Ogłoszenie

Witamy na Forum "Rycerze y Kupcy"!

Linki:

- Regulamin Forum
- Dzielnica Mieszkalna (Przedstaw się tam koniecznie!)
---> -AKTUALNE SPOTKANIE KLUBU <---
- Administracja Forum
- Giełda Forumowa

#166 2011-12-08 15:20:20

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cząstochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: Turniej

Myślę, że spoko, w końcu to bohater i to bohater
(Ale pieszy. Jeśli potrzebujesz konnego to użyczę.)


Właśnie wróciłem z rozlepiania plakatów, dużo tego nie ma, ale zawsze coś. Mamy plakaty w : Traugucie, Sienkiewiczu, Słowackim, Norwidzie, TZN-ie w dodatkowo w internacie obok TZN-u. Dwa zostawiłem na WSL, a jeszcze dwa idę powiesić na Północy.

PROSZĘ O NADSYŁANIE ROZPISEK NA TURNIEJ!

Ostatnio edytowany przez Master (2011-12-08 19:00:25)


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#167 2011-12-08 15:31:38

 Crane

Poszukuje elektro w Berlinie

2995381
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2009-12-18
Posty: 1359
Punktów :   
Armia Warmachine & Hordes: Retribution of Scyrah

Re: Turniej

A w Bardzie nie powiesiliście żadnego ?

Offline

#168 2011-12-08 15:47:11

 Marjan

Szatan

25639000
Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-02
Posty: 2589
Punktów :   
Armia w W40: Blood Angels
Armia Warmachine & Hordes: Cygnar

Re: Turniej

Nie, nie powiesili.


What is your life?
My honour is my life.
What is your fate?
My duty is my fate.
What is your fear?
My fear is to fail.
What is your reward?
My salvation is my reward.
What is your craft?
My craft is death.
What is your pledge?
My pledge is eternal service

Offline

#169 2011-12-08 18:03:17

 Hunter

Powergamer

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2011-12-07
Posty: 158
Punktów :   
Armia w WFB: Krasnoudy, Wood Elves
Armia w W40: Dark Angels

Re: Turniej

Mam prośbę ,mógłby ktoś poprawić na stronie głównej forum informacje dotyczące daty turnieju.
Ewentualnie coś jeszcze jeżeli się zmieniło np. godziny bitew czy wysokość wejściówki.

Offline

#170 2011-12-08 19:01:36

 Master

Spowiednik szatana

Skąd: Cząstochowa
Zarejestrowany: 2010-01-22
Posty: 1067
Punktów :   
Armia w WFB: Elfy Wysokiego Rodu > 4000

Re: Turniej

Fakt, moja wina...


How to play Warhammer better?
-Rule number one - sex. Do you guys have some?
-E.. yea, you know... sometimes...
-Wrong answer! Sex equals lost battles. Lose sex. No sex - more victories.
-So how much sex you you have, sire?
-None! Warhammer is my pussy.

Offline

#171 2011-12-08 20:36:35

Brujah1685r

Szef Portalu

Zarejestrowany: 2011-10-26
Posty: 976
Punktów :   
Armia w WFB: Dwarfs, Bretonia
Armia w W40: Space Wolves

Re: Turniej

Właśnie wysłałem rozpiske... ufff... na ostatni gwizdek
Jutro posprawdzam co bede potrzbeował porzyczyc
moze ktos rzuci jakims krasnalem
ale jedyne czego mi chwilowo brakuje to kapapulty...

Offline

#172 2011-12-08 21:32:29

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

ile tych katapult? oby dwie? pisz, mam dwie

Offline

#173 2011-12-08 22:40:28

 Andrew

Szef Portalu

Skąd: Salt Lake City
Zarejestrowany: 2009-12-17
Posty: 1631
Punktów :   
Armia w WFB: Mroczne Elfy
Armia Warmachine & Hordes: The Protectorate of Menoth

Re: Turniej

10.XII.2011 (9:00) Wyższa szkoła lingwistyczna   ul. Kopernika 17/19/21 koło banku PKO chyba pokój 128

Zgłoszeni:

1. Master - Elfy Wysokiego Rodu
2. Chaos Warrior - Wojownicy Chaosu
3. Loboba - Elfy Wysokiego Rodu
4. Bombaj - Szczuroludzie
5. Sasomir - Imperium
6. Bandziorka - Leśne Elfy
7. Mroczny kiciuś- Krasnoludy
8. Albriew - Orki i Gobliny
9. Dragomar - Krasnoludy
10. Negro - Mroczne Elfy
11.Siwy - Orki i Gobliny
12. Brujah1685r - Krasnoludyy
13. Zuzoslaw - Wojownicy Chaosu
14. Cobalt - Elfy Wysokiego Rodu
15.
16.


"To na pewno Spider-Man "

Offline

#174 2011-12-08 23:27:48

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

OSTATECZNY OFICJALNY KOMUNIKAT TURNIEJOWY

Termin:

10 grudnia 2011 Oficjalne rozpoczęcie o godz. 09.30, ale graczy biorących udział w turnieju uprasza się o dotarcie najpóźniej na godz. 9:00.

Miejsce
Wyższa Szkoła Lingwistyczna i Galeria Językowa Słowodawskich, ul. Kopernika 17/19/21 (budynek za bankiem PKO). I piętro, sala 206 lub naprzeciwko niej

Wstęp:
Na imprezę darmowy, natomiast udział w turnieju - 10 zł od osoby.

Zgłoszenia:
można przyjść prosto z marszu na tuniej ALE! Osobom, które do 8 grudnia, godz. 24:00 wyślą rozpiskę na adres sebekkuk@gmail.com  otrzymają dodatkowy punkt do generalnej klasyfikacji.
Zgłoszenie winno zawierać: rozpiskę w formacie html, PDF, ewentualnie DOC lub TXT.


Zasady turnieju:

gramy trzy bitwy bez scenariuszy specialnych (battleline)

FORMAT 2400 punktów EURO

Zasady Euro:
-Bohaterzy otrzymają zasadę "look out sir" przeciwko czarom które automatycznie zabijają lub też usuwają cały oddział. Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th,Infernal Gateway 11-12 efekt. Są stosowane normalne wymogi dotyczące zasady "look out sir".

Ogólne ograniczenia:

2400 Punktów.
Specjalni oraz imienni bohaterzy są zakazani.
Obowiązują tylko armie które zostały wydane w Księgach Armijnych przez Games Workshop.
Można użyć maksymalnie trzy identyczne pospolite (core) jednostki  (bez względu na ekwipunek i wyposażenie)
Armia może liczyć maksymalnie do pięciu maszyn jak i broni wymagających użycia templatki.
W tym wypadku maszyny wymagające użycia templatki liczone są jako jeden wybór.
Wszystkie bronie wymagające użycia templatki (magiczne przedmioty zdolności itd.) za wyjątkiem czarów są liczone.
Maksymalnie 45 modeli dla oddziałów z bronią strzelecką o zasięgu 20” i powyżej (nie wliczając maszyn, bohaterów i rydwanów).

Wielkość regimentów jest ograniczona następująco:

Maksymalnie do 40 modeli lub 450 punktów (wliczając grupę dowodzącą,magiczne przedmioty/sztandary).
Te ograniczenia obowiązują podczas tworzenia rozpiski – wielkość oddziału jak i jego koszt może zostać zwiększony podczas gry ( np.: - poprzez dołączenie się bohatera do regimentu)

Ograniczenia Magii

Za wyjątkiem wiatrów magii jak i „Chanelingu”, armia może wygenerować dwie dodatkowe PD/DD na fazę.
    możesz mieć jednostki lub zdolności które właściwie wygenerują więcej niż dwie dodatkowe kostki, lecz wtedy nadmiar kości zostanie utracony.
    niektóre z magicznych przedmiotów oraz umiejętności wliczane są do tych które generują kostki do tego limitu
    te przedmioty oraz umiejętności które generują kości do limitu nie mogą dodać ich więcej niż 2 kostki PD/DD na fazę. To oznacza że jeśli weźmiesz na przykład power scroll to nie można już wziąć innego przedmiotu dodającego kości do puli PD/DD. 
    wszystkie armijne modyfikatory są stosowane i nie zmienne podczas gry

Szczegółowy opis

Za wyjątkiem wiatrów magii oraz zasady „channeling” (połączenia), armia może dodać tylko i wyłącznie dwie kostki do puli kostek mocy lub rozproszenia w każdej fazie magii. Każda kostka dodana do puli, bez względu na źródło (wygenerowana,wykradziona,zachowana z poprzedniej fazy magii,wygenerowana przez magiczny przedmiot/zdolność by poprawić czar przed lub po zamiarze jego rzucenia,wyprodukowane przez czary jak i przez właściwości szkoły magii itd.) wlicza się do limitu. Nadmiar kostek jest najzwyczajniej w świecie stracony i nie może być użyty w żadnym przypadku(nie mogą być zachowane). Jeśli kostki zostaną skradzione z puli przeciwnika i przekroczą dopuszczalny limit także zostają one stracone lecz po obu stronach (przeciwnik traci skradzioną ilość a ty nie możesz ich zachować).
Niektóre specjalne przedmioty jak i zdolności zmniejszają limit kości mocy i rozproszenia, który możesz dodać do puli. To oznacza, że jeśli rozpiska zawiera przedmiot dający 1 kostkę mocy to twoja armia może wygenerować jeszcze tylko jedną dodatkową kostkę zamiast dwóch w twojej fazie magi do końca gry (bez względu na to czy ów przedmiot został zniszczony lub zużyty).
Zauważcie, że nie można mieć takiej kombinacji przedmiotów, która zmniejszy limit dodatkowych kostek poniżej zera.


Ograniczenia przedmiotów

-Power Scroll jest zakazany
-każda zdolność mistrz magii (Loremaster) liczy się jako zdolność generująca 1 PD w  fazie magii.
-każdy przedmiot który automatycznie rozprasza czar liczy się jako przedmiot generujący 1 DD w  fazie magii.
-Folding Fortress jest nie dozwolona

Ograniczenia Armijne

Bestie: żadnych ograniczeń.
Bretonia:Trabuszet 0-1.
Mroczne Elfy: Hydra  0-1, maksymalnie 35 Kusz powtarzalnych w  armii.
Krasnoludy: każda runa spellbreaker/spelleater liczy się jako +1 kostka do DD. Grudge Throwers 0-2.Armia Krasnoludzka może wygenerować cztery dodatkowe kostki do dispela zamiast dwóch.
Demony: maksymalnie 28 modeli w oddziale, Flamersi 0-1. Siren song  może być wybrana tylko raz.
Imperium:czołg liczy się jako maszyna. Czołg, rakietnica i inżynier 0-1.
Wysokie Elfy:maksymalnie 500 punktów lub 40 modeli na oddział. Vortex Shard liczy się jako +1 DD. Book of Hoeth liczy się jako 2 PD i 2 DD; Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD.
Jaszczuroludzie: Salamandry 0-1,T erradony, Skinki kameleony, Stegadony (każdy rodzaj) 0-2, Beclaming Cogitations liczy się jako +1 PD  i +2 DD, Cupped hands  liczy się jako +2PD.
Ogry: żadnych ograniczeń.
Orki i Gobliny: żadnych ograniczeń.
Szczury: Hell Pit Abomination  0-1, Gutter runners 0-2, Inżynierowie 0-3.
Wampiry: Wraiths and Varghulf 0-1.
TK: żadnych ograniczeń.
Leśne Elfy: Wand of Wych Elm liczy się jako +1 DD.
Wojownicy Chaosu: Hellcannon 0-1, Infernal Puppet liczy się jako +1 PD i +2 DD ,Tendrils of Tzeench  i Conjoined Homunculus liczą się jako +1 PD.

Punktacja

Punkty zwycięstwa liczone są tak jak w Rulebooku  z takim wyjątkiem że jednostki uciekające liczą się jako martwe 

Punkty zwycięstwa                                              Róznica             
0-150      10-10
151-300   11-9
301-450  12-8
451-600  13-7
601-750  14-6
751-900  15-5
901-1050  16-6
1051-1200- 17-3
1201-1350- 18-2
1351-1500- 19-1
1500+ -         20/0

Wirtualne  pole widzenia

Tabelka wymiarów
0:Robactwo – modele tego wymiaru nigdy nie blokują pola widzenia oraz nie dają shcroniena
1:Piechota, bestie wojny ,maszyny wojenne
2:Kawaleria, monstrualna piechota/kawaleria /bestia, rydwany, jednostki unikalne z zasadą „Duży Cel”
3.Potwory, wszystkie duże cele

Pole widzenia zawsze sprawdzane jest wirtualnie od podstawki do podstawki. Modele mają zasięg widzenia 90 stopni. Widok blokowany jest przez modele które mają ten sam lub większy rozmiar jak modele których pole widzenia jest aktualnie sprawdzane jak i zarówno ich celu.

Teren

Wzgórza mają wielkość 2 na poziom tak więc wzgórze mające trzeci poziom ma wielkość 6 i blokuje pole widzenia/daje twardą osłonę tak jak modele tego samego wymiaru. Jednostki stojące na wzgórzu dodają swój wymiar do wymiaru wzgórz na którym się znajdują. Budynki i duże skały zawsze i całkowicie blokują pole widzenia. Lasy nie blokują wizury, ale słaba osłona jest stosowana na wszystkie strzały wystrzelone przez lub w las ale nie przez niego. Ruiny nie blokują wizury, ale twarda osłona jest stosowana na wszystkie strzały wystrzelone w ruiny ale nie przez nie lub z nich. Jednostki stojące za przeszkodami dostają słabą (drewno) lub twardą (kamień) osłonę.

Osłona od jednostek i terenu

Osłona jest przyznawana w momencie gdy 50% jednostek w oddziale który został celem jest częściowo lub całkowicie zasłoniętych przez inne jednostki lub teren przed oddziałem strzelającym. W porządku związanym z dawaniem coveru przez modele, ich rozmiar musi być jeden rozmiar mniejszy od jednostki będącej celem o i od strzelającego modelu

Skirmisherzy

Skirmisherzy nigdy nie blokują pola widzenia i są widziani zgodnie z ich rozmiarem w tabelce oraz zapewniają osłonę zgodnie z zasadami powyżej. Podczas określania osłony dla kogoś schowanego za skirmisherami luka pomiędzy nimi traktowana jest jako część oddziału. Podczas formacji do walki skirmisherzy blokują pole widzenia jak normalne jednostki.


Wstępny plan bitew:
9:00 - 09:30 Zapisy, losowanie stołów i rozpoczęcie turnieju
09.30-12.30 I bitwa
12:45 - 15:45 II bitwa
16:00 - 19:00 III bitwa
19:05+ Ogłoszenie wyników i cała szopka z tym związana. 

hobbystyka:
Nie ma wymogu pomalowanej armii. Zgodnie z zasadą  naszych turniejów "beginners friendly" dopuszczone proxy do 25% kosztu punktowego armii. (przynajmniej muszą być podstawki na trayu, karteczkom i figurkom wystruganym z ziemniaka mówimy nie).

Inne punkty:
Malowanie: 0 – 3 pkt (1 pkt - 50% armii pomalowanej; 2 pkt - 75% armii; 3 pkt -100% armii)
Podstawki: 0 – 1 pkt
Brak proxów: 2 pkt
Komplet: kostki, armybook (brak w sytuacjach spornych będzie powodował rozstrzygnięcie kwestii na korzyść przeciwnika),dodatkowy las dla WE, znaczniki i miarki, czytelna rozpiska: 0 – 1 pkt
Rozpiska wysłane do 8 grudnia, godz. 24:00,: 1 pkt

Worst play -
za "uporczywe przeciąganie bitwy po wyznaczonym czasie zakończenia", wykłócanie się, chamskie odzywki, grę na czas (proszę zgłosić jak najwcześniej, żeby Sędzia miał czas przyjrzeć się i ostrzec "żółwia") a także inne, jakże niegodne Gracza zachowania możemy pokusić się o przyznanie ujemnych punktów. Szczególnie proszę o pilnowanie przerw i kończenia bitew, ponieważ tu będziemy wołać o karty z punktami, a potem wstawiać minusy dla obydwu graczy których bitwa się przedłuża.

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu. W takim przypadku zmiany zostaną wyraźnie oznaczone.
Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest akceptacja powyższego regulaminu.




proszę też o przeklejenie tego posta na pierwszą stronę. Jankiela nie będzie. w Zabrzu jest spory event dla Szybkiego Szpila.

Ostatnio edytowany przez bombaj (2011-12-09 12:54:26)

Offline

#175 2011-12-09 14:32:23

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

Przepraszam za post pod postem, ale informacja ważna i chciałem, żeby była widoczna.

Sklep BARD w M1 jest naszym sponsorem

więc


mamy nagrody na turniej.

pierwsze trzy miejsca mogą spodziewać się miłej niespodzianki

Jest o co walczyć, także koniec wahań i dylematów. pakować figsy do pudełek i jutro walczymy!

Ostatnio edytowany przez bombaj (2011-12-09 16:46:43)

Offline

#176 2011-12-09 16:18:08

 loboba

Lubi przyspamić czasem

6205559
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 441
Punktów :   
Armia w WFB: Wysokie ELfy.

Re: Turniej

Yes YEs YES !!

Edit :

bombaj napisał:

Maksymalnie do 40 modeli lub 450 punktów

A nie do 500 pkt ?? Bo chyba do tylu bylo mozna ? Bo ja mam jednostki specjalne do 500 pkt i nawet Master mi napisał ze do 500 pkt.

Ostatnio edytowany przez loboba (2011-12-09 20:16:40)

Offline

#177 2011-12-09 20:52:18

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

Wysokie Elfy:maksymalnie 500 punktów lub 40 modeli na oddział. Vortex Shard liczy się jako +1 DD. Book of Hoeth liczy się jako 2 PD i 2 DD; Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD.

wszystko się zgadza, elfy mają większe limity

Offline

#178 2011-12-09 21:19:18

 Chaos Warrior

Mógłby kosić trawniki w Obi

7384498
Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2010-01-23
Posty: 318
Punktów :   
Armia w WFB: wojownicy chaosu (ok.2400pt)
Armia w LOTR: troche tego toche tego

Re: Turniej

niestety nie będzie mnie rozchorowałem się i nie przyjadę ;( życzę wszystkim powodzenia

Offline

#179 2011-12-09 22:19:27

 loboba

Lubi przyspamić czasem

6205559
Skąd: Częstochowa
Zarejestrowany: 2010-11-09
Posty: 441
Punktów :   
Armia w WFB: Wysokie ELfy.

Re: Turniej

Nie ściemniaj nie bądź miętki jesteś facetem, więc przyjeżdżaj W sali będzie ciepło weź herbatka w termos i hejaaa
Chce w końcu poznać osoby z którymi pisze na forum

Offline

#180 2011-12-09 22:34:48

bombaj

Mistrz RyKowiska

Zarejestrowany: 2010-02-04
Posty: 951
Punktów :   
Armia w WFB: skaven, beastmen, DoCh
Armia w W40: eldar, SM
Armia w LOTR: shit
Armia Warmachine & Hordes: nie gram... na razie...

Re: Turniej

loboba napisał:

Nie ściemniaj nie bądź miętki jesteś facetem, więc przyjeżdżaj W sali będzie ciepło weź herbatka w termos i hejaaa
Chce w końcu poznać osoby z którymi pisze na forum

+1

trzy tabletki na grypę i gramy!

Offline

Forum "Rycerze y Kupcy" (c) 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone dla gen. Szramy. free counters Free Page Rank Tool

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.xiaolinshowndown.pun.pl www.survivor.pun.pl www.pps-clan.pun.pl www.glupawka.pun.pl www.everastots.pun.pl