Szef Portalu
Runesmith 98 pts
Rune of Spellbreaking
Rune of stone
Rune of Fire
Shield
Runesmith 103 pts
Rune of Spellbreaking II
Shield
Thane BSB 153 pts
Master Rune of Grungni
Shield
Master Enginier 70 pts
19 Warriors 200 pts
Great Weapon
Musican
19 Warriors 200 pts
Great Weapon
Musican
19 Warriors 200 pts
Great Weapon
Musican
18 Hammerers 272 pts
Standard
Musican
17 Hammerers 333 pts
Master Rune of Groth One-Eye
Standard
Musican
Cannon 150
Rune of Forging
Rune of Fire
Cannon 145
Rune of Forging
Gyrocoppter 80 pts
Gyrocoppter 80 pts
Organe Gun 170 pts
Rune of Accurecy
Rune of Forging
Organe Gun 145 pts
Rune of Accurecy
2399 pts
Dajcie jakieś opinie.
Alternatywa to zamiast ME dać MRofValaya dla drugich hammków.
Offline
Jeśli to jest rozpa na to co masz w figsach to ok, ale na przyszłość jest słaba. Był takie jeden co grał podobną w Katowicach... Gremli. I był przedostatni.
Jedno działo to za mało. Jak masz dwa, to niszczysz każde wrogie i po robociej. Jedno mogę Ci zniszczyć strzelaniem elfy, imperium, ale też ogry, demony... takie armie co mają po jednym, albo 2 katapulty. I wtedy kicha. Dwa żyrki to za... BRU OSZUŚCIE!!! Przypomniał mi się Twój wał nad wały. Otóż żyrki NIE MOGĄ ZIAĆ PO MARSZU. HA!
A poza tym to dwa jednak za łatwo zestrzelić. Te klocuszki też jakieś liche, jeden dobry pocisk czy parę strzał i nagle zostaje 10, a to nie era kiedy możesz ich popchnąć kowadłem. Taka niby multi-rozpa na wszystko, a w gruncie rzeczy na nic.
Offline
Szef Portalu
ale te wszystkie klocuszki małe w odleglosci 12" od sztandary Hammcó mają stubborna... i to jets kmina na ta rozpę.
Dwa działa dwa zyrki i dwa razy organy powinny dać radę.
Na pewno nei moga ziać po marszu? Pokaz mi gdzi eto ejst?
Strona 67 rulebook:
Model moze zionąć nawet po marszu lub reorganizacji.
Pykaj sie frajerze X)
Offline
Żyrki Bru nie mogą ziać po marszu jest to w ich opisie. Mogą po marszu jedynie zrzucić bombę
Offline
Szef Portalu
oj wroce do czwy to ptrzeczytam... czytalem i tego nie widzialem.... wiec uwazam swoje....
ty jacek powiedz jak rozpa.... a nie....
Offline
Tak, klocki mają stubborna. I co z tego?? Co ten stubborn ma im dać? Że ustoją turę dłużej zanim zginą? Hurra. Prawdziwie po krasnoludzku
Offline
Szef Portalu
Oj master.... twoje zdolności taktyczne i myślenia mnie niszczą X) hehehe
Ogólnie założenie jest proste, żyrki, działa i organy ogarniają ile zdążą zanim przeciwnik dojdzie do mnie.
Następne jeden z tych oddziałów przyjmuje szarżę na klatę, w czystej teorii i statystyce ustaje tą twoja turę co pozwala moim klocuszkom naokoło zaszarżować cię.
Przy dobrych wiatrach przynajmniej jeden będzie na twojej flance więc jakoś cie tam ugryzę.
Teoria jest prosta, praktyka moze zawieść przez wiele rzeczy, no ale cała armia ma stubborn i ld 9 więc winno stać jakoś. Rozpa do testów...
Offline