Powiem szczerze że zasad jeszcze nie znam do końca i dlatego mam kilka pytań. Z góry dziękuję za odpowiedź.
1.Chciałbym się dowiedzieć jak działają ataki specjalne takie jak slamowanie itp... kiedy można je zastosować no i czy poświęca się w ten sposób zwykły atak?
2.Co się stanie jak rozwalimy bestii a)mind b)body c)spirit ?
3.Czy bohater może pobiec i rzucić czar?
Offline
ad 1. Ataki specjalne można wykonać zamiast zwykłych ataków, akurat "slam" to power attack dostępny tylko dla jacków i bestii i żeby go mieć trzeba wydać punkt focusa lub forsować bestię
ad 2. a) o jedną kostkę mniej przy rzutach na atak i nie można wykonywać specjalnych ataków, b) o jedną kostkę mniej przy rzutach na obrażenia, c) nie można forsować bestii
ad 3. Jeśli potraktować pytanie dosłownie to NIE, ale w sumie jest to trochę niejasno napisane w zasadach bo pisze że nie można czarować w czasie aktywacji kiedy model biegł tyle tylko że rzucać czaru można również przed ruchem i czy wtedy można rzucić czar i pobiec ?
Offline
ok dzięki. ale mniej więcej jak działa slamowawnie, rzucanie jednostkami i uderzenie głową? bo szczerze mówiąc jeszcze nigdy tego nie stosowaliśmy podczas bitwy.
Ostatnio edytowany przez Andrew (2010-08-10 20:26:09)
Offline
Ja też nie, ale trudno to wymagać po dwóch bitwach slam to takie taranowanie biegniesz tyle ile masz MOV + 3" jeśli dobiegniesz rzucasz na trafienie, jak atakowałeś większy model to masz modyfikator -2, teraz jeśli trafiłeś, a bieg był krótki <3" to zadajesz damage swoje STR + 2k6, jeśli jednak pobiegłeś dalej to poza obrażeniami odrzucasz model wroga o k6 cali w kierunku twojego ruchu (jeśli model był większy to 1/2 tego dystansu) i model ten dodatkowo się przewraca. W sumie to wszystko jest w zasadach, a nie chce mi się wszystkiego opisywać
Offline
To mam odpowiedź na pytanie o bieganie i czarowanie, jedno wyklucza drugie czyli jeśli caster biegł to nie może rzucać czarów, natomiast jeśli rzucił czar przed ruchem to nie może już biec.
Offline
Mhm, to ja również dziękuje za odpowiedź Grało się dzisiaj przednie Crane, szkoda, że Cię nie było...
Offline
Andrew napisał:
a czy faeta można wykonać po pełnym ruchu?
A pełny ruch to według Ciebie bieg ? Na 100% można użyć feata przed i po ruchu jak i przed i po wykonaniu akcji/ataku, natomiast podobnie jak przy czarach nie można łączyć biegania i użycia feata.
Offline
Po biegu nie rzucasz feat'a
Offline
Jako że nie całkiem ogarniam wszystkie zasady, chciałbym żeby ktoś tak skrótowo opisał mi na czym polega "dopalanie" i focusy w Hordach.
Offline
Furię w Hordach najlepiej można wytłumaczyć grając Na najbiższym spotkaniu Ci pokażemy, ale pokrótce: Twój warlock nie generuje furii, on ją zbiera ze wszystkich bestii w swoim control area (furia x2). Zwierzaki generują furię, gdy zmuszasz je do robienia różnych rzeczy (dodatkowy atak, szarża, bieganie, animusy, dopalanie itp.) Dopalanie polega na tym, iż normalnie na trafienie i obrażenia rzucasz dwoma kośćmi K6, a dzięki wydanej furii możesz dodawać po jednej dodatkowej kostce. A więc i łatwiej trafiasz i większe obrażenia zadajesz Animusy to natomiast takie magiczne umiejętności, które ma każda bestia. Pozdrawiam.
Offline
W Hordach nie ma focusu tylko fury, a różnica jest taka że w focusy otrzymuje caster i to on na początku tury rozdaje je do jacków, natomiast punkty furii pojawiają się na bestiach kiedy się je "przymusza" do wykonania jakiejś specjalnej akcji i potem te punkty w kolejnych turach caster próbuje od tych bestii pozbierać, żeby nie zaczęły szaleć.
Offline
Dowiedziałem się paru rzeczy:
1. Klasyczne AOE- jak nie trafisz to znosi, po zniesieniu wszyscy we wzorniku są trafieni automatycznie
2. Magiczny atak z AOE- jeśli nie trafi to znosimy i połowa obrażeń.
Offline