Sory za spam ale zapytam: JEST TAM KTOOO ??!
Offline
Hehe, jestem ale ciężko doradzać kiedy się nie gra ani jedną ani drugą armią Ale powiem tak, Tylko Chaos chłopie
Offline
Prawa Ręka
Szczurki są dużo mocniejsze w tej edycji i nie tylko w tej. Ale szczury śmierdzą i weź pomaluj te hordy xD
Bestie to taka bardziej klimatyczna armia. Aktualnie żadne szczególne standardy jeszcze nie powstały więc za dużo ci nie powiem.
Szczurkami można cisnąć a bestię są dla zabawy albo dla facetów z jajami jak to taki jeden z tąd mówil
p.s. Każdy sługa mroku nosi kozę z boku
Offline
Radek napisał:
Witam.
Zastanawiam się nad wyborem jako drugiej armii albo Skavenów albo Beastmenów. Mógłby ktoś przedstawić mi wady i zalety obu tych armii a także powiedzieć mniej więcej która armia jest lepsza?
hejka
gram jednym i drugim, więc na szybko coś skrobnę.
magia - bestie o k..wa milion procent lepsze (shadow!!! death! beast + taniutcy magowie z dobrymi przedmiotami)
walka - na korzyść bestii (lordowie i herosi walczący, bsb, który sporo potrafi, gorgona, minosy, minosy i MINOSY!!! a u szczurów abominacja i abominacja oraz furmana i jacys inni nieistotni popychacze
różnorodność - skavy
ostrzał i maszynki - skaveny na drugie imię mają ostrzał i maszynki
na plus szczurów
najlepszy stoper w grze - niewolników
kilka ogranych standardów
znacznie większa przewidywalność niż w 7ed (a w zasadzie zwiększona nieprzewidywalność innych armii)
więcej szczegółów tutaj: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=38&t=25570
da się tą armią pocisnąć, ale trzeba umieć. To nie samograj HE.
lecz przede wszystkim klimat klimat i jeszcze raz klimat.
Bestie są samym potencjałem. Jakiś miesiąc temu koleś w katowicach wygrał nimi turniej, przy czym przejechał sie po HE i WoChu jak po niemowlakach. Mało osób tym gra, lecz raczej w 8ed można im wróżyć znacznie lepszą przyszłość niż w 7. Potrafią jednak frustrować maksymalnie jak Ci bitwa w bitwę dzieciaki z topowymi armiami spuszczają łomot.
Która lepsza? Obie fajne. Nie będę pitolił bzdur, bestie nie są i nie będą w top 5 armii. Skaveny raczej są. Granie obiema daje ogromną frajdę lecz potrafi też wkurzyć. Jeśli zachwycają Cię bestie, bierz. Jeśli się wahasz i raz na jakiś czas lubisz wygrać tak po prostu, bez mega zmóżdżenia - skavy.
Ostatnio edytowany przez bombaj (2010-09-14 23:53:29)
Offline
czy pzyd mi się kawaleria w pierszej bitwie na 1000p
Offline
bombaj napisał:
To nie samograj HE.
Nie prawda ja mam HE i ani razu jeszcze nimi nie wygrałem w moim gronie 5 ciu graczy może dlatego że gramy w 7 edycje i nie mam dobrej aż tak armii jeszcze ale posiadam 4 balisty 4 magów rydwan 2 oddziały mistrzów miecza 8 srebrnych hełmów i mnóstwo core
bombaj napisał:
Nie będę pitolił bzdur, bestie nie są i nie będą w top 5 armii. Skaveny raczej są.
Ja właśnie że względu na ten atut nie wziąłem besti bo słyszałem że są cienką armią... tak to najbardziej mi się podobają, te minotaury to siła na pewno bym je wziął bo właśnie rozważałem między nimi a wysokimi elfami
Minus jest tej armii że nie posiadają unikatowej rarki tylko wspólne dla chaosu ...Warhammer Giant i Chaos Spawn.
Nie wiem jak komu ale mi się skaveny nie podobają już z samego wyglądu a myśl że mają armię na ilość przeraża mnie z malowaniem
sigmar1 napisał:
czy pzyd mi się kawaleria w pierszej bitwie na 1000p
Pewnie zależy od taktyki czy chcesz się bronić czy najeżdżać no i jaką armią
Ostatnio edytowany przez loboba (2011-10-02 15:53:21)
Offline
Loboba - wsadź 2 ewentualnie 3 klocki white lionów, zboostuj magią (ewentualniej osłab magią przeciwnika) i voila - 20:0, może 15:5 jak będziesz miał słaby dzień (mówię o 8ed, oczywiście, wiem że grasz 7, kiedy HE były zdecydowanie słabsze). Tylko że to nuda, nuda, nuda, granie cudzymi schematami i standardami, chyba też niewielka przyjemność z wygranej.
Jak pisałem gram zarówno skavenami, które przez ostatnie dwa/trzy miesiące z top 5 przeskoczyły do top 3 armii, jak i bestiami (póki nie było nowych ogrów były w top 2 od końca, teraz top 1 ale wydaje się, że coś drgnęło w kozim temacie. Niestety minoski na półeczke, za to dwa kloce bestigorów, 3 magów wykoksowanych na maksa, beastlord i dwóch wargorów - wszystko to w jednym klocku - taka kozia gwiazda śmierci ponoć daje radę. ja czymś takim zremisowałem nawet z mocnym WoChem ,więc chyba jakiś potencjał jest.
A co do rarów bestii to mają przecież! Cygora, Ghorgonę, Jabberslythe i jeszcze chyba jakiegoś tam parcha, wszystkie i każdy z osobna niewarty nawet dotknięcia klawiatury, takie dziadostwo ale jeszcze dadzą kiedyś radę.... w 9 edycji może
a kawaleria na 1000 pkt? 5 kawalerzystów z muzykiem 123 pkt, 24 halabardników z muzykiem - 124. dla mnie prosty rachunek, a halabardnicy też mogą przeć do przodu, jeno troszkę wolniej
Offline
BARDZIEJ BRONIĆ ALE JAK SIĘ ZBLIŻĄ TO ATAK NA MAXSA
Offline
Prawa Ręka
Teoretycznie wszystko się da.
Zależy od armii. Przeważnie jest to możliwe ale z magią łatwiej.
Offline
Ja dość rzadko używam magii, a jakoś gram (przegrywając, ale co tam ).
Offline
Owszem, da się grać bez magii, wszystko zależy od przyjętego przez Ciebie stylu walki. Nie zmienia to faktu, że gra z magiem, albo kilkoma jest łatwejsza. Nie wyobrażam sobie gry moją chadecją, bez 3 czarodziejii.
Offline
Zależy od armii np krasnoludy nie grają z magią bo jej nie mają a np wysokie elfy czy kuzyni mroczni to magia to jest podstawa
Jakbyś nie chciał grać magią to radze włożyć małego czarodzieja 1 lvl dla samego dispela rozproszenia.
Bez magii widzę takie armie jak bretonia czy imperium albo orki & gobliny.
Jednak i tak polecam Ci używać magii bo to jednak dużo daje i przeważa. Dobra faza magii czasem decyduje o całym losie bitwy
Offline
A ja mam inne pytanie. Jaki jest górny limit ilości żołnierzy w jednostce [np. długobrodych, którzy w dexie mają tylko zaznaczone Unit Size: +10]? Bo już kończę rozpiskę, ale nie wiem czy są jakieś górne limity dla wszystkich jednostek.
Offline
Unit size + X znaczy że do stworzenia oddziału potrzebne jest minimum X modeli. Co do punktów na odział to zalezy czy grasz według podręcznika czy zasad euro.
Jeżeli euro to :
Ograniczenie wielkości jednostek:
Jednostka może składać się z nie więcej niż 40 modeli lub nie może kosztować więcej niż 450 punktów (w koszt wliczamy grupy dowodzenia, wszelakie ulepszenia, magiczne przedmioty lub sztandary oddziału). Ograniczenie to brane jest pod uwagę podczas tworzenia rozpiski armii, podczas gry koszt oddziału może wzrosnąć (na przykład – poprzez przyłączenie się do oddziału jednej z postaci).
Ograniczenia te nie dotyczą postaci.
A jeżeli podręcznik to nie wiem ale chyba ile chcesz czyli 50 % punktacji czyli :
Jesli masz armie na 2400 punktów to możesz stworzyć odział na 1200 punktów o X ilości modeli.
Offline