Bretonnia?
Offline
Orki, ale muszą być pomalowane na czerwono.
Offline
To nie to millenium
Offline
Zrobimy test, orki z czerwonym sztandarem i bez, którzy pobiegną szybciej na zasadzie szarży z 8ed
Offline
Nie wiem dlaczego uważacie że w 6tej - 7mej edycji było łatwo wygrać Hordami , Wochem. Łatwiej zaczęło się robić jak weszły helenki z tafem 7, wardami i możliwością brania demonicznych giftów co czyniło ją wtedy nie do zadrapania, była pewniakiem że przetrzyma punkty i coś ugra. W 6tej edycji to tylko rycerze z bohami którzy za bardzo zwracali na siebie uwagę, psy i śmieci do zapchania cora + helenki, i nie daj Bóg, jeżeli coś się knehtom po drodze stało to bitwa w plecy była. To był taki napór aż śmiech brał kiedy to trzeba było kluczyć kawalerią jak partyzantami od winkla do winkla za pieskami. Brakuje mi tamtych kości dispella z Khorna W 7dmej, żeby wygrać trzeba było się jeszcze bardziej napocić. Teraz jest za to większy relaks dla szarych komórek
Co do tej mobilności to fakt orki nawet z buta są bardzo mobilne jak się im uda
Offline
Problem z orkami jest taki, że są mobilni tylko na magii Dodatkowo i tak w tej materii nie przebiją VC-tów.
Offline
Sasomir napisał:
Bo ja wiem... może magia tzeentcha? I uwierz mi, wiem o czym mówię. Albo kawaleria z pierdylionem ataków, albo piechota z wardem takim jakiego Armour save'a mają krasnoludy.... sam nie wiem . Gram w tą grę, tak jak Marjan, już 7 lat i uwierz mi, Chaos jest pełny takich rzeczy.
Ad1.
Magia Tzeentcha :
1- pocisk z którego średnio schodzą 3 trupy.
2 - pandemonium - w miarę użyteczne, ale nie trzyma się długo. - łatwo jest je rozproszyć.
3 - zew chwały - n/c
4. zdrada - w praktyce schodzi 2-3. (jeśli przeciwnik tego nie zdispeluje ofc)
5. metamorfoza - kto ma na tyle niskie LD ?
6 gateway - nic specjalnego może zejść 4-5 wciąga cały oddział raz na 18 gier. Statystycznie . (a wszyscy wiedzą że... statystyka to ...)
Ad2 Kawaleria z pierdylionem ataków ?
no nie wiem - maksymalnie da się wyciągnąć 16 ataków. Za 270 pkt.
(Khorne + chrąży) Nie wydaje mi się, żeby to było dużo, na standardy tej edycji. Po drodze ginie zwykle 1-2 - to już 3-6 ataków w plecy.
Ad3 Ward dla piechoty.
ciekawe. Chodzi ci o combo Blasted Standart + Tzeentch. Ok. Ward na strzelanie na 4+(50%).
No dobra - chłopaki może jakoś dojdą do CC... ale w CC miętcy są strasznie. Chyba że władujemy jeszcze halabardy i tarcze - mają walnięcie, ale pancerz na 4+(który zostanie na pewno zredukowany do 6+) i ward na 6+.
Żadna rewelacja.
Offline
Prawa Ręka
Ale żeś odkopał xD WoCh ma teraz lepiej niż w 7 tylko trzeba grać jak w 8
Miałem nic nie pisać ale tym :
4. zdrada - w praktyce schodzi 2-3. (jeśli przeciwnik tego nie zdispeluje ofc)
mnie rozwaliłeś xD 2-3 to schodzi jak rzucasz na 10 skinków. Zapytaj się Mastera co sądzi o tym czarze xD Co nie zmienia faktu, że magia cienia lepsza. Zwłaszcza z nurglem.
Offline
Mógłby kosić trawniki w Obi
Przyznam, na Sword Masterach robi masakrę, ale dał im sztandar z odpornością na Psychologię. Ta siła 5 na wytrzymałość 3 powala
Inna sprawa to to, że na lekkie jednostki jest jeszcze gorsza (wczoraj z 40 włóczników zginęło 2 Ale to Master rzucał ).
Ostatnio edytowany przez Chaos Warrior (2011-04-27 11:40:29)
Offline