Gram Dark Angels i wydaje mi siê to dosyæ trudna armia.Na 750pkt ciê¿ko jest co¶ stworzyæ bo masz do wyboru deathwing albo ravenwing(chyba lepszy) których mocniejsze jednostki trochê kosztuj±. Je¶li gra³by¶ ravenwingiem to mo¿esz wystawiæ 8x black knights, sammaela i 2xpo4xmotocyklistow. A deathwingiem belial, 5xdeathwing kinghts i kilka termosów z jakimi¶ bajerami(oczywi¶cie je¿eli w formacie 750 wystarczy jeden troops).
Offline
z w³asnego do¶wiadczenia mogê stwierdziæ ¿e termy s± fajne gdy wróg nie ma du¿o ataków lub kilku broni z ap 1,2 czyli nigdy, a o grey knightsach niczego Ci nie powiem.
Ostatnio edytowany przez Sas (2014-12-27 15:38:22)
Offline
A takim czym¶ da³o by radê cos ugraæ?
-Belial
-2x termosy
-Drednot/jakie¶ motorki
Wychodzi kolo 500 z³. Chodzi mi mniej wiêcej czy takie cos w ogóle mo¿e co¶ zdzia³aæ na 750 pkt?
Ostatnio edytowany przez Berserker (2014-12-28 17:47:59)
Offline
Berserker napisał:
A takim czym¶ da³o by radê cos ugraæ?
-Belial
-2x termosy
-Drednot
Wychodzi kolo 500 z³. Chodzi mi mniej wiêcej czy takie cos w ogóle mo¿e co¶ zdzia³aæ na 750 pkt?
A mo¿e co¶ takiego
HQ Balial 190 pkt
TR1 4 Terminator + Thunder Hammer & Storm Shield x2 + Heavy Flamer
Sier¿ant bez zmian 255 pkt
Do³±czone HQ
TR2 4 Terminator + Thunder Hammer & Storm Shield x2 + Cyclon Missile Launcher
Sier¿ant bez zmian 240 pkt
Heavy 1 Whirwind 65 pkt
Je¿eli chcesz zostawiæ Dreda to braknie puni na dok³adkê do termosów ale za to jak mu dac 2x Twin-linked Autocannon'y to mo¿e nawet latacze str±caæ.
W obu wypadkach:
- Deklaracja ze termosy wchodz± w pierwszej rundzie
- Whirl/Dred schowane z dala (musisz mieæ jednostkê na stole na pocz±tku pierwszej rundy bo automatyczna przegrana - nawet jak masz inicjatywê) i ich zasieg pozwala im zostaæ na obierzach planszy (dred mo¿e pod±¿aæ w kierunku zadymy)
- Belial i spó³ka l±duj± na plecach piechoty bo mog± blisko i precyzyjnie (bez rozrzutu)
- TR2 ma wiêkszy zasiêg i mog± waliæ po transporterach i innych pojazdach nawet jak ich troche zniesie.
- Termosy z tarczami dla os³ony na przód i wytrzymaj± AP1 i AP2
Offline
W sumie wygl±da spoko. Tylko ¿ebym batów nie dostawa³ od wszystkich.
A takie co¶:
Belial bez zmian 190
2x termosy z miotaczem ognia 460
predator z lascannon/drednot bez dodatków/motorki z 2 meltagnami 100
Razem 750
Ostatnio edytowany przez Berserker (2014-12-28 18:47:28)
Offline
Sas napisał:
Gdy siê wystawiasz na stole musisz mieæ 50% oddzia³ów zaokr±glaj±c w górê, wiêc zdesantowaæ siê mo¿e tylko jeden odzia³ z belialem
Limit ¶ci±gniêty w 7ej Edycji o ile misja tego nie wymaga.
Berserker napisał:
W sumie wygl±da spoko. Tylko ¿ebym batów nie dostawa³ od wszystkich.
A takie co¶:
Belial bez zmian 190
2x termosy z miotaczem ognia 460
predator z lascannon/drednot bez dodatków/motorki z 2 meltagnami 100
Razem 750
na tak ma³o punktów to lepiej rozdzieliæ termosy na dwa ro¿ne zadania. Miotaczem musisz wyl±dowaæ blisko wiec bez wsparcia motorków (anuluj± rozrzut termosów w zasiêgu 6" od siebie) i ich zwiadu mo¿na tylko z Belialem na plecach. Jesli oba termosy bêd± czekaæ na zrzut a przeciwnik bêdzie mia³ inicjatywê to rozstrzela ci motory i mo¿esz ju¿ nie wej¶æ termosami w ogóle (game over).
Predzio by da³ rade i mo¿e posprz±taæ co ciê¿sze jednostki a zasiêg/pancerz/odleg³o¶æ od wroga pomog± mu w przetrwaniu do l±dowania termosów.
PS. Azrael + Motory + Termosy wygladaj± ³adnie. Ale to na du¿e punkty np jak to http://condemned.pl/1850_DA_Azrael.htm
Ostatnio edytowany przez magik1980 (2014-12-28 20:24:29)
Offline
Nie czaje czemu i termosy i motorki s± jako troopsy?
Belial bez zmian 190
2x termosy z miotaczem ognia 460
predator z lascannon 100
Razem 750
Czyli na pocz±tek to bylo by dobre?
Ostatnio edytowany przez Berserker (2014-12-28 20:30:56)
Offline
Berserker napisał:
[Nie czaje czemu i termosy i motorki s± jako troopsy?
Azrael zmusza (wczesniej byl wybór) by podstawowe termosy i motory byly w troopsach. Ot taka fanaberia bossa
Berserker napisał:
Czyli na pocz±tek to bylo by dobre?
Nie jest to z³e w ka¿dym b±d¼ razie. Dla mnie bynajmniej.
Ostatnio edytowany przez magik1980 (2014-12-28 20:35:24)
Offline
magik1980 napisał:
Limit ¶ci±gniêty w 7ej Edycji o ile misja tego nie wymaga.
Czy s± jeszcze jakie¶ du¿e zmiany( nie czyta³em jeszcze rulebooka 7ed)?
Offline