offline
Loboba - wsad¼ 2 ewentualnie 3 klocki white lionów, zboostuj magi± (ewentualniej os³ab magi± przeciwnika) i voila - 20:0, mo¿e 15:5 jak bêdziesz mia³ s³aby dzieñ (mówiê o 8ed, oczywi¶cie, wiem ¿e grasz 7, kiedy HE by³y zdecydowanie s³absze). Tylko ¿e to nuda, nuda, nuda, granie cudzymi schematami i standardami, chyba te¿ niewielka przyjemno¶æ z wygranej.
Jak pisa³em gram zarówno skavenami, które przez ostatnie dwa/trzy miesi±ce z top 5 przeskoczy³y do top 3 armii, jak i bestiami (póki nie by³o nowych ogrów by³y w top 2 od koñca, teraz top 1 ale wydaje siê, ¿e co¶ drgnê³o w kozim temacie. Niestety minoski na pó³eczke, za to dwa kloce bestigorów, 3 magów wykoksowanych na maksa, beastlord i dwóch wargorów - wszystko to w jednym klocku - taka kozia gwiazda ¶mierci ponoæ daje radê. ja czym¶ takim zremisowa³em nawet z mocnym WoChem ,wiêc chyba jaki¶ potencja³ jest.
A co do rarów bestii to maj± przecie¿! Cygora, Ghorgonê, Jabberslythe i jeszcze chyba jakiego¶ tam parcha, wszystkie i ka¿dy z osobna niewarty nawet dotkniêcia klawiatury, takie dziadostwo ale jeszcze dadz± kiedy¶ radê.... w 9 edycji mo¿e
a kawaleria na 1000 pkt? 5 kawalerzystów z muzykiem 123 pkt, 24 halabardników z muzykiem - 124. dla mnie prosty rachunek, a halabardnicy te¿ mog± przeæ do przodu, jeno troszkê wolniej
Offline
BARDZIEJ BRONIÆ ALE JAK SIÊ ZBLI¯¡ TO ATAK NA MAXSA
Offline
Prawa Rêka
Teoretycznie wszystko siê da.
Zale¿y od armii. Przewa¿nie jest to mo¿liwe ale z magi± ³atwiej.
Offline
Ja do¶æ rzadko u¿ywam magii, a jako¶ gram (przegrywaj±c, ale co tam ).
Offline
Owszem, da siê graæ bez magii, wszystko zale¿y od przyjêtego przez Ciebie stylu walki. Nie zmienia to faktu, ¿e gra z magiem, albo kilkoma jest ³atwejsza. Nie wyobra¿am sobie gry moj± chadecj±, bez 3 czarodziejii.
Offline
Zale¿y od armii np krasnoludy nie graj± z magi± bo jej nie maj± a np wysokie elfy czy kuzyni mroczni to magia to jest podstawa
Jakby¶ nie chcia³ graæ magi± to radze w³o¿yæ ma³ego czarodzieja 1 lvl dla samego dispela rozproszenia.
Bez magii widzê takie armie jak bretonia czy imperium albo orki & gobliny.
Jednak i tak polecam Ci u¿ywaæ magii bo to jednak du¿o daje i przewa¿a. Dobra faza magii czasem decyduje o ca³ym losie bitwy
Offline
A ja mam inne pytanie. Jaki jest górny limit ilo¶ci ¿o³nierzy w jednostce [np. d³ugobrodych, którzy w dexie maj± tylko zaznaczone Unit Size: +10]? Bo ju¿ koñczê rozpiskê, ale nie wiem czy s± jakie¶ górne limity dla wszystkich jednostek.
Offline
Unit size + X znaczy ¿e do stworzenia oddzia³u potrzebne jest minimum X modeli. Co do punktów na odzia³ to zalezy czy grasz wed³ug podrêcznika czy zasad euro.
Je¿eli euro to :
Ograniczenie wielko¶ci jednostek:
Jednostka mo¿e sk³adaæ siê z nie wiêcej ni¿ 40 modeli lub nie mo¿e kosztowaæ wiêcej ni¿ 450 punktów (w koszt wliczamy grupy dowodzenia, wszelakie ulepszenia, magiczne przedmioty lub sztandary oddzia³u). Ograniczenie to brane jest pod uwagê podczas tworzenia rozpiski armii, podczas gry koszt oddzia³u mo¿e wzrosn±æ (na przyk³ad – poprzez przy³±czenie siê do oddzia³u jednej z postaci).
Ograniczenia te nie dotycz± postaci.
A je¿eli podrêcznik to nie wiem ale chyba ile chcesz czyli 50 % punktacji czyli :
Jesli masz armie na 2400 punktów to mo¿esz stworzyæ odzia³ na 1200 punktów o X ilo¶ci modeli.
Offline