Szef Portalu
Runesmith 98 pts
Rune of Spellbreaking
Rune of stone
Rune of Fire
Shield
Runesmith 103 pts
Rune of Spellbreaking II
Shield
Thane BSB 153 pts
Master Rune of Grungni
Shield
Master Enginier 70 pts
19 Warriors 200 pts
Great Weapon
Musican
19 Warriors 200 pts
Great Weapon
Musican
19 Warriors 200 pts
Great Weapon
Musican
18 Hammerers 272 pts
Standard
Musican
17 Hammerers 333 pts
Master Rune of Groth One-Eye
Standard
Musican
Cannon 150
Rune of Forging
Rune of Fire
Cannon 145
Rune of Forging
Gyrocoppter 80 pts
Gyrocoppter 80 pts
Organe Gun 170 pts
Rune of Accurecy
Rune of Forging
Organe Gun 145 pts
Rune of Accurecy
2399 pts
Dajcie jakie¶ opinie.
Alternatywa to zamiast ME daæ MRofValaya dla drugich hammków.
Offline
Je¶li to jest rozpa na to co masz w figsach to ok, ale na przysz³o¶æ jest s³aba. By³ takie jeden co gra³ podobn± w Katowicach... Gremli. I by³ przedostatni.
Jedno dzia³o to za ma³o. Jak masz dwa, to niszczysz ka¿de wrogie i po robociej. Jedno mogê Ci zniszczyæ strzelaniem elfy, imperium, ale te¿ ogry, demony... takie armie co maj± po jednym, albo 2 katapulty. I wtedy kicha. Dwa ¿yrki to za... BRU OSZU¦CIE!!! Przypomnia³ mi siê Twój wa³ nad wa³y. Otó¿ ¿yrki NIE MOG¡ ZIAÆ PO MARSZU. HA!
A poza tym to dwa jednak za ³atwo zestrzeliæ. Te klocuszki te¿ jakie¶ liche, jeden dobry pocisk czy parê strza³ i nagle zostaje 10, a to nie era kiedy mo¿esz ich popchn±æ kowad³em. Taka niby multi-rozpa na wszystko, a w gruncie rzeczy na nic.
Offline
Szef Portalu
ale te wszystkie klocuszki ma³e w odleglosci 12" od sztandary Hammcó maj± stubborna... i to jets kmina na ta rozpê.
Dwa dzia³a dwa zyrki i dwa razy organy powinny daæ radê.
Na pewno nei moga ziaæ po marszu? Pokaz mi gdzi eto ejst?
Strona 67 rulebook:
Model moze zion±æ nawet po marszu lub reorganizacji.
Pykaj sie frajerze X)
Offline
¯yrki Bru nie mog± ziaæ po marszu jest to w ich opisie. Mog± po marszu jedynie zrzuciæ bombê
Offline
Szef Portalu
oj wroce do czwy to ptrzeczytam... czytalem i tego nie widzialem.... wiec uwazam swoje....
ty jacek powiedz jak rozpa.... a nie....
Offline
Tak, klocki maj± stubborna. I co z tego?? Co ten stubborn ma im daæ? ¯e ustoj± turê d³u¿ej zanim zgin±? Hurra. Prawdziwie po krasnoludzku
Offline
Szef Portalu
Oj master.... twoje zdolno¶ci taktyczne i my¶lenia mnie niszcz± X) hehehe
Ogólnie za³o¿enie jest proste, ¿yrki, dzia³a i organy ogarniaj± ile zd±¿± zanim przeciwnik dojdzie do mnie.
Nastêpne jeden z tych oddzia³ów przyjmuje szar¿ê na klatê, w czystej teorii i statystyce ustaje t± twoja turê co pozwala moim klocuszkom naoko³o zaszar¿owaæ ciê.
Przy dobrych wiatrach przynajmniej jeden bêdzie na twojej flance wiêc jako¶ cie tam ugryzê.
Teoria jest prosta, praktyka moze zawie¶æ przez wiele rzeczy, no ale ca³a armia ma stubborn i ld 9 wiêc winno staæ jako¶. Rozpa do testów...
Offline